Game is op tijd geleverd door de brievenbus

Erg heldere service.

snel, goed

Het bestelde spel is snel en goed geleverd. Door de duidelijke omschrijving bij het product, ook een juiste keuze kunnen maken.

Geweldige service

Duidelijke omschrijving en snelle levering!

Snel en keurig geleverd!

Onze bestelling is snel geleverd zodra het artikel in voorraad kwam. Ook de track-and-trace informatie met de links waren er snel en waren duidelijk. Top gegaan!

Goede prijs en snel opgestuurd

Fijne webshop, game de volgende al in huis en voor de laagste prijs

Mooi product

Snelle levering en prima prijs

Heel blij met m'n nieuwe game...gekocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs

Altijd naar verwachting

Meerdere malen hier besteld, is altijd net een paar euro goedkoper dan bij een Nedgame of een Bol en je krijgt gewoon hetzelfde ervoor terug en ook nog is even snel geleverd. Tot nu toe eigenlijk nog geen problemen gehad, alleen 1x dat een hoesje beschadigd was (waarschijnlijk tijdens het transport), maar na contact op te nemen met AllYourGames, kreeg ik daar gewoon netjes een vervangend hoesje voor opgestuurd, zonder extra kosten.

Fijn

Fijn

uitstekend

Na de bestelling direct bevestigingsmail ontvangen en levering tot op het uur nauwkeurig.

Erg snel geleverd

Snel geleverd en duidelijke uitleg via mail. Echt een aanrader

Zoals beloofd

Ik had de switch oled besteld en werd netjes binnen de beloofde tijd geleverd. Erg blij mee!

Niks op aan te merken

Keurig en netjes gemeld en verstuurd. Half puntje misschien voor het ontbreken van een psknon misschien.

Helemaal top

Vergeleken met andere winkels goedkopere games! Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden. Helemaal top dus!

Mijn bestelling moest nog binnenkomen bij Allyourgames omdat deze niet op voorraad was. Omdat ik vragen had over de bestelling en wanneer dit binnen zou komen heb ik hun opgebeld en ik kreeg direct een heel vriendelijke man aan de lijn die het duidelijk en uitgebreid beantwoorden. Mijn bestelling zou die week nog geleverd worden. Nog een dag voor de verwachte leverdatum had ik mijn pakje al binnen! Super goed geregeld, je wordt goed op de hoogte gehouden over je pakketje en zij zijn makkelijk te bereiken! Super dus!

Op tijd en in uitstekende staat voor een goeie prijs.

Alles zag er netjes uit. Jammer dat jullie om een beoordeling blijven smeken in mijn mail maar bij deze dan.

Goede game voor weinig

Snel verzonden

Goede en snelle service

All your games maakt zijn beloftes waar!

snelle levering, goede prijs

Door een foutje onze kant zouden we de verkeerde game krijgen. Allyourgames heeft dit zeer snel opgelost waardoor we op tijd toch de juiste hebben gekregen. De prijzen liggen over het algemeen een stuk lager dan ergens anders.

Makkelijk en snel

Het was heel makkelijk om een bestelling te plaatsen, vooral via de AllYourGames app. Het duurde slechts een paar minuten om de bestelling te plaatsen en het kwam zeer snel aan, de volgende dag. Ik Raad de site aan.

Helemaal top

Snel geleverd, goede prijs, al met al helemaal geweldig!

Duidelijke website en snelle levering

Tevreden over de aanschaf en levering van onze Nintendo switch. Deze webwinkel was ook nog de goedkoopste.

Goede prijs

AllYourGames.nl heeft vaak een scherpe markt prijs waardoor je meer geld in en portemonnee overhoud! Ik raad mijn vrienden dan ook regelmatig aan om deze site mee te nemen wanneer ze een spel gaan kopen. Leveringen zijn altijd snel ook met pre-orders. Klantenservice is vriendelijk en belangrijk ook goed bereikbaar. Minpunt is dat de hoesjes niet altijd de Nederlandse versie zijn. Voor mensen die daar niets om geven geen punt de spellen zijn namelijk wel hetzelfde. Daarnaast zou ik iets meer uitleg over het spel zien. Het laatste jaar lijkt het dat ze iets in prijs zijn gestegen. Maar desalniettemin zijn ze nog steeds vaak de goedkoopste bij release games.

In 1 woord top!

Doen wat er op de site staat! Leveren snel en de juiste producten! Ook de prijzen blijven hier constant waardoor de prijs/kwaliteit verhouding top is en blijft!

Over AllYourGames.nl

Ben jij een echte gamer en op zoek naar voordelige spellen om toe te voegen aan jouw collectie? Dan zit je goed bij AllYourGames. Hier vind je namelijk de nieuwste releases en populairste games, maar dan voor een veel lagere prijs dan je gewend bent. De prijzen worden namelijk dagelijks aangepast op basis van de prijzen die je kunt vinden bij andere aanbieders. Zo betaal jij nooit te veel!