Fijne ervaring

Snelle levering en netjes verpakt

Correcte en snelle levering

Ook in deze drukke tijd het pakketje snel in huis!

Betrouwbaar, goed product,en snelle levering

Dieet producten zijn lastig te vinden,die goed smaken. Maar bij jullie is het totaal geen probleem.

snelle levering in 1 dag

vandaag besteld morgen in huis . top produkten heerlijke speculaasstaven

Zeer snelle service.

Zeer snelle service. Alles heel correct afgehandeld.

Goede service jammer dat veel artikelen niet op voorraad zijn

Zie boven

De bestelling ging vlot, levering snel en het geheel was goed verpakt. Al met al een prima ervaring en voor herhaling vatbaar

Snelle levering, zoals gewoonlijk.

Zoals gewoonlijk heel snel geleverd.

Goed geholpen,

Alles is volgens afspraak gegaan. Prima service

Altiid snelle levering

Goede producten, snelle levering

Good!

I ordered chicory for a coffee filter machine, and they arrived promptly. DHL, the expediters, seem to be having difficulty updating clients on what time to expect delivery, but that is not the fault of WinkelGlutenvrij.

tevreden over de vlotte levering

wel veel produkten niet leverbaar produkten zoals mosterd en jam geen glutenvrij teken.

elke keer goed

Wat fijn dat jullie er zijn!!

Fijn dat ik jullie heb gevonden omdat in de regulieren supermarkt is het aanbod glutenvrij heel wisselend en niet stabiel. Geen zin om de verschillende supermarkten langs te gaan om bijv Schär Vital brood. Bij jullie ben ik goed geslaagd.

Goed en snel

Jammer dat vele artikelen konstant op zijn…! Dat maakt het ingewikkeld boodvhappen doen…!

Fijne winkel, mooie spullen en goede service

Fijne winkel, mooie spullen en goede service. Ik ben er erg blij mee.

uitstekend

grote sortering produkten, snelle levering

Mijn ervaring met WinkelGlutenvrij.nl is super! Snel besteld, snelle communicatie a mail bevestiging en een snelle levering. Ik koop graag mijn producten bij deze webwinkel.

Prijsstijging van 90%

In juni 2023 kocht ik op deze site Damhert mayonaise voor €1,84 per pot. Deze is nu €3,49. Dat is in ruim 4 maanden een prijsstijging van 90%. Verder ben ik over de levering zeer tevreden.

Goed aanbod, beschermde verpakking kan beter

Aanbod is goed en blij met de glutenvrije webshop. Ik had koekjes besteld en die waren wel wat gebroken en gebutst bij aankomst. Graag dus nog wat beter beschermen voor verzending

slechts 1 keer tot nu toe.

Artikel gezocht en gevonden! Helemaal top!

Fijne webwinkel

Het brood van Happy Bakers is glutenvrij en heel erg lekker. Haast nergens (meer verkrijgbaar). Via deze webwinkel altijd snel en correct in huis.

Eenvoudig bestelproces en prima communicatie!

De website navigeert gemakkelijk en het bestel en betaalproces gaan vlot. De verzending is realistisch. Niet supersnel, maar de bestelling komt wel binnen een paar dagen aan. Ik ben tevreden.

Dnel

Makkelijk bestellen, snel heleverd

Mijn bestelde producten goed afgeleverd en bezorgd Geen negatieve meldingen