Good prices, fast delivery service

Wonderful delivery service. I ordered on Thursday and received my 24 packages of almond milk one day later. The price is also good and lower than the prices offered in many other online shops.

Besteld 5dagen door drukte . Geleverd na 3 super.

Goede en snelle levering 👍👍

Goede en snelle levering

goed en eerlijk adres

Deze zaak kan ik zeker aanbevelen, ruime keus.

Heel tevreden goede service!

Goede producten, makkelijk te bestellen, snel geleverd

In de titel staat het! Ga vooral zo door WinkelGlutenvrij.nl.

Snelle levering, tijdig bericht van wat niet geleverd kon worden en vlotte terugbetaling. Veel brood besteld en hoidbaarheidsdatum was prima, half tot eind april. Zelfs een extra pakje lollies ontvangen, mijn zoontje was heel tevreden.

Gemakkijke bestelling snelle levering volgende keer bestel ik weer hij jullie hartelijk dank groetjes Mia

Snelle en vlotte levering

Alles verlopen zonder probleem. Prijs-kwaliteit in orde, alle informatie over het product ook zeer overzichtelijk en correct te vinden op de website.

Goede bezorging

Goede dienstverlening. We missen alleen in het assortiment glutenvrije cruesli zonder rozijnen.

Gunstige prijs, vlot geleverd

Heb enkele weken geleden een bestelling geplaatst. Prijs en verzendkosten naar Belgie waren voordeliger dan de concurrenten. Binnen de week zoals verwacht geleverd.

Hele goede service en mijn product voor de laagste prijs. Verpakking en levering dik in orde. communicatie was ook heel goed.

Goede service, snelle levering, prima producten.

Niets toe te voegen aan eerste regel.

Prima !

Duidelijke site, snelle levering

Zeker een aanrader!

Overzichtelijke site, hele snelle en correcte levering en een attentie erbij gevoegd. Complimenten!

Goede service maar zitten stiekem producten met sporen van gluten! Let dus op!

Ik heb gisterenavond de bestelling ontvangen, helemaal op tijd. Toch heb ik de etiketten van alle producten nogmaals gecheckt of die glutenvrij waren en tot mijn verbazing waren de bio soja brokken met sporen van gluten. Dat had ik niet verwacht in a glutenvrij winkel.

Beste Ai heel erg bedankt voor uw review. Wij begrijpen uw verwarring. De melding 'kan sporen van gluten bevatten' betekent niet dat het product van zichzelf gluten bevat. De fabrikant kan dit op de verpakking vermelden ( is niet verplicht) Er wordt bedoeld dat het product qua ingrediënten geen gluten bevat, maar dat er kans is dat het product in aanraking is gekomen met gluten. Veel fabrikanten kiezen ervoor dit te vermelden zelfs als er maar een minimale kans bestaat dat er kruisbesmetting heeft plaatsgevonden. Alle producten die wij verkopen zijn echt glutenvrij . Met vriendelijke groet WinkelGlutenVrij

Supers

Het was goed verpakt en ook goede communicatie als het verzonden word

Goed en snel in huis

Het was voor mij de eerste keer dat ik op deze site een bestelling had gedaan. Is geheel naar wens verlopen. Goed en snel thuis. Top

Altijd goede ervaring behalve deze keer

Snelle levering, correcte opvolging. Ruim assortiment met geregeld goede acties. Track and trace ideaal. De laatste bestelling echter zonder pakbon en een niet aangekondigde nalevering.

Snelle correcte levering, goede producten!

Duidelijke website, snel geleverd, goed verpakt én lekker gegeten. Super!

Voldoet aan mijn vewachting

correct en zeer snelle levering

Vlotte service

Ik had iets besteld. Was niet op voorraad Ik werd heel goed opende hoogte gehouden. Ook de keus om de bestelling te annuleren Heel tevreden

Hele snelle levering, op zaterdag besteld en maandag al in huis!

Zoals boven vermeld.

Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van uw online dienst. Super en gemakkelijk. Goede service.