niet te doen nooit hiervan bestellen

dankjewel voor het verpesten van mijn zoon zijn weekend pakketje kwam niet binnen 24 uur aan

Waarom die tien nou dat verdiend een uitstekende service.

Sindskort bestel ik al me games alleen en uitsluitend bij AllYourgames. Omdat ik daar meerdere malen op een zeer prettige manier me games heb besteld. Ze zijn snel in huis en als de game nog niet uit is hoef je niet meteen te betalen als je kiest voor achteraf betalen. Dat laatste vind ik unique voor deze winkel. Ik ken geen enkele andere winkel die je pas laat betale als je echt je gehele bestelling binnen hebt. Ook als je in eens een game besteld die wel al voorradig of uit is en je toegevoegde 2de game pas uitkomt in Dec. Bij allyourgames betaal je dan alleen zodra je echt je gehele bestelling binnen hebt. En dat noem ik een top service en een dikke tien waardig.

Te duur

Wat ik erg vervelend vind is dat ik het spel pre-order en een paar dagen later verlagen jullie de prijs. Ik vind dat niet netjes naar de mensen die pre-orderen, prijs pas verlagen nadat spel uitkomt. Volgende keer ga ik ook wachten op het laatste moment om te bestellen.

Beste Bas, Bedankt voor je waardevolle feedback. Wij passen onze prijzen dagelijks aan op basis van onze concurrenten. Hierdoor zijn we in staat om jou altijd een scherpe prijs te bieden. Het kan uiteraard in een enkel geval voorkomen dat een game na de release snel in prijs verlaagd wordt. Uiteraard kan het omgekeerde ook gebeuren, namelijk dat de prijs verhoogd wordt. Helaas zijn deze situaties nooit 100% uit te sluiten aangezien wij ook afhankelijk zijn van de markt. Wij hopen dat je ondanks het prijsverschil van 2 euro toch heel veel plezier zal beleven aan je aankoop. Mocht je verder nog vragen hebben dan is onze klantenservice telefonisch bereikbaar op 040 218 00 30 of per email via info@allyourgames.nl Met vriendelijke groeten, Klantenservice AllYourGames.nl

Goede & snelle service en betaalbaar!

Spellen worden snel verstuurd. Nieuwe spellen, goede service. Voor een nette prijs!

Duidelijke site en razend snelle bezorging

Prachtig spel, voldoet aan de verwachtingen

Perfecte levering en ondersteuning

Het bestelde spel werd binnen de afgesproken levertijd geleverd. Daarbij had ik eerst een verkeerd spel besteld. Deze heb ik op tijd kunnen annuleren en het juiste spel kunnen bestellen.

Geweldig de volgende dag geleverd

Ik had cod vanguard besteld de volgende dag was ie vroeg binnen, kon ik meteen lekker knallen met me clan

Fijn!

Snel en makkelijk!

Snelle levering en goedkoop

Spel voor de Switch besteld, volgende dag in huis. Prima website, leuke prijzen en goed product.

Gewoon goed en snel.

Groot aanbod, snelle levering en uitstekende service.

Er waren geen problemen.

Goede service en levering

Een fijne en snelle site

Het bestellen en de hulp bij deze webshop is uitstekend. Iedere pre order of normale order die ik nu geplaatst heb is vrijwel op tijd binnen gekomen. En het prijsverschil is ook zeker fijn om zo te zien.

Altijd 1 van de goeskoopste

Snel geleverd en betrouwbaar.

Goed en snel

Bestelling snel en goed geregeld.

Goede prijs, snel geleverd

Gewoon goed

Gemakkelijk besteld

Vlot bezorgd

Goeie en snelle service voor weinig geld.

snelle correcte levering

Prima prijs goedkoper als alle andere aanbieders

Quick delivery and competent prices

The delivery is very fast and always within 24 hours (when ordering before a specific time). Furthermore it has very consistent low prices when compared to its competitors.

Helemaal tevreden

Alles werkt naar behoren

De spellen zijn mooi op de release dag geleverd, scherpe prijzen en een overzichtelijke website!

Best in class

Voor wie op zoek is naar games, een betrouwbare leverancier, een snelle service en de scherpste prijzen hoeft niet verder te zoeken: AllYourGames is voor mij al jaren de plek voor al mijn console games.

Super, super en super!!

Ik heb onlangs drie leuke pokemon games gekocht. Pokemon X, Pokemon Alpha Saphire en Pokemon Ultra Moon en ik ben er ontzettend blij mee dat ik mijn collectie kan vervoledigen. De games werken geweldig en ik speel ze alle drie elke dag op mijn Nintendo 3ds. Het is heel snel en mooi aangekomen en ik raad AllYourGames.nl zeker aan!!

Over AllYourGames.nl

Ben jij een echte gamer en op zoek naar voordelige spellen om toe te voegen aan jouw collectie? Dan zit je goed bij AllYourGames. Hier vind je namelijk de nieuwste releases en populairste games, maar dan voor een veel lagere prijs dan je gewend bent. De prijzen worden namelijk dagelijks aangepast op basis van de prijzen die je kunt vinden bij andere aanbieders. Zo betaal jij nooit te veel!