zeer goed

alle materialen precies op maat en snel geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? voorzetramen

Mijn gebroken hue lamp voor een prikkie in orde

Glas gebarsten van dure Philips Hue plafonnière (260 euro). Op maat een nieuwe plaat laten maken en is weer als nieuw voor 36 euro. Past perfect en mooi licht weer!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Philips Hue plafonnière

Vlotte service!

Vriendelijke en snelle service

Ruime keuze en professioneel advies!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Gevel bedekkingen

Mooi op maat

Mooi op maat gemaakt, toch een paar kleine beschadigingen terwijl alles wel netjes was verpakt in plastic en karton. Bezorging door UPS drama, tijd bleef veranderen, nu 3x hetzelfde drama.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voliere

Prima op maat gemaakt,

Plaatjes prima op maat gemaakt. Minpuntje: gaatje boren (6 euro) erg prijzig. Lijm bijbestellen maakt lijm 38 euro (incl. extra verzendkosten). Bij andere webshop 24 euro. Die keus is dan snel gemaakt.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Doosje maken rond kunstwerk.

Snel en netjes op maat geleverd.

Top spul

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Bestellen ging heel makkelijk en levering was heel snel

• Waarvoor ga je het product gebruiken? deur

Kreeg vlot een vervangende plaat toen er een kapot geleverd werd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Schilderij

Goede levering en juiste maatvoering, top!

Nvt

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerking zijkant caravan

Mooie plexiglas platen op maat ontvangen geheel naar wens

Voor het eerst besteld bij Kunststofplatenshop.nl. De website was gemakkelijk in gebruik, kon netjes mijn platen op maat bestellen en deze kwamen mooi op tijd en in goede staat binnen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Plantenrekje, versteviging

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit. Ik kan weer verder met mijn hobby.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Hobby, tafelblad stipwerk

scherpe randen

ondanks dat ik aangegeven had dat de randen gelaserd zouden worden,. waarvan ik dan aanneem dat ze glad zijn,. zittten er scherpe randen aan mijn platen. De bestelling werd verder wel snel en netjes uitgevoerd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? plaat om op te aquarelleren

geweldig geholpen

voor de bestelling gebeld en een heel goed advies gehad

• Waarvoor ga je het product gebruiken? achter de voordeur

Top snel en goed geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Glas vervanging

snel gevonden op internet!

snelle afhandeling en aflevering van de bestelling

• Waarvoor ga je het product gebruiken? strip ter voorkoming van beschadiging van de muur

Alles goed, op maat en goed ingepakt.

Alles verliep soepel en ik ben blij met de service en het product. Het was niet erg handig om het in drie verschillende pakketten te laten verzenden, bezorgd door drie verschillende koeriers, qua planning of waarschijnlijk milieuoverwegingen.

Klantvriendelijk

Goed telefonisch advies over welke producten het best passend zijn bij ons probleem. Na bestelling snel geleverd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? krassen op lichtkoepel

Snelle en nette levering

Snell en nette levering. Nette en vriendelijke bezorgers. product ziet er kwalitatief zeer goed uit.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Balkon

snel en goed geleverd

mijn bestelling, plaat trespa op maat gezaagd, is heel snel en goed geleverd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? zijwang van dakkapel

Makkelijk bestellen. Snelle levering.

Oo de duidelijke website eenvoudig materiaal uit te kiezen en te bestellen. Levering snel.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken achterwand

zeer teleurstellend, hoop op een oplossing

Op 1 oktober bestelden wij vier kunststof voorzetraampjes voor de bovenlichten in glas en lood van onze eetkamer. Op 3 oktober ontvingen wij de levering. Deze waren niet passend. De oorzaak ligt volgens mij bij een verkeerde meetinstructie voorzetramen (7/10). Deze mening wordt niet gedeeld door uw service centrum (7/10). Naar aanleiding van deze reactie heb ik gevraagd op basis van de door mij opgegeven maatvoering van de bovenlichten hoe ik de maten had moeten doorgeven (11/10). Het wachten is nu op een reactie van mijn laatste e-mail. Het uitvoeren van de bovenlichten in dubbel glas zou ca. € 1.000 hebben gekost, voor een volgens de geraadpleegde adviezen van een Energiecoach van de energie coöperatie Gooise Meren WattNu besparing van ca. € 6,00 op jaarbasis. Kunststof voorzet ramen zouden een redelijk alternatief kunnen zijn, maar de voor een leek onleesbare instructies op uw site leiden tot nu toe alleen tot grote ergernis. Maar ik blijf hoopvol

• Waarvoor ga je het product gebruiken? niet want het is niet bruikbaar in de toegestuurde uitvoering

Beschadigde hoeken

De maat en de kwalititeit van de Alubond plaat waren prima. Maar er waren twee problemen: De controle op de kwaliteit van het zaagwerk is slecht. De hoeken van de plaat waren niet 90 graden. Dat was te verhelpen met wat voorzichtig schuurwerk. Minder fijn was dat ook nog twee hoeken omgebogen waren. Dat is hoogst waarschijnlijk het gevolg van de verzending. Deze hoeken heb ik heel voorzicht weer wat terug kunnen buigen, maar de plek blijft zichtbaar. Ik heb de plaat niet terug gestuurd, maar het is duidelijk dat ik niet snel weer een plaat bij kunstofplatenshop.nl zal bestellen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Spatplaat keuken

Alles naar wens

Mijn opdracht prima uitgevoerd en afgeleverd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Raam konijnenhok

Voldoet aan verwachting

Betrouwbaar bedrijf, kwalitatief hoogwaardige producten, snelle punctuele levering.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlicht vervangen

De Amer 33

8253 RC Dronten

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment