werkt gewoon en een goede prijs / prestatie verhouding

Mooi materiaal, goed gesneden, werkt, gemakkelijk en goed

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? bijenkasten

Bestelling na 3 weken nog niet ontvangen, geen navolging.

Er bleek iets mis te zijn gegaan met mijn bestelling na herhadelijk bellen en mailen is er tot op heden nog geen actie ondernomen. Er wordt continue geschermd met een hoofdkantoor waar helpdesk op moet wachten, maar moet wel zelf constant najagen (zonder succes overigens… weet nog steeds niets) Ik zit goed in de stress want bij gebrek aan informatie (krijg ik mijn geld terug ? Wordt er een nieuwe zending gemaakt ?) kan ik ook geen alternatieven aangrijpen zoals bij een concurent een bestelling plaatsen. In het kort: fouten worden gemaakt maar de nalatigheid inzake informatie verschaffing (zonder zelf na te moeten jagen) of het bedenken van een alternatief is onacceptabel.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bootramen

Goedendag, Bedankt voor de feedback. Wij hebben via de mail al contact met elkaar gehad, de vervoerder heeft het pakket retour gezonden omdat het adres niet juist zou zijn, we hebben inmiddels gevraagd om het adres te controleren zodat we de bestelling opnieuw kunnen opsturen zodra deze retour gekomen is. Met vriendelijke groet, Monja

Bestelling uitstekend afgehandeld.

Wat men belooft wordt nagekomen. Ik kan er verder weinig aan toevoegen. Ik weet waar ik een volgende keer moet zijn.

• Wat vind je van het product? Ziet er goed uit.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Raampjes speelhuis

Goed product

Goed product, goede service

• Wat vind je van het product? Geweldig
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Plafond badkamer en toilet

Na de online bestelling goed en snel geleverd

• Wat vind je van het product? Prima voldeed aan de verwachting
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Industrieel

Prima product

We zijn zeer tevreden over het product. Ook de bezorging was prima. Zou misschien iets sneller kunnen.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Bootluiken

mooi product. snelle levering.

goede site en producten. Ik mis echter de optie om te kiezen voor een mooie randafwerking. De geleverde plexiglasplaat is op de 2 zaagkanten ietwat rafelig (de 2 andere zijden zijn mooi glad). Ik weet ook niet of dat normaliter niet zo is en is de optie om de randen te polijsten ook niet nodig.

• Wat vind je van het product? mooi. afwerking mag beter
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand keuken

Snelle levering van kwalitatief maatwerk

Ik heb bij kunststofplatenshop een op maat gemaakte HPL 6mm ral 5011 plaat besteld. De bestelling was makkelijk gemaakt en de plaat is keurig en snel thuis geleverd conform specificaties.

• Wat vind je van het product? Degelijk, netjes afgewerkt en schade vrij verzonden.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdichten van gaten in de buitenmuur.

Voordelig, gemakkelijk, snel!

Handige webshop voor het bestellen van maatwrrk HPL platen. Niet duur. Snelle en net verpakte levering.

• Wat vind je van het product? Precies volgens mijn specificaties.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Dakraam

Betrouwbare shop!

Betrouwbare shop, levering volgens afspraak. Passen goed! (Verkeers)witte platen zijn wat geliger dan we wilden, hebben ze zelf nog echt wit gemaakt.

• Wat vind je van het product? Prima kwaliteit, kleur wat geliger dan de bedoeling was
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlichten dichtmaken

Prima service, prima plaat

Wij hadden een plaat besteld, helaas kwam deze licht beschadigd binnen. Een telefoontje, een paar foto’s en een mailtje verder hebben we zonder morren een nieuwe plaat gekregen. Top service!

• Wat vind je van het product? Is zoals besteld!
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Spatplaat naast de vaatwasser

uitstekend product maar beschadigd door vervoer, afhandeling duurt lang

Ik meerdere keren besteld en dat ging altijd goed en snel. De platen zijn prima van kwaliteit en voldoen aan de verwachtingen. Bij de laatste bestelling waren er twee platen beschadigd. Na het insturen van foto's en informatie duurt het heel (te) lang voordat ik vervanging krijg voor de nieuwe platen krijg waardoor ik de klus niet af kan maken. Ik ervaar dat als zeer irritant. Overigens bij de volgende vraag vul ik nee in omdat ik nooit iets aanbeveel. De mogelijkheid nvt ontbreekt in de antwoorden

• Wat vind je van het product? prima en voldoet aan de verwachtingen
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? plaats het op houten beschot buiten.

Top snel en goed

Aanrader, snelle levering maten kloppen mooi product , top

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Boven de deur, dicht maken

Goedemiddag Patrick, Wat fijn om een feedback te ontvangen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het product, de levering en de maten. Veel plezier met het dichtmaken van de bovendeur. Met vriendelijke groet, Monja

alles super verlopen

mooi gesneden, zoals voorzien

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Een beoordeling kan pas gegeven worden als de bestelling ook geleverd wordt

Tot mijn teleurstelling wacht ik al sinds de bestelling van 9 juni jl. op de levering vlg. order 149960NL , hoe nu verder nu enige berichtgeving achterwege blijft?

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Cor, Bedankt voor je feedback. Wat spijtig om te lezen, wij zien dat je bestelling retour gestuurd is door onbekende reden. Zodra de bestelling retour komt, zullen wij de bestelling opnieuw naar u opsturen. Een fijne dag. Met vriendelijke groet, Monja

Prima bedrijf

Dit was voor mij de eerste keer dat ik dit kocht. Omdat ik mijn painting erop heb geplakt heb ik het toch met contact lijm gedaan en niet met de lijm die ik bij u heb gekocht. De maten waren prima echt aan te bevelen Vr.gr.y.m.

• Wat vind je van het product? Prima en niet zwaar
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Mijn diamond painting

ideaal

Dit was mijn eerste bestelling.

• Wat vind je van het product? prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? kamer volière

Super goede online winkel voor kunststof platen

Zeer goede informatie gemakkelijk te bestellen, goede service en snelle levering.

• Wat vind je van het product? Zeer goede kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor mijn setup van div. Instrumenten

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Monja

Compleet waardeloos.

Bestelling gedaan en betaald en nooit aangekomen ondanks telefonisch en via e-mail contact opgenomen. Wordt wel aangegeven dat ze hun uiterste best voor voor me zullen doen maar dat blijkt niet zo te zijn. Op de site is te zien dat mijn order is afgehandeld. geld gevangen en de rest interesseert ze geen donder. Ik ga hier NOOIT meer iets bestellen en ik raad ook iedereen af om hier een bestelling te doen. Zodra het geld binnen is doen ze geen moeite meer voor jou. OPLICHTERS zijn het. Moest ook nog een ster geven.

• Wat vind je van het product? NOOIT GEKREGEN.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? NU NERGENS MEER VOOR

Goedemiddag Michel, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te lezen dat het allemaal zo loopt. Wij zien dat er een verkeerde postcode is ingevoerd, waardoor de vervoerder de bestelling niet heeft kunnen leveren, waarna de bestelling retour gestuurd is. Daarna wordt de postcode aangepast en opnieuw verzonden. Helaas duurt het wat langer dan de bedoeling is. De klantenservice zal nog contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Monja

KOMT AFSPRAAK GOED NA

BESTEL ZEKER NOG MEER BIJ JULLIE

• Wat vind je van het product? GOEDE MAAT EN KWALITEIT
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? KOUDE BRUG PLAAT

Nooit meer koop ik hier wat

Nieuwe keuken gemonteerd ging er vanuit dat de hoogte van de boven kasten en aanrechtblad 60cm zou zijn dus spatscherm besteld op maat op een zaterdag, kwam er even later na montage achter dat de bovenste kosten lager kwamen 51cm dus gelijk gemaild op de zaterdag om de order te annuleren en maandag vroeg gebeld kreeg ik de mededeling dat het al geproduceerd was terwijl ze niet werken in het weekend ze deden kortaf en wouden gelijk van me af aan de tel!!BESTELD HIER NOOIT MEER WAT!!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Rachid, Bedankt voor je review! Helaas kunnen wij geproduceerde platen niet meer annuleren, aangezien deze op maat gemaakt worden. Maatwerkproducten kun je namelijk niet annuleren. Wij waarschuwen klanten altijd om even de afmetingen te controleren voordat ze de bestelling bij ons plaatsen. Met vriendelijke groeten, Lennard

Slecht

Ik heb op 4juni jl kerotek besteld op 8juni van DHL vernomen dat de verpakking stuk was. Ik heb afgelopen donderdag 16juni zelf naar jullie gebeld en er werdt gezegd dat ik een nieuwe kreeg en dat ze mij daarover een mail zouden sturen tot op heden nog geen mail en nog geen nieuwe kerotek gekregen vind ik erg vervelend zitten er op te wachten aangezien we een steiger hebben gehuurd om er de trespa platen mee te behandelen hoop heel snel van jullie te horen maar nog sneller mijn pakketje te ontvangen aangezien hij ook meteen betaald is mvg

• Wat vind je van het product? Weet ik nog niet
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Trespa platen

Goedemorgen Kitty, Bedankt voor je review! Vervelend om te vernemen dat het pakket beschadigd is geraakt tijdens transport, daarvoor ook onze excuses. Het pakket hadden wij helaas nog niet retour ontvangen. Dit duurt inmiddels te lang en daardoor zullen wij een nalevering aanmaken daarvoor. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Lennard

Waardeloos bedrijf

Kunststof plaat besteld die vervolgens 2 weken later nog steeds niet bezig is. Ook geen mogelijkheid tot retourneren, nu hebben we helemaal niks meer aan die plaat.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goedemorgen, Bedankt voor je review! Uiteraard vinden wij het ook vervelend dat de zending retour is gekomen. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen en deze zal onbeschadigd retour komen, dan zullen wij deze opnieuw gaan versturen. Mocht de order beschadigd retour komen, dan zullen wij een andere oplossing aanbieden. Aangezien de platen op maat gezaagd worden is annuleren niet mogelijk. Met vriendelijke groeten, Lennard

Bestelling niet compleet afgeleverd

Na het bestellen van op maat gemaakt plexiglas en toebehoren ontving ik het plexiglas binnen een week tijd. De rest van de bestelling was helaas vergeten mee te zenden. 2 weken later na meermaals contact heb ik dit deel nog altijd niet ontvangen. Vervelend want hierdoor kan ik niet door met mijn klus. Het plexiglas is wel netjes op maat en zonder beschadigingen aangekomen.

• Wat vind je van het product? Prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voorzetramen

Goedemiddag Koen, Bedankt voor je review! Vervelend om te vernemen dat de bestelling incompleet geleverd was, daarvoor ook onze excuses. Dit was uiteraard niet de bedoeling. Wij zien dat de nalevering voor de toebehoren inmiddels wel is aangemeld bij de vervoerder. Hopelijk zal je dit pakket binnenkort gaan ontvangen. Met vriendelijke groeten, Lennard

Bestelling en en vragen worden keurig afgehandeld.

Op een bestelling beschadigde platen binnen gekregen. Is wel iets wat voor verzending gecontroleerd hoort te worden. Foto's en een belletje was genoeg om het op te lossen.

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment