Glutenfreie Stroopwafels

Ich esse glutenfrei und bin so froh, dass es die glutenfreien Stroopwafels gibt, denn sie schmecken genauso gut wie die anderen Stroopwafels. Ich habe gleich einen ganzen Karton bestellt und bin sehr zufrieden. Der Versand ging sehr schnell!

Mijn eerste bestelling bij Daelmans, voor Moederdag, werd direct verzorgd en binnen 24 uur bezorgd. Prima verpakt met goede informatie erbij. Uitstekend gedaan en is voor herhaling vatbaar.

Snelle service, goed product

Volgende dag in huis. Mooie producten

GEWELDIG

NA TELEFONISCH CONTACT KEURIG GEHOLPEN TOP PRODUCTEN

Goed, snel en netjes!

Super leuk gepersonaliseerde gadgets

Zeer snel geleverd en mooi gedrukt. Als er dan toch een klein verbeterpuntje is, dan is het de positie van de labels op de deksels, die zitten niet altijd in het midden. Verder hele mooie relatiegeschenken geworden!

Altijd top kwaliteit!

Prima service en product.

Heerlijk!

Daelmans is welwillend om mij tegemoet te komen. Zodoende waren er nog meer heerlijke stroopwafels beschikbaar voor deelnemers en supporters van de invictus games en zo zetten wij de Geestelijke Verzorging weer mooi op de kaart!

Fijn dat de Stroopwafels zo goed zijn ontvangen door de deelnemers van de Invictus Games, Fransjesca!

Schnelle Lieferung!

Wir haben die Waffeln dringend für unsere Bewertungsfyler benötigt, da die Waffeln gut bei den Kunden ankommen. Die Bestellung kam so schnell an und das sogar, obwohl Feiertage dazwischen lagen! Respekt!

Super happy

Great products, helpful team, quick delivery, I will order again

Heerlijk!

Kreeg toevallig een mini stroopwafel in restaurant de Salt in Noordwijk gisteravond en heb genoten! Mijn bestelling is voor het verplegend personeel van een ziekenhuis waar ik a.s. zondag voor twee weken wordt opgenomen en geopereerd!

Dat is nog eens een lekkere traktatie. We wensen je een spoedig herstel, Hedy!

Sehr leckere Waffeln. Egal zu welcher Tageszeit immer ein Genuss. Und die Minis nehme ich sehr gerne für unterwegs mit. Klasse!

Schön, dass wir mit unserer Stroopwafel zu Ihren Genussmomenten beitragen können Susann!

Nice souvenir

Ordered these every time I visited my home country. People love it. Both the taste and the box design.

We will be launching our new packaging later this year!

Alles bestens...

Lieferung top und schmecken tun sie echt klasse. Lieferfristen zwar etwas hoch, aber es lohnt sich.

Super leckere Stroopwaffeln

Super Lieferung - alles bestens!

Heerlijke ronde genots koekjes

Het is een verademing om via de fabriek zelf te kunnen bestellen en de koekken zijn verrukkelijk vooral de speculaas koeken wat heb ik die gemist

Bedankt voor je compliment, Gabriëlla! Verser kun je ze haast niet hebben direct vanuit onze eigen bakkerij.

A+

A+++++++++++

Ik nu al een aantal keer bestel en tot tevredenheid van mijzelf en mijn klanten.

prima!

heerlijk, in een mooi doosje en bovendien snel geleverd. Aanrader!

Priama site, eenvoudig bestellen en afrekenen en snelle levering

Het enige dat volgens mij beter zou kunnen is het aangeven van de originele stroopwafels (zonder extra smaakje).

Sehr guter Händler

Gute Ware. Schnelle Lieferung nach Deutschland.

Heerlijke wafels met goeie caramelsmaak

Stroopwafels neem ik zelf mee naar hetbuitneland voor al mijn zakenrelaties, zojuist weer 27 pakjes uitgedeeld in UK en inmiddels net de 18 pakken ontvangen voor Ierland. Kan er zelf maar amper vanaf blijven tijdens he rijden , te lekker gewoon !

Bedankt voor je review, Bart! We kijken uit naar je volgende bestelling.

Fast and best stroopwafels

Great delivery service and excellent quality stroopwafels.

Excellente qualité de Stroopwafels livrés rapidement

Fournisseur proposant des Stroopwafels d'excellente qualité à prix intéressant malgré les frais de livraison. Bon rapport qualité-prix pour les grosses commandes. Je recommande +++

Merci de nous avoir confié plusieurs commandes vers la France pour vous., Hassan!

quick service great stroopwafels!

It was a easy to find what we wanted on the website except a good deal if ordering more.

Over Daelmans Stroopwafels

Bij Daelmans zijn we ontzettend gek van Stroopwafels. Het is onze passie! Daarom maken we iedere dag met veel plezier de allerlekkerste Daelmans Stroopwafels. Twee knapperige wafeltjes gevuld met een heerlijke karamel stroopvulling, gemaakt met de beste ingrediënten. Al sinds 1904 onderhouden we deze traditie van toegewijd vakmanschap en zetten we ons hier iedere dag weer vol voor in. Want alleen op die manier kunnen we de No. 1 stroopwafel zijn.