Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van uw online dienst. Super en gemakkelijk. Goede service.

TOP

Dag na bestelling kreeg ik levering. Perfect

Mijn bestelling bestond uit 19 flessen en dat kwam, goed verpakt, in drie dozen. Twee bleken bij de post verkeerd te zijn verstuurd. Nadat ik de eerste binnen had, ben ik gaan mailen waarom ik maar negen flessen had gekregen. Binnen een paar uur had ik al antwoord en werd me verzekerd dat de anderen er zsm aan kwamen. Dat bleek de volgende dag al te zijn. Dus al met al snel geregeld en geleverd omdat de klantenservice er gelijk achteraan is gegaan, top!

Snelle bezorging Goed verpakt Mooie 20% aktie Zeer tevreden

De eerste keer dat ik bij jullie besteld heb alleen maar positief qua prijs, snelheid en verpakking👍🤝

Makkelijk om te bestellen

Keurig de volgende dag geleverd

Gewoon goed!

Bestellen is makkelijk. En de levering was snel, de volgende dag.

perfect

snelle levering, goed verpakt. heel goede producten

Het is zijn goede producten zonder toe gevoegd suikers

Producten ook met een prima houdbaarheidsdatum, niet te kort. Jammer dat er geen klein extraatje bij zit, zoals bijvoorbeeld een proefverpakking van iets nieuws.

Zondagmiddag besteld en maandag al bezorgd fantastische levering. Ben erg tevreden erover.

Snel geleverd, prima producten. Blij mee en zal zeker nog beroep doen op jullie

Prima levering en snel.

Ik had op een werkdag besteld en had het de volgende dag al thuis bezorgd gekregen. Het product was netjes verpakt. Geen op- of aanmerkingen.

Prima producten

De producten zijn prima! Misschien een verbeterpunt bij de levering om een bevestiging van bestelling te mailen en een track and trace zodat je weet wanneer de bestelling komt.

Beste Meike heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wat vervelend dat u geen bestel- en verzendbevestiging binnen heeft gekregen. Deze worden door ons wel per mail verstuurd. Wellicht zijn ze in uw spam of ongewenste items terecht gekomen? Mocht u bij een komende bestelling weer geen mail ontvangen, dan horen wij dat graag. Wij kunnen deze altijd nog een keer versturen als het nodig is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet WinkelGlutenVrij

degelijk

alles was goed alleen de levering was later wat er gezegd werd

Beste sjef heel erg bedankt dat u een review heeft willen schrijven. Wat vervelend om te horen dat de levering van uw pakket vertraging heeft opgelopen. Wij hebben even gekeken bij de informatie van PostNL en zien inderdaad dat de levering twee keer is uitgesteld door hen, omdat de chauffeur teveel pakketten bij zich had, om alles op tijd te leveren. Uiteraard is dat niet de bedoeling en niet zoals u mag verwachten. Wij hebben hierover dan ook direct een officiële klacht ingediend bij PostNL. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet WinkelGlutenVrij

een jammerlijke slechte ervaring

voor het eerst een groot probleem bij mijn bestelling die nog niet terecht is. mijn gegevens staan er standaard in als ik me inlog en dit al jaren, raar maar waar zag ik pas savonds als ik de bevestingsmail zag dat het huisnummer niet klopte, contact opgenomen maar mijn order was al behandeld, dus even bij de buren maar die hebben niks ontvangen. tot op het heden is mijn pakketje zoek (75 euro aan voeding!) de service van de winkel is wel ok, dat van het bezorgbedrijf minder, op winkelglutenvrij wordt vermeld dat post nl steeds een handtekening vraag voor aflevering, ik kan me niet herinneren dat ze dat ooit al gevraagd hebben, meestal bellen ze aan en zitten ze al in hun auto als ik de deur open doe en staat mijn pakket aan de deur. jammer, ik overweeg om een ander webwinkel te vinden die niet samenwerkt met post nl,...

Beste Laetitia heel erg bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses dat u zolang heeft moeten wachten op een reactie van ons op uw klacht. Vervelend om te horen dat de levering door PostNL zo problematisch is geweest. Gelukkig is uw pakket inmiddels terecht en bij u geleverd. Wij zien dat er ook een officiële klacht is neergelegd bij hen over deze levering en dat de chauffeur inmiddels ook is aangesproken op zijn gedrag. Wij gaan er dan ook vanuit dat nieuwe leveringen in de toekomst zonder dergelijke problemen zullen verlopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet WinkelGlutenVrij

prima!

Fijne winkel om te bestellen.

tevreden

vriendelijk. snel. zoeken naar juiste producten online valt wat tegen

Hele goede service en goede kwaliteit.

Ik heb nu voor de eerste keer besteld. De producten zijn prima. Ik wist niet dat glutenvrij ook lekker kan zijn. Ik blijf zeker bij jullie bestellen.

Zeer snelle levering, lange houdbaarheid

Zondagavond half acht besteld, volgende ochtend binnen. Keurig en stevig verpakt. Betrof 111 pakken glv broodmix met een fijne lange houdbaarheidsdatum. Besteld omdat ze bij online vergelijken er het goedkoopste uitkwamen. Bestelling compleet? Zeker! Haha, wat ik er beetje miste was een piepklein extraatje zoals een reepje of koekje. Verwend denk ik, door andere leveranciers worden er nog wel eens proef- of probeerverpakkingen bijgedaan. Conclusie: tevreden mens

Snelle levering en ruim aanbod

Pluspunten

zeer voordelig; snelle levering

geen

• Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snel in behandeling, kreeg heel snel al een email dat ik mijn huisnummer niet had genoteerd, mijn fout dus. Krijg het normaal altijd dag nadien!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snel en goedkoop

geen