Unieke designs en een geweldige service!

Na veel zoeken voor ideeën voor ons zoontje zijn kamer kwamen wij uit bij ANNIdesign. Kijkende naar het thema ''Raceauto'' hebben wij direct zowat alle items besteld van het thema en wat een geweldige unieke producten zeg!! Het eindresultaat is dan ook super en het belangrijkste is dat ons zoontje er helemaal weg van is! De geboden service is ook ver boven perfect! Onze complimenten1

• Betrouwbaarheid

Hoi Liam, Wat ben jij een bofkont met zo'n gave kamer! Je hebt mooie dingen uitgezocht. En wat een toffe beoordeling van je papa. Hier doen wij het voor: mensen blij maken. Ik geloof dat dat bij jullie wel gelukt is. We wensen je heel erg veel plezier in je stoere kamer. Doei! Anne & Ingeborg

Superleuke poster van mooie kwaliteit.

De producten van ANNIdesign zijn mooi en kwalitatief goed, mijn kinderen zijn er heel blij mee.

• Betrouwbaarheid

Leuk item en erg snel geleverd. past precies in de slaapkamer thema shovel en graafmachines.

Snelle service!

Mooie decoratie voor mijn zoontje peuterkamer besteld. Echt te gek!

• Betrouwbaarheid

Echt leuke spulletjes. En ook super lief in communicatie naar de klant toe. Ook is er veel mogelijk. Mijn zoontje is dol blij met zijn lamp. We hebben een hanglamp kunnen laten omzetten naar een tafellamp nu hebben we een toffe lamp om bij te lezen.

Hele mooie lamp

Mooie lamp qua ontwerp en kleur (groen), en lijkt ook van goede kwaliteit te zijn. Het monteren was prima te doen, we misten alleen de schroefjes (maar die hadden we zelf wel). Daarbij kwam de levering wat plotseling, maar dat gaf gelukkig geen problemen.

• Betrouwbaarheid

Hoi Avalon, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Blij mee :-) Wat gek trouwens dat je niet wist dat de lamp kwam. Zowel van het atelier heb je een mail gekregen, als van ons heb je namelijk een mail gekregen. Gelukkig dat het geen problemen gaf. Groetjes Anne

Mooie spullen, heldere communicatie, top!

Ik had 2 lampen, een kussen en aankleedkussenhoes besteld. Het kussen en aankleedkussenhoes waren op voorraad en de lampen niet. Het kussen en aankleedkussenhoes werden vast verstuurd en de lampen waren na heldere communicatie ook snel in huis. Supermooie unieke items voor de kinderkamer. We zijn er blij mee!

Heel veel plezier ermee! Groetjes Anne en Ingeborg

Blij met het eindresultaat

Supersnel hadden we het eerste deel van de bestelling in huis. Deze was netjes verpakt en er zat een briefje bij dat deel 2 er snel aankwam. De stickers waren goed verpakt en met behulp van de duidelijke handleiding zaten ze in een mum van tijd op hun plek op de muur. Ook het forex paneel was netjes verpakt en kwam met een duidelijke handleiding. Het eindresultaat is echt heel erg leuk, onze zoon is er ook erg blij mee!

supergoede service

kaartje wat we zagen konden we naar wens aanpassen. hierbij goede service en snel reactie. ook hebben we in overleg een raamsticker laten maken waarbij de service uitstekend was. veel complimenten over het geboortekaartje gekregen!

• Betrouwbaarheid

Ik heb hier geboortekaartjes besteld, de communicatie hierover ging heel snel en ik had heel snel de kaartjes in huis. Ook over de kaartjes zelf ben ik zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid

Denken goed mee en reageren super snel!

Het bestellen en samen het kaartje naar wens maken ging erg makkelijk en snel! denken goed mee en super kwaliteit kaartjes.

• Betrouwbaarheid

Leuke en kwalitatief goede producten.

Anni design kussentjes maken de inrichting van het kinderdagverblijf verrassend compleet!

• Betrouwbaarheid

Precies zoals verwacht en snelle levering

Het was erg makkelijk te bestellen via de site en ook goede communicatie en erg vriendelijk. Was leuk en netjes verpakt.

• Betrouwbaarheid

Mooie producten, van mooie en goede kwaliteit

Na goede ervaring voor diverse producten met en voor onze dochter nu ook voor onze zoon het e.e.a. gekocht bij ANNI design om zijn kamer aan te kleden. Wij hebben o.a. de volgende producten gekocht bij ANNI design. Geboortekaartje, ledikant deken, comodemand, safariset met o.a. kussen, textiel poster en posterset, muurstickers. Fijn contact met Anne en Ingeborg over leveringen en afstemming over geboortekaartje. Wederom helemaal happy

• Betrouwbaarheid

Hoi Nicolien, Wat een mooie woorden. We vonden het super om weer iets voor je te mogen maken. Dank voor je vertrouwen. Veel plezier ervan. Liefs Anne & Ingeborg

Anne en Ingeborg vormen een goed en enthousiast team. Ze hebben met ons meegedacht om een persoonlijk geboortekaartje te maken. Ze zijn goed bereikbaar, en snel in hun werk. We zijn heel blij met ons geboortekaartje en hebben veel complimenten ontvangen. Anne en Ingeborg, heel erg bedankt. Groeten, Mirjam

• Betrouwbaarheid

Hoi Mirjam, Dank je wel voor deze gave woorden. We hebben het heel erg graag gedaan :-) Groetjes Anne & Ingeborg

Prachtig netjes afgewerkt aankleedkussenhoed

Via wat speuren kwam ik op de site van Anni design, site ziet er mooi uit. Producten ook, precies de goeie kleur. En de hoes is heel netjes afgewerkt en past mooi om het Aankleedkussen.

• Betrouwbaarheid

Wat leuk om te horen. De complimenten doorgestuurd naar het atelier :-)

Bestelling en contact erna is allemaal prima verlopen :) betrouwbare partij en snel geleverd.

Mooie textiel posters ontvangen

De omschrijving komt overeen met hetgeen we ontvangen hebben. De posters leuken de kinderkamers echt op.

Mooie kwaliteit

Een leuk krijtbordje met vogel aangeschaft bij ANNIdesign. Super kwaliteit en snelle levering. Erg tevreden met mijn aankoop!!

Erg tevreden

Snelle levering, ruim assortiment en erg blij met de poster op de nieuwe kamer van onze zoon. Precies de trendkleuren van dit moment

• Betrouwbaarheid

Net product en snelle levering

Wij hebben laatst een hanglamp besteld uit dezelfde serie als de wandlampen. Er werd op voorhand snel gecommuniceerd dat het gemaakt wordt in een atelier en dat de levering iets langer kan worden. Maar het viel mij alles mee. Kids zijn erg blij met de serie lampen. Op naar de volgende aankoop.

Uitstekend.

Kwaliteit kaarten is prima en zoals verwacht. Snelle toezending en de gratis extra verjaardagskaart is een leuke service.

• Betrouwbaarheid

Goed geregeld, snelle levering en mooie spullen!

Fijn bedrijf!

• Betrouwbaarheid

Geboortekaartjes in één keer precies naar wens

Snelle communicatie en levering. En belangrijker, iedereen vond het een stoere, mooie kaart.

• Betrouwbaarheid

Service op maat en geweldige designs!

We hadden onze zoektocht naar de perfecte wandplaat bijna opgegeven, maar na een mailtje naar Anne & Ingeborg kreeg ik te horen dat ze graag mee wilden helpen om hun design nét iets aan te passen zodat het precies werd wat wij wilden! Geweldig dat de muurplaat nu precies past en dat we ook nog bijpassende commodemandjes hebben. Wat een leuke stijl! Levering was perfect op tijd, geduldige communicatie en betrouwbaarheid straalde ervan af. Nu het kind nog ;)

Hans Andreussingel 15

2652 GA Berkel en rodenrijs

Over ANNIdesign

Accessoires voor jouw baby- of kinderkamer & unieke geboortekaarten. Veelal is alles handgemaakt en met liefde ontworpen.