Goed geregeld!

Mijn bestelde product was uitverkocht, ik werd goed op de hoogte gehouden en kreeg de bestelling opgestuurd zodra het weer voorradig was.

Snelle, nette levering!

Je krijgt wat je besteld. Goed verpakt

super goed

super goed contact en bezorgen

Voor verbetering vatbaar

Mijn bestelling is vlot verwerkt en verstuurd. De prijs was ook uitstekend. Waar we ons echter ontzettend aan storen is de idiote hoeveelheid bubbelplastic om de potjes. Per 3 potjes zaten zo'n 6 lagen bubbelplastic. De doos was opgevuld met nog meer jumbobubbelplastic. Eerder al hetzelfde product besteld bij een andere firma, dit werd in een passend doosje met kartonnen tussenschotjes geleverd. Dit scheelt enorm in plastic afval en irritatie bij het moeten uitpakken. De volgende bestelling ga ik helaas toch bij een andere firma plaatsen. Ondanks het feit dat ik dan iets duurder uit ben.

Alles ging perfect

Ik raad deze winkel van harte aan. Producten, levering, etc.

Super snelle levering

Super snelle levering

In één woord "prima"

Redelijke prijs en snelle levering, wat wil je nig meer. Bij het openen van get pakket was er teweinig geleverd. Mailtje gestuurd + foto van de inhoud van het pakket en is gelijk naar volle tevredenheid opgelost. In één woord "prima" dus

Prima geregeld

Snelle correcte service

Snel

Jammer dat het meel beperkt houdbaar bleek

Snelle service, reageren snel op e-mail en pakket volgende dag al binnen.

Snelle verzending

Snel verzonden en goedkope producten

uitstekend

Correct en stipt

Altijd snelle en correcte levering

Prima website en prima producten die altijd snel en correct geleverd worden.

Goede manier om extra keuzes te hebben.

Jammer dat het allemaal 'verschillende' bedrijven zijn met ieder weer een eigen account en verschillende levermethoden.

Produkt snel gevonden snel verzonden

Duidelijk website. Goede omschrijving van produkten.

Gewoon goed

Uitgebreid assortiment, prijs kwaliteisverhouding wel OK. Soms zijn prijsverhogingen ook online fors. Maar ja waar niet. Goede en snelle levering

Goed en vertrouwd

Oké en tevreden

vaak zijn producten tijdelijk uitverkocht

Winkelglutenvrij is ok maar schept veel te hoge verwachtingen ze kunnen vaak niet leveren wat je graag wilt hebben

de site werkt nu uitstekend

ik heb een poosje niets besteld bij jullie Jullie site is echt verbeterd alles verloopt nu soepel.

lleeeekkkkker!!!!!

Very tasty!!!!

Fast and professional service !Recommend !

Products came really fast, in great, bio packing, and taste is amazing!

Snelle levering, goeie service

Producten worden altijd binnen 1 of 2 dagen geleverd, goed telefonisch bereikbaar.

Er is bij jullie heel veel keus dat vind ik top dank u wel ik ga jullie aan iedereen aanbevolen

Ruim assortiment en snelle levering.

suikervrije lollies

snelle levering en goed aanbod

Radarweg 503

1043NZ Amsterdam