Filters

10

Echt supergoed

Site is echt erg gemakkelijk! Je kunt precies volgen hoe je de gaten plaatst, hoe de diameter is, en de afbeelding op de site volgt direct jouw instructies, dus je kunt bijna geen fouten maken bij het bestellen. Supergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Als deksel voor een aquarium
10

zeer goede service.

Nadat ik geconstateerd had dat van mijn bestelling twee platen niet de juise afmeting hadden, een was te groot en een te klein, werd zonder verder vragen overgegaan tot sturen van nieuwe platen. Dat is uitstekende after sales.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? vitrinekast

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen André, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze after sales service. We streven er altijd naar om eventuele problemen snel en efficiënt op te lossen, zodat je zo snel mogelijk verder kunt met je project. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Romy

2

bestelling niet geleverd

Via de mail kreeg ik het bericht dat mijn bestelling was afgeleverd. Nee dus. Eerst via de mail gereageerd, geen reactie, later gebeld, maar nog geen reactie. Ik wacht in spanning af.... PS. Ik heb wel vooruit betaald, inclusief bezorgkosten :-( )-:

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? ......

Reactie van het bedrijf

Beste Cees, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We hebben contact opgenomen met UPS en zijn bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Op werkdagen zijn wij altijd bereikbaar tussen 9:00 en 18:00. Vervelend dat je het idee hebt dat wij hier niet mee bezig zijn. Maar wij zijn dit dus zeker wel! We begrijpen hoe vervelend dit is, vooral omdat je al vooruit hebt betaald, inclusief bezorgkosten. We doen ons uiterste best om dit snel recht te zetten en houden je op de hoogte van de voortgang. Met vriendelijke groet, Linda

2

Klant onvriendelijk

Platen besteld en snel geleverd, dat is prima. Echter, de volgende dag een mail krijgen dat er 10% actie is waar wij dus met een paar uur achter het net visten, is niet oke. Gebeld, na overleg konden we 5% krijgen. Niet klant vriendelijk, bovendien vergeten korting coupon in te leveren( na bestellen sample), ook daar geen medewerking hoe dit op te lossen. Jammer.rechthoekige platen besteld, kregen geen rechte hoeken maar afgeronde. Blijkt niet anders te kunnen, vermelden op de site lijkt me praktisch. We eerder " verrast' hierdoor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Janet, Hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat jouw ervaring niet geheel naar wens is geweest. We waarderen je compliment over de snelle levering, maar begrijpen ook dat de timing van de kortingsactie en de kortingsbonnen vervelend voor je is geweest. Wat betreft de 10% actie, het spijt ons dat je hier net buiten viel. Hoewel we helaas geen kortingen met terugwerkende kracht kunnen toepassen, hopen we dat de aangeboden extra 5% korting toch enigszins tegemoetkomt. Voor de toekomstige bestellingen blijven deze kortingsbonnen uiteraard geldig, zoals eerder gecommuniceerd. (let uiteraard wel op tot wanneer deze geldig zijn) Wat betreft de rechthoekige platen met afgeronde hoeken, dit is, zoals eerder vermeld om te voorkomen dat jouw plaat kapot zou gaan tijdens het zagen of het vervoeren ervan. Dit is ook zichtbaar in de configurator tijdens het bestellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de miscommunicatie. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Linda

10

Fijne winkel voor kunstofplaten

Prima plek voor plexiglas platen. De website werkt erg prettig om je formaat door te geven, je ziet meteen de prijs van je aanpassingen. Zal hier zeker nog een keer bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? 3d printer behuizing (Voron)
1

Slecht

Het geleverde product (polycarbonaat) wijkt qua kleur extreem af van hetgeen wat op de site wordt aangeboden. Op de site als behoorlijk getint, in werkelijkheid nagenoeg blank (grijze variant). Na reclamatie hiervan wordt het koud afgedaan met "we hebben geleverd wat besteld is".

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Niet, elders bestellen

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat het geleverde product niet aan uw verwachtingen voldoet wat betreft de kleur. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn. Wij proberen onze producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven op onze website, maar helaas kunnen er soms verschillen optreden door variabelen zoals scherminstellingen en productiebatches. We bieden dan ook de mogelijkheid om samples te bestellen om dergelijke situaties te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses, maar ik kan je helaas niet beter informeren. Hopelijk geef je ons in de toekomst nog eens het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Linda

10

Goed bedrijf

1e levering was gemold door vervoerder UPS. Na klacht alles vervangen zonder kosten binnen twee dagen!! Bedrijf is aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdekplaat

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Harrie, Bedankt voor je positieve review! Het spijt ons te horen dat de eerste levering beschadigd was door de vervoerder, maar we zijn blij dat we het snel voor je hebben kunnen oplossen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we dit hebben afgehandeld. Dank je wel voor je aanbeveling! Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Romy

1

Plaat is krom, buigt meer door dan aangegeven en beschadigd bij transport.

De geleverde platen zijn krom. De strakke plastic band om de kartonnen doos heeft de plaat beschadigd. Het buigt meer door dan aangegeven in de specificatie. Ik heb er niets aan. Ze gaan rechtstreeks naar het afval station van de gemeente.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Luiken

Reactie van het bedrijf

Beste Diederik, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Het spijt ons zeer te horen dat de geleverde platen krom zijn en dat de strakke plastic band de panelen heeft beschadigd. Dit is absoluut niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. We begrijpen dat de platen hierdoor niet bruikbaar zijn en dat je teleurgesteld bent in onze producten. Wij willen je vragen altijd direct contact met ons op te nemen, dat kan via [email protected]. Onze excuses voor het feit dat de platen meer doorbuigen dan aangegeven in de specificaties. We achterhalen graag waardoor dit komt, en hebben je hier over ook een mail gestuurd. We willen je nogmaals vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we je een passende oplossing kunnen bieden. Het is absoluut niet de bedoeling dat je ongebruikbare producten ontvangt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij waarderen je geduld en hopen dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Linda

5

goede producten, hoop reclame!

Over de beschikbaarheid van de producten is niets te klagen. Verzending was snel, precies op maat zoals afgesproken. Producten zijn best scherp geprijst, en van goede kwaliteit. Echter... De hoeveelheid spam die je er vervolgens na krijgt gestuurd.. Zelfs al heb je uitgevinkt staan dat je op de hoogte gehouden wilde worden van aanbiedingen. Vind ik toch echt wel schandalig. Zou het bedrijf zeker voor zijn producten aanbevelen, maar als je (zoals ik) niet gediend ben van reclame als je er voor kiest het niet te ontvangen.. Zeker niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Een doos

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Bedankt voor je eerlijke feedback en voor het delen van je positieve ervaring met de beschikbaarheid, snelle verzending, en de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We zijn blij te horen dat deze aspecten aan je verwachtingen voldoen. Echter, het spijt ons te horen over je negatieve ervaring met de hoeveelheid ongewenste reclame die je hebt ontvangen. Dit is zeker niet de ervaring die we voor onze klanten willen. We zullen dit probleem onderzoeken en ervoor zorgen dat je uit ons systeem wordt verwijderd. Jouw voorkeuren zijn voor ons belangrijk, en we zullen maatregelen nemen. Nogmaals bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je ons aanbeveelt voor onze producten, en we hopen dat we je vertrouwen in ons kunnen herstellen door dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Linda

9

goede service, goed materiaal

Bij de eerste bestelling was een plaat beschadigd, Na contact daarover werd deze snel vergoed, en kreeg ik daarbij een keuze tussen een nieuwe plaat of geld terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Fotografie
4

Goede bestel afhandeling slechte verzending

Er is contact met mij opgenomen met het verzoek om bewijs van de beschadigde producten te sturen. Helaas is dit niet mogelijk. Het ging om een bar die we snel moesten plaatsen om open te kunnen gaan . We hebben er niet aan gedacht om bewijs te verzamelen - jammer genoeg. Wat ik hier beschrijf, gaat over het transport en de ontvangst van een product dat beschadigd was. Verder was de kwaliteit van het product goed. Ik heb in totaal 5 HPL-panelen besteld. Het bestelproces op de website verliep soepel. Helaas was de levering een grote teleurstelling (51,60 euro voor verzending). Zonder aankondiging zijn de panelen voor onze deur achtergelaten. De bezorger heeft niet laten weten dat de levering had plaatsgevonden! Later ontdekten we dat de panelen op straat lagen, waardoor twee van de panelen beschadigd zijn geraakt en krassen hebben opgelopen. Ik heb hierover een klacht ingediend, maar tot op heden geen reactie ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? bar

Reactie van het bedrijf

Beste Alireza, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen over je negatieve ervaring met de levering van uw HPL-panelen. We begrijpen hoe frustrerend het is om beschadigde producten te ontvangen, zeker gezien de hoge verzendkosten. Deze verzendkosten zijn zo hoog, omdat je een grote plaat hebt besteld en deze platen op een speciale manier verzonden worden, namelijk in rekken, te vergelijken met het vervoeren van echt glas. Deze verzendkosten liggen daardoor dus hoger! Onze excuses voor het feit dat de bezorger de panelen zonder aankondiging heeft achtergelaten. Dit is absoluut niet de service die wij nastreven. We zullen deze situatie intern onderzoeken en actie ondernemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Wat betreft jouw klacht: het spijt ons dat je nog geen reactie hebt ontvangen. We hebben gezocht op jouw mail adres en het ordernummer, maar kunnen geen eerder contact vinden. Wij hebben je nu dus een mail gestuurd om samen naar een passende oplossing te zoeken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en hopen dit probleem snel voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Linda

10

Past precies , keurig en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, goed en duidelijk. Precies op mast geleverd, keurig verpakt en ook snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlicht boven de deur
10

snelle en goede levering!

Het bestellen van de juiste plexiglas (vorm/maat/afwerking) gaat snel en gemakkelijk. De levering was daarbij ook ontzettend snel! Het materiaal is goed gesneden en de prijs kwaliteitsverhouding is top. Ik zou hier zeker weer een bestelling plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
4

Helaas een week te laat

Ik had een aantal plaatjes voor mijn bovenlichten besteld voordat de renovatie van mijn huis begon. Helaas is de bezorging door UPS verpest (het was naar Spanje verstuurd, daarna naar Frankrijk) waardoor de renovatie is begonnen zonder bovenlichten erin (en dus alles onder het stof). Kan deze shop misschien niet zoveel aan doen maar ik adviseer ze dringend een andere vervoerder te zoeken. Ik zal nooit meer iets bestellen wat door UPS zal moeten worden bezorgt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlichten dichtmaken

Reactie van het bedrijf

Beste Maarten, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Wij vinden het uiteraard enorm vervelend dat het verzendproces zo is verlopen! In deze gevallen vragen wij eigenlijk altijd om contact met onze klantenservice op te nemen. Dit kan via [email protected]. Helaas kan ik geen ordernummer vinden in ons systeem, ik wil je dus graag vragen om contact met ons op te nemen via bovenstaande e-mail zodat wij samen kunnen kijken wat er mis is gegaan en om er uiteraard voor te zorgen dat zo iets niet meer voorkomt. Nogmaals, wij horen graag van je! Dit kan via [email protected] Met vriendelijke groet, Linda

5

te slappe plaat, buigt te veel door

In plaat van een glasplaat had ik een kunststofplaat(je) als legger in een kast besteld (60*25cm*4mm), omdat was aangegeven dat die veel sterker is dan glas. Maar dat plaatje buigt veel te veel door, dus niet bruikbaar. Levering verliep verder prima.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? legger in kast

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Peter, Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de kunststofplaat niet aan je verwachtingen voldoet en te veel doorbuigt. We waarderen je opmerkingen en kijken graag met jou mee! Wij adviseren voor het bestellen altijd onze diktecalculator te raadplegen. Dit kan via: https://kunststofplatenshop.nl/diktecalculator/. Hiermee kun je kijken of je aan de juiste dikte voldoet. Als ik jouw opmerking zo lees, lijkt het erop dat je een te dun plaatje of het onjuiste materiaal hebt besteld. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we je kunnen helpen zoeken met een alternatief, zodat jij uiteindelijk wel het juiste materiaal alsnog kunt bestellen en het gewenste effect hebt! Wij horen graag van je, dit kan via [email protected]. Met vriendelijke groet, Linda

9

Tevreden met de service en product

Mijn bestelling was twee keer niet goed geleverd, eerst beschadigd en tweede keer de verkeerde vorm. Ik kon gemakkelijk schade melding maken en er werd snel een nieuwe opgestuurd. Dus probleem werd snel verholpen en het product ziet er goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Kunstwerk

Reactie van het bedrijf

Beste Bouk, Bedankt voor je feedback! We betreuren het dat je bestelling twee keer niet goed is geleverd, eerst beschadigd en daarna in de verkeerde vorm. Het is fijn om te horen dat het melden van schade gemakkelijk was en dat we snel een nieuwe hebben kunnen opsturen. We zijn blij dat het probleem snel is verholpen en dat het product er goed uitziet. Jouw geduld en begrip worden zeer gewaardeerd. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze leveringsprocessen. Met vriendelijke groet, Linda

10

Transportschade prima opgelost!

Mijn bestelde plaat bleek bij twee hoeken licht beschadigd tijdens transport. Daardoor moest ik het meubel, waar die plaat voor bedoeld was, iets laten aanpassen. Dat leed werd verzacht door het terugstorten van een deel van het aanschaf bedrag. Goed geregeld !

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste John, Bedankt voor uw feedback! Het spijt ons te horen dat de plaat tijdens het transport licht beschadigd is geraakt bij twee hoeken, waardoor u het meubel moest aanpassen. We zijn blij dat we een deel van het aankoopbedrag hebben kunnen terugstorten om dit leed te verzachten. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet,

10

Uitstekend geholpen

Goede advies aan de telefoon omtrent materiaalkeuze. Product snel geleverd en op perfect op maat gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Zonwering lichtkoepel
10

Geweldig

Op de website heel makkelijk de gegevens van de plaat en de gewenste vorm in kunnen vullen. Plaat met ronde hoeken helemaal naar verwachting geleverd en eerder dan op de website als levertijd werd aangegeven. Top dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Extra afzetplek in de keuken van de camper
10

Top

Goede producten en snelle levering. Bij levering ontbrak 1 item en die is gelijk nageleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Josefien, Bedankt voor je review! Super fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten en de snelle levering. Onze excuses voor het ontbrekende item bij de eerste levering, maar we zijn blij dat we dit snel voor je hebben kunnen oplossen. We waarderen je begrip en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Linda

10

prima

uitermate goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? ramen schuurdeur
9

snelle leverening en top kwaliteit

Ik ben heel tevreden over bestelde acrylaat GS.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Wanddecoratie
9

Goed

Goed verpakt juiste maat en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
10

Snel en goed

Netjes verpakt en keurig verzonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.
10

Binnen twee dagen bezorgt

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Planken voor vitrine kast

Bedrijfsgegevens

De Amer 33

8253 RC Dronten

085-7325800

[email protected]

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.