prima gevoerde kaplaars

goed aangeleverd, prima product

geweldg

snelle levering en een super mooi regenjas gekocht voor een super prijsje

correcte en positieve koopervaring

de maattabel klopt volledig met bestelling. Heel leuk om bij een schoenmaat verschillende kuitbreedtes te kunnen bestellen - eindelijk een paar laarzen die zowel aan de voet als aan mijn kuit passen! Ook aangename laars om op te lopen - goede kwaliteit van rubber laarzen (ook al zijn het maar rubber laarzen). Ik kom zeker terug.

Netjes geleverd, mooie laarzen.

Snelle levering. Laarzen zien er mooi en stevig uit.

hele leuke laarsjes. Ze zitten prima. Kies precies je maat, want ze vallen ruim.

Hele leuke laarsjes. Ze zitten prima. Kies precies je maat, want ze vallen ruim.

prima laarzen

Met de hond lekker in het bos wandelen. Droge en warme voeten. Goede grip op de blubberige paden.

Goede service !

Mooie regenlaarzen. Goede productinformatie -telefonisch-gekregen van een vriendelijke medewerkster/ klantenservice.

Top service; uitmuntende kwaliteit afhandeling

Naast de zeer goede kwaliteit regenjas van happy rainy days die ik had besteld, was de hele afhandeling uitstekend verzorgd, accuraat en zeer (klant)vriendelijk: een aanrader!

Duidelijke site,heldere communicatie, prettig winkelen,goeie service

Leuke winkel

snelle verzending, goede verpakking, mooie kinderlaarzen!

Goede service en mooie laarzen.

Ik heb een goede ervaring gehad. Mijn vriend en ik hadden laarzen besteld, van mijn vriend waren prima, maar bij mij pasten het niet aan de bovenkant omdat ik dikkere kuiten heb en had één maat te groot besteld "ze vallen smaller aan de bovenkant uit omdat het een kinderlaars was" ik belde de klantenservice op en die hebben mij top geholpen. Ik kon de laarzen terugsturen "wat ik normaal gesproken niet doe en mij bezwaard voelde omdat het extra kosten voor hun zijn" maar ik ben top geholpen en heb andere laarzen besteld die helemaal prima zitten voor mensen met dikkere kuiten. Gr Henriëtte

Stond bij dat 2 weken zou duren maar had paar dagen later al binnen. Heel blij mee en super mooie laarzen waar dochterlief al heel veel plezier van heeft gehad

Overzichtelijke site, goed prijzen en snelle levering

Al zoekende naar gevoerde regenlaarzen voor mijn man kwam ik op de site van FashionBootz. Hier stonden de laarzen zeer overzichtelijk, scherp geprijsd en met een goede keuze uit betalingsmogelijkheden. De levering was ook vlot, sneller dan gecommuniceerd op de productpagina. Erg fijn.

super

besteld en snel in huis prima service!!

Goed product, goede service, vriendelijk en behulpzaam in de communicatie. Mijn kleindochter is gek op haar funky boots. In plaats van schoenen zette zij haar boots voor Sint en Piet klaar op de avond na de intocht.

Fijne service

Werd op de hoogte gesteld dat bestelde kleur niet leverbaar was. Direct alternatief aangeboden. Vriendelijke mail

Snel en keurig verstuurd.

Zeer goede servies

Ik ben zeer tevreden. En de kleindochter ook was er super blij mee.

Snelle levering en precies zoals op de foto

Laarzen vallen tegen

Hippe regenkaarten gekocht en er loopt precies een naad op de hak waardoor er een blaar ontstaat. Daarnaast vallen de laarzen groot uit en ze zijn glad.

Top! Mooie kwaliteit laarzen.

Super verpakt, mooie kwaliteit. Ook de prijs is goed. Alleen jammer dat het in 2 leveringen moest komen.

Super fijne webshop.

Mooie bisgaard buitenlaarzen. Ik draag ze elke dag en mijn dochter ook. Geen zweetvoeten. Echt zo fijn! Het geld meer dan waard. Goede communicatie en snelle levering! Bedankt. Ik kom zeker terug.

Goed en betrouwbaar

Zeer goede kwaliteit mijn nieuwe regenjas, en mooi...zelfs als het niet regent kan ik hem dragen!!

Amazing

Snelle levering en prima kwaliteit.

Mooie laarsjes ontvangen!

Levertijd was wat langer dan gewoonlijk maar na een telefoontje waren ze er snel!