Gemakkelijk besteld, vlot geleverd.

Omdat de levering van mijn bestelling uitbleef heb ik contact opgenomen. Ik kreeg heel snel antwoord en alles werd snel en vriendelijk geregeld, na 2 dagen kreeg ik de laarzen aan huis besteld. Nogmaals dank voor deze vlotte service.

Goede laarzen

Ze zijn stevig, Niet heel charmant. Levering goed!

als verliep gelijk gepland.

Tevreden, bedankt

Mooi

De laarzen passen perfect en zijn mooi

Geweldig geholpen echt top

Ik ben via mail contact op de hoogte gehouden wanneer mijn laarzen weer binnen kwamen. En dat was een prettige ervaring. Ook telefonisch contact gehad met Boeties, fijne samenwerking.

Helemaal prima, levering snel en mooi ingepakt

De laarzen zijn boven verwachting mooi, leuk en zitten zo lekker dat ik ze bijna niet meer uittrek. Ben er heel blij mee en ik krijg veel complimenten.

Snelle levering, juiste product, goede maat

Ilse Jacobsen laarzen voor een scherpe prijs.

Fijn contact

Snelle site met veel keuzen.

Een echte aanrader!

Al meerdere keren besteld bij deze webshop. Groot assortiment, mooie prijs/kwaliteitverhouding en een snelle levering. Een aanrader voor het hele gezin als je op zoek bent naar leuke regenlaarzen en/of kleding!

Duidelijke website

Goede klantenservice

Stoere regenlaarzen

Snelle levering Artikel is precies zoals de afbeelding aangaf

uitstekend!

De bestelde laarsjes werden zeer snel geleverd en in uitstekende conditie!

Communicatie

Snelle, persoonlijke reactie bij problemen bij afronden bestelling en betaling

Prima, snelle levering!

Mooie schoenen, als beschreven. Snel geleverd en goed verpakt.

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Mijn ervaring met deze webshop is positief. De kwaliteit van de artikelen zijn duurzaam en van goede kwaliteit. Tevens is de levering heel snel.

Leuke regenlaarsjes,

Goede snelle levering ook

prima gevoerde kaplaars

goed aangeleverd, prima product

geweldg

snelle levering en een super mooi regenjas gekocht voor een super prijsje

correcte en positieve koopervaring

de maattabel klopt volledig met bestelling. Heel leuk om bij een schoenmaat verschillende kuitbreedtes te kunnen bestellen - eindelijk een paar laarzen die zowel aan de voet als aan mijn kuit passen! Ook aangename laars om op te lopen - goede kwaliteit van rubber laarzen (ook al zijn het maar rubber laarzen). Ik kom zeker terug.

Netjes geleverd, mooie laarzen.

Snelle levering. Laarzen zien er mooi en stevig uit.

hele leuke laarsjes. Ze zitten prima. Kies precies je maat, want ze vallen ruim.

Hele leuke laarsjes. Ze zitten prima. Kies precies je maat, want ze vallen ruim.

prima laarzen

Met de hond lekker in het bos wandelen. Droge en warme voeten. Goede grip op de blubberige paden.

Goede service !

Mooie regenlaarzen. Goede productinformatie -telefonisch-gekregen van een vriendelijke medewerkster/ klantenservice.

Top service; uitmuntende kwaliteit afhandeling

Naast de zeer goede kwaliteit regenjas van happy rainy days die ik had besteld, was de hele afhandeling uitstekend verzorgd, accuraat en zeer (klant)vriendelijk: een aanrader!

Duidelijke site,heldere communicatie, prettig winkelen,goeie service