Snelle levering en mooie materialen

De platen die ik bestel zijn er vaak snel. Heb wel al 2x de bestelling van een ander ontvangen maar dat is goed opgelost. Soms zijn de platen heel licht beschadigd aan de randen / hoekjes. Misschien een tip om de hoeken extra te beschermen in de verzendverpakking?

Niks gehad

Bezorging erg slecht. Opnieuw bezorgen zou 2 weken later gebeuren maar nog steeds niks gehad.

Beste Raoul, Bedankt voor je feedback. Allereerst is het natuurlijk erg vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Is het mogelijk contact met ons op te nemen? Wij willen graag kijken of je bestelling inmiddels geleverd is en wat we daarin voor je kunnen betekenen. Je kunt ons iedere maandag t/m vrijdag bereiken van 09:00 tot 18:00 op telefoonnummer + 31(0)85 73 25 800 of via de mail: info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenshop

Goede prijs, kwaliteit verhouding

Overzichtelijke site, snelle en nette levering. Keurig verpakt. Ideaal als je iet op maar wil bestellen.

Product is goed, levering kan sneller

Ik bestel regelmatig perspex helder. Goed product, levering zelf ook. Bereikbaarheid is niet geweldig , op mail geen reactie.

Beste Wim, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat de levering en communicatie niet naar wens is gegaan. Graag willen we met je meekijken hoe we dit kunnen oplossen. Wij zijn iedere maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 18:00 op telefoonnummer + 31(0)85 73 25 800. Je mag ons natuurlijk ook altijd mailen op info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenhop

zeer slechte levering

1e levering 5 dagen te laat, één onderdeel verkeerd. Na nog een week met bellen en mailen nog niet geleverd. 8 juli besteld en nog niet geleverd, en na weer een telefoontje zou het deze week worden geleverd!!!???

Beste Piet, Bedankt voor je feedback. Ik vind het erg vervelend dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor. Wij willen graag kijken of je bestelling inmiddels geleverd is en wat we daarin voor je kunnen betekenen. Je kunt ons iedere maandag t/m vrijdag bereiken van 09:00 tot 18:00 op telefoonnummer + 31(0)85 73 25 800 of via de mail: info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Suzan Kunststofplatenshop.nl

Snelle correcte afhandeling van aangekochte producten

Juiste snelle levering

Bestellen eenvoudig. Snelle levering Juiste maten geleverd

Spullen die ik wou hebben snel geleverd

Schoonmaak spullen voor trespa bedrijf heeft een omschrijving van het product

Helemaal top!

Snel, perfect conform mojn vraag geleverd.

Goede prijs en produkt

Het product zag er goed uit, en was precies op maat gemaakt. Netjes en stevig verpakt en voor een goede prijs.

Makelijk, duidelijk en snel

Daarnaast goedkoop en goede kwaliteit van het materiaal.

Snelle levering en gedachteloos ingepakt

De plaat was goed ingepakt. Helaas was er hardnekkige tape op de mooie kant gepakt die er zeer moeizaam af ging. Ook al heb ik het gelijk na ontvangst uitgepakt. Er zit nu een vage schoon poets streep op de mooie kant van de plaat. Helaas!

Eenvoudig bestellen en goede levering, maar

Goedenavond, prettig om trespa op maat te bestellen zonder er weer op uit te moeten, Top! Wat me wel verbaasd is dat ik bij de eerste order 4 tubes kit besteld heb voor €100,- wat ik erg veel vond... omdat ik te kort kwam besloot ik er toch een aantal bij te bestellen, maar wilde eerst even googelen of het niet goedkoper kon... tot mijn verbazing zag ik dat de kit bij jullie 2x zo duur was als bij een andere leverancier. Dat geeft me misschien wel onterecht een gevoel dat de trespa platen ook te duur waren? Ik denk dat je dat als bedrijf niet moet willen. Vandaar geen 5 sterren, Had er niks mee willen doen maar omdat ik deze enquête zag wil ik dit toch even kwijt. Met vriendelijke groet, Erwin van der Velden 06 15061663

perfect!!

prima en perfecte maten snelle levering

Snel en correct geleverd

gedaan wat belooft

Goed op maat en glad afgewerkt

Platen goed op maat en haaks gezaagd en levering op afgesproken tijd.

100% tevreden

Goed verpakt en snel geleverd.

Een positieve ervaring, professionele club, mooie producten.

De website, organisatie, de levering en de producten zijn zonder meer goed te noemen. Nu twee keer spullen besteld, beide ervaringen zijn overwegend goed. Bij de eerste zending werd er een zakje schroeven in de verkeerde kleur geleverd, bij de tweede zending was er meer transportschade dan bij de eerste zending. Dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Ben van mening dat ze ook kortere (25mm) schroeven in het assortiment op moeten nemen. Tot de volgende keer!

Netjes en snel

HPL platen op maat vlot geleverd

HPL platen op maat. Strak en netjes gezaagd. Levering ook vlot (binnen 3 dagen na bestellen).

in één woord prima!

Drie platen plexiglas 170 x 90. Keurig geleverd, conform afspraak.

Zeer tevreden..

Snelle levering en goede begeleiding.

Over Kunststofplatenshop.nl