top service

alles geleverd conform specificaties binnen 3 dagen.

Ook voor kunstschilders !

Mooi dibond om op te schilderen. Keuze uit meerdere diktes en in elk gewenst formaat, zelfs zeer klein. Voor kunstschilders zou het mooi zijn als beide zijden wat opgeruwd waren. Aan de ene kant voor het lijmen op een achtergrond bij een zwevende inlijsting. Aan de schilderkant voor het geven van een ondergrond met gesso. Wie weet komt dat ook nog !

Snel en adequaat

Snel gelevered

Plat geode kleur. Maat good. Zijkanten een betje scherp.

Vlotte levering en goede site

Van de leveranciers die ik online vond, had deze de meest complete product informatie. Daarnaast een vlotte levering en product op de mm nauwkeurig geleverd.

Alles netjes geleverd en de kleine probleempjes netjes opgelost

De platen en materialen werden netjes geleverd. Tijdens het transport was er een lekje ontstaan in de Acryfixtube. Doordat de acryfix 0192 niet direct door mij gebruikt zou worden. Heb ik hierover dan ook contact opgenomen. Ze hebben alles in overleg met mij netjes opgelost tot volle tevredenheid. Zeer nette en snelle reactie

Goede site, simpel bestellen, goede levering

Er valt niet veel meer te zeggen dan de aanhef. Je besteld, het wordt voor je in orde gemaakt, en een paar dagen daarna krijg je precies wat je hebt gekocht. Goed bedrijf, echt een aanrader!

Besteld en snel geleverd

Is goed.

Het is goed.

goede snelle service

ik had specifieke platen en afmetingen nodig. Die zijn eenvoudig te bestellen en de levering was snel en goed.

Helemaal tevreden en uitstekende tips

Mijn tweede bestelling bij kunstofplaten.nl Alles netjes op maat gezaagd, binnen een dag. Levering is ook vlot. Vergeleken met andere leveranciers aan de prijzige kant, maar gemak/overzichtelijk op de website, bijkomende tips en 'How to' zorgen dat je weer verder kan in je knutsel projecten. Bedankt!

Netjes en snel geleverd. Top

Helaas was de levering niet helemaal goed gegaan, echter, de oplossing die werd geboden was top!

Mijn levering had enkele beschadigingen en daar heb ik een melding van gemaakt. Ik werd vervolgens heel netjes geholpen en daar ben ik zeer tevreden mee!

Eenvoudig bestellen en goede levering, maar

Goedenavond, prettig om trespa op maat te bestellen zonder er weer op uit te moeten, Top! Wat me wel verbaasd is dat ik bij de eerste order 4 tubes kit besteld heb voor €100,- wat ik erg veel vond... omdat ik te kort kwam besloot ik er toch een aantal bij te bestellen, maar wilde eerst even googelen of het niet goedkoper kon... tot mijn verbazing zag ik dat de kit bij jullie 2x zo duur was als bij een andere leverancier. Dat geeft me misschien wel onterecht een gevoel dat de trespa platen ook te duur waren? Ik denk dat je dat als bedrijf niet moet willen. Vandaar geen 5 sterren, Had er niks mee willen doen maar omdat ik deze enquête zag wil ik dit toch even kwijt. Met vriendelijke groet, Erwin

Snelle levering en snel herstel

De plaat was goed ingepakt. Helaas was er een foutje gemaakt bij het inpakken en een beschadiging ontstaan. Geen probleem. Na het opsturen van een foto werd er een nieuwe plaat geleverd. Top! Echt mensenwerk!

Beste Ruud, Fijn dat we de klacht naar behoren op hebben kunnen pakken. Bedankt voor de positieve beoordeling. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Kunststofplatenshop.nl

Zeer snelle en correcte levering

Alles netjes en na twee dagen in huis. Dat kan vrijwel niet sneller.

Heel mooi eindproduct, snelle verwerking vh order en vlotte levering. Heel tevreden.

Snelle levering,goed verpakt en tegen prima prijs

Goede kwaliteit snelle reactie op vragen via de site gewoon een goed bedrijf met een goe product voor zee concurrerende prijs

Een plaat kapot meteen een nieuwe👍

Snel en correct

Snel en correct

Prima, maatvoering goed, snelle levering.

Prima, bestel volgende keer weer hier.

Goede producten en goede instructie

Na het bestellen van de producten, kreeg ik een mail met instructie voor het bevestigen van HPL. Dat was erg nuttig. de HPL zit er nu netjes op.

Prima levering, wel duurt het enkele dagen voor je iets binnen krijgt en het word met een koerier gestuurd die altijd aanbied als je niet thuis bent. Gelukkig liet hij/zij deze de 2 de keer achter bij de voordeur, wat eigenlijk ook niet de bedoeling is. Maar ik heb het wel ontvangen.

goed product, goeie prijs, veelste veel mail

zie korte omschrijving