uitstekend

Correct en stipt

Altijd snelle en correcte levering

Prima website en prima producten die altijd snel en correct geleverd worden.

Goede manier om extra keuzes te hebben.

Jammer dat het allemaal 'verschillende' bedrijven zijn met ieder weer een eigen account en verschillende levermethoden.

Produkt snel gevonden snel verzonden

Duidelijk website. Goede omschrijving van produkten.

Gewoon goed

Uitgebreid assortiment, prijs kwaliteisverhouding wel OK. Soms zijn prijsverhogingen ook online fors. Maar ja waar niet. Goede en snelle levering

Goed en vertrouwd

Oké en tevreden

vaak zijn producten tijdelijk uitverkocht

Winkelglutenvrij is ok maar schept veel te hoge verwachtingen ze kunnen vaak niet leveren wat je graag wilt hebben

de site werkt nu uitstekend

ik heb een poosje niets besteld bij jullie Jullie site is echt verbeterd alles verloopt nu soepel.

lleeeekkkkker!!!!!

Very tasty!!!!

Fast and professional service !Recommend !

Products came really fast, in great, bio packing, and taste is amazing!

Snelle levering, goeie service

Producten worden altijd binnen 1 of 2 dagen geleverd, goed telefonisch bereikbaar.

Er is bij jullie heel veel keus dat vind ik top dank u wel ik ga jullie aan iedereen aanbevolen

Ruim assortiment en snelle levering.

suikervrije lollies

snelle levering en goed aanbod

Goede producten, snelle levering

Al jaren een vaste waarde voor mijn glutenvrije producten, ik zou als coeliakie patient niet makkelijk zonder kunnen... Wat echter wel vervelend is, is dat sommige van mijn favoriete producten soms heel lang niet leverbaar zijn....

Heerlijk winkel om boodschappen te doen

Snelle levering en tot nu toe altijd op voorraad

Order

I haven't received my order..

Dear Aleksandra Kasprów, Thank you taking the time to place a review. We checked your order for you and we send you an email that we received your order back. If you contact our customerservice and tell us what you want us to do with your order, resend it of cancel it, we can make that happen for you. We are sorry for your inconvenience. Kind regards, Winkelglutenvrij

Top service en goedkoper!

De amandelmelk was een stuk goedkoper dan in de winkel en nu werd het ook nog (de volgende dag al) bezorgd!

Geweldige winkel snel geleverd

De ene dag besteld en de volgende dag thuis bezorgd.

Gewoon goed

Door een probleem bij post nl ging mojn bestelling retour. Zonder wachten tot het pakket weer bjj hun arriveerde werd mijn bestelling per omgaande opnieuw verzonden. Uitgebreid assortiment aan gluyenvrije producten. Mij ging het om de provamel amandelmelk zonder toegevoegde suikers. De enige melk die mijn lichaam verdraagt en die ook nog eens zorgt voor een overheerlijke cappuccino

Mijn pakket was op de één of andere manier weer retour gegaan. Na contact met de klantenservice direct opnieuw verzonden en direct de volgende dag in huis! Ik bestel hier zeker de volgende keer weer!

Een goed product op goede tijd bezorgd.

Wat ben ik blij met mijn sojabrokken. De kant en klare vleesvervangers zijn veel te zout en nu kan ik zelf de smaak bepalen. De belofte om ze de volgende dag geleverd te krijgen werd netjes nagekomen!

Snelle en correcte bezorging. Smakelijk artikel

Zie hierboven

Mijn ervaring met winkel glutenvrij is zeer goed. Er wordt snel en adequaat gereageerd .

Ik bestelde een omvangrijk aantal glutenvrije brood pakketten namelijk 12 stuks van elk 1 kg. Het totaal werd nog dezelfde dag verzonden en arriveerde de volgende dag met PostNL . En dat was niet de eerste keer. Kortom ik ben zeer tevreden met de service.

Prima website, snelle levering.

Radarweg 503 1043NZ Amsterdam

020 7173893