Wel goed

De eerste keer dat ik de regenlaarzen heb bestelde is er door een fout van de bezorger dat de producten terug zijn gestuurd moest ik helaas de credit administratie kosten betalen terwijl het niet mijn fout was. Bij nogmaals de regenlaarzen te hebben besteld ging het wel goed. Erg leuke laarzen

Snel advies voor maatkeuze

Snelle reactie op mijn vraag over de maatvoering. De binnenmaat van de regenlaarzen werd speciaal voor mij opgemeten. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, heb ik de gekozen regenlaarzen snel ontvangen.

Mooie laarzen

Ik heb twee paar laarzen besteld, als kado voor mijn vriendin. Ze mocht er een van uitkiezen. Ze was er erg blij mee. Toen haar zus het andere pay zag, wilde zij die wel overnemen.

Voor herhaling vatbaar!

Super leuke laarzen bij jullie besteld! Veel keus, snelle service en prima prijs-kwaliteit. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen.

Koop hier elk jaar de regenlaarzen. Goede kwaliteit en snelle levering!

prachtige laarzen, snel geleverd en juiste informatie verstrekt, dat ze wat kleiner uit zouden vallen. Maatje groter past uitstekend

Erg fijne webwinkel!

Fijn klantenservice, snelle reactie en goede levering van de bestelde producten. Er wordt goed meegedacht bij vragen, dus dat is heel fijn. Goede ervaring!

Zien er super leuk en goed uit

Lang wachten

Mijn besteld produkt is uiteindelijk geleverd, en was prima in orde. Echter geen duidelijke info over de levertijd. Ipv 2 werkdagen wachtte ik bijna 3 weken. Van te voren duidelijk aangeven wat de wachttijd is zou “ eerlijker” zijn.

Hoi Charlotte, Dank voor je berichtje en feedback. Daar staan we natuurlijk altijd voor open. Echter hebben we contact gehad over deze order dat er vanwege de vakantie periode (sluiting geweest ook) een achterstand was in het externe magazijn. Je gaf het volgende aan: "Vervelend, maar-mits het geen weken gaat duren- wacht ik op mijn bestelling. Ik had al de bijbehorende regenjas, dus wil ook graag specifiek deze paraplu." De paraplu is 9 dagen later geleverd. Vervelend inderdaad, waarvoor ook onze excuses, maar we hebben wel besproken met akkoord van jullie. Veel plezier met de aankoop, Team FashionBootZ

Voldoet geheel aan verwachting

Makkelijke zoekfunctie, duidelijke voorraad informatie en bestelling en bezorging geheel volgens verwachting. Super!

Snelle leveringen en leuke schoenen

Super blij met super leuke laarzen

Ik heb laarzen van bisgaard gekocht. Ze zijn super gaaf! Snelle verzending!

Mooie, leuke, comfortabele laarzen!

De laarzen zijn snel geleverd en van stevige kwaliteit. Zien eruit zoals afgebeeld.

Snelle levering, mooi product

Prima, geen op of aanmerkinegn

alles top verlopen!!

alles top verlopen!!

Helemaal blij met mijn laarzen

Zoals ik ze zag op de site zo zijn ze ook . Helemaal leuk!!! Nette en snelle service.

Alles is prima verlopen,heel tevreden:))

Leuke rubber cowboylaarzen

Heel leuke zwarte rubber cowboylaarzen. Passen perfect. Spijtig dat ze niet in een schoenendoos zijn geleverd zoals aangekondigd op de website.

Helemaal goed

Snelle levering en het product was perfect

Snelle en correcte levering van kwaliteitslaarzen

Snelle en correcte levering van kwaliteitslaarzen

Slechte kwaliteit

Na 2 keer aandoen waren de laarzen al kapot, water en zand komt langs de hiel binnen. Zeer teleurgesteld want ik vind ze super mooi...

Goedeavond Melanie, Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. We hebben nog niet eerder een klacht ontvangen over de laarzen, maar er zit gewoon 1 jaar garantie op, dus als je even persoonlijk contact met ons opneemt, dan kunnen we deze vervangen door een nieuw paar. We horen het graag! Fijne dag, Team FashionBootZ

Handige site, makkelijk bestelken/betale en heel goede kwalteit

Goede kwaliteit, makkelijk bestellen en betalen

Snelle en uitstekende service!

Prima webshop, vlak na de bestelling kreeg ik een mail van de klantenservice dat er vertraging bij de pakketbezorgers was en dat bestellingen pas later bezorgd zouden worden. Mijn pakket werd overigens de volgende dag al bezorgd, kreeg daar nog een persoonlijke mail over, heel vriendelijk!

Onwijs snelle en goeie service! Heb 2 keer bij jullie besteld en was snel goed ingepakt!