Als eerste ervaring prima

Moeilijk te beoordelen na 1 keer, maar ok, hopelijk voor herhaling vatbaar in de toekomst

Super snelle en nette levering.

Pantoffels van Manfield besteld. Snelle levering, zeer tevreden!

leuke laarsjes !

op tijd geleverd en zijn precies zoals verwacht. Zijn ok heel leuk om op festivals te dragen (zodra dat weer mag).

Leuke laarzen voor onze kleindochter, mooie prijs, snel geleverd.

Duidelijke site, snelle levering en super blij met me nieuwe schoenen!

Snelle persoonlijke service

Mijn man wilde regenlaarzen maar was echt onmogelijk qua maat. Het was geen probleem om ze steeds om te ruilen.

Snelle levering, duidelijke info op site

Bestelling enkele dagen voor kerst gedaan, ondanks drukte binnen 2 dagen binnen. Info op site helder om juiste keuze te maken.

Had bestelen voor mijn petekinderen was op tijd ik nooit zoo gelukkig gezien met bootjes

Goede en snelle levering

Snel in huis Goed verpakt Kwaliteit is ook goed van de produkten

Keurig verpakt en op tijd bezorgd!

Ik heb verschillende keren besteld. Pakjes werden altijd keurig op tijd bezorgd!

mooie laarzen, vlotte service

Mooie cowboylaarzen die super zitten.

Helemaal prima

Duidelijke website met veel info over pasvorm. Zeer mooie laarzen en snel bezorgd ondanks corona

aanraarder

vlotte , netjes verpakt!

Goeie snelle & klantvriendelijke service

Snelle levering Snelle reactie op vragen Goeie service Klantvriendelijk

Snel

Product exact hetzelfde als op internet, goede betrouwbare informatie over de laarzen.

Snelle levering en goede service

Ondanks dat ik mijn laarzen in een druk Corona/kersttijd bestelde had ik ze snel binnen!

Prima, super mooi product en snelle levering

De laarzen die ik had besteld voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Mooie en stevige kinderlaarzen. Onze kleine meid is super blij!

Prachtige laarzen

Mooie site met veel keuze, mooie Hunter laarzen snel geleverd. Er stond alleen bij dat er iets extra's mee zou komen, dat kwam helaas niet. Verder prima!

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Geen problem, beste prijs

Ik heb geen probleem gehad en het was de beste prijs voor veel Bergstein regenlaarzen.

Mooie laarzen, goede prijs en snelle levering!

Mooie laarzen voor een goede prijs en snel geleverd ondanks de Corona drukte.

Ik had 2 paar regenlaarsjes besteld voor mijn dochtertjes, maar had ze eerst een paar weken in de kast laten liggen tot de komst van Sinterklaas :-). De oudste van 3 vond ze meteen fantastisch, maar de jongste van 1 jaar kon er niet mee stappen. Ze heeft nogal uitgesproken O-beentjes en toen ik de botjes aandeed begon ze onmiddellijk te huilen. De retourtermijn van 1 maand was echter al verstreken, dus heb ik voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar FashionBootZ met de vraag of ik de laarsjes alsnog mocht terugsturen (ik had wel nog de originele verpakking en het retouretiket bijgehouden). Ik kreeg heel snel een vriendelijke mail terug met de melding dat dit geen enkel probleem was. Het geld werd ook heel snel terugbetaald. Nogmaals bedankt voor de klantvriendelijkheid!

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd.

Omdat de levering van mijn bestelling uitbleef heb ik contact opgenomen. Ik kreeg heel snel antwoord en alles werd snel en vriendelijk geregeld, na 2 dagen kreeg ik de laarzen aan huis besteld. Nogmaals dank voor deze vlotte service.

Goede laarzen

Ze zijn stevig, Niet heel charmant. Levering goed!