Mijn aankoop verliep netjes en er was een goede klantenservice.

Nadat ik mijn aankoop had gedaan werd ik gebeld. Dit doordat ik mijn maat blijkbaar niet had doorgegeven. Dit vond ik zeer netjes. Verder verliep ook alles oké; goede levering.

Super goede service, mooi product

DHL raakte mijn zending kwijt maar fashion Bootz stuurde mij zonder gedoe een nieuw paar. Super.

Snelle levering en een mooi product

Groot assortiment, makkelijk bestellen en snelle levering

Ik wist welke laarsjes ik wilde. Kwam op deze site uit. Prijs was het laagst. In de levering werd aangegeven dat het wat langer kon duren. Meen een week te herinneren. Maar binnen enkele dagen waren de laarsjes al binnen. Netjes verpakt. De laarsjes die ik heb besteld vertonen wat 'mankementen', dus mogelijk moet ik nog contact opnemen met de klantenservice. Daar heb ik nu nog geen ervaring mee.

Bestelling zelf prima, levering gedoe

De bestelling is prima , maar de levering was gedoe. Door een attente medewerker soepel opgelost en bestelling alsnog ontvangen.

Geweldige laarsjes

Voor m’n dochter heb ik fantastisch mooie laarzen besteld ! Ze is er heel blij mee Ze waren ook snel geleverd ! Ik ga hier zeker vaker bestellen

Snelle verzending, prima product

Prima laarsjes!

Bons articles, bon prix, excellent service

Les articles sont bien choisis et de prix abordable, avec de fréquentes promotions. La communication avec le client est sans faille, tout est fait pour une bonne expérience de vente, du choix au suivi du colis. Merci !

Mooie producten en snelle levering

Erg mooie laarzen en een snelle levering. Ook direct goed geholpen toen bleek dat door probleem in internet verbinding betaling aanvankelijk niet lukte.

Top laarsjes snel geleverd

Top laarsjes snel geleverd

Mooie producten

Mooie producten, bezorging had iets sneller gekund. Maar dat lag aan de bezorgdienst.

Een fijne, betrouwbare webshop die kwaliteit leverd voor een goede prijs

Sinds een paar jaar bestel ik via de webshop goede kwaliteit regenlaarzen voor mijn kinderen. Voor de winter bestel ik de bisgaard gevoerde regenlaarzen. De kinderen vinden ze heerlijk zitten en mijn dochter is gek op de printjes van dit merk. Na een goed seizoen intensief erop gelopen te hebben zijn ze aan het eind nog steeds mooi van kleur en is het rubber niet gescheurd of iets dergelijks. Dus over kwaliteit ben ik zeker tevreden! De service en eerlijkheid van de shop zijn zeker kenmerken van deze shop.

Vlotte en snelle levering

Over algemeen tevrede. Vlotte en snelle bestelling. Er werd echter aangeraden een maat te groot aan te schaffen. Bleek dat de schoenen te groot waren. Maar beter te groot dan te klein. Echter nog niet bruikbaar.

Wat een enorme keuze

Zeer groot aanbod in kwaliteitsvolle prachtig ontworpen laarzen met mooie desings .

Mooie laarzen en snel geleverd

Prima ervaring! Even gebeld om te overleggen, snel en duidelijk te woord gestaan aan de telefoon. Laarzen binnen de aangegeven tijd geleverd. Mooie laarzen en prima pasvorm. Ik ben er blij mee.

Snelle en verzorgde levering

Mooie kwaliteit laarsjes en snel geleverd

Leuke regenlaarsjes snel geleverd en lopen lekker.

Snelle bezorging

Makkelijke website en snel bezorgd

Prachtig product snel geleverd en goede kwaliteit

Fashionbootz is een top online winkel

De levering is goed, goede kwaliteit regenlaarsen. Super blij!

Fantastische laarzen die er ook nog leuk uit zien!

Soms heb je gewoon laarzen nodig om te werken in de tuin of voor andere activiteiten. En dan is het toch erg leuk om niet van die suffe laarzen te dragen. Deze blijven altijd leuk. Ik heb gekozen voor de zwart met grote witte ballen. Heel tof!

ruim assortiment, snelle levering

Ik zou Fashionbootz zeker aanraden. Ik was op zoek naar een paar kleurrijke lage regenlaarsjes, en zij hebben het ruimste assortiment in vrolijke regenlaarzen voor nette prijzen. Het bestelproces was simpel, en de laarsjes werden zelfs sneller dan verwacht geleverd. Ze zijn ontzettend mooi, ik kan niet wachten tot het weer gaat regenen!

Toffe laarzen

Vrolijke laarzen in alle kleuren van de regenboog. Ga zo door!

Seinelaan 13 5627WB Eindhoven