Fashionbootz is een top online winkel

De levering is goed, goede kwaliteit regenlaarsen. Super blij!

Fantastische laarzen die er ook nog leuk uit zien!

Soms heb je gewoon laarzen nodig om te werken in de tuin of voor andere activiteiten. En dan is het toch erg leuk om niet van die suffe laarzen te dragen. Deze blijven altijd leuk. Ik heb gekozen voor de zwart met grote witte ballen. Heel tof!

ruim assortiment, snelle levering

Ik zou Fashionbootz zeker aanraden. Ik was op zoek naar een paar kleurrijke lage regenlaarsjes, en zij hebben het ruimste assortiment in vrolijke regenlaarzen voor nette prijzen. Het bestelproces was simpel, en de laarsjes werden zelfs sneller dan verwacht geleverd. Ze zijn ontzettend mooi, ik kan niet wachten tot het weer gaat regenen!

Toffe laarzen

Vrolijke laarzen in alle kleuren van de regenboog. Ga zo door!

Ruime keuze aan laarzen en jassen en had het ook de volgende dag al in huis!

Netjes, snel. Goede ervaring.

prima laarzen

lopen en zitten prima.

Snel!

Snel geleverd en laarzen precies zoals verwacht!

Prima laarzen, beste investering van maanden. Snel geleverd en keurig verpakt.

Goede kwaliteit en een snelle levering. Netjes verpakt. Ga zeker nog een keer bij deze winkel een besteliing plaatsen.

Geniaal

Top laarzen met coole print. De levering liet wel wat op zich wachten, maar dat kwam ook door de feestdagen.

Super laarzen

Snel geleverd uit Engeland

Ruime keus, snelle levering

Ruime keus, snelle levering

Mooie collectie, vlotte levering.

Gewoon zoals het hoort.

Netjes op tijd en wat ik belangrijk vind... zonder verzendkosten. Heel fijn.

Net voor de kerst nog even besteld en ook nog op tijd voor kerst mijn pakje ontvangen. Top!

Vlotte levering, prachtige regenponcho

Snelle levering. Prachtige regenponcho met bloemenprint.

Perfecte online shop met goede service

Leuke groene Happy Rainy days jas met teddy binnenvoering voor een hele leuke prijs gekocht en nu nog een 2e erbij ... Deze shop is heel correct in omgang en service en denken met je mee,super!!!!

Snelle levering en mooi product

De laarzen voor mijn zoontje zijn snel geleverd en van goede kwaliteit. Hij vindt ze heel erg mooi!

Schitterende laarzen Goede prijs - ,kwaliteit. Aan huis geleverd.

Snelle levering, overzichtelijke site

Mooie site, makkelijk te vinden en prima levering. Wel onhandig dat ik een product niet direct kan ruilen maar alleen kan retourneren en opnieuw kopen. Een ruilservice zou ik handig vinden.

Snelle reacties via mail

Betrouwbare webwinkel. Helaas was het artikel te klein. Hierna ook nog een nette afwikkeling, ondanks dat ik het dus retour had gestuurd. Ik raad deze webwinkel aan.

Goede kwaliteit en service!

De regenlaarzen zijn van goede kwaliteit! Gemaakt van sterk en waterdicht materiaal en ze lopen prettig. Professionele service! Zeker een aanrader!

Mn bestelling was gelijk de volgende dag geleverd