Ook als het de eerste keer niet goed gaat wordt het snel hersteld

Twee items besteld. Een via Onshape 3D ontworpen (handige tool) was perfect. Bij de andere was de maatvoering niet goed. Foto gestuurd waarop foutje te zien was en binnen enkele dagen een nieuw item ontvangen. Perfect!

• Wat vind je van het product? Top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Deurafdakje

Goed verwerkbaar spul.

Duidelijk omschreven. Nette snelle levering.

• Wat vind je van het product? Ok
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Isolatie deur raampje en dun houtprfiel

Netjes op tijd binnengekomen. Product is mooie kwaliteit en erg netjes. Ben zeer tevreden!

• Wat vind je van het product? Super
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Badkamer afwerking

Goedemiddag Leonie, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat de bestelling op tijd is binnen gekomen, ook fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van het materiaal. Wij wensen je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Brian

Prima bezorging

Opgeven van de afmetingen, bestellen en betalen ging prima. Bezorgen ook hoewel het een paar dagen niet duidelijk was wanneer de bezorging zou zijn door een storing in het systeem van DHL. Gelukkig op de dag zelf werkte het weer, en kon ik in de aangegeven periode thuis zijn. Heb heel voorzichtig de platen verder bewerkt. Ik ben tevreden met de functie in mijn huis die ze nu hebben.

• Wat vind je van het product? Licht en iets te buigbaar, maar dat laatse wist ik al
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Extra leggers in vitrinekasten (met extra ondersteuning)

Vlotte afhandeling, maar lelijke zaagsneden

• Wat vind je van het product? De randen zijn niet mooi. Verder prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Terrarium

Goedemiddag Korné, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te horen dat er een niet mooi afgewerkte zaagsnede in de plaat zit. Dit is niet de bedoeling onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd zodat we het er samen even over kunnen hebben. Met vriendelijke groet, Brian

Prims

Keurig op tijd geleverd, zeer netjes verpakt, daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen

• Wat vind je van het product? Prims
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Wandje bij wastafel

lang op de levering gewacht

Jammer dat ik lang op de levering heb moeten wachten en de gewenste vorm moet ik zelf aanbrengen, maar materiaal ziet er goed uit

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? planken

Goedemiddag Jan, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te horen dat je lang op jouw bestelling hebt moeten wachten dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te produceren en te verzenden. Jammer om te horen dat je niet de gewenste vorm hebt kunnen vinden op onze website, wel bieden wij extra mogelijkheden in de vorm van een DXF bestand zodat je jouw gewenste vorm kan ontvangen. Wel vinden wij het fijn om te horen dat je tevreden bent over het materiaal dat je hebt ontvangen en we hopen je zeker in de toekomst verder te kunnen helpen. Je mag ons altijd telefonisch benaderen om te overleggen over specifieke wensen. Wij wensen je veel plezier toe met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Brian

Goed product en goede service

Heb twee perspex platen besteld. Levering was erg snel en de platen zijn van goede kwaliteit.

• Wat vind je van het product? Naar verwachting
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdekken balustrade bij trappen

Kwaliteit en snel

De platen snel geleverd en perfect op maat, ga binnen kort nog een aantal ramen vervangen voor kunstofplaten

• Wat vind je van het product? Perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Vervangen raam boven deuren

Goedemiddag Gerrit, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid van de levering en dat alles op maat is. Succes met de vervanging van jouw ramen! Wij wensen je veel plezier toe met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Brian

Super snelle service

Zeer aan te bevelen.

• Wat vind je van het product? perfect
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? ramen

Op maat en op tijd

Op maat Op tijd geleverd Goed verpakt Redelijke prijs

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Tochtwerend voorzetraam

Snel en precies

Platen besteld en ik heb precies dat wat ik bestrld heb gekregen. En nog snel ook. Niets dan lof.

• Wat vind je van het product? Prima
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlichten van de binnendeuren

Goedemiddag Johan, Bedank voor jouw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geleverd en dat je hier lof voor hebt. Wij wensen je veel plezier toe met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Brian

Prima kwaliteit en proces maar

De track & tracé zou in maximaal 24 uur beschikbaar moeten komen. Maak daar helaas maar 3 dagen van is mijn ervaring bij 2 simpele bestellingen.

• Wat vind je van het product? Goed, prima kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlicht vervangen

Mooi materiaal.

Ondanks dat ik het verkeerde besteld had ben ik zeer tevreden over de kwaliteit. Ik kon de platen toch plaatsen en als je het niet weet zie je het niet.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? 2 raampjes in een kast.

Goedemiddag Kees, Bedankt voor jouw review. Ten eerste vervelend dat je de verkeerde platen had besteld dit kan natuurlijk gebeuren. Fijn om te lezen dat je de platen alsnog hebt kunnen gebruiken en dat je het verschil niet ziet. Wij wensen je veel plezier toe met jouw bestelling! Met vriendelijke groet, Brian

Zeer tevreden met mijn bestelling.

Heel aangenaam verrast. Bestelling dezelfde dag nog verzonden. Heb in het verleden ook besteld en zal dat in de toekomst nog doen.

• Wat vind je van het product? Top
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Platen dienen om doorgang af te sluiten naar ruimtes waar de puppy voorlopig niet mag komen

Goede kwaliteit voor prima prijs

Telefonisch snel en goed te woord gestaan voor een materiaal advies. Platen voor de kozijn bovenlichten zijn naar wens. Enige wat in deze tijd nog iets beter zou kunnen is de levertijd, maar platen waren wel goed verpakt.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlichten

Prima materiaal en snelle levering. Goede tips via de mail gehad.

Snelle levering. Goed materiaal. Makkelijk om te verwerken. Goede tips in een volgende mail gehad.

• Wat vind je van het product? Goede kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Gepersonaliseerde items voor bijvoorbeeld een bruiloft en andere feestelijkheden.

Goedemiddag Chantal, Bedankt voor jouw review. Fijn om te lezen dat jouw producten snel zijn geleverd en dat de kwaliteit goed is. Ook fijn om te zien dat je handige tips hebt gehad via de mail! Wij wensen je veel plezier toe met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Brian

Goed en snel

Na het bestellen had ik het op maat gemaakte product na 2 dagen al in huis. Het zag er goed uit. Er stond alleen geen breekbaar op de verpakking, dat vond ik opvallend. Ik ben tevreden.

• Wat vind je van het product? Goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Flipperkast

Past precies snel geleverd

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? vitrine kast achterplaat

snel en goed geleverd

• Wat vind je van het product? N.v.t.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Snel afgeleverd, prima kwaliteit, juiste maat veel info in webshop

De webshop geeft veel info die je helpt met kiezen. Prettig dat je voor de bestelling nog eens gevraagd wordt of de maten nu echt kloppen. Bestelling was er sneller dan de webshop beloofde en prima verpakt.

• Wat vind je van het product? goed
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? dubbel "glas"

Mijn kunststof plaat werd heel snel geleverd, en netjes op maat. Helaas wat transportschade, maar dit is zeer netjes en professioneel opgelost. Aanrader!

• Wat vind je van het product? Kwaliteit
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Voorzetraam

Goedemiddag Menno, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat de levering van jouw bestelling snel ging en de juiste afmetingen had. Wat jammer van de transportschade maar goed om te zien dat dit snel is opgelost! Wij wensen je veel plezier toe met jouw voorzetraam. Met vriendelijke groet, Brian

snel geleverd

Goed product en op tijd geleverd

• Wat vind je van het product? 8
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? afscherming

Prima product

Snelle levering, goede kwaliteit

• Wat vind je van het product? Praktisch
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? Keukenwand

Netjes en goed product

Snel en eenvoudig te bestellen

• Wat vind je van het product? N.v.t.
  • Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Goedemiddag Jaap, Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de manier van bestellen en de snelheid hiervan. Wij wensen je veel plezier toe met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Brian

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment