Werkt nog steeds zoals vroeger, dus goed!

Zoals de titel al zegt, prima pan met een nadeel, misschien dat dit aangepast kan worden. Het is namelijk zo, je zet de binnenpan in de buitenpan, als het bakken voltooid is en je er de binnenpan uit wil halen loop je tegen een klein probleem, je kan hem namelijk maar moeilijk uit de buitenpan pakken omdat de buitenpan exact dezelfde afmeting heeft dan de binnenpan, dus je gaat met ovenwant het binnenste cirkeltje in om hem eruit te nemen, maar dan heb je zowel de binnen als buitenpan te pakken, eigenlijk zou het randje van de buitenpan waar de binnenpan op rust wat kleiner moeten zijn dan die van de binnenpan, verder heel tevreden.

Niet echt tevreden

Ik heb een cake er in gebakken, op mijn petroleum stel.maar na 4 uurtjes nog niet gaar ,de volgende dag appeltaart die heb OOK na 3 uurtjes nog niet gaar ,wat doe ik verkeerd

Geweldig !!!!!

Nooit een cake gebakken maar met de wonderpan lukte het in een keer. En dat op een inductie kookplaat.

Klantvriendelijk

Heel goede service, snelle levering en snel antwoorden op vragen

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Weet ik nog niet

Beste klant, Zoals inmiddels al met u besproken: wij hebben van PostNL een afleverbevestiging ontvangen en gingen er dus van uit dat u uw bestelling gewoon had ontvangen. (waarschijnlijk geniet dus nu een van uw buren van een paar smakelijke receptenboekjes) Inmiddels hebben we opnieuw boekjes opgestuurd en van u een ontvangstbevestiging gehad, veel bakplezier gewenst! Met vriendelijke groet, De Wonderpan

Prima product

Veelzijdig, goed over nagedacht, het past en het werkt! Ook ik heb een nieuwe deksel gekocht omdat de oude gebarsten was. Zien hoe lang deze het volhoudt! Ik wil er toch weer wat meer mee gaan doen!

Schietend ijzeren plaatje

De knop wordt heeel heet, maar dat is bekend Alleen dat je beschoten wordt door het afdekplaatje van de knop langs mijn gezicht heen pppffff heftig Zondag de pan weg gezet op een skai kussen waar hij altijd staat En vanmorgen een verbrijzelde deksel vinden dat is echt eng

Beste klant, Heeft u ons hierover al een e-mail gestuurd? Want een kapotte knop en deksel vallen uiteraard gewoon onder de garantie. Met vriendelijke groet, De Wonderpan

Ziet er goed uit.

Prima levering. De pan ziet er zeer degelijk uit. Nog niet gebruikt maar dat komt vast goed. Verbeterpunt: een langer schroefje bij het deksel, deze zat los en kon niet strakker. Zelf een langere schroef erin gedraaid en nu is het goed.

Super voor op vakantie, altijd warme verse broodjes

Snelle service, snel antwoord op de mail. Nu een aluminium deksel nadat de glazen was gebroken, handiger op reis. Hittebestendige grepen zou fijn zijn, en een rooster voor in de pan om broodjes vrij van de kanten te leggen. Een vriendin van mij heeft een ander merk met zo'n rekje, dat werkt prettig.

Deze wonderpan heb ik heel veel gebruikt, op mijn petroleumstel. Hij mislukte nooit. Op de bodem leg ik ronddom een stukje bakpapier. Zo gaat hij er makkelijk uit.

Goed geholpen via whatsapp

Had een onderdeel nodig, vlamverdeler, deze werd snel voor me vakantie nog opgestuurd

geweldige service

Deksel barste in duizend stukjes, dezelfde avond een nieuwe besteld,als post.nl had meegewerkt had ik hem de volgende dag al in huis.Meteen in gebruik genomen.

Garantie

Pan was krom bij bestelling. Gebeld. En de volgende dag een nieuwe. Super

Geweldige service

Ik had een probleem met de glazen deksel, na melding werd er onmiddellijk op gereageerd en de perfecte oplossing gevonden. Ik was verbaasd en zeer tevreden. Dit maak je tegenwoordig niet al te vaak meer mee.

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

Pluspunten

Snelle beantwoording en levering.

Pluspunten

Goede prijzen, komen de afspraken na.

Pluspunten

Een zeer snelle goed verpakte bestelling, TOP!

Dit kan niet beter dan het al is, een topper!

Pluspunten

Duidelijke website...snelle levering

Wonderpan..met hitte bestendige grepen aanbieden

Pluspunten

Pluspunten

Correcte afhandeling

Pluspunten

Snel en netjes

Pluspunten

Al een paar superbaksels mee gemaakt.....

Het sierdopje van het glazen deksel plofte er bij het eerste gebruik door de hitte van af....