Keurig op maat en snel geleverd.

Het bestelproces ging makkelijk en snel. De plaat is enkele dagen later keurig geleverd en past perfect.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Vervanger van glas in toiletraam

Snelle levering en Trespaplaat op maat.

Trespa platen op maat besteld, keurig verpakt en snel geleverd. Kon mijn projectje hierdoor goed afronden.

Zonder meer zeer goed !

Zonder meer zeer goed !

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor het stellen van mijn draaitafel. Moet nog wel gat 7.3 boren. Helaas doen jullie geen tiende maten. Ga erover schrijven in de groep High End Audio Users. Jullie kunnen er ook lid van worden. Ga veel meer doen met Acryl en Polycarbonaat.

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Het was erg makkelijk voor mij om de plexiglas raamafdichting voor onze mobiele airco te bestellen. Vervolgens was deze binnen no-time bij mij thuisbezorgd. Helaas was het pakket beschadigd geraakt tijdens het transport. Geen enkel probleem!! De dame van de klantenservice zorgde gelijk dat er een vervangend exemplaar werd opgestuurd. En ook die had in supersnel in huis! Dus eigenlijk twee keer topservice voor één bestelling!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Raamafdichting voor airconditioning

Goedemorgen Joost, Bedankt voor je goede review! Het is fijn om te horen dat het bestellen van de plexiglas raamafdichting voor je mobiele airco gemakkelijk verliep en dat de levering snel was, zelfs ondanks het initiële transportprobleem. We zijn blij dat onze klantenservice je snel heeft kunnen helpen met een vervangend exemplaar. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit, en het doet ons goed te weten dat je twee keer een positieve ervaring hebt gehad met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen of verdere behoeften hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Romy

Super klantenservice en snelle levering

Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon, vlotte levering, goed verpakt en goed product. Alles paste precies! Absolute aanrader. Hartelijk dank.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Ramen bus

2 op maat bestelde gekleurde plaatjes snel binnen en keurig verpakt

Website voldoende duidelijk ter invulling. Gezaagde gekleurde 3 mm plaatjes op gevraagde maat en snel binnen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwandje opgewerkte buitenschilderijtjes

Zeer goede service en korte reactietijd!

De plexiglas plaat (150x50 cm, 2 mm dik) die wij besteld hadden, bleek beschadigd; er was een stuk (ongeveer 20x5 cm) afgebroken. Na melding van dit euvel kregen we van kunststofplaten de keuze tussen een nieuwe plaat of een korting. Wij kozen voor het laatste omdat we de plaat nog steeds kunnen gebruiken voor onze specifieke toepassing. Alle lof voor de snelle reactie, de keuzemogelijkheid, kortom: de zeer goede service!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Ter bescherming van het nieuwe behang, omdat onze hond daar tegenaan ligt.

Uitstekende kwaliteit, betrouwbaar en zeer goede service

Afgelopen jaar heb ik een veel orders afgenomen. Ook heb ik wel eens telefonisch contact gehad. Ik moet zeggen: em1 van de beste webwinkels die ik ken. De producten zijn prima, de maatvoering klopt altijd, ze leveren snel, je wordt goed geïnformeerd en als je een keer ergens mee zit wordt snel en vriendelijk telefonisch geholpen (i.p.v. door een chatbox). Echt heel goed!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goedemorgen Emile, Bedankt voor je review en je loyaliteit het afgelopen jaar! We zijn ontzettend fijn om te horen dat je zulke positieve ervaringen hebt met onze webwinkel. Het is fijn dat je tevreden bent met onze producten, maatvoering, snelle levering en klantenservice. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw feedback laat zien dat we op de goede weg zijn. Het is fijn om te weten dat je de persoonlijke telefonische ondersteuning waardeert. We blijven ons best doen om je steeds snel en vriendelijk te helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Romy

Top product!

Ik was op zoek naar een plaat voor achter mijn inductie kookplaat en kwam hierbij uit bij Kunststofplatenshop. Plaat uitgekozen in de maat, kleur antraciet en besteld. Plaat werd zeer snel geleverd! Mooie afgewerkte matte/glanzende plaat. Zelf steuntjes gemonteerd en achter de kookplaat neer gezet! Zeer mooie combi geworden! Heel blij mee.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achter de kookplaat

Topkwaliteit en topservice

Zelden zo een snelle levering van maatwerk gezien!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Namen graveren

Super service....fijn bedrijf

Bij aflevering van de bestelling was een van de polycarbonaat platen beschadigd. Vervelend , maar na kort contact werd er zonder probleem een nieuwe plaat geleverd. Vriendelijk contact met de medewerksters , en gemaakte afspraken worden netjes nagekomen... top!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? bootramen

Na het ontvangen van materiaal bleek deze beschadigd. Na het versturen van foto’s. Hebben ze mij een nieuwe geleverd. Dus een aanrader voor iedereen die hier wil bestellen Bedankt voor de snelle service

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Boven grondse vijvers

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je aanvankelijk beschadigd materiaal hebt ontvangen. We waarderen je geduld en zijn blij dat we snel een oplossing konden bieden door een nieuwe levering te verzorgen na het ontvangen van de foto's. We streven ernaar om onze klanten altijd tevreden te stellen, en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van het probleem. Mocht je in de toekomst nog vragen of verdere behoeften hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Linda

Helemaal tevreden

Keurig op maat gesneden plexiglasplaat direkt kunnen plaatsen in de deur van mijn blokhut/schuur. Prima kwaliteit met een uitgebreide website. Helemaal top!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? ruit in mijn blokhutdeur

Snelle levering, goede prijs

3mm HDPE plaat op maat besteld en was volgende dag al verzonden. Prima prijs/kwalitiet verhouding.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Top product de door schijnende plexiglas plaat .

De plexiglas plaat is op de goede maten gemaakt. En goed verpakt met stickers van breekbaar.

Mooie plexiglasplaat

Mijn ervaring met de kunstofplatenshop was positief. De website is overzichtelijk. De juiste plaat vinden was makkelijk en ging snel. Een korte vraag stellen bij de klantenservice was een fijne ervaring. De medewerker was beleefd en kundig. Na het bestellen werd de plaat netjes verpakt snel geleverd. Ik heb de plaat nu een week en ben er erg blij mee.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bescherming voor mijn inductiekookplaat

Goed verlopen

Mooi product, kwam perfect verpakt aan.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Zonwering

Perfect op maat en snelle levering

Duidelijk aangekondigd en snel bezorgd. De afmetingen waren netjes overgenomen van wat was opgegeven. (zaagranden zagen er strak uit, zonder chipping of bramen) De polycarbonaat platen waren voor mij makkelijk krasvrij CNC te bewerken, mede door de goede schutfolies. Verder vind ik de Kunststofplaten shop goed gesorteerd. Belangrijk vind ik ook dat er veel over de kwaliteit te vinden is. In mijn geval is UV bestendigheid belangrijk.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Anticondens barriere, met aircodoorvoer t.b.v. zolderdakraam

Beste Reinier, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de nauwkeurige afmetingen van de polycarbonaat platen. Het is goed om te weten dat de zaagranden strak waren en dat de platen makkelijk krasvrij te bewerken waren, mede door de goede strakke folies. We doen ons best om een breed en goed gesorteerd assortiment aan te bieden, en we vinden het belangrijk dat onze klanten voldoende informatie over de kwaliteit van onze producten kunnen vinden. Het is fijn om te horen dat dit voor jou, met name de UV-bestendigheid, goed bevallen is. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere producten nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Linda

Op maat gemaakt, in de gewenste kleur en concurrerend.

De bestelling ging zeer eenvoudig via de website. De bestelling werd snel geproduceerd en al enkele dagen later netjes geleverd door een transporteur. Prachtig en zeer handig product als gevelbekleding.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Gevelbekleding

Echt supergoed

Site is echt erg gemakkelijk! Je kunt precies volgen hoe je de gaten plaatst, hoe de diameter is, en de afbeelding op de site volgt direct jouw instructies, dus je kunt bijna geen fouten maken bij het bestellen. Supergoed.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Als deksel voor een aquarium

zeer goede service.

Nadat ik geconstateerd had dat van mijn bestelling twee platen niet de juise afmeting hadden, een was te groot en een te klein, werd zonder verder vragen overgegaan tot sturen van nieuwe platen. Dat is uitstekende after sales.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? vitrinekast

Goedemorgen André, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze after sales service. We streven er altijd naar om eventuele problemen snel en efficiënt op te lossen, zodat je zo snel mogelijk verder kunt met je project. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Romy

bestelling niet geleverd

Via de mail kreeg ik het bericht dat mijn bestelling was afgeleverd. Nee dus. Eerst via de mail gereageerd, geen reactie, later gebeld, maar nog geen reactie. Ik wacht in spanning af.... PS. Ik heb wel vooruit betaald, inclusief bezorgkosten :-( )-:

• Waarvoor ga je het product gebruiken? ......

Beste Cees, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We hebben contact opgenomen met UPS en zijn bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Op werkdagen zijn wij altijd bereikbaar tussen 9:00 en 18:00. Vervelend dat je het idee hebt dat wij hier niet mee bezig zijn. Maar wij zijn dit dus zeker wel! We begrijpen hoe vervelend dit is, vooral omdat je al vooruit hebt betaald, inclusief bezorgkosten. We doen ons uiterste best om dit snel recht te zetten en houden je op de hoogte van de voortgang. Met vriendelijke groet, Linda

Klant onvriendelijk

Platen besteld en snel geleverd, dat is prima. Echter, de volgende dag een mail krijgen dat er 10% actie is waar wij dus met een paar uur achter het net visten, is niet oke. Gebeld, na overleg konden we 5% krijgen. Niet klant vriendelijk, bovendien vergeten korting coupon in te leveren( na bestellen sample), ook daar geen medewerking hoe dit op te lossen. Jammer.rechthoekige platen besteld, kregen geen rechte hoeken maar afgeronde. Blijkt niet anders te kunnen, vermelden op de site lijkt me praktisch. We eerder " verrast' hierdoor.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Beste Janet, Hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat jouw ervaring niet geheel naar wens is geweest. We waarderen je compliment over de snelle levering, maar begrijpen ook dat de timing van de kortingsactie en de kortingsbonnen vervelend voor je is geweest. Wat betreft de 10% actie, het spijt ons dat je hier net buiten viel. Hoewel we helaas geen kortingen met terugwerkende kracht kunnen toepassen, hopen we dat de aangeboden extra 5% korting toch enigszins tegemoetkomt. Voor de toekomstige bestellingen blijven deze kortingsbonnen uiteraard geldig, zoals eerder gecommuniceerd. (let uiteraard wel op tot wanneer deze geldig zijn) Wat betreft de rechthoekige platen met afgeronde hoeken, dit is, zoals eerder vermeld om te voorkomen dat jouw plaat kapot zou gaan tijdens het zagen of het vervoeren ervan. Dit is ook zichtbaar in de configurator tijdens het bestellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de miscommunicatie. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Linda

Fijne winkel voor kunstofplaten

Prima plek voor plexiglas platen. De website werkt erg prettig om je formaat door te geven, je ziet meteen de prijs van je aanpassingen. Zal hier zeker nog een keer bestellen

• Waarvoor ga je het product gebruiken? 3d printer behuizing (Voron)

Slecht

Het geleverde product (polycarbonaat) wijkt qua kleur extreem af van hetgeen wat op de site wordt aangeboden. Op de site als behoorlijk getint, in werkelijkheid nagenoeg blank (grijze variant). Na reclamatie hiervan wordt het koud afgedaan met "we hebben geleverd wat besteld is".

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Niet, elders bestellen

Beste, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat het geleverde product niet aan uw verwachtingen voldoet wat betreft de kleur. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn. Wij proberen onze producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven op onze website, maar helaas kunnen er soms verschillen optreden door variabelen zoals scherminstellingen en productiebatches. We bieden dan ook de mogelijkheid om samples te bestellen om dergelijke situaties te voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses, maar ik kan je helaas niet beter informeren. Hopelijk geef je ons in de toekomst nog eens het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Linda

De Amer 33

8253 RC Dronten

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment