Bestelling geleverd

De stroopwafels caramel worden zeer gewaardeerd door mijn gasten. Het geheim us echte boter.

Easy to order and swift efficient delivery to the UK.

I was looking for a present for my wife and on a list I have long had Stroop Waffles ever since we fell in love with them on a holiday in the Netherlands. I have searched for a suppler in the UK but ended up ordering them direct, and was pleasantly surprised to find a gluten free option as well. So despite the expensive postage to the UK I ordered and was not disappointed.

Very good.

Quick delivery, delicious stroopwafels.

De persoonlijke verpakking spreekt evenveel tot de beleving als de lekkere stroopwafels!

Wij hebben persoonlijke blikverpakking laten maken. En dat ziet er ontzettend mooi uit. Het merk wordt zo extra smakelijk onder de aandacht gebracht van onze internationale klanten.

Prima afhandeling

Excellent quality and service

Excelent quality of product with fast service of delivery!!!

Cadeau voor internationale vrienden

Een typisch Nederlandse lekkernij in leuke verpakking. Als we ze geven suggereren we altijd 10 seconden op half vermogen in de magnetron. Heerlijk!

Good service, good food

Shipment arrived promptly and well-packaged.

Chocolade stroopwafels smaken niet goed!!

Ik was heel blij om stroopwafels in onze supermarket te vinden. De Caramel versie was goed, De chololade versie was heel slecht.l

Perfecte verpakking van een heerlijk Hollands cadeau

Voor het motiveren van studenten Nederlands uit het buitenland en het warm welkom gven aan docenten van buitenlandse onderwijsinstellingen zijn wij altijd op zoek naar aansprekende cadeautjes. Bij Daelmans kunnen we deze vinden.

Stroopwafels bestellen bij Daelmans is altijd een succes!

Ik bestel voor mijn internationale klanten regelmatig stroopwafels bij Daelmans. Deze puur Nederlandse stroopwafels worden internationaal zeer gewaardeerd! Sommige klanten waarderen de stroopwafels meer dan de producten ;)

Beste stroopwafels snel en netjes geleverd

Als cadeautje een doos vol blikken stroopwafels meegenomen voor vrienden in Italië. Keurig op tijd, goed ingepakt. Beste stroopwafels! Ze vonden t fantastisch! Volgende keer weer!

Super lekker.

Ik heb ze meegenomen naar Lissabon. Voor de schoonzoon en schoonouders van mijn dochter. Zij vinden ze superlekker. Helaas hier niet te krijgen. Met vriendelijke groet, Ruud

Leuke verpakking en lekkere stroopwafels.

Een wafel kwaliteit op wereld niveau

Tijdens mijn werkzame leven heb ik vele jaren over de wereld gereisd. Overal op de wereld kwam ik, op de meest afgelegen plaatsen, typisch Hollandse producten tegen zoals Heineken, Brabantia en..... Daelmans stroopwafels. De Amerikanen zijn er dol op!

Bedankt voor je mooie review, Albert! Wist je dat Amerikaanse liefhebbers van Stroopwafels deze eenvoudig kunnen bestellen via onze webshop in de USA? https://www.stroopwafels.com/us/

Echt lekkkker !

prima service

Uitgebreid assortiment, gemakkelijk te bestellen en snel geleverd!

Fijn dat ik de lekkerste stroopwafels naar iedereen over de hele wereld kan sturen.

Altijd lekker en snel geleverd

graag hadden we willen weten wat de houdbaarheidsdatum was van de dozen. Wij hebben 3 dozen besteld en de datum is oktober 2021. We hadden anders maar 1 doos besteld.

Indien de houdbaarheidsdatum minder is dan 4 maanden, zullen we dat altijd aangeven in onze webshop op de desbetreffende productpagina. Waarschijnlijk heb je dit over het hoofd gezien. Je kunt ons altijd, voordat je je bestelling plaatst, vragen naar de houdbaarheidsdatum.

Waffleisheus

Great the individual wrapped mini stoop’s kids love what a boon for lunch boxes…

Ik kan de service, orderverwerking en bestelling met niets verbeteren!

Als een klant, oorspronkelijk uit 's-Hertogenbosch en nu woonachtig in het Verenigd Koninkrijk vind ik het onmogelijk enige negatieve opmerking te maken. Ik bestel en dat is redelijk eenvoudig ('redelijk' omdat ik met de gevolgen van een herseninfarct leef) betaal en ben steeds weer verrast door de snelle bezorging. Ik koop mijn producten omdat ik het lekker vind maar ook omdat ik er anderen duidelijk mee kan plezieren. Die promotie geeft mij een plezier in een tijd waarin politiek op de volledig verkeerde manier in de belangstelling is. Mijn mantra: Geniet van de stroopwafels en de waanzin van politiek verdwijnt uit je leven!

supersnel en superlekker

makkelijk om te bestellen en daarna een snelle levering die goed te tracken was ... top onze buitelandse gasten waren er zeer blij mee

Wat een heerlijke stroopwafels!

Een fijne webshop, een snelle service en heerlijke smaak, kortom een prima adres om zaken mee te doen!

Dankjewel Harry, goed om te horen!

De beste stroopwafels die er bestaan!

Bestellen via de website was eenvoudig en snel geregeld. Vervolgens zeer snelle levering en je werd constant op de hoogte gehouden over de status. 100% tevreden!

Dankje voor je reactie Ed!

alles superspitzenklasse WOW

sehr schnelle Lieferung mit grossartiger Sendungsnachverfolgung, frische Spitzenware, absolut empfehlenswert, besser geht es nicht

Danke für das Kompliment, Steffi!

Over Daelmans Stroopwafels

Bij Daelmans zijn we ontzettend gek van Stroopwafels. Het is onze passie! Daarom maken we iedere dag met veel plezier de allerlekkerste Daelmans Stroopwafels. Twee knapperige wafeltjes gevuld met een heerlijke karamel stroopvulling, gemaakt met de beste ingrediënten. Al sinds 1904 onderhouden we deze traditie van toegewijd vakmanschap en zetten we ons hier iedere dag weer vol voor in. Want alleen op die manier kunnen we de No. 1 stroopwafel zijn.