Positief, snelle en goede service

Prima snelle levering 1 van de 2 platen was stuk bij aflevering, dit werd zeer snel en netjes opgelost. Kosteloos een nieuwe plaat gekregen. Top!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Top materiaal en een geweldige maatvoering.

Dit was de tweede keer dat ik materiaal heb besteld bij kunststofplaten shop en ook nu alles snel geleverd. Mooi materiaal, exact op de aangegeven maat en dat voor een hele mooie prijs. Dit staat bij mijn favorieten.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Transparante achterwand in roomdivider.

perfect

de ronde plaat die ik had besteld past perfect

• Waarvoor ga je het product gebruiken? tunneltafel

Snelle bezorging

Dr maat invieren en ook de plek van de voorgeboorde gaten ging vrij probleemloos. Platen werder snel bezorgd. Uitstekend ingepakt en de afmetingen klopte precies. Ze zaten er snel op. Materiaal was 3mm lexan als inbraakpreventie

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Inbraakbeveiliging

Goedemiddag Hans, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Goed om te lezen dat het bestelproces goed is verlopen! Ook fijn dat het installeren van de geleverde platen zonder problemen is verlopen! Met deze platen is je ruimte weer een stuk veiliger ;) Fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

perfect

precies zoals ik bedoeld had, in een woord TOP.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goede shop en snelle levering

Groot assortiment

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Zonnepaneel

snel en goed

snel en goed verzorgd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? quilten

Goede kwaliteit kunststofplaat en snel geleverd

Achtergrond nodig om een grote foto op te lijmen. Geleverde plaat voldoet volledig aan mijn verwachting. Makkelijk te bestellen, snel geleverd en een prima kwaliteit. Professioneel verpakt ook. Aanbevelenswaardig, absoluut!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Stevige plaat om groot formaat foto op te lijmen

Prima op maat, snel.

Tip: aangeven dat beide zijden folie hebben is moeilijk te zien voor een leek.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Vitrines

Heel tevreden

Snel geleverd, goed verpakt en afmetingen perspex platen perfect in orde

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Stofkap voor bouwpakket model

Beste Rob, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze producten, en de levering ervan. Wij zien je in de toekomst graag weer terug als je iets nodig hebt :) Veel plezier van het eindresultaat, en een fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

Goed betaalbaar product, snelle levering

Bestellen was simpel, prijs was voordeliger dan elders en de levering was vlot en helder gecommuniceerd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Paneel ter vervanging glas in buffetkast

Goedemiddag Stephan, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met het bestelproces, en onze prijs kwaliteit van onze platen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling voor je buffetkast! Fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

correct en snel afgehandeld.

Alles volgens afspraak snel en goed afgehandeld en bezorgd, perfect.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voorzetramen.

Uitgeschreven en toch lastiggevallen

Kiyoh....

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Rob, Bedankt voor het plaatsen van je review. We vinden het erg vervelend dat je overlast ervaart van mailtjes die je van ons ontvangt. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. We hebben daarom je account uit ons systeem verwijderd en je email adres handmatig uitgeschreven van de maillijst. Als het goed is zou je nu geen last meer moeten hebben van ons! Nog een prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Barend

snel geleverd en goede prijs

na wat vragen van mijn kant waarop snel werd gereageerd bestelling geplaatst. Deze werd, net zoals de voorgaande 4 bestellingen snel en goed verpakt afgeleverd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? om een diamond painting als schilderij op te kunnen hangen.

Zeer goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Boot

Goede klantenservice. Marketprice.

Goede klantenservice. Marketprice.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Perfect op maat, perfect verpakt, perfect op tijd!

De aankoop voor kunststof platen voor mijn volière was niet mijn eerste ervaring met de Kunststofplatenshop. Ik rekende op basis van mijn eerste hele positieve ervaring op een volgende. En dat klopte dus weer!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Zijkanten volière

HPL wit glad 5 mm RAL 9016 op maat besteld. Mooi product, snel verzonden goed verpakt. Helemaal tevreden!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Ter vervanging van draadglas bovenlichten binnendeuren.

een aanrader voor kunststof

snel geleverd goed op maat en goed in gepakt

• Waarvoor ga je het product gebruiken? voor binnen deuren

Prijs/kwaliteit prima

Ruime keuzes plaatvorm beschikbaar en snelle levering

super snelle levering.

Heel tevreden met materiaal. Goede uitleg op website over producten. Snelle levering.

Super geregeld

Netjes en volgens beschrijving geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Reinigen polycarbonaatplaten

Snel, precies en mooi product

Via website bestellen ging makkelijk. T product is perfect voor mijn kas. Mooi helder.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Een kleine kas voor buiten

Vakkundig werk en snel geleverd

Voor een 2e keer besteld. Wederom zeer netjes gemaakt en heel snel geleverd (binnen 2 dagen)

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Boot

Mooie plaat

De plaat in geborsteld zwart is mooi en goed verpakt afgeleverd Inmiddels hebben we deze op de wand gekit in de keuken achter het fornuis staat super!!!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand keuken

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.