Heerlijks stroopwafels en goede service

De stroopwafels zijn erg lekker van smaak. Ook de verpakking, per stuk verpakt is veilig en hygiënisch. Het is fijn dat we niet hele grote aantallen hoeven te bestellen. De levering ging heel snel en keurig verpakt.

Heerlijk smullen

eenvoudig te bestellen, snel geleverd en overheerlijk.

Great cookies, great service and communication.

Everything arrived on time, well packaged and looking great.

Lekker en vlot

Makkelijke website en duidelijk. De bestelde producten netjes ontvangen.

Best of the best

Snelle levering - Goed verpakt

Overzichtelijke website - eenvoudig bestelproces. (gratis attentie)

arrived quickly, exactly as ordered

everything was great!

Superlecker, superschnell

Bestellt, verschickt, und yummy! Die besten Waffeln.

Fein...lecker...und schnell.....

Schnelle Ausführung der Bestellung. Im Geschmack wunderbar für Karamelliebhaber nur zu empfehlen ! Sehr hübsch die Dosen , wirklich gelungen sind. Da kann man jemanden als Mitbringsel auch eine Freunde machen. Da ist Nachkaufen bei Bedarf angesagt....

Danke für das Kompliment, Dietmar!

Duidelijke site en uitmuntende kwaliteit

Uitmuntende kwaliteit en duidelijke site

Schnell geliefert ganz frische leckereWare

Sehr kulant und unkompliziert bei einer Reklamation

Beste Waffel der Welt !

Bestellung und Kundenservice perfekt!

Gemixt positief

Smaak is prima, aangeleverde tht goed Maat van stroopwafel te klein en teweinig in pakket aldus mij klanten

Bedankt voor je reactie Edwin. Een kleine tip, van onze Jumbo Stroopwafels kun je het langst genieten! Deze hebben een doorsnede van 9 cm en zijn daarmee de grootste in ons assortiment.

Iets heerlijks wat ik kan meesturen in een enveloppe bij mijn postcrossing hobby ❣️

Snelle levering en alles oké

Delicious

Tasted casually some weeks ago, delicious and really amazing. On-line ordering, shipment and delivery in time and efficient. Now it remains only to enjoy every morning Stroopwafels

Schnelle und gut Abwicklung

Ist zu empfehlen

Leuk kado

Leuk kado, snel bezorgd.

Heerlijke koek in een mooie verpakking

Niet gewoon lewkker, buitengewoon lekker.

Snel geleverd en keurig verpakt.

Chewy and delicious

I really like the stropperwafel. Its remind me those day in amsterdam. Really love it and will repeat order.

top!

Al diverse keren verschillende stroopwafel dozen en blikjes besteld. Bestellen en de volgende dag in huis!! Netjes verpakt en heel leuk als je de doos open maakt ligt daar je eigen stroopwafel in..

Prima, snelle levering!

Zeer correcte afhandeling

Snelle en correcte service

Gister besteld, vandaag in huis. De service van Daelmans is minstens net zo goed als hun heerlijke stroopwafels!

Bedankt voor het compliment, maar zeker ook voor de vervoerders!

Fantastische emblemen

Mooie emblemen en fijne steun voor de OC!!!

Da ge bedankt zèt dè witte war!

Snelle levering lekkere wafels

Zeer lekkere wafels en zeer snelle levering! Dit smaakt naar meer!

Over Daelmans Stroopwafels

Bij Daelmans zijn we ontzettend gek van Stroopwafels. Het is onze passie! Daarom maken we iedere dag met veel plezier de allerlekkerste Daelmans Stroopwafels. Twee knapperige wafeltjes gevuld met een heerlijke karamel stroopvulling, gemaakt met de beste ingrediënten. Al sinds 1904 onderhouden we deze traditie van toegewijd vakmanschap en zetten we ons hier iedere dag weer vol voor in. Want alleen op die manier kunnen we de No. 1 stroopwafel zijn.