Goede snelle service, prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Snelle berichtgeving over 1 niet snel te leveren artikel. Snelle terugbetaling van bedrag.

Netjes geregeld.

Bestelling bleek niet volledig op voorraad daar is duidelijk een bericht over gestuurd aan mij. Die producten zijn netjes als tweede zending opgestuurd.

Mijn ervaring is een goede service en een snelle levering

Altijd goede service kan niet anders zeggen

ik ben zeer tevreden al jaren

Provamel soya melk

Lekker !

Alles goed geregeld en de spullen snel thuis

Snel geleverd en alles prima

Wat ik besteld heb klopt met wat er op de website staat. Ik heb vaker besteld en t blijft prima!!!

Betrouwbare levering

Producten voor een goede prijs en betrouwbare levering.

Goed assortiment en snelle levering. Niet alles gegarandeerd glutenvrij.

Goed assortiment, bezorging al de volgende dag. Ook als je op zondag bestelt. Kanttekening is wel dat de gebroken lijnzaad van Organic Nature, die ik had besteld, volgens de ingrediënten op de verpakking, sporen van gluten kon bevatten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Contact opgenomen met de klantenservice, die mij het aankoopbedrag terug hebben gestort. De gebroken lijnzaad van de merk hebben ze uit het assortiment gehaald. Op zich wel netjes opgelost, alleen mag dit op voorhand natuurlijk niet gebeuren. Ze verkopen overigens wel nog de niet gebroken lijnzaad van Organic Nature zie ik net. Zal me benieuwen dat dat geen sporen van gluten kan bevatten dan.

Beste Tom heel erg bedankt voor uw review. Het is zeker erg slordig dat het lijnzaad in onze webshop terecht is gekomen, terwijl deze sporen van gluten kan bevatten. Wij controleren het aanbod vanuit de fabrikanten altijd voor de producten daadwerkelijk online worden gezet. Helaas is het lijnzaad er blijkbaar tussendoor geglipt. Uiteraard is dat niet de bedoeling en wordt een dergelijke fout ook als zeer ernstig aangemerkt. De betreffende medewerker is hier ook direct op aangesproken. Nogmaals onze excuses voor deze fout. Met vriendelijke groet WinkelGlutenVrij

Prima alternatief voor fysiek winkelen.

Bestellen, betalen, ontvangen en dat alles in tempo. Gaat er een keer iets mis, dan wordt het meteen opgelost.

Super snelle levering! Binnen 24 uur pakket binnen gekregen.

Super snelle levering! Binnen 24 uur pakket binnen gekregen

Bestel glutenvrije producten online, wordt meestal volgende dag al bezorgd.

het bedrag moet lager. zodat het zonder verzendkosten thuis wordt geleverd. Je gaat producten zoeken omdat je graag boven het bedrag wilt uitkomen, maar de kast hier raakt overvol. DUS, GEEN VERZENDKOSTEN BOVEN DE 25 OF 30 EURO

Supersnel

Snel geleverd en artikel wat niet geleverd kon worden snel vergoed. Zal zeker opnieuw bestellen

Een top webwinkel!

Een super webwinkel! Alleen sommige producten tegen de datum.

Prima alles! prijs, service en snelle levering.

Uitstekende ervaring

Ik heb zoals iedere keer een uitstekende ervaring.

Lekkere fruit muesli.

Super fijne webshop

Ruim assortiment, snelle levering en goede producten. Krijg zelfs af en toe een gratis artikel meegeleverd. Dikke aanrader!

Snel geleverd, echter 2 pakken melk lekten. Ik denk doordat er geen vulling in de doos zat en de pakken teveel konden bewegen.

Alles prima!

Prijs, verzending en product is allemaal naar wens.

prima.

gemakkelijk te bestelling en vlotte levering

meestal prima

Helaas de laatste keer niet de volgende dag bezorgd (donderdag 29 sept.) terwijl het er juist nu op aan kwam i.v.m. een weekend weg. De doos heeft daardoor 4 dagen bij de buren gestaan.

Heel tevreden

Mijn ervaring met winkelglutenvrij is heel goed. Ik bestel regelmatig bij hun en alles word heel goed verpakt en de spullen komen ook zo snel mogelijk. Dus gewoon heel tevreden met deze website

niet zo

was nu niet zo duidelijk als de andere glutevrijesaait