Erg mooie stevige posters! Mooie kleurtjes en passen super in de babykamer. En dat met een leuke actie! Goed verpakt en snel verzonden. Werd goed op de hoogte gehouden van verzending.

Origineel en mooie kwaliteit

Altijd weer genieten van de producten van ANNIdesign. Leuk voor onszelf of om weg te geven. Rotterdam op z'n/haar best!

• Betrouwbaarheid

Unieke cadeaus voor de kinderkamer!

Ben méér dan tevreden over ANNIdesign. Had een poster besteld, maar omdat de actie liep van 2 voor de prijs van 1 (wat ik niet wist), kreeg ik tóch 2 schattige posters: plús een kleurplaat en ook nog eens heel snel, en dat in kersttijd. Niets dan lof voor ANNIdesign en ik zal er nog regelmatig terugkomen.

Mooie producten, goede service

Wij hebben een behangcirkel (forex) en een kussen besteld. De levertijd was zoals beloofd. Helaas zaten er een paar beschadigingen op de behangcirkel. Dit hebben we aangegeven en we kregen snel reactie. We hebben binnen een paar dagen een nieuwe behangcirkel gekregen. Ditmaal helemaal zoals we ons hadden voorgesteld. Het zijn mooie en kwalitatieve producten en ook de service en het klantcontact is erg goed.

• Betrouwbaarheid

Super behulpzaam! Ze denken in oplossingen.

Prachtige producten, hele prettige communicatie en service

de posters en kussens zijn van goede kwaliteit, daarnaast is de communicatie over de bestelling en bezorging duidelijk, snel en betrouwbaar.

• Betrouwbaarheid

Super leuke producten en erg goede service.

Perfect!

Leuk geboortekaartje. Prettige en snelle communicatie. Snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Wij hadden de muurstickers besteld voor ons zoontje zijn nieuwe kamer. Top kwaliteit en makkelijk aan te brengen! Omdat we last minute toch nog iets hadden veranderd aan de kamer hebben we ze qua plaats uiteindelijk nog moeten veranderen maar ook dit ging heel goed en zie je niks van!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Wat leuk om te horen & om te zien. Super leuk gedaan! En ja: het materiaal van de muurcirkels is speciaal bedoeld dat je het schadevrij kunt loshalen en verplaatsen. Niet te vaak doen, want gaandeweg gaat de kleefkracht wel iets achteruit natuurlijk :-) Groetjes Anne & Ingeborg

Goede service, leuke producten!

De collectie voertuigen vond ik direct erg leuk voor de babykamer van onze zoon. We hebben een kussen, een posterset en een muziekhanger aangeschaft. Op de website stond een gele muziekhanger, maar na contact met ANNIdesign bleek de mogelijkheid er te zijn om een groene te ontvangen met witte wafelstof aan de achterkant. Leuke en goede extra service. Foto's volgen later, als de kamer klaar is. ANNIdesign bedankt.

• Betrouwbaarheid

Heel graag gedaan & lief dat je dit openbaar laat weten. We kunnen overigens niet wachten op de beelden. Vriendelijke groet, Ann & Ingeborg - samen ANNIdesign

Mooie website met leuke dingen.

Al 2 keer leuke dingen voor de slaapkamer van onze kleinzoon van 3 jaar besteld. Hij is gek van auto's en auto's die in de bouw werken Super leuke dingen bij jullie, die je in de wi kel niet kan vinden.

• Betrouwbaarheid

Hoi Lonneke, Dank je wel voor je beoordeling & wat leuk om te horen dat onze voertuigen zo in de smaak vallen bij je kleinkinderen. Vraagje: je geeft een 5 voor communicatie. Kortom: geen voldoende. Kun je aangeven waarom? Dan kunnen we daarvan leren en dat verbeteren. Alvast ontzettend bedankt! groetjes & fijne zondag, Anne & Ingeborg

Mooie poster en dik papier, mooie kleuren

Goede Service, mooie kwaliteit

Een super aanrader

Ik had een lamp besteld. Daarna een hele fijne persoonlijke mailwisseling gehad. De lamp werd goed bezorgd. Vooral de persoonlijke benadering heb ik als super fijn ervaren.

Annidesign is heel klantvriendelijk

Bedankt dat jullie zo met ons hebben meegedacht. Jullie begrepen precies wat we wilden en jullie hebben twee hele mooie ontwerpen gemaakt. We zijn heel blij met de twee persoonlijke posters en de geboortekaart!

Mooie lamp, goede kwaliteit

De lamp is heel mooi en als maatwerk gemaakt. We hebben wel een andere plafond kap gebruikt omdat we dat mooier vinden

• Betrouwbaarheid

Wij verwachten een zoon en hebben zelf een oldtimer Volkswagen busje en zagen tussen het assortiment het thema Safari waar we dan ook direct grote fan van waren. We hebben zowel de muursticker op een forex paneel laten drukken, als de ledikantdekentjes en kussens besteld. Het was één voor één super mooi afgewerkt en zeer snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

Mooie kaartjes en goede persoonlijke service

Mooie kaartjes en goede persoonlijke serviceLe

• Betrouwbaarheid

Leuke designs en vlotte communicatie!

Cfr hierboven

• Betrouwbaarheid

Fijn geholpen om een groeimeter te laten maken naar wens! Was ook snel binnen

• Betrouwbaarheid

Mooie dingen voor de kinderen

Ik zou het zelf heel prettig vinden als je een bevestiging krijgt via de mail dat de bestelling is binnen gekomen bij jullie. Nu was het maar afwachten of het goed gegaan was. En dan opeens staat de bestelling voor de deur.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Hoi Lonneke, Dank je wel voor je beoordeling. We kregen elke keer al jouw mails retour. Ik heb je net ter gerusstelling een mail met al de mails gestuurd want - van bevestiging tot in behandeling en daarna de verzending incl track en trace - zijn wel degelijk verstuurd :-) Groetjes Anne van ANNIdesign

Mooie producten

Mooie producten, goed verpakt. Omdat het soms maatwerk betreft kan levering iets langer duren.

Mooie producten

Hele mooie producten, een aanwinst voor de kinderkamer! Netjes verpakt en snel verzonden.

• Betrouwbaarheid

Superleuke spullen, uitstekende service, aanrader

Wij waren op zoek naar leuke schilderijtjes voor op de kamer van onze kleinkinderen. Canvas schilderijen konden op verzoek ook in andere maat worden geleverd. Er wordt direct op vraag via e-mail gereageerd. Zo top. Bedankt ANNI team voor de uitstekende service. Zijn er super blij mee.

• Betrouwbaarheid

Hoi Antoinette, Wat een lieve woorden. En wat leuk gedaan zo. Super! We hebben het heel graag aangepast voor je & wensen jou er veel plezier mee. Liefs, Anne & Ingeborg

Over ANNIdesign

Accessoires voor jouw baby- of kinderkamer & unieke geboortekaarten. Veelal is alles handgemaakt en met liefde ontworpen.