Geweldige Laarzen

Mooie warme laarzen netjes op tijd geleverd nog (voor de sneeuw ) en makkelijk via de site de maat bepaald met goede uitleg Ga zeker nog een keer een bestelling plaatsen

Top kwaliteit voor een mooie prijs

Snel besteld en snel binnen gekregen

zeker een aanrader

Ik vind het al heel leuk ,dat er een site is voor deze laarzen. Ik wist niet dat het bestond. Ik was meteen verkocht . Dus echt erg leuk en goed Groetjes Chrysthal.

Snel besteld en ondanks de drukte met bezorgen prima optijd binnen.

Gevonden via Google. Fijne laarzen. Aangezien het druk was bij de post een net berichtje ontvangen dat de levering iets vertraging had.

Superservice, ze zijn telefonisch goed bereikbaar en denken fijn mee. En de bestelde producten waren ook helemaal goed.

Supergoede service en originele collectie!

Tevreden over de service en het leuke assortiment.

Goede snelle service!

Goede en snelle service! Er was een probleem met een retour (kwijt geraakt door dhl), niemands schuld maar toch netjes afgehandeld door Fashionbootz, echt top!

Het product wat ik kocht was sowieso al geweldig op zich, wie krijgt er nou als kraamcadeau een paar laarsjes van de Brandweer als je vader er werkt. je maakt gewoon de blitz !! Betsellen ging makkelijk en de volgende dag had ik de laarsjes keurig verpakt in huis. Het volgende kind dat geboren wordt binnen ons korps krijgt zeker weer een paar van deze gave laarsjes :-)

Fijne winkel, snelle verzending

Mijn bestelling werd snel verwerkt en verzonden, de laarzen zijn enig! De prijs-kwaliteit verhouding is ook heel aangenaam.

Snelle levering!

Het geleverde product en service waren prima

Naast het geleverde en de service was ook het telefonisch contact over eea buitengewoon vriendelijk.

Als eerste ervaring prima

Moeilijk te beoordelen na 1 keer, maar ok, hopelijk voor herhaling vatbaar in de toekomst

Super snelle en nette levering.

Pantoffels van Manfield besteld. Snelle levering, zeer tevreden!

leuke laarsjes !

op tijd geleverd en zijn precies zoals verwacht. Zijn ok heel leuk om op festivals te dragen (zodra dat weer mag).

Leuke laarzen voor onze kleindochter, mooie prijs, snel geleverd.

Duidelijke site, snelle levering en super blij met me nieuwe schoenen!

Snelle persoonlijke service

Mijn man wilde regenlaarzen maar was echt onmogelijk qua maat. Het was geen probleem om ze steeds om te ruilen.

Snelle levering, duidelijke info op site

Bestelling enkele dagen voor kerst gedaan, ondanks drukte binnen 2 dagen binnen. Info op site helder om juiste keuze te maken.

Had bestelen voor mijn petekinderen was op tijd ik nooit zoo gelukkig gezien met bootjes

Goede en snelle levering

Snel in huis Goed verpakt Kwaliteit is ook goed van de produkten

Keurig verpakt en op tijd bezorgd!

Ik heb verschillende keren besteld. Pakjes werden altijd keurig op tijd bezorgd!

mooie laarzen, vlotte service

Mooie cowboylaarzen die super zitten.

Helemaal prima

Duidelijke website met veel info over pasvorm. Zeer mooie laarzen en snel bezorgd ondanks corona

aanraarder

vlotte , netjes verpakt!