Prima product

Veelzijdig, goed over nagedacht, het past en het werkt! Ook ik heb een nieuwe deksel gekocht omdat de oude gebarsten was. Zien hoe lang deze het volhoudt! Ik wil er toch weer wat meer mee gaan doen!

Schietend ijzeren plaatje

De knop wordt heeel heet, maar dat is bekend Alleen dat je beschoten wordt door het afdekplaatje van de knop langs mijn gezicht heen pppffff heftig Zondag de pan weg gezet op een skai kussen waar hij altijd staat En vanmorgen een verbrijzelde deksel vinden dat is echt eng

Ziet er goed uit.

Prima levering. De pan ziet er zeer degelijk uit. Nog niet gebruikt maar dat komt vast goed. Verbeterpunt: een langer schroefje bij het deksel, deze zat los en kon niet strakker. Zelf een langere schroef erin gedraaid en nu is het goed.

Super voor op vakantie, altijd warme verse broodjes

Snelle service, snel antwoord op de mail. Nu een aluminium deksel nadat de glazen was gebroken, handiger op reis. Hittebestendige grepen zou fijn zijn, en een rooster voor in de pan om broodjes vrij van de kanten te leggen. Een vriendin van mij heeft een ander merk met zo'n rekje, dat werkt prettig.

Deze wonderpan heb ik heel veel gebruikt, op mijn petroleumstel. Hij mislukte nooit. Op de bodem leg ik ronddom een stukje bakpapier. Zo gaat hij er makkelijk uit.

Goed geholpen via whatsapp

Had een onderdeel nodig, vlamverdeler, deze werd snel voor me vakantie nog opgestuurd

geweldige service

Deksel barste in duizend stukjes, dezelfde avond een nieuwe besteld,als post.nl had meegewerkt had ik hem de volgende dag al in huis.Meteen in gebruik genomen.

Garantie

Pan was krom bij bestelling. Gebeld. En de volgende dag een nieuwe. Super

Geweldige service

Ik had een probleem met de glazen deksel, na melding werd er onmiddellijk op gereageerd en de perfecte oplossing gevonden. Ik was verbaasd en zeer tevreden. Dit maak je tegenwoordig niet al te vaak meer mee.

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

Pluspunten

Snelle beantwoording en levering.

Pluspunten

Goede prijzen, komen de afspraken na.

Pluspunten

Een zeer snelle goed verpakte bestelling, TOP!

Dit kan niet beter dan het al is, een topper!

Pluspunten

Duidelijke website...snelle levering

Wonderpan..met hitte bestendige grepen aanbieden

Pluspunten

Pluspunten

Correcte afhandeling

Pluspunten

Snel en netjes

Pluspunten

Al een paar superbaksels mee gemaakt.....

Het sierdopje van het glazen deksel plofte er bij het eerste gebruik door de hitte van af....

Pluspunten

Allereerst natuurlijk een geweldig product. Eenvoudig en helder en doen wat ze beloven. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

Snelle levering Goede informatie

Pluspunten

Snel en makkelijk bestellen en snel geleverd,