Vrij snel na het bestellen heb ik de materialen ontvangen. Door omstandigheden was ik pas na 2 weken in de gelegenheid om de plaat te monteren en uit de verpakking te halen. Allereerst waren we onder de indruk vanwege de zorg die besteed was om alles goed te verpakken om alles onbeschadigd te ontvangen. Ik heb nooit eerder met dit materiaal gewerkt (Trespa) en heb daarbij dankbaar gebruik gemaakt van alle tips en films die Kunststofplatenshop je aanbied en je op attent maakt. Na uitpakken kwam er een mooie onbeschadigde en keurig gezaagde plaat tevoorschijn. Met alle tips, ook voor een leek prima te bewerken. Nu alles netjes is gemonteerd ben ik blij met mijn keus om voor kunststofplatenshop gekozen te hebben.

• Wat vind je van het product? Heel mooi en strak.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerking portaal voordeur

Prima product en service.

Netjes op maat gemaakt. Goede verpakking.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Deur

ik zou hier weer een bestelling plaatsen

Effectieve chat. Gemakkelijk bestelproces. Snelle levering. Bestelling was zeer goed verpakt.

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? in huis

snelle levering en op maat gezaagd

Prima materiaal en niet duur

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afdekken

Goede service, prima verpakt en geleverd.

Weet waar ik moet zijn voor de volgende keer.

• Wat vind je van het product? Top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Snelle levering, op maat gemaakt, goed advies

Plexiplaat besteld om de enkele glas raampjes van onze voordeur mee te bedekken. Werkt fantastisch isolerend, goedkoper dan een nieuwe voordeur en staat keurig netjes, makkelijk te boren.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Isolatie

Prima plaat en snel geleverd

Fijne webshop. Goede kwaliteit plaat en snel geleverd.

goede service

gisteren de achterwand ontvangen.heel mooi, en goed verpakt, wel wat omslachtig om eerst 4 proef setjes te bestellen, die kosten krijg je dan terug als tegoedbonnen exl btw. zo woord je eigenlijk wel gedwongen bij hen te bestellen de verzendkosten zijn erg hoog vind ik, dit maakt de bestelling na mijn idee onnodig erg hoog, dit vind ik wel jammer.

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? achterwand keuken

Perfect.

• Wat vind je van het product? Heel mooi
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Bar blad

Mijn bestelde grijze acryl plaat was snel geleverd.

Mijn grijze acryl plaat was perfect op maat en snel geleverd! Top dus!

• Wat vind je van het product? Prima volgens verwachting.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ik gebruik het als voorzetraam

Vlotte en correcte levering

Na een bestelling is de afhandeling vlot en accuraat

• Wat vind je van het product? top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? kuch scherm

Zeer vlotte service.

De bestelling was binnen de 48 uren geleverd. Perfect!

• Wat vind je van het product? Zeer goede beschermende verpakking
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Tafel

Gewoon correct netjes geleverd

Als ik weer zoiets nodig heb bestel ik het weer bij jullie

• Wat vind je van het product? Zeer goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Als raam in een kozijn waar de afzuigkap op uitkomt

Snel en keurig geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand keuken

Snel geleverd. Goeie kwaliteit

Prima bedrijf

• Wat vind je van het product? Goed en prima prijs.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand keuken

De hele koop en levering naar wens verlopen

Makkelijk te bestellen Correcte levering en goede communicatie

• Wat vind je van het product? Overeenkomstig mijn wens
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Daklicht reparatie

Mooi product, superservice.

Platen besteld. Zeer snel ontvangen. Goede kwaliteit. Goeie service: email ontvangen over hoe ermee te werken en uitnodiging op hun online portal met allemaal handige video's. Mijn telefonische vraag ook super beantwoord. Niks dan lof. Ik raad iedereen deze leverancier aan.

• Wat vind je van het product? Mooi kwaliteitsproduct
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Buitengevel verlichting. Als voet.

Hallo Erik, Bedankt voor jouw reactie! We vinden het leuk om te horen dat je tevreden bent met de informatie over het bewerken van de platen. Op de website hebben we een blog pagina waar heel veel informatie te vinden is voor het bewerken van platen, maar misschien staat er ook een leuk idee tussen voor een volgend project! Met vriendelijke groet, Evelien

heel goed

snelle levering,en goede garantie

• Wat vind je van het product? perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? winkel

Een foutje in de bestelling razendsnel goedgemaakt, perfect.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bootramen

Goedemorgen, Bedankt voor jouw reactie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We hopen dat je veel plezier hebt met de bestelling! Met vriendelijke groet, Evelien

Fantastisch goed goedkoop netjes geleverd

Fantastisch goed goedkoop netjes geleverd

• Wat vind je van het product? fantastisch
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? achterplaat lamp

Goed advies, goede kwaliteit, op tijd en zonder schade geleverd.

Prima bedrijf.

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afscheiding trap kleine kinderen

Mooie plaat, goede kwaliteit en snel in huis

Mooie plaat, goede kwaliteit en snel in huis

• Waarvoor ga je het product gebruiken? In huis

goede uitgebreide website en correcte levering

al diverse bestellingen / projecten tot volle tevredenheid uitgevoerd

• Wat vind je van het product? goede kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afscherming en in deuren

jammer, ze nemen de klant niet serieus.

10 platen besteld en snel geleverd, alleen in de verkeerde afmeting. Besteld 90x60cm bxh, gekregen 60x60cm, kan gebeuren. Dus twee foto's gestuurd, eentje met de verkeerde breedte + afbeelding met een meetlat erbij en een foto van de sticker die er op zat, daarop stond ook duidelijk 90x60cm bxh. Dat was niet voldoende voor ze om mij als bedrijf serieus te nemen. Ik moest ook bewijzen met een foto dat de hoogte 60cm was en niet 90cm, zucht. Van de klanten(service) te horen gekregen dat ze anders het niet in behandeling nemen en dat ik dan geen geld retour krijg of nieuwe platen ontvang. Nu is mij ook verteld door de klanten(service), dat het twee dagen duurt voordat ze het in behandeling nemen of willen nemen. ik zou zeggen, even een cursus klantvriendelijkheid volgen.

• Wat vind je van het product? best aardig
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Stefan, bedankt voor jouw reactie. We vinden het jammer om te horen dat je de platen in de verkeerde afmeting hebt ontvangen. Om te zien om hoeveel platen het gaat vragen we een foto van de aantal platen met een meetlint waarop de verkeerde afmeting te zien is. Zodra we dit ontvangen sturen we de melding door naar de juiste afdeling zodat er z.s.m. gekeken kan worden naar de beste oplossing, door drukte kan hier helaas soms een dag over heen gaan. We hebben je telefonisch besproken en gaan ervan uit dat je het geld binnen enkele dagen op jouw rekening ontvangt. met vriendelijke groet, Evelien

Volledig verrast door de kwaliteit van het product en de ervaring met uw bedrijf.

Prima informatie vooraf gekregen, product op tijd ontvangen en op een uitmuntende wijze verpakt.

• Wat vind je van het product? Uitstekend
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Als vervanging van glas voor een poster.

Over Kunststofplatenshop.nl

• Gratis op maat • Binnen 48 uur geleverd • Hoogwaardige kwaliteit • Deskundig advies • Groot assortiment