Goede kwaliteit en een snelle levering. Netjes verpakt. Ga zeker nog een keer bij deze winkel een besteliing plaatsen.

Geniaal

Top laarzen met coole print. De levering liet wel wat op zich wachten, maar dat kwam ook door de feestdagen.

Super laarzen

Snel geleverd uit Engeland

Ruime keus, snelle levering

Ruime keus, snelle levering

Mooie collectie, vlotte levering.

Gewoon zoals het hoort.

Netjes op tijd en wat ik belangrijk vind... zonder verzendkosten. Heel fijn.

Net voor de kerst nog even besteld en ook nog op tijd voor kerst mijn pakje ontvangen. Top!

Vlotte levering, prachtige regenponcho

Snelle levering. Prachtige regenponcho met bloemenprint.

Perfecte online shop met goede service

Leuke groene Happy Rainy days jas met teddy binnenvoering voor een hele leuke prijs gekocht en nu nog een 2e erbij ... Deze shop is heel correct in omgang en service en denken met je mee,super!!!!

Snelle levering en mooi product

De laarzen voor mijn zoontje zijn snel geleverd en van goede kwaliteit. Hij vindt ze heel erg mooi!

Schitterende laarzen Goede prijs - ,kwaliteit. Aan huis geleverd.

Snelle levering, overzichtelijke site

Mooie site, makkelijk te vinden en prima levering. Wel onhandig dat ik een product niet direct kan ruilen maar alleen kan retourneren en opnieuw kopen. Een ruilservice zou ik handig vinden.

Snelle reacties via mail

Betrouwbare webwinkel. Helaas was het artikel te klein. Hierna ook nog een nette afwikkeling, ondanks dat ik het dus retour had gestuurd. Ik raad deze webwinkel aan.

Goede kwaliteit en service!

De regenlaarzen zijn van goede kwaliteit! Gemaakt van sterk en waterdicht materiaal en ze lopen prettig. Professionele service! Zeker een aanrader!

Mn bestelling was gelijk de volgende dag geleverd

Techwash gratis bij jas

Dank je wel!

goede prijs kwaliteit verhouding

betrouwbaar

Goede bereikbaarheid

Groot assortiment en mooie regenjassen. Duidelijke instructies over hoe ik het beste de jas waterbestendig kon maken

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Fijne regenjas besteld voor een goede prijs

Service is fantastisch. In eerste instantie een artikel met een defect geleverd. Foto gemaild naar FasionBootz. Direct antwoord. Volgende dag nieuw artikel geleverd. Fijne webshop.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Fashionbootz! Goed advies gehad over de aankoop, een prettig mailcontact en een snelle levering!

Netjes

Netjes! Alles werd snel en netjes geleverd! We hebben er veel plezier van en voor een mooi bedrag! Dank jullie wel.

Prima, snel geleverd

Had beetje moeite met bestelproces omdat niet alle maten voorradig waren en dat niet direct duidelijk werd tijdens bestellen.

Uitstekende service!

Snelle levering en behulpzame klantenservice