Goede ervaring met dit bedrijf.

Dit bedrijf tegengekomen via internet en ik had toevallig nieuwe glasraampjes nodig voor mijn tuinhuisje, de maat opgenomen twee deurtjes en twee raampjes ik bestelde Polycarbonaat helder 3mm op maat, was inderdaad een snelle levering ben zeer tevreden over dit bedrijf.

• Wat vind je van het product? Ja goed product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ter vervanging van glasraampjes, twee deurtjes en twee raampjes van een tuinhuisje.

perfect

goed en snelle levering

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? bescherming kennels

Mooi op maat snelle levering

Prima ervaring!

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? windscherm

Niet fijn

Verkeerd mate gekregen, en moeilijke te oplossen.

• Wat vind je van het product? okay
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? mechinebouwen

Hallo, bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat je bestelling in een verkeerde afmeting is geleverd. Ik zie dat je al contact met de klantenservice hebt gehad en dat de platen met de juiste afmetingen op 08-10 zijn geleverd. We hopen dat je veel plezier hebt van de bestelde platen. Met vriendelijke groet, Evelien

snellelevering

goede kwaliteit

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? isolatie enkel glas

Goede en snelle

Jammer dat je de randen van de platen kunt laten afschuinen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Ramen in schip

Goede site om te bestellen. Duidelijk.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? reclamebordjes

goed en betrouwbaar

eenvoudig te bestellen product en goed afgeleverd.

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? wandbekleding

Snelle service maar wel beschadigd

Snelle levering was perfect maar 1 plaat op meerdere plaatsen beschadigd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Reclame bord

Super kwaliteit en snelle levering

Al verschillende keren besteld, nog nooit een foute levering gezien. Super ervaring!

• Wat vind je van het product? N.v.t.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Service en kwaliteit zoals het hoort.

Steeds correct en zeer goede kwaliteit.

• Wat vind je van het product? Super
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Kunst

Geweldig bedrijf, zoveel keuze.

Super gewoon alles kan je op maat laten maken en ze hebben eigenlijk alles. Veel keuze van diverse soorten materialen.

• Wat vind je van het product? N.v.t.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Overal goede ervaring.

Afwikkeling was perfect. Bestelling - contact - levering. Produkt zelf was ook volgens de verwachtingen. Afmetingen, materiaal… Spijtig was wel dat de zaagsnedes heel ruw waren met veel bramen. Op de site was wel aangegeven dat met materiaal krassen kon vertonen, maar ik heb toch 30 minuten nodig gehad om de rand braamvrij te krijgen.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdekplaat gootsteen keuken.

Mooi product met vele toepassingen

Snelle service product keurig op maat een puntje van kritiek is in mijn beleving de verpakking daar de transporteurs waarschijnlijk niet al te zachtzinnig met u pakket om gaan dit misschien iets beter heb beide keren een kapotte verpakking ontvangen product niet beschadigd maar verpakking zwak. Vr gr .

• Wat vind je van het product? Prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Keuken en delen voor kapstok

Schuimplastic plaat perfect op maat gezaagd.

Schuim plaat perfect op maat gezaagd, scheelt weer extra werk. Helaas was de seconden lijm die ik extra besteld had, bikkel hard. Verder kom ik zeker terug met bestellen.

• Wat vind je van het product? Mooi bewerkbaar
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor mijn zeeaquarium ombouw

Goede sevice, goede kwaliteit

Positief. Heb al vaker kunstgras besteld. Altijd betrouwbaar

• Wat vind je van het product? Helemaal goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voorzetramen

Perfect afgeleverd de Tube lijm, vergeleken met vorige bestelling

Goed product .

• Wat vind je van het product? Zeer goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Lijmen

Goed opgelost

Ondanks kapotte plaat,snel nieuwe obtvangen.dank

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Muur

Producten zoals gewenst, op mm nauwkeurig, doos beschadigt.

Net zoals de vorige keer heb ik niets aan te merken op de kwaliteit van de producten. Het zagen gebeurt netjes op maat. Ook was de bestelling binnen 1 werkdag verzonden, prima dus. Enkel de verpakking was niet goed. Geen vulling of bescherming. Gewoon de losse platen in een doos. Deze doos was beschadigt bij aankomst dus puur door geluk dat er niets kapot was en ik niet hoefde te reclameren. De uiteindes van de platen beschermen bij verzending vind ik toch eigenlijk wel noodzakelijk en dit moet naar mijn mening beter in de toekomst.

• Wat vind je van het product? Niets op aan te merken, goed.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? vind ik niet nodig te vermelden

Hallo, bedankt voor je review en de feedback over de verpakking. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelde platen! We vinden het belangrijk dat verpakking stevig is omdat deze de platen moet beschermen tijdens het transport. En we vinden de terugkoppeling die wij hierop ontvangen heel erg fijn en zullen hier dan ook zeker wat mee gaan doen. met vriendelijke groet, Evelien

Kan beter

Onlangs een plexiglas plaat besteld bedoeld als kijkraam in een bak met water. de plaat was precies op maat gezaagd, maar had wel een aantal krassen aan het oppervlak. de zogenaamde beschermfolie die in de video's op de plaat zat, was niet aanwezig, wat waarschijnlijk de krassen verklaart. verder een prima levering.

• Wat vind je van het product? De plexiglas plaat is perfect op maat gezaagd, maar werd geleverd met een aantal krassen op het oppervlak.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Kijkraam in bak met water

Hi Sven, Bedankt voor je reactie! We vinden het jammer om te horen dat je platen beschadigd zijn geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling maar als goed is zou de plaat een folie aan beide kanten moeten hebben! De klantenservice heeft contact met je opgenomen zodat wij met je mee kunnen kijken naar een oplossing. We raden onze klanten altijd aan om bij schade contact op te nemen met de klantenservice. Je kan ons bellen, maar ook een email sturen naar info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Dayna

Snelle levering en artikel was precies zoals verwacht

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Raam in schuur

De bestelde plaat plexiglas werd 4 dagen later bezorgd. Gewoon op de aangekondigde tijd. Ik dacht dat er een kras op zat. Gemeld. Er werd prompt gereageerd. Lang verhaal kort, de kras zat op de folie die er nog op zat. Heb excuses aangeboden.

• Wat vind je van het product? Gekregen wat ik besteld had.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Als voorzetraam op de voordeur.

Prima producten

Al meerdere bestellingen gedaan, snel bezorgd en goed verpakt. Materiaal is wat ik er van verwacht en op maat. Als het op is bestel ik weer nieuwe

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Lasersnijden/-graveren

mooi op maat, goed verpakt

Mooi op maat en goed verpakt, kwam alles zoals gehoopt hier binnen, erg handig dat je het niet zelf op maat hoeft te maken, dus direct gereed voor je klus.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voorzetramen voor en achterdeur

Quick and professional

Quick delivery and very well packed. The product was as good as I was expecting

• Wat vind je van het product? Exactly like expected
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Hobby

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment