I order waffles for my children.

I have only positive emotions from your company. Your waffles are very tasty, as my children say that there is nothing tastier. They really like to eat waffles with tea or coffee. I am very glad that I can order waffles through your online store, for me it is very convenient. Delivery is also quick. Thank you very much from me and my children.

prima snelle levering en ze smaken heerlijk

makkelijk te bestellen op de website, gezien deze stroopwafels als relatie geschenk gebruikt gaan worden was ik blij met de leuke verpakking, en ze smaken nog lekker ook😀.

Prima stroopwafels, goede kwaliteit

Bestelling gedaan op zondag, en dinsdag alweer bestelling in huis. Even wat uitgetest en zijn goede kwaliteit stroopwafels. Wel meer keuzes / variaties zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Best service

Fast delivery, best quality products.

Tout est parfait

4 ou 5 eme commande. Tout est livré rapidement

Bestelling is perfect. Track en trace is erbij.

Goed produkt. Smaken verschillen maar is zeker lekker. Niet te taaie vulling. Wafels niet van beton maar lekker mals. Netjes verpakt bij verzending. Zeer zeker aan te bevelen.

Wonderful product & customer service

We recently ordered customised stroopwafel tins for all our attendees at our annual meeting in Amsterdam. The product did not only look amazing, it also tasted amazing. Samantha (customer services) could not have been more helpful - nothing was too much trouble for her and from start to finish our enquiry/order was handled in a very professional way. We cannot thank the team at Daelmans enough for making our event extra special!

Super goed!

Heel tevreden over de snelle afhandeling.

Goedemiddag Mevr. Na telefefonisch overleg over een levering van 150 blikken stroopwafels, waar 16 deksels ontbraken en een blik kapot was, hebben jullie dat voor ons heel snel en correct opgelost. Nogmaals onze hartelijke dank, beveel u bedrijf zeker aan andere door. Met vr.gr. M. Nederlof Capelle a/d IJssel.

goede ervaringen enige minpunt is dat ik niet op rekening kan bestellen net als bij andere leveranciers.

Hi Mirella, We zijn er druk mee bezig om dit mogelijk te maken. Hopelijk kan je dit binnenkort dus wel. Groet Daelmans

Gemakkelijk besteld en snelle levering.

ik denk dat we het mooiste sprekerscadeau voor congres in jaren hebben geleverd gekregen door jullie

Ik ben zelf geen professional op marketing en vormgevingsgebied, dus toen het aanleveren van een ontwerp iets moeilijker bleek dan bij het tooltje van de Hema ging dat niet goed. Gelukkig zijn hier hele goede medewerkers die onmiddellijk voor mij aan de slag zijn gegaan om e.e.a. te ontwerpen. Fantastisch! Het was wat onduidelijk wanneer iets wordt gemaakt omdat je met verschillende onderdelen van het bedrijf in contact staat, dat is even wennen als je normaal 1 front-end hebt bij een webshop, anderzijds wel weer veel persoonlijker en elke medewerker heeft ook alle klantvriendelijkheid laten zien (ook van die domme vragen als: "is het al opgestuurd", keurig en beleefd en snel antwoord)! Ik zou willen dat ik meer stroopwafels nodig had.

super service en snelle levering

Wij hebben de samenwerking als erg positief ervaren. De stroopwafelblikken zijn super mooi en we delen deze graag uit aan onze relaties.

Fantastisch product

Heel erg vriendelijk en oplossingsgericht geholpen door Samantha.

Voor 12.00 uur besteld, volgende middag geleverd en erg goed op de hoogte gehouden van de verzending!

Good Customer Service

Very attentive customer care (Samantha) who was there to answer all my queries. Provided me a solution to the damaged tins we received.

satisfied

high quality and fast delivery

goede kwaliteit en topservice!

ik bestel regelmatig zakelijk bij Daelmans, bedrukte blikken stroopwafels als relatiegeschenk. de producten zijn altijd van goede kwaliteit en de service is buitengewoon goed: heel persoonlijk, attent en snel! zeker een aanrader.

Wij zijn zeer tevreden

Mooie verpakking en lekkere wafels! Niets op aan te merken.

Goed product, slechte levering

De track en trace gaf aan 30 augustus tussen 11:00 en 15:00. Dagje vrij genomen omdat het mooi weer was, geen koerier, die kwam een dag later.

Quick delivery

Helpdesk is quick and helpful, received the wafels quickly and on time

makkelijk te bestellen en snelle levering

Bestellingen via de webshop zijn makkelijk en snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en er wordt snel geleverd.

ziet er prima uit

Levering op tijd en vlgs degene voor wie het bestemd was heerlijke wafels

Gaufres extra, frais de port exorbitants

DĂ©licieuses gaufres, envoi rapide. Les gaufres sont arrivĂ©es en bon Ă©tat . Nous sommes trĂšs contents de pouvoir nous fournir en stroopwafels depuis la France . Seul point noir , les frais de port sont exorbitants, pratiquement aussi chers que les gaufres elles -mĂȘme , cela sera peut-ĂȘtre dissuasif pour une prochaine commande.

• Nous recommanderiez-vous? Non