Goeie snelle & klantvriendelijke service

Snelle levering Snelle reactie op vragen Goeie service Klantvriendelijk

Snel

Product exact hetzelfde als op internet, goede betrouwbare informatie over de laarzen.

Snelle levering en goede service

Ondanks dat ik mijn laarzen in een druk Corona/kersttijd bestelde had ik ze snel binnen!

Prima, super mooi product en snelle levering

De laarzen die ik had besteld voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Mooie en stevige kinderlaarzen. Onze kleine meid is super blij!

Prachtige laarzen

Mooie site met veel keuze, mooie Hunter laarzen snel geleverd. Er stond alleen bij dat er iets extra's mee zou komen, dat kwam helaas niet. Verder prima!

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Geen problem, beste prijs

Ik heb geen probleem gehad en het was de beste prijs voor veel Bergstein regenlaarzen.

Mooie laarzen, goede prijs en snelle levering!

Mooie laarzen voor een goede prijs en snel geleverd ondanks de Corona drukte.

Ik had 2 paar regenlaarsjes besteld voor mijn dochtertjes, maar had ze eerst een paar weken in de kast laten liggen tot de komst van Sinterklaas :-). De oudste van 3 vond ze meteen fantastisch, maar de jongste van 1 jaar kon er niet mee stappen. Ze heeft nogal uitgesproken O-beentjes en toen ik de botjes aandeed begon ze onmiddellijk te huilen. De retourtermijn van 1 maand was echter al verstreken, dus heb ik voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar FashionBootZ met de vraag of ik de laarsjes alsnog mocht terugsturen (ik had wel nog de originele verpakking en het retouretiket bijgehouden). Ik kreeg heel snel een vriendelijke mail terug met de melding dat dit geen enkel probleem was. Het geld werd ook heel snel terugbetaald. Nogmaals bedankt voor de klantvriendelijkheid!

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd.

Omdat de levering van mijn bestelling uitbleef heb ik contact opgenomen. Ik kreeg heel snel antwoord en alles werd snel en vriendelijk geregeld, na 2 dagen kreeg ik de laarzen aan huis besteld. Nogmaals dank voor deze vlotte service.

Goede laarzen

Ze zijn stevig, Niet heel charmant. Levering goed!

als verliep gelijk gepland.

Tevreden, bedankt

Mooi

De laarzen passen perfect en zijn mooi

Geweldig geholpen echt top

Ik ben via mail contact op de hoogte gehouden wanneer mijn laarzen weer binnen kwamen. En dat was een prettige ervaring. Ook telefonisch contact gehad met Boeties, fijne samenwerking.

Helemaal prima, levering snel en mooi ingepakt

De laarzen zijn boven verwachting mooi, leuk en zitten zo lekker dat ik ze bijna niet meer uittrek. Ben er heel blij mee en ik krijg veel complimenten.

Snelle levering, juiste product, goede maat

Ilse Jacobsen laarzen voor een scherpe prijs.

Fijn contact

Snelle site met veel keuzen.

Een echte aanrader!

Al meerdere keren besteld bij deze webshop. Groot assortiment, mooie prijs/kwaliteitverhouding en een snelle levering. Een aanrader voor het hele gezin als je op zoek bent naar leuke regenlaarzen en/of kleding!

Duidelijke website

Goede klantenservice

Stoere regenlaarzen

Snelle levering Artikel is precies zoals de afbeelding aangaf

uitstekend!

De bestelde laarsjes werden zeer snel geleverd en in uitstekende conditie!

Communicatie

Snelle, persoonlijke reactie bij problemen bij afronden bestelling en betaling

Prima, snelle levering!

Mooie schoenen, als beschreven. Snel geleverd en goed verpakt.

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Mijn ervaring met deze webshop is positief. De kwaliteit van de artikelen zijn duurzaam en van goede kwaliteit. Tevens is de levering heel snel.

Leuke regenlaarsjes,

Goede snelle levering ook