Eenvoudig bestelproces en prima communicatie!

De website navigeert gemakkelijk en het bestel en betaalproces gaan vlot. De verzending is realistisch. Niet supersnel, maar de bestelling komt wel binnen een paar dagen aan. Ik ben tevreden.

Dnel

Makkelijk bestellen, snel heleverd

Mijn bestelde producten goed afgeleverd en bezorgd Geen negatieve meldingen

Süper

goede producten en correct bezorgd

Correcte bezorging en goede producten

Hele snelle en correcte levering

betrouwbare winkel

stipt, correct en vriendelijk

Mooi geleverd

Direct geleverd Perfect

Niet compleet, maar ze doen niet moeilijk.

Mijn bestelling was niet compleet, gebeld via klanten service. Ze doen het niet moeilijk en snel opgelost, volgende dag kreeg mijn andere bestelling.

Goede spullen, fijne mensen, prima service, snelle bezorging

Ik ben blij met deze winkel. Ze leveren snel goede spullen tegen een redelijke prijs. Wanneer er een probleem is wordt dat snel en goed opgelost door fijne mensen.

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen online snelle levering de volgende dag

Goed geregeld!

Mijn bestelde product was uitverkocht, ik werd goed op de hoogte gehouden en kreeg de bestelling opgestuurd zodra het weer voorradig was.

Snelle, nette levering!

Je krijgt wat je besteld. Goed verpakt

super goed

super goed contact en bezorgen

Voor verbetering vatbaar

Mijn bestelling is vlot verwerkt en verstuurd. De prijs was ook uitstekend. Waar we ons echter ontzettend aan storen is de idiote hoeveelheid bubbelplastic om de potjes. Per 3 potjes zaten zo'n 6 lagen bubbelplastic. De doos was opgevuld met nog meer jumbobubbelplastic. Eerder al hetzelfde product besteld bij een andere firma, dit werd in een passend doosje met kartonnen tussenschotjes geleverd. Dit scheelt enorm in plastic afval en irritatie bij het moeten uitpakken. De volgende bestelling ga ik helaas toch bij een andere firma plaatsen. Ondanks het feit dat ik dan iets duurder uit ben.

Alles ging perfect

Ik raad deze winkel van harte aan. Producten, levering, etc.

Super snelle levering

Super snelle levering

In één woord "prima"

Redelijke prijs en snelle levering, wat wil je nig meer. Bij het openen van get pakket was er teweinig geleverd. Mailtje gestuurd + foto van de inhoud van het pakket en is gelijk naar volle tevredenheid opgelost. In één woord "prima" dus

Prima geregeld

Snelle correcte service

Snel

Jammer dat het meel beperkt houdbaar bleek

Snelle service, reageren snel op e-mail en pakket volgende dag al binnen.

Snelle verzending

Snel verzonden en goedkope producten

uitstekend

Correct en stipt

Altijd snelle en correcte levering

Prima website en prima producten die altijd snel en correct geleverd worden.

Goede manier om extra keuzes te hebben.

Jammer dat het allemaal 'verschillende' bedrijven zijn met ieder weer een eigen account en verschillende levermethoden.