Perfecte levering

Product is aangeleverd gelijk het besteld is topservice

• Waarvoor ga je het product gebruiken? technisch

Oké

Is goed

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bijenkast

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling vlug en goed verzorgd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Hobby

Keurige verpakt, product volgens verwachting

Transport was wat langer dan toegezegd op de site. Maar evengoed tevreden

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdekplaat schakelmateriaal

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn om te lezen dat je ondanks het transport alsnog tevreden bent met onze service. Wij werken met verschillende vervoerders, en daarom kan de levertijd nog eens wat afwijken. Wij streven ernaar altijd binnen 3 tot 6 werkdagen te bezorgen, mits het product natuurlijk op voorraad is. Veel plezier met je nieuwe afdekplaat! Met vriendelijke groet, Linda

Alles wordt netjes op maat gemaakt.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Boei langs het platteland

Prima product

Snelle levering en prima product

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Foto's inlijsten

Prima kwaliteit en supersnelle levering

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Beveiliging electronica

Afwerking perfect

Goed beschermd en verpakt voor transport

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Achterwand fornuis

Snel en goede prijs

Heb 2 trespa plaatjes besteld voor bovenlichten. Website is duidelijk en makkelijk en prijs was goed.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bovenlichten binnendeuren

Bestelling vlot geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Deur

XXXX

XXXX

Alles keurig netjes geleverd

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Windscherm

uitstekend

Donderdag mijn bestelling gedaan zaterdag is het aangekomen. keurig verpakt. Zal zeker de volgende keer weer een bestelling plaatsen. Dit is echt een aanrader. Super bedrijf.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? vitrine voor modelbouw

Beste Jan, Allereerst bedankt voor het plaatsen van deze positieve, uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Onze platen kunnen inderdaad perfect gebruikt worden voor het maken van vitrines! Wij wensen je veel plezier met het eindresultaat, en hopen je nog eens terug te zien! Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Linda

mooie plaat maar een kleine beschadiging

Afmetingen precies goed. Mooi afgewerkt. Helaas een klein hoekje beschadigd tijdens vervoer.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? keuken

Goedemorgen Rik, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Wat jammer om te lezen dat je plaat tijdens ons vervoer beschadigd is geraakt, dat is uiteraard niet de bedoeling. We vragen je als de platen beschadigd aankomen, hoe klein dan ook, contact met ons op te nemen via [email protected]. In dit geval zullen wij je een mail sturen met de instructies om deze schade aan te melden, dan kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Linda

Prima bedrijf

Prima bedrijf . Mooie produkten. Goede kwaliteit en prijzen. Snel geleverd en mooi op maat gezaagd. Keurig verpakt en snel geleverd. Wordt goed op de hoogte gehouden over de status.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afdichting plafond

Zoals omschreven

Heb voor het eerst hier besteld, precies op maat gesneden en de gaten netjes afgeboord. Had 1 plaat waarvan het gehele zijde beschadiging was. Had het aangegeven op de site en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Als ik nog een keer paar platen nodig heb dan zal ik ze hier weer bestellen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? 3d printer behuizing (Ender 5 pro / Ender 5 plus)

Blij.

Het is aangenaam, vlot en efficient bestellen bij Kunststofplatenshop.be. Tevreden.

Perfect op maat

Op de millimeter nauwkeurig gezaagd, echt super fijn!!

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Voor mijn kunstwerk

Volledig tevreden

Mooi op tijd en netjes afgeleverd. Ik ben blij

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Autokennel

Veel doffe plekken

De plaat is op de perfecte maat gesneden, alleen jammer dat de hoekje niet even normaal worden afgewerkt terwijl je daar wel voor betaald. Ook de plaat zit onder de doffe plekken die niet weg te halen zijn, dus als je zo'n plaat nodig hebt die veel in zicht is zou ik het zeker niet hier bestellen.

• Waarvoor ga je het product gebruiken? N.v.t.

Beste Wilfred, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Wat vervelend dat je de plaat zo hebt binnen gekregen, dit is uiteraard echt niet de bedoeling. Wanneer dit gebeurd, willen wij ook altijd vragen om contact op te nemen met de klantenservice, dit kan via: [email protected]. Op die manier kunnen we samen kijken wat er mis is gegaan, en zorgen wij voor een passende oplossing. Wij hebben nu dan ook een e-mail naar je gestuurd, in de hoop dat we samen alsnog tot een oplossing kunnen komen. Wij horen graag van je. Met vriendelijke groet, Linda.

Goede kwaliteit platen mooi helder

Goede service. En kan het zeker aanbevelen

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Afscheiding bij balkon

Goedemiddag Johnny, Bedankt voor het plaatsen van je review. Fijn om te lezen dat je het juiste product voor jouw project, bij ons op de website hebt kunnen bestellen. We zijn blij dat wij hieraan hebben kunnen bijdragen. Veel plezier met je (opgeknapte) balkon, laat de zon maar komen ;) Met vriendelijke groet, Linda

snel en goed geleverd

snel efficient en goede verpakking

• Waarvoor ga je het product gebruiken? lamp

Zeer goed verzorgd verpakt en op tijd geleverd

goed, vlot en netjes

• Waarvoor ga je het product gebruiken? afdek plaat

Goedemiddag Henk, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Fijn om te lezen dat je bestelling prima is bevallen! Mocht je in de toekomst toch nog opmerkingen hebben, laat het ons dan weten. Je bent altijd welkom in onze webshop! Met vriendelijke groet, Linda

Snel en duidelijke correspondentie

• Waarvoor ga je het product gebruiken? Bijzettafel tuin

Over Kunststofplatenshop.nl

• Alles op maat • Elke gewenste vorm • Snelle levering • Hoogwaardige kwaliteit • Groot assortiment