Snelle en correcte levering

Betrouwbare en correcte leverancier. Prima bedrijf, wat afspraken altijd goed nakomt!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Prototype van een Kerstpresentatie in 2024

Bestelling goed en optijd geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Snelle levering en goed product

Zoals gebruikelijk heeft de pakketdienst weer niet zorgvuldig met het pakketje omgegaan. De verpakking was verwrongen, dus ik dacht dat de kunststofplaat kapot zou zijn. Gelukkig niet het geval.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? sleutelhangers maken

Goedemorgen Michel, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de pakket dienst niet zorgvuldig met het pakket is omgegaan, dit mag uiteraard niet gebeuren! Gelukkig was jouw materiaal goed beschermd, en heeft het geen schade opgelopen. Wanneer dit het geval is, willen wij altijd vragen om contact op te nemen met ons via: [email protected]. Voor nu wensen wij je veel plezier bij het maken van de sleutelhangers. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

Uitstekende ervaring

Het was mijn eerste bestelling bij Kunststofplatenshop en dan is het maar afwachten hoe de bestelling wordt verstuurd. Toen de bestelling geleverd werd was ik blij verrast hoe degelijk de plexiplaten waren verpakt. Top Ook de kwaliteit van het product is prima in orde.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Modelbouw

Prachtig resultaat

Ik heb via de site een dashboard laten maken. Het was via de site eenvoudig te doen en het resultaat is prachtig.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor de boot

Prima afgehandelde bestelling

De mogelijkheid om een proefstukje te bestellen en daarop het juiste materiaal en kleur te selecteren is zeer prettig. Order verder correct afgehandeld en snel geleverd

Goed product en snel geleverd

Goed product en snel geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Ruit classiccar

Zeer tevreden.

Lang lopen zoeken bij diverse bouwmarkten voor aluminium plaatmateriaal op kleur en niets gevonden. Via internet bij kunststofplatenshop terecht gekomen en heel tevreden over de keuze, kwaliteit en prijsstelling. Werd snel geleverd.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? in keuken

Beste Marcel, Bedankt voor het plaatsen van je review. Omdat wij een gespecialiseerde winkel zijn in kunststof platen, hebben wij in onze zagerij inderdaad een groot aanbod, groter als de meeste bouwmarkten! Fijn om te lezen dat ook jij daar de juiste producten hebt kunnen vinden. Wij wensen je veel plezier met het product! Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

Snelle levering en tevreden met mijn aankoop.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? In mijn fotolijsten

Perfecte levering

Product is aangeleverd gelijk het besteld is topservice

• Waarvoor ga je het product gebruiken? technisch

Oké

Is goed

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bijenkast

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling vlug en goed verzorgd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Hobby

Keurige verpakt, product volgens verwachting

Transport was wat langer dan toegezegd op de site. Maar evengoed tevreden

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdekplaat schakelmateriaal

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn om te lezen dat je ondanks het transport alsnog tevreden bent met onze service. Wij werken met verschillende vervoerders, en daarom kan de levertijd nog eens wat afwijken. Wij streven ernaar altijd binnen 3 tot 6 werkdagen te bezorgen, mits het product natuurlijk op voorraad is. Veel plezier met je nieuwe afdekplaat! Met vriendelijke groet, Linda

Alles wordt netjes op maat gemaakt.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Boei langs het platteland

Prima product

Snelle levering en prima product

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Foto's inlijsten

Prima kwaliteit en supersnelle levering

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Beveiliging electronica

Afwerking perfect

Goed beschermd en verpakt voor transport

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand fornuis

Snel en goede prijs

Heb 2 trespa plaatjes besteld voor bovenlichten. Website is duidelijk en makkelijk en prijs was goed.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlichten binnendeuren

Bestelling vlot geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Deur

XXXX

XXXX

Alles keurig netjes geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Windscherm

uitstekend

Donderdag mijn bestelling gedaan zaterdag is het aangekomen. keurig verpakt. Zal zeker de volgende keer weer een bestelling plaatsen. Dit is echt een aanrader. Super bedrijf.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? vitrine voor modelbouw

Beste Jan, Allereerst bedankt voor het plaatsen van deze positieve, uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Onze platen kunnen inderdaad perfect gebruikt worden voor het maken van vitrines! Wij wensen je veel plezier met het eindresultaat, en hopen je nog eens terug te zien! Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

mooie plaat maar een kleine beschadiging

Afmetingen precies goed. Mooi afgewerkt. Helaas een klein hoekje beschadigd tijdens vervoer.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? keuken

Goedemorgen Rik, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Wat jammer om te lezen dat je plaat tijdens ons vervoer beschadigd is geraakt, dat is uiteraard niet de bedoeling. We vragen je als de platen beschadigd aankomen, hoe klein dan ook, contact met ons op te nemen via [email protected]. In dit geval zullen wij je een mail sturen met de instructies om deze schade aan te melden, dan kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Linda

Prima bedrijf

Prima bedrijf . Mooie produkten. Goede kwaliteit en prijzen. Snel geleverd en mooi op maat gezaagd. Keurig verpakt en snel geleverd. Wordt goed op de hoogte gehouden over de status.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdichting plafond

Zoals omschreven

Heb voor het eerst hier besteld, precies op maat gesneden en de gaten netjes afgeboord. Had 1 plaat waarvan het gehele zijde beschadiging was. Had het aangegeven op de site en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Als ik nog een keer paar platen nodig heb dan zal ik ze hier weer bestellen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? 3d printer behuizing (Ender 5 pro / Ender 5 plus)

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment