Great assistance and quick delivery time

Daelmans is an excellent supplier for their products, even if the order is done outside their country. Quick delivery times and prompt assistance!

Heerlijke koekjes

Een feestje bij de koffie voor onze klanten. We krijgen veel leuke reacties op deze heerlijke stroopwafels.

Wat een mooi compliment, Caroline!

Onze gasten genieten van alle smaakjes die er zijn.

Onze ervaring is reuze in de keuze !

Sehr gute Ware

Über viele Jahre essen wir diese Stroopwafels

Das würden wir gerne hören, Norbert!

Zeer tevreden!

Snelle service.

alles bestens

bestellung und lieferung haben einwandfrei funktioniert

Lekker

Lekker en snel

Lekker

Het zijn heerlijke stroopwafels de levering is top.

Fijn dat onze Daelmans Stroopwafels in de smaak vallen, Esther!

De wafeltjes zijn erg in trek bij onze bezoekers

De wafeltjes zijn erg in trek bij onze bezoekers!

Leuk om te horen, Leo!

Excellent

Good service with consistently good quality food and I do appreciate the extra stroopwaffles added loose in the delivery - very tasty!

Zeer goed.

Wij bestellen jullie stroopwafels altijd om als relatiegeschenk te geven aan onze international klanten. Zij zijn gek op jullie stroopwafels. Jullie service en levering is zeer goed.

Bedankt voor je mooie review, Charlotte!

Ottimi da mangiare.

Spedizione puntuale, anche se forse un po’ cara per chi non é residente in Olanda. Biscotti di ottima fattura, croccanti e molto buoni. Appena ne mangi uno hai subito il desiderio di mangiarne altri. Acquisto consigliato.

Snelle en goede service

Ondanks de drukke periode snel mijn levering ontvangen. Goed ingepakt, zelfs met een attentie erbij. Prima dus.

Classic Crunch

Prachtige lekkere producten. Top-kwaliteit en heerlijk traditioneel in een flitsend jasje. Helemaal goed.

Goede Service

Goede service, fijn samenwerking.

Perfect!

The delivery was fast!

lekker, fast delivery and lovely packages!

Easy ordering, straight forward, everything as expected.

Heerlijke stroopwafels, echt genieten!

Extra genieten als je de wafel warm maakt op je bakkie koffie of thee

Wist je dat we hiervoor een speciale Wafel warmer hebben ontworpen? Deze kun je vinden in onze shop. https://www.stroopwafels.com/nl/product/wafel-warmer/

Fast delivery, great quality!

Very fast delivery, and even got a little bonus gift.

The real deal.

I first tried Stroopwafels on a trip in Amsterdam and I immediately fell in love. They are really hard to find outside the Netherlands, but these stroopwafels by Daelmans immediately brought me back there. I will definitely order again.

Thanks for the compliment Tommaso. We are looking forward to your next order.

snelle levering goed sortiment

goede kwaliteit ,snelle levering en mooi sortiment in een overzicht op de webshop

Goede hulp bij ontwerpen en makkelijk in de communicatie.

Bij Daelmans staan ze klaar om je te helpen als je er zelf nét niet helemaal uit komt. Daarover wordt vlot gecommuniceerd of even telefonisch overlegd.

Bedankt voor je compliment, Céline!

Wonderful treat.

Ordering was great. Tracking was great. Package was misrouted twice. Got it late but still got it.

Snel de smakelijke wensen vervullen!

Enthousiasme, snelheid en kwaliteit maken een bestelling bij Daelmans tot een vrolijk en daarna smakelijk gebeuren!

Snel de smakelijke wensen vervullen!

Over Daelmans Stroopwafels

Bij Daelmans zijn we ontzettend gek van Stroopwafels. Het is onze passie! Daarom maken we iedere dag met veel plezier de allerlekkerste Daelmans Stroopwafels. Twee knapperige wafeltjes gevuld met een heerlijke karamel stroopvulling, gemaakt met de beste ingrediënten. Al sinds 1904 onderhouden we deze traditie van toegewijd vakmanschap en zetten we ons hier iedere dag weer vol voor in. Want alleen op die manier kunnen we de No. 1 stroopwafel zijn.