Niet slecht maar ook niet heel goed, vooral in communicatie niet

Had iets besteld, 5 stuks (25 euro). Daarbij drie kleine dingen om eens uit te proberen (6 euro). De vijf stuks waren niet leverbaar, ik werd daar niet van op de hoogte gebracht en zonder overleg werden de drie kleine dingen naar mij opgestuurd. Nu weten zij natuurlijk niet wat je dringend nodig hebt maar voor een totaalprijs van 6 euro ga je meestal toch geen verzendkosten van 4 euro betalen! Gebeld en mocht het terugsturen en zou mijn geld terugkrijgen inclusief verzendkosten. Kreeg eerst t geld terug van de vijf dingen en een aantal dagen later voor de vier. Helaas zonder de verzendkosten dus moest ik er wéér zelf achteraan mailen. We snel antwoord dat ik die ook nog terug krijg. Gemengde gevoelens hierover. Slechte communicatie naar de klant toe, maar wel goed bereikbaar. Daarom toch nog net een voldoende gegeven.

Bij winkelglutenvrij is alles prima geregeld, van bestellen tot en met afleveren!

Dubbele factuur gestuurd

Ik had een product besteld, en ik heb twee factuur gekregen

Precies zoals verwacht

Goed producten, redelijk prijs, op tijd geleverd, was keurig netjes! Heel blij! In zou opnieuw bestellen!

gunstige prijs en snel geleverd

snelle levering van het artikel dat in prijs lager was dan de concurrentie

Vlotte levering, goedkoper dan elders. Helaas waren de producten flink gekneusd. Via mail gemeld, men zou het doorgeven aan het magazijn. Er was te weinig opvulmiddel gebruikt. Volgende keer bestel ik opnieuw mijn producten, hopelijk komen ze dan ongeschonden uit de doos.

geen klachten

geen klachten

Goed product en snelle levering.

goed en lekker

De producten zij goed en lekker. Met de zout verlaging gaat de smaak niet verloren maar juist beter.

Topje

Precies en zeer snelle levering.

Goed geprijsd en snelle levering!

Snelle levering en goede communicatie.

Snelle levering en goede communicatie.

Snelle verzending, goed verpakt

Snelle accurate levering!

Snelle accurate levering!

Goede producten en snelle levering!

Goede producten en snelle levering! Ik ben zeer tevreden :-)

Zeer snelle levering

De ene dag besteld de volgende dag in huis. Beter kan niet. Net als de thee die ik besteld had.

Komt afspraken heel goed na.

Blij dat ik deze winkel gevonden heb!

Prima producten, goede prijs en fijne service

Prima producten, goede prijs, fijne service.

Prima webshop

Vlotte leveringen

Goede. Kwaliteit

Prima zeer snelle levering

Grote sortering, snelle levering en alles heel goed ingepakt, oftewel ik ben heel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling

Valt de laatste tijd tegen.

Steeds vaker merk ik dat producten die wel getoond worden niet op voorraad zijn. Met name broodmix en Cornflakes van Consensa. Ik ben hierdoor al een paar keer overgestapt op een andere soort broodmix. Het laatste jaar gebruikte ik broodmix van Damhert. Toen ook die weer niet leverbaar was, ben ik uitgeweken naar Damhert zelf in België. Jammer.

Beste M., Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Helaas kunnen niet alle leveranciers momenteel goed leveren waardoor producten niet op voorraad zijn. U krijgt dit wel altijd te zien op de site. Wij doen ons best om alles op voorraad te krijgen/houden. Met vriendelijke groet, WinkelGlutenVrij

Heerlijke broodjes bij kerst ontbijt

De producten werden snel en goed verpakt geleverd.