Geweldige service vlot in huis.

Geweldige service, vlot in huis. Daarbij werkt hij erg goed en boven verwachting.

heel goed product

goed product 35 terug gekocht voor mijn moeder in Suriname. was er dankbaar daarvoor want ze had geen oven . het wordt nog steeds gebruikt na al die jaren . ze willen weer een nieuwe want oude is van alle kanten gedeukt na zoveel jaren. was de naam kwijt om te bestellen maar uit eindelijk via kennissen uw web adres gekregen .

Snel, vakkundig en zeer goed resultaat

Fijn contact en goede afhandeling

Top pan, en sneller binnen dan verwacht.

Omdat wij op inductie over zijn gegaan kunnen we helaas geen gebruik meer maken van onze oude (41 jaar) wonderpan. Mijn vader wilde eerst onze ervaring weten maar dit was voor ons een kans om eindelijk iets kado te doen wat hij nog niet had en stiekem graag wilde... hij was erg blij verrast en heeft hem meteen uitgeprobeerd! 5 kwartier later zaten we heerlijk te smullen van ouderwetse cake! Heerlijk gewoon. We vonden dat het erg snel geleverd (2dagen) en we hopen er net zoveel plezier van te hebben als de vorige! En als ons inductie fornuis binnen is dan bestellen wij er ook een!

Het nostalgische gevoel herbeleven

Als mijn moeder vroeger een cake/kruidkoek bakte was dat altijd een feest. Heerlijk vonden we dat! Omdat het cake bakken in mijn oven niet het gewenste resultaat gaf, kwamen de heerlijke cakes van mijn moeder weer terug in mijn gedachte! Natuurlijk eerst even op marktplaats naar de nostalgische wonderpan zoeken. Deze waren nog wel te koop maar gaven mij geen enthousiast gevoel om te kopen. Gelukkig was de pan ook nieuw te koop! Wel is het nog steeds erg moeilijk om de juiste stand gaspit te vinden. De eerste cake heeft 3 uren op het gas gestaan omdat er in het boekje stond dat het op het kleinste pitje moest! Hierna het gas wat omhoog gezet en de cake begon te veranderen. Cake 2 (chocolade) ging al wat beter maar duurde ook weer lang en bleef ook wat klein. Maar we blijven het proberen en ik hoop dat het uiteindelijk net zo'n heerlijke hoge cake wordt als in mijn herinnering!

De kookboekjes werden razendsnel geleverd. (De pan hebben we al jaren.)

Bestelling

Snel en correct geleverd. Prima

Werkt goed

Ik heb deze pan gekregen voor mijn verjaardag. Wil hem aan boord gebruiken op een petroleum stel. Vraagt daarom qua warmte en tijden wat aanpassingen. In deel 2 van de kookboeken staat dat de temperatuur meter in het gaatje moet worden gestoken, maar in de aluminium deksel zit geen gaatje. Maar na 3 keer gebruiken, lijkt het mij een goede pan en zal hem in de zomermaanden veel gebruiken.

Super pan

Gekregen voor mijn verjaardag van de kidz zo blij mee en lekker gelukte kruidcake gemaakt ook de boekjes heb ik er nog bij besteld.. heb nog genoeg te doen om het te proberen

Werkt nog steeds zoals vroeger, dus goed!

Zoals de titel al zegt, prima pan met een nadeel, misschien dat dit aangepast kan worden. Het is namelijk zo, je zet de binnenpan in de buitenpan, als het bakken voltooid is en je er de binnenpan uit wil halen loop je tegen een klein probleem, je kan hem namelijk maar moeilijk uit de buitenpan pakken omdat de buitenpan exact dezelfde afmeting heeft dan de binnenpan, dus je gaat met ovenwant het binnenste cirkeltje in om hem eruit te nemen, maar dan heb je zowel de binnen als buitenpan te pakken, eigenlijk zou het randje van de buitenpan waar de binnenpan op rust wat kleiner moeten zijn dan die van de binnenpan, verder heel tevreden.

Niet echt tevreden

Ik heb een cake er in gebakken, op mijn petroleum stel.maar na 4 uurtjes nog niet gaar ,de volgende dag appeltaart die heb OOK na 3 uurtjes nog niet gaar ,wat doe ik verkeerd

Geweldig !!!!!

Nooit een cake gebakken maar met de wonderpan lukte het in een keer. En dat op een inductie kookplaat.

Klantvriendelijk

Heel goede service, snelle levering en snel antwoorden op vragen

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Weet ik nog niet

Beste klant, Zoals inmiddels al met u besproken: wij hebben van PostNL een afleverbevestiging ontvangen en gingen er dus van uit dat u uw bestelling gewoon had ontvangen. (waarschijnlijk geniet dus nu een van uw buren van een paar smakelijke receptenboekjes) Inmiddels hebben we opnieuw boekjes opgestuurd en van u een ontvangstbevestiging gehad, veel bakplezier gewenst! Met vriendelijke groet, De Wonderpan

Prima product

Veelzijdig, goed over nagedacht, het past en het werkt! Ook ik heb een nieuwe deksel gekocht omdat de oude gebarsten was. Zien hoe lang deze het volhoudt! Ik wil er toch weer wat meer mee gaan doen!

Schietend ijzeren plaatje

De knop wordt heeel heet, maar dat is bekend Alleen dat je beschoten wordt door het afdekplaatje van de knop langs mijn gezicht heen pppffff heftig Zondag de pan weg gezet op een skai kussen waar hij altijd staat En vanmorgen een verbrijzelde deksel vinden dat is echt eng

Beste klant, Heeft u ons hierover al een e-mail gestuurd? Want een kapotte knop en deksel vallen uiteraard gewoon onder de garantie. Met vriendelijke groet, De Wonderpan

Ziet er goed uit.

Prima levering. De pan ziet er zeer degelijk uit. Nog niet gebruikt maar dat komt vast goed. Verbeterpunt: een langer schroefje bij het deksel, deze zat los en kon niet strakker. Zelf een langere schroef erin gedraaid en nu is het goed.

Super voor op vakantie, altijd warme verse broodjes

Snelle service, snel antwoord op de mail. Nu een aluminium deksel nadat de glazen was gebroken, handiger op reis. Hittebestendige grepen zou fijn zijn, en een rooster voor in de pan om broodjes vrij van de kanten te leggen. Een vriendin van mij heeft een ander merk met zo'n rekje, dat werkt prettig.

Deze wonderpan heb ik heel veel gebruikt, op mijn petroleumstel. Hij mislukte nooit. Op de bodem leg ik ronddom een stukje bakpapier. Zo gaat hij er makkelijk uit.

Goed geholpen via whatsapp

Had een onderdeel nodig, vlamverdeler, deze werd snel voor me vakantie nog opgestuurd

geweldige service

Deksel barste in duizend stukjes, dezelfde avond een nieuwe besteld,als post.nl had meegewerkt had ik hem de volgende dag al in huis.Meteen in gebruik genomen.

Garantie

Pan was krom bij bestelling. Gebeld. En de volgende dag een nieuwe. Super

Geweldige service

Ik had een probleem met de glazen deksel, na melding werd er onmiddellijk op gereageerd en de perfecte oplossing gevonden. Ik was verbaasd en zeer tevreden. Dit maak je tegenwoordig niet al te vaak meer mee.

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

Pluspunten

Snelle beantwoording en levering.