Je blijft goed op de hoogte van het proces. Netjes afgeleverd.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Boven afzuigkap.

Goed bedrijf!

Kunststof platenshop levert snel en alles keurig op maat gezaagd!

• Wat vind je van het product? Top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Dakgoot

Goede en snelle levering

• Wat vind je van het product? Keurig
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Buiten op terras

Keurig op maat gemaakt volgens mijn wensen

Ik bestelde twee platen met twee verschilledne afmetingen. Ik kreeg ze keurig op maat en prima verpakt geleverd. Geen enkel minpunt.

• Wat vind je van het product? Prima.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Buro-onderleggers.

Uitstekenc

Goede ervaring en,....ik zou het zo weer doen!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Tafelblad

Goede en snelle levering

De artikelen die ik besteld heb de afgelopen keren, zijn snel gemaakt en afgeleverd, mede door de behandeling en korte levertijd

• Wat vind je van het product? Perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Als isolatie, ramen van een schuurtje

KLASSE,PERFECT

Mijn vrouw vond Kunststofplatenshop.nl op internet Ik heb meteen OP MAAT besteld voor mijn Papegaaien kooi van PACO die al 30 jaar bij ons is gooide al zijn eten door de tralie Perfecte verpakking DANK U WEL Geen rommel meer op de grond Groeten AAD,IRENE en PACO

• Wat vind je van het product? Uitstekend
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Papegaaienkooi

Prima.

Snelle levering, prima product. Alleen was de eerste zending slecht verpakt, waardoor een deel van de platen waren beschadigd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Auto

Snelle service, maar beschadigde plaat

Bestelproces op de website is snel en soepel. Ook duidelijke materiaalvoorbeelden helder met video in beeld gebracht. Echter kwam de bestelde plaat met beschadigingen op de hoeken en licht krom gebogen aan. Waarschijnlijk door het onvoldoende beschermen van de bestelling tijdens transport. Jammer dat dit niet beter georganiseerd is daar de overige bestelervaring en snelheid top is.

• Wat vind je van het product? Kwam beschadigd aan
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Interieur element

Hi Remi, Bedankt voor je reactie! We vinden het jammer om te horen dat je platen beschadigd zijn geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. De klantenservice heeft contact met opgenomen om te kijken naar een passende oplossing. We raden onze klanten altijd aan om bij schade contact op te nemen met de klantenservice. Je kan ons bellen, maar ook een email sturen naar info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Lennard

Goede ervaring

Goede kwaliteit en service.

• Wat vind je van het product? Goed product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Douche deur

betrouwbaar en lage verzendkosten.

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? hobby boot

Goed product snelle levering

2 dagen na bestelling alles netjes ontvangen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afsluitdeksels voor sup’s

Was goed verpakt

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor de badkamer voor de zijkanten bij het raam

geweldig

Prima op maat gezaagd en geleverd!

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afwerking na plaatsen kunststof kozijnen.

Oke

Oke

goede service snel geleverd

zeer mooie schroeven

• Wat vind je van het product? zeer goed en mooi product
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? trespa bevestigingen

Geweldige ervaring

Intuïtieve webshop, snelle levering, goeie producten.

• Wat vind je van het product? Top.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Ramen van een blokhut.

Goede kwaliteit en service

Bestelling was beschadigd tijdens transport. Na melding snelle reactie en correcte afhandeling. Daarna precies als besteld in mijn bezit gekregen.

Vakkundig en goedkoop

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Dakkapel

Slecht

Levertijden die op de website staan kloppen niet. Na betaling krijg je bericht dat levertijden langer zijn maar de indicatie op de website wel klopt. Dit is echter niet waar. Bovendien is dit bedrijf slecht in de logistiek en communicatie. Simpele platen besteld die al wel waren gemaakt maar in de zagerij staan en niet worden verstuurd. Vraag je erna dan krijg je bericht maar vervolgens wordt er geen actie ondernomen. Annuleren gaat niet want je hebt op maat bestelde producten besteld. Hierdoor loop ik vertraging op omdat dit bedrijf zijn zaken niet op orde heeft. Kies een ander bedrijf is mijn advies!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Beste Rianne, Dankjewel voor jouw reactie! We vinden het jammer om te horen dat je bestelling later is geleverd dan de bedoeling is. Helaas waren de platen beschadigd geraakt bij de zagerij en daardoor hebben wij ze vandaag opnieuw geproduceerd en meegegeven aan de vervoerder. Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen en we hebben samen gekeken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Lennard

Snelle en goede levering en retouren snel verwerkt

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Buiten

verschrikkelijk bedrijf

meerdere keren besteld een maal per ongeluk plexiglas in plaats van polycarbonaat besteld direct mail er achter aan gestuurd dit alles was om 20:00 besteld ook alsnog direct de goede bestelling ook betaald de volgende morgen om 9.10 gebeld (open vanaf 9.00) om de eerste opdracht te annuleren maar werd verteld dat ik te laat was en beide opdrachten al verwerkt voor verzenden ja is ook, en roodkapje bestaat ook nooit meer

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Beste Alex, Bedankt voor je review! Wij streven ernaar om onze orders snel te leveren en daardoor zal de productie ook snel moeten. Helaas kunnen wij orders die geproduceerd zijn niet meer annuleren, aangezien wij de platen op maat produceren. Wij kunnen je hier helaas ook niet verder meehelpen. Met vriendelijke groeten, Lennard

niet zuiver gesneden

niet zuiver gesneden, aan alle kanten milimeters verschil. mega veel spam, meerdere mails per dag.

• Wat vind je van het product? goed plexiglas, slecht gesneden
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Beste Thijs, Bedankt voor je review! Vervelend om te vernemen dat de platen een paar millimeters afweken van wat je had besteld. Telefonisch al contact gehad van als je dit in het vervolg weer meemaakt om dan even contact met ons op te nemen. Zodat wij hier een gepaste oplossing voor kunnen aanbieden. Inmiddels hebben wij je ook afgemeld voor de mails. Deze zal je ook niet meer binnenkrijgen. Met vriendelijke groeten, Lennard

Alles op de millimeter precies, netjes verpakt, snel geleverd en niet duur. Dus 5 uit 5.

• Wat vind je van het product? Top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Een kas

Prima prijs, kwaliteit verhouding.

Communicatie is voortreffelijk.

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment