This reminds me of my childhood

I remember when I was young, one of our friends, whose family was from Netherlands, always had those for snacking in school. They were so good then and they are so good now. Warmed on a hot tea, those are pure heaven on Earth. Not a five stars because can't find them in the stores I'm used to go.

Altijd lekker

Snelle levering. Een oerhollandse stroopwafel blijft lekker voor bij de thee of koffie voor iedereen.

super easy to order

Quick & easy to order this fantastic product

excellent customer service

customer service replied my email in a very short time , was proffessional and attended to my problems well

Sehr gut

Sehr gut

Internationaal "highly appreciated"

Mijn internationale collega's zijn verzot op de stroop wafels....dus als je jarig bent.....trakteer je op DAELMANS STROOPWAFELS !

Geschikt als Kerst-attentie

Afzonderlijk hiervan stuur ik u een foto van de Kerstattentie voor het personeel van de Service-flat , waar ik woon. Het zal vast een groot succes zijn, denk ik! U begrijpt, dat het stroopwafelblikje in het zakje zit!.

great

fast shipment and great products

Satisfied

The delivery is super fast!

Zeer gewenst door mijn zoon in Engeland!

Onze zoon in engeland en vrouw en kinderen kunnen er niet genoeg van krijgen! En dus zijn er inmiddels 4 dozen onderweg daar naar toe! Ook wijzelf vinden ze heerlijk! We gaan dit zeker vaker meenemen en ook zelf van genieten

Overheerlijk en lekker smullen

Ik zat op Facebook en daar kwam ik een advertentie tegen van Daelemans Stroopwafels.Nu ben ik stapel op stroopwafels dus heb ik een kijkje genomen op hun website.Prachtig om te lezen hoe de stroopwafel ontstaan is en wat een lekkers er allemaal aangeboden wordt op hun website.Voor een leuk cadeautje voor een juf/meester of gewoon zomaar.Uitdeelzakjes, los verpakte stroopwafels in verschillende smaken en wat ik heel belangrijk vind Betaalbaar! Binnen twee dagen werd het al bij mij thuis bezorgd en goed verpakt.Ga zeker nog eens een bestelling plaatsen.

Heel snel geholpen en een sample ontvangen. Procedure voor de bestelling ging ook heel gemakkelijk en snel.

Geweldig service

Alles op tijd en goed ingepakt.

Deze typisch Nederlandse heerlijke, goed verpakte stroopwafels gaan altijd mee naar Nepal.

Heb al vele jaren goede ervaring met bestellen, gaat makkelijk en levering is prima te volgen. Ik ben nog altijd digibeet helaas, maar bij Daelmans is dit geen probleem. Ik heb deze stroopwafels op een beurs leren kennen en omdat ze heerlijk, niet ‘lekken’ en ik ze per stuk verpakt kan bestellen, is dit de jaarlijkse traktatie voor m’n familie in Nepal, die er altijd naar uitkijkt!

Cripy and really tasty stroopwafels

We ordered mini stroopwafels (chocoloate and caramel). These arrived in time in a good packaging and taste awesome!

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Oo de website wordt een groot en divers assortiment aangeboden. Het bestel proces is eenvoudig en snel. Binnen de kortste keren zijn de heerlijke stroopwafels thuis bezorgd!

Delicious

Delicious. Impossibile to find this waffles in Italy store. So happy to finally find your online store. Thanks.

Thanks for your review. Did you know we offer our Daelmans Stroopwafels also on Amazon?

Fantastisch Lecker

Bestellung und Lieferung waren super. Die Waffeln sind ein Traum. Wird nicht die letzte Bestellung gewesen sein.

Wir freuen uns auf Ihre nächste Bestellung, Roger!

Snelle bezorging en leuke extras!

Kreeg als extraatje een zakje chocolade stroopwafels mee!

Super tevreden met mijn bestelling van Daelmans stroopwafels

Vorige week alvast mijn kerst-relatiegeschenken besteld. Een flink aantal blikjes gevuld met overheerlijke Daelmans stroopwafels, en daarbij de bovenzijde laten voorzien van mijn bedrijfslogo. Prijs zeer scherp en netjes, orderafhandeling ging super makkelijk. En ruim binnen de vooraf aangegeven levertijd hier op kantoor bezorgd. In 1 woord Fantastisch

Wat een mooie review. Mari! Binnenkort gaat het bestellen van gepersonaliseerde Stroopwafelblikken nog eenvoudiger via onze vernieuwde ontwerp tool!

Daelmans Stroopwafels einfach SUPER

Daelmans Stroopwafels sind einfach SUPER. Sehr gute Verpackung, damit war auch die Ware einwandfrei. Sehr schnelle Lieferung.

Smooth transaction, fast delivery, good quality product = happy customer here!

zeer goede reactie van mij klanten

Wij geven stroopwafels weg op de beurs en de reacties zijn erg goed.

Heerlijke stroopwafels

Mijn zoon leerde de stroopwafels van Daelmans kennen door de automaat op school. Hij wilde graag dat ik ze ook kocht zodat hij ze mee kon nemen naar school. Dus dat gebeurt nu en ook thuis vinden wij ze erg lekker!

Lekkere stroopwafels met handige uitdeelzakjes

Stroopwafels waren lekker met handige uitdeelzakjes voor de kleintjes. Zorgt helaas wel voor veel plastic.

Over Daelmans Stroopwafels

Bij Daelmans zijn we ontzettend gek van Stroopwafels. Het is onze passie! Daarom maken we iedere dag met veel plezier de allerlekkerste Daelmans Stroopwafels. Twee knapperige wafeltjes gevuld met een heerlijke karamel stroopvulling, gemaakt met de beste ingrediënten. Al sinds 1904 onderhouden we deze traditie van toegewijd vakmanschap en zetten we ons hier iedere dag weer vol voor in. Want alleen op die manier kunnen we de No. 1 stroopwafel zijn.