Voldoet geheel aan verwachting

Makkelijke zoekfunctie, duidelijke voorraad informatie en bestelling en bezorging geheel volgens verwachting. Super!

Snelle leveringen en leuke schoenen

Super blij met super leuke laarzen

Ik heb laarzen van bisgaard gekocht. Ze zijn super gaaf! Snelle verzending!

Mooie, leuke, comfortabele laarzen!

De laarzen zijn snel geleverd en van stevige kwaliteit. Zien eruit zoals afgebeeld.

Snelle levering, mooi product

Prima, geen op of aanmerkinegn

alles top verlopen!!

alles top verlopen!!

Helemaal blij met mijn laarzen

Zoals ik ze zag op de site zo zijn ze ook . Helemaal leuk!!! Nette en snelle service.

Alles is prima verlopen,heel tevreden:))

Leuke rubber cowboylaarzen

Heel leuke zwarte rubber cowboylaarzen. Passen perfect. Spijtig dat ze niet in een schoenendoos zijn geleverd zoals aangekondigd op de website.

Helemaal goed

Snelle levering en het product was perfect

Snelle en correcte levering van kwaliteitslaarzen

Snelle en correcte levering van kwaliteitslaarzen

Slechte kwaliteit

Na 2 keer aandoen waren de laarzen al kapot, water en zand komt langs de hiel binnen. Zeer teleurgesteld want ik vind ze super mooi...

Goedeavond Melanie, Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. We hebben nog niet eerder een klacht ontvangen over de laarzen, maar er zit gewoon 1 jaar garantie op, dus als je even persoonlijk contact met ons opneemt, dan kunnen we deze vervangen door een nieuw paar. We horen het graag! Fijne dag, Team FashionBootZ

Handige site, makkelijk bestelken/betale en heel goede kwalteit

Goede kwaliteit, makkelijk bestellen en betalen

Snelle en uitstekende service!

Prima webshop, vlak na de bestelling kreeg ik een mail van de klantenservice dat er vertraging bij de pakketbezorgers was en dat bestellingen pas later bezorgd zouden worden. Mijn pakket werd overigens de volgende dag al bezorgd, kreeg daar nog een persoonlijke mail over, heel vriendelijk!

Onwijs snelle en goeie service! Heb 2 keer bij jullie besteld en was snel goed ingepakt!

Geweldige Laarzen

Mooie warme laarzen netjes op tijd geleverd nog (voor de sneeuw ) en makkelijk via de site de maat bepaald met goede uitleg Ga zeker nog een keer een bestelling plaatsen

Top kwaliteit voor een mooie prijs

Snel besteld en snel binnen gekregen

zeker een aanrader

Ik vind het al heel leuk ,dat er een site is voor deze laarzen. Ik wist niet dat het bestond. Ik was meteen verkocht . Dus echt erg leuk en goed Groetjes Chrysthal.

Snel besteld en ondanks de drukte met bezorgen prima optijd binnen.

Gevonden via Google. Fijne laarzen. Aangezien het druk was bij de post een net berichtje ontvangen dat de levering iets vertraging had.

Superservice, ze zijn telefonisch goed bereikbaar en denken fijn mee. En de bestelde producten waren ook helemaal goed.

Supergoede service en originele collectie!

Tevreden over de service en het leuke assortiment.

Goede snelle service!

Goede en snelle service! Er was een probleem met een retour (kwijt geraakt door dhl), niemands schuld maar toch netjes afgehandeld door Fashionbootz, echt top!

Het product wat ik kocht was sowieso al geweldig op zich, wie krijgt er nou als kraamcadeau een paar laarsjes van de Brandweer als je vader er werkt. je maakt gewoon de blitz !! Betsellen ging makkelijk en de volgende dag had ik de laarsjes keurig verpakt in huis. Het volgende kind dat geboren wordt binnen ons korps krijgt zeker weer een paar van deze gave laarsjes :-)

Fijne winkel, snelle verzending

Mijn bestelling werd snel verwerkt en verzonden, de laarzen zijn enig! De prijs-kwaliteit verhouding is ook heel aangenaam.