Super!!!

Hele fijne webwinkel met goede klantvriendelijkheid!!!!

Vlotte verhandeling.

Ik heb pas 1x iets besteld, ik heb nog weinig ervaring.

Provamel soya drink

Altidore lekker :)

Bestelling snel en netjes geleverd.

Bestelling snel en netjes geleverd.

Prima website

Snel geleverd en iets voordeliger dan op andere websites

Alles naar wens, alleen zou ik de klant een mogelijkheid geven om bij het bestelproces om te kiezen waar het pakket bezorgd wordt, ook bij een ophaalpunt.

Fantastic

Van bestelling tot levering, toppie

Mijn bestelling is razendsnel bezorgd en was goed verpakt.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad en zal zeker vaker een bestelling plaatsen, vooral omdat mijn bestelling de volgende dag al werd bezorgd!

Gewoon heel goed; producten, prijs en snelle levering

De ene dag besteld volgende dag in huis! Goeie prijzen!

Ruim assortiment, snelle service en 10% korting door lidmaatschap NCV

Lekker brood van happy bakkers! Snel geleverd en fijne korting door lid te zijn van NCV.

Bezorgen erg snel

Netjes verpakt en snel bezorgd

Goede prijs, snelle en nette levering.

Fijn winkelen

Snelle levering oa

Zeer snel geleverd

Product gekozen. En volgende dag.geleverd. Het betrof kerstbrood. Hele goede keuze.

Ik ben tevreden!

Ik ben tevreden!

Verpakking is nog steeds matig, vaak zijn de pakken open gebarsten.

Helaas wederom pakken meel die opengebarsten zijn. Misschien kleinere verpakkingen zodat het meel niet opgestapeld hoeft te worden ?

Beste Rick, Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat er pakken mail open zijn. U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. Via een persoonlijke mail zullen wij nog even contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, WinkelGlutenVrij

Professionaliteit en kwaliteit

Goede kwaliteit en een luisterend oor

Veel keus, goede aanbiedingen.

Veel keus, goede aanbiedingen, snelle levering.

Goede snelle service, prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Snelle berichtgeving over 1 niet snel te leveren artikel. Snelle terugbetaling van bedrag.

Netjes geregeld.

Bestelling bleek niet volledig op voorraad daar is duidelijk een bericht over gestuurd aan mij. Die producten zijn netjes als tweede zending opgestuurd.

Mijn ervaring is een goede service en een snelle levering

Altijd goede service kan niet anders zeggen

ik ben zeer tevreden al jaren

Provamel soya melk

Lekker !

Alles goed geregeld en de spullen snel thuis

Snel geleverd en alles prima

Wat ik besteld heb klopt met wat er op de website staat. Ik heb vaker besteld en t blijft prima!!!