Mooi en degelijk

Makkelijk te verwerken met een mooi resultaat

Perfect op maat, goed advies

Ik had een aantal kleine plaaten die op de millimeter nauwkeurig moesten worden gezaagd. Platen waren netjes afgeleverd.

Gaat prima allemaal!

Goede service, goed materiaal voor prima prijzen!

Goede kwaliteit

Super maatvoering van de bestelde platen. Tot op de mm precies. En dan ook nog een snelle levering

Zeer snel geleverd en perfect op maat.

Super gemakkelijk bestellen, ruime keuze in platen.

Tevreden met de levering goed verpakt. Alleen vind ik de aanlever tijd te lang.

supper goed snel geleverd

zeer slecht 30 december besteld en betaald, 17 januari nog niets ontvangen

je moet zelf overal achteraan, krijg geen terug koppeling, en telkens andere reden , is volgens mail nu al 3 x bij een andere leverancier aangeboden heb aangeboden het zelf op te halen, ook niet mogelijk. Uiteindelijk op maandag 20 januari matriaal in prima staat ontvangen, toen bleek ik 1 plaat te weinig te hebben besteld,deze direct besteld, en zojuist bericht gehad wordt woensdag 22 januari geleverd, hierbij toont kunststof platenshop zich van haar allerbeste kant.en het matriaal is van een uitstekende kwaliteit / maatvoering. Ik verhoog mijn beoordeling naar een 8. Anton Vleuten.

Beste Anton, Bedankt voor je reactie. We vinden het vervelend om te horen dat je bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. We hebben inmiddels contact gehad en ik ben blij om te horen dat je de bestelling in goede handen hebt ontvangen en dat je tweede bestelling vandaag geleverd wordt. We hopen dat je veel plezier van je bestelling hebt! Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenshop

snel en goed geleverd

snel en goed geleverd

Soms snel. Soms niet

De bestelling kwam binnen 2 dagen binnen zoals op de site wordt beloofd Aardige service van Suzan en Demi Verder nette plexiglazen plaatjes

Beste JP, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en hopelijk te ziens! Met vriendelijke groet, Demi

Volledig aan verwachting voldaan.

Snelle bezorging, goede prijs en afmetingen klopten precies

Prima en snel.

Prima en snel.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en snelle zorgvuldige levering.

uitstekend

is warmer in de woning

Meestal worden artikelen in perfecte staat afgeleverd, dit keer echter waren 2 plaatjes van 30 bij 30 cm en 2 van 60 bij 60 cm licht gebogen en op twee stukjes beschadig. Na melding hiervan kreeg ik direct een korting aangeboden en dat vond ik prima. Het is jammer als tijdens het vervoer iets beschadigd, fijn dat ze dit compenseren.

Beste Margriet, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd is, dat is niet de bedoeling. We hebben je geprobeerd te bellen, maar dat is helaas niet gelukt. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00 op 085-7325800 maar je kan ons ook een mail sturen naar info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Demi

Goed voor de eerste keer

Kan geen beoordeling schrijven van een bestelling.

Beste A, Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt. We hopen dat je tevreden bent met het product en dat we je vaker terug mogen zien. Mocht je nog vragen hebben kan je altijd contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m/ vrijdag van 9:00-18:00 op 085-7325800 maar je kan ons ook een mail sturen naar info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenshop

fits great

spot on perfect

Niets te melden uitstekende service toppie

Uitstekende service!!!!

Heel fijne, persoonlijke benadering van vakmensen die weten waar ze het over hebben, en je uitstekend helpen met je vragen. Produkten snel geleverd, degelijk verpakt en de plexiglas platen in een ongewoon formaat - precies wat ik zocht. Heel goed!!!!

Geleverd Product was beschadigd tijdens transport. Na melding, zeer adequaat afgehandeld.

Tot op de mm nauwkeurig en snelle levering!

Erg goed, snelle levering en goed materiaal!

Materiaal was precies zoals aangegeven op de website en dus precies wat ik nodig had. Ook was de levering erg snel.

Snel en goed verpakt geleverd.

Goede ervaring

Bestelling was netjes verpakt en op tijd Matriaaal was zoals ik had verwacht Kortom erg tevreden

Slecht

2xeenplaat besteld, 2x beschadigd

Beste Rita, Vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd is want dit is namelijk niet de bedoeling. We vinden het belangrijk dat onze producten onbeschadigd worden afgeleverd en dat onze klanten tevreden zijn met het product. Inmiddels hebben we contact met elkaar gehad om te kijken naar een passende oplossing, maar mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen! Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00 op 085-7325800 maar je kan ons ook een mail sturen naar info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenshop

Over Kunststofplatenshop.nl

• Gratis op maat • Binnen 48 uur geleverd • Hoogwaardige kwaliteit • Deskundig advies • Groot assortiment