Altijd netjes bezorgd en op tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi geprijsd, snelle afhandeling en levering

Snelle en prima afhandeling van de bestelling . Het goede product op tijd geleverd en dat voor een mooie prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd goede service en lage prijzen..!

Altijd goede service en lage prijzen..! Aanrader...! Ik koop er frequent. : )

Goede prijs goede service

Snel verzonden, beste prijs op de markt en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Doen wat ze beloven met goede prijs

Prima ervaring. Doen wat ze beloven en dat tegen de laagste prijs die ik op internet vond.

Pre-order is pre-order

Het spel Crash Team Nitro racing: Nitro fueled besteld via de site. Het was een pre-order en ik was benieuwd of ik het spel op de releasedate zou ontvangen. Op de dag van de releasedate, kon ik het spel uit de brievenbus halen, super! Aanrader? Ja, zeker weten.

Goede kwaliteit snelle levering

Ik heb de game mooi optijd binnen gekregen en hij was goed verpakt

Geweldig bedrijf

Twee spellen besteld, slechts één ontvangen. Na een kort telefoontje werd het ontbrekende spel wederom opgestuurd. Prima service...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering was op tijd en tegen de laagste prijs. Plastic van het spel zat wel een scheurtje in, waarschijnlijk door de brievenpost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Super snelle levering en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon zoals het hoort, goed!

Ik heb crash bandicoot gepreoderd bij Allyourgames, de game werd op de releasedag netjes geleverd. Goede prijzen en een prima website.

Super fast Delivery

The quality of the products and the speed of the delivery are working flawlessly. I order 2 times so far and I know it is not the last time. Great job!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle goede service voor een goede prijs!

2 spellen gekocht, deze waren goedkoper als bij andere webwinkels. Daardoor voor de eerste keer hier besteld. De spellen kwamen binnen de vermelde tijd binnen. Dr zat echter maar 1 spel in de enveloppe. Hiervoor gebeld waar het andere spel was. Ik werd erg netjes te woord gestaan en de mevrouw ging meteen uitzoeken of het andere spel wel was verzonden. Dit was zo maar ze vermelde er wel bij dat spellen altijd per spel in een enveloppe gingen. Dit was dat er dan niet voor veel geld in een keer kwijt geraakt kon worden. De postbode kwam een half uur later inderdaad terug met een vergeten enveloppe. Bedankt AllYourGames, de kinderen vinden de spellen fantastisch!

Doorgaans de beste prijzen

Zoals de titel zegt vind ik hier meestal de best gepribsde games. Het aanbod is oke maar zou mogelijk wat uitgebreid kunnen worden. Met name de pre-orders. Verder uitstekende bezorging e.d.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering.. Ga zeker terug komen hier... Thnx

Goedkoopste en betrouwbaar

Op werkdagen besteld is echt de volgende dag in de bus zonder extra verzendkosten voor de goedkoopste prijs.

goede en snelle service

Erg snelle levering en goedkoper dan bij andere webwinkels

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, betrouwbaar en behulpzaam!

Mijn games koop ik vrijwel uitsluitend bij AllYourGames vanwege de vlotte levering en uitstekende communicatie. Games komen goed verpakt in de brievenbus terecht en vragen worden snel in behandeling genomen. Ik blijf hier zeker bestellen!

goede en snelle levering

product kwam goed aan. prijs was lager dan bij andere wedwinkels.

Betrouwbaar

Het ging van onze kant niet helemaal goed met de bestelling maar door de hulp en uitleg van dit bedrijf is het cadeau van onze kleinzoon netjes op tijd bezorgd bij ons.wij zijn zeer tevreden!!

Excellent

Heel goede snelle service, goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, goed ingepakt en door de brievenbus

De website was duidelijk. 10 euro goedkoper dan bij concurenten. Na twijfel toch gedaan. Het product is exact hetzelfde. Goed ingepakt en een dag later bezorgd. Ik ben tevreden.

Very good service

Very fast shipping and cheap prices!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste prijs dat ik kon vinden met de snelste verzending!

Super snelle verzending met de beste prijs dat ik kon vinden! En nog gratis verzending erbij. Zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Over AllYourGames.nl

Ben jij een echte gamer en op zoek naar voordelige spellen om toe te voegen aan jouw collectie? Dan zit je goed bij AllYourGames. Hier vind je namelijk de nieuwste releases en populairste games, maar dan voor een veel lagere prijs dan je gewend bent. De prijzen worden namelijk dagelijks aangepast op basis van de prijzen die je kunt vinden bij andere aanbieders. Zo betaal jij nooit te veel!

Filter op Taal