Snel en goed geregeld

Duidelijke website. Gewenste product op voorraad en snel geleverd.

Fijne website. Snelle levering.

Super winkel

Prima service snelle levering ga zo door

Alles in tact en vlot in huis

Alles is geheel naar wens verlopen !

Snel en correct

Snel en correct

Was snel en goed geleverd

Goed verpakt, snelle levering

Zeer tevreden!

netjes op tijd geleverd Prima verpakt

Super; beter kon niet

Heel blij dat ik jullie site ontdekt heb en er overheerlijke producten ontdekt heb. De rozijnenbroden van "Happy Bakers" zijn overheerlijk; nog nooit z'n glutenvrij lekker rozijnenbrood gevonden en gegeten! Proficiat. Heb ook reeds een bestelling doorgegeven voor de andere broden van "Happy Bakers"; deze is onderweg. Hoop dat dit ook een voltreffer wordt zodat ik nog meer kan proeven en bestellen. Top-site en correcte en vlotte verzending en aflevering; ook wat post-NL betreft. Ik vertel het door ! Bedankt en veel succes in de toekomst. Vercruysse Lydie

Prompte levering

Eén manco (dingetje niet geleverd), kan gebeuren, werd gelijk gecrediteerd. Verder niks te klagen. Al tientallen keren goed gegaan.

Snel en goedkoop

Bakmixen van le Poole zijn goedkoper hier dan bij Le poole zelf. Zeker nu je geen korting meer krijgt bij le Poole was ik zeer tevreden over WINKELGLUTENVRIJ.nl. Nette en snelle levering.

Jullie geven geweldige service

Super Service

snelle levering, keurig verpakt

Snelle levering, keurig verpakt, maar in één besteld product, Provamel custard-dessert, bleek wel tarwezetmeel te zitten. Ging ervan uit dat alle producten op deze site glutenvrij zijn, maar misschien had ik dit bij alle producten moeten controleren.

De verzending is snel, de bezorgers en de klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam. Produkten zijn van prima kwaliteit, en je hebt een grote keuze. De prijzen vallen best mee in vergelijkung met de Belgische websites die glutenvrij producten verkopen. Ik raad WinkelGlutenvrij zeker aan!

Goed mooi op tijd

Levering ging prima mooi op tijd en goed ingepakt. Betalen via afterpay ging even wat moeilijker maar lukte uiteindelijk wel.

Snelle en lekkere levering

Ook aflevering bij mijn kleindochter was zeer correct .. zij was er erg blij mee

super

Snel mijn thee in huis. De thee is heerlijk.

Viel nog mee

Beetje vreemd, ik bestel 7 artikelen, men laat me weten dat 1 niet voorradig is. Ik zeg, pak maar iets anders maakt niet uit. Dan blift de levering een week achter en komen er 2 zendingen, 6 pakjes en nog eens 1 pakje apart. Maakt mijn niks uit, maar jullie hebben meer kosten. vermits ik onmiddelijk de bestelling aanpastte, was het raar om dan die vervanging apart te krijgen.

Jullie zijn top !

De levering was super snel en prima ingepakt, dus de inhoud is goed aangekomen !

Heel goede ervaring.

Het pakket is prima en snel verstuurd.

Goed product slecht verpakt

Crackers zijn breekbare producten. Ik verwacht dat deze zo verpakt worden dat de kans op breken klein is. Deze producten waren verpakt in dozen zonder interne schokbescherming en zonder vermelding aan de buitenzijde dat het gaat om breekbare producten. Gevolg: veel gebroken crackers. Erg slordig!

Beste Wil heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw crackers gebroken zijn geleverd. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Wij zien dat op uw klacht hierover direct een nieuwe zending is verstuurd ter vervanging van de gebroken crackers. Wij gaan er dan ook vanuit dat dit naar tevredenheid voor u is opgelost. Anders horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet WinkelGlutenVrij

Superfijn dat de bestelling tot aan huis kan geleverd worden in deze coronatijden.

Hele fijne ervaring dat het steeds snel geleverd werd en volledig . Wel enkele malen beschimmelde glutenvrije broodjes bij in de pakketjes gehad ? Hoe dit kan is een raadsel .

Beste ilse heel erg bedankt voor uw review. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u brood krijgt dat beschimmeld is. Het gebeurt wel eens dat de luchtvrije verpakkingen van een brood beschadigd is, waardoor er lucht het brood kan komen en er dus kans is op schimmel. Als dit gebeurt dan horen wij dat uiteraard graag, dan kunnen wij u een nieuw brood toesturen of het aankoopbedrag aan u vergoeden. Wij horen graag nog even van u welk brood beschimmeld is geleverd en om hoeveel broden dit gaat. Dan kunnen wij u alsnog een passende oplossing hiervoor aanbieden. Onze excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet WinkelGlutenVrij

Snel

Was sneller dan verwacht aangekomen

Snelle bezorging

Zaterdag bestelt en maandag in huis. Sommige verpakkingen zijn wat vochtig wanneer je ze ontvangt. Snel in de vriezer of zelf verpakken.

ziet er goed en netjes uit wat ik bestel

Je kunt het goed en netjes bestellen alleen als je beschuit besteld is die meestal wel kapot dat is wel jammer.