Fantastic

Zeer goede kwaliteit ben zeer tevreden er zal dit bedrijf bij andere aanbevelen.

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goed, zoals verwacht

Bestellen ging makkelijk, en snel geleverd. Ik moet nog aan de slag met de geleverde platen, maar het ziet allemaal goed uit.

Snelle levering (wel wat aan de dure kant). Kwaliteit is prima.

Snelle levering van een prachtig product op maat.

Van een boekenkast een vitrinekast maken is niet moeilijk. Stofvrij maken met een plaat perspex of acrylaat op maat besteld bij de Kunststofplatenshop maakt de vitrine echt af. Achter een doorzichtige plaat oogt het tentoongestelde veel mooier. Waarom kunststof en geen glas? Glas moet stevig zijn anders wordt het een gevaar. Maar stevig glas is zwaar. Kunststof is veilig want taai en ook goed hanteerbaar, want licht. De Kunststofplatenshop biedt een snelle en prijsgunstige oplossing voor af te sluiten en doorzichtige openingen.

Plexispiegel gekocht werd netjes op tijd en veilig ingepakt thuisgebracht zonder problemen

Snel makkelijk goed

Na een beetje googlen bleek dat het goedkoper was om hier mijn platen te bestellen dan bij de bouwmarkt. Gezaagd, bezorgd en geen overbodige betaalde restanten.

Trespa op maat. Een uitstekende service!

Makkelijk besteld. snel geleverd!

Levering geheel volgens afspraak en heel zorgvuldig verpakt

Prima werk geleverd, op tijd, precies op maat, kortom TOP.

Wat een service, alles boven verwachting.

Snelle levering en top product!

Na fijn gesprek met een van de dames van de klantenservice besteld. Had de bestelling 2 dagen al in huis. Helemaal top!!

Mooi op tijd en goede kwaliteit

Mooi op tijd geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit

Snelle levering en mooie materialen

De platen die ik bestel zijn er vaak snel. Heb wel al 2x de bestelling van een ander ontvangen maar dat is goed opgelost. Soms zijn de platen heel licht beschadigd aan de randen / hoekjes. Misschien een tip om de hoeken extra te beschermen in de verzendverpakking?

Niks gehad

Bezorging erg slecht. Opnieuw bezorgen zou 2 weken later gebeuren maar nog steeds niks gehad.

Beste Raoul, Bedankt voor je feedback. Allereerst is het natuurlijk erg vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Is het mogelijk contact met ons op te nemen? Wij willen graag kijken of je bestelling inmiddels geleverd is en wat we daarin voor je kunnen betekenen. Je kunt ons iedere maandag t/m vrijdag bereiken van 09:00 tot 18:00 op telefoonnummer + 31(0)85 73 25 800 of via de mail: info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenshop

Goede prijs, kwaliteit verhouding

Overzichtelijke site, snelle en nette levering. Keurig verpakt. Ideaal als je iet op maar wil bestellen.

Product is goed, levering kan sneller

Ik bestel regelmatig perspex helder. Goed product, levering zelf ook. Bereikbaarheid is niet geweldig , op mail geen reactie.

Beste Wim, Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat de levering en communicatie niet naar wens is gegaan. Graag willen we met je meekijken hoe we dit kunnen oplossen. Wij zijn iedere maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 18:00 op telefoonnummer + 31(0)85 73 25 800. Je mag ons natuurlijk ook altijd mailen op info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenhop

zeer slechte levering

1e levering 5 dagen te laat, één onderdeel verkeerd. Na nog een week met bellen en mailen nog niet geleverd. 8 juli besteld en nog niet geleverd, en na weer een telefoontje zou het deze week worden geleverd!!!???

Beste Piet, Bedankt voor je feedback. Ik vind het erg vervelend dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor. Wij willen graag kijken of je bestelling inmiddels geleverd is en wat we daarin voor je kunnen betekenen. Je kunt ons iedere maandag t/m vrijdag bereiken van 09:00 tot 18:00 op telefoonnummer + 31(0)85 73 25 800 of via de mail: info@kunststofplatenshop.nl. Met vriendelijke groet, Suzan Kunststofplatenshop.nl

Snelle correcte afhandeling van aangekochte producten

Juiste snelle levering

Bestellen eenvoudig. Snelle levering Juiste maten geleverd

Spullen die ik wou hebben snel geleverd

Schoonmaak spullen voor trespa bedrijf heeft een omschrijving van het product

Helemaal top!

Snel, perfect conform mojn vraag geleverd.

Goede prijs en produkt

Het product zag er goed uit, en was precies op maat gemaakt. Netjes en stevig verpakt en voor een goede prijs.

Makelijk, duidelijk en snel

Daarnaast goedkoop en goede kwaliteit van het materiaal.