Uitvoering uitstekend, bezorging niet binnen gestelde termijn

Updates wat betreft productie en bezorging zonder meer goed, evenals het product, evenwel, als 3 dagen achter elkaar dezelfde info wordt verstrekt ("in productie"), dan moge duidelijk zijn dat het minimaal een volle werkweek duurt voordat je het bestelde in huis hebt.

Beste klant, Fijn om te horen dat je tevreden bent met het product. Elke klant ontvangt automatisch een mail van ons als de platen op maat zijn geproduceerd en een mail wanneer de bestelling klaar gemaakt is voor verzending zodat je op de hoogte blijft van je bestelling. I.v.m. de feestdagen heeft de bezorging net iets langer geduurd dan normaal. Bedankt voor de feedback en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Demi Klantenservice Kunststofplatenshop

wij zijn tevreden!

Kunststof platen op maat besteld om te gebruiken als "voorzetramen" bij matglazen bovenlichten in jaren 30 woning. Doordat de bestelling tussen kerst en nieuwjaar is geplaatst was de levertijd langer dan normaal. Daarna werden ze vlot bezorgd door dpd

uitstekend

Snel geleverd, keurig verpakt en keurig op maat gezaagd zonder rafels. Perfect.

Op tijd geleverd,netjes op maat,mooi produkt

Zeker een aanrader,

Goed geregeld

Ik heb 4 bovenlichten (dichtmaken) op maat besteld, HPL/Trespa huismerk. Huismerk kwalitatief goed voor de toepassing. Precies op maat gezaagd. Goed verpakt en snel binnen. Verzendkosten goed in verhouding.

Goede ervaring al meerdere trespa platen besteld door de tijd heen. Functioneren als bodemplaten voor mijn rattenkooien. Goede kwaliteit en onverwoestbaar voor mijn knagers. Nette en snelle levering

Uitermate correct

Prima product, exact aan de maat.

Exact geleverd wat er besteld is

De platen waren precies op maat en snel verzonden Jammer dat ze met DPD verzonden zijn dit koste 3 extra dagen.

Snelle levering van goede kwaliteit

Uitstekende ervaring.

Duidelijke website. Veel informatie over de diverse soorten kunststof. Eenvoudig maten aangeven en snel geleverd.

wat je vraagt krijg je

kunststofplaten op maat besteld, waar ik zeer tevreden over ben, Ik zal van deze service meer gebruik maken. Het scheelt een hoop gedoe en afstellen. Kortom een goede service.

Klasse.

Je product tot op de cm afgemeten kunnen bestellen, ongeacht de vorm, daar heb je wat aan. Levering is snel en producten zijn goed verpakt. Topservice.

Alles uitstekend verlopen, vriendelijk, punctueel, betrouwbaar

zie boven

Top ervaring

Ik vond de service en beleving erg fijn. Levering was ook snel!

Gemakkelijk bestellen via de webshop, goede kwaliteits/prijs verhouding

Eenvoudig en snel online bestellen en je word duidelijk op de hoogte gehouden over het verloop van bestelling, betaling, verzending. En dat in een kort tijdsbestek van een paar dagen. Kunststofplatenshop.nl is een echte aanrader!

Nauwkeurig op maat en vlot geleverd.

Zie hierboven

Telkens weer prima in orde!

Uiterst tevreden

Vlotte levering en prima kwaliteit geleverde producten

Transparant zaken doen met die gasten

Ik heb al vaker wat gekocht, bestellen, betalen en zij leveren. Ook goed verpakt. Dik voor elkaar.

snel geleverd en mooi gezaagd!

snel geleverd en mooi gezaagd!

Goed, conform mijn verwachting

Snelle levering conform specs, goed verpakt., geen beschadiging

Professioneel bedrijf

Doen wat ze afspeken, prettig en correct.

Zoals gezegd, snel en goed. Geen gedoe. Helemaal prima.

Mooie kwaliteit, goede service! Verstand van zaken

Mooie producten, voor vele toepassingen.

Smakelijk op maat

Allen erop maken en ik was klaar

Over Kunststofplatenshop.nl

• Gratis op maat • Binnen 48 uur geleverd • Hoogwaardige kwaliteit • Deskundig advies • Groot assortiment