Fijn contact, snelle levering

Het contact verloopt prima. Snelle reactie en snelle levering. Alles keurig conform afspraak.

Goede kwaliteit, scherpe prijs, prima service

Online een boompje besteld en erg tevreden mee. Contact en levering keurig.

De bezorger van de oude perenboom was zeer behulpzaam bij het lossen van de boom van de vrachtwagen. Alle buren complimenteren ons met de prachtige oude boom.

snel geleverd, mooi produkt

Positief

Goede hulp bij kiezen van de juiste boom.

Bij het uitzoeken van 2 boompjes voor onze tuin kreeg ik goed advies waardoor ik snel een goede keus kon maken. Boompjes werden supersnel bij mij thuis afgeleverd. Erg tevreden over de service en bediening! Ik ga binnenkort nog 2 boompjes bij hun bestellen.

uiteindelijk blij met de bomen

Toen de bomen geleverd werden waren de bladeren heel slap en de grond was echt kurkdroog , stond in dubio om ze retour chauffeur te geven maar toch niet gedaan en gelijk twee grote bakken gevuld met water en de boompjes hierin een paar uur ondergedompeld heb laten staan , vervolgens geplant en 2 x per dag veel water gegeven, gelukkig staan ze nu volop.

Goede service, behulpzaam en vriendelijk

Aan te bevelen

Zonder problemen niet aangeslagen boom onder garantie vervangen

Erg vriendelijk en kundig

Erg blij met de geleverde en geplaatste kersenboom. erg vriendelijk, zeer kundig, veel bruikbare informatie gekregen en uitleg. ook zeer snel nog wat vragen na plaatsing beantwoord: goede na-service dus.

Goed.

Ik vond alleen jammer dat er niet verteld werd hoe de boom geplant moest worden. Kon de bamboestok gelijk verwijderd worden met het planten? Ik heb de boom bevestigd aan de bijgeleverde paal en heb de bamboestok verwijderd. Ik neem aan dat dat de bedoeling was!

Prachtige bomen

We hebben prachtige bol catalpas mogen ontvangen en zijn er erg content mee. De bomen worden netjes geleverd, absoluut een aanrader om hier te bestellen.

Mooie bomen, snelle levering

Ik heb 2 mooie bomen ontvangen waarmee ik zeer blij ben. De levering was snel en ik werd in de tussentijd goed op de hoogte gehouden per e-mail. De bomen werden tot in de achtertuin gebracht. Goede service en vriendelijke bezorging. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

snel en goed....

Na een telefoontje was alles geregeld en binnen twee dagen had ik de bestelde planten binnen.

Teleurgesteld

Eigenlijk diep teleurgesteld! Heb voor meer dan 80 euro een meerstammige krentenboom gekocht. Aardig op hoogte al, bijna 2 meter hoog. Ook aanplantgrond erbij besteld. Bij aflevering was de gehele struik bedekt met grijze doffe waas. De gehele struik zit onder de meeldauw en ziet er niet goed uit! Meteen foto's gemaakt en naar BetuweBomen gemaild dat deze meerstammige struik ziek is. Veel heen en weer gemaild, maar uiteindelijk komt het erop neer dat ze niet mogen spuiten tegen meeldauw (daar hou ik ook niet van), en dat dit het is!!!! Totaal niet tegemoet komen naar de klant. Ik moet het doen met een al door schimmelziekte aangetaste solitair. Ik heb dus veel geld uitgegeven aan een zieke grote struik!! Ze hadden dit vantevoren kunnen melden en dan had ik, in overleg met hun, kunnen kijken of ik de struik zou kopen of iets anders had kunnen nemen! Ook wordt er totaal niet gesproken en niet mee gedacht over een oplossing!!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en het maakt me boos. Wat een klant ONvriendelijkheid!! Zeer zeker geen aanbeveling

Zoals besproken hebben veel soorten last van meeldauw. Door minder inzet bestrijdingsmiddelen is dat het resultaat. Ik heb u gezegd dat de natuur dit zelf oplost, de kwekerij zien we hier als leermiddel. We hebben telkens direct terug gereageerd dus jammer dat u aangeeft dat we klantonvriendelijk zijn.

De volgende keer bestel ik er weer

Fijne duidelijke website eenvoudig bestellen en afrekenen. Snelle communicatie over leveringsdatum. Mijn eventuele volgende bomen/planten bestel ik hier zeker

Geweldige service

Ik zag de auto aankomen en deed de deur vast open, in mijn zieken klofje geheel niet fit. Geen probleem dat ik weer naar binnen ging, degene die het bracht zette alles netjes aan het einde van onze hof neer en dat waren flink wat plantjes.... want ik had een plant besteld nadat ik een bedrag had gewonnen of FB en hij had er gewoon nog extra bij gedaan ook, zo enorm dankbaar en blij ermee. Kan het weer wat gaan fleuren bij ons achter.

Goede kwaliteit mooi spul

Betrouwbaar, snel gereageerd, vlot geleverd

Betrouwbaar adres, boom ziet er goed uit! Laten weten wanneer chauffeur komt met tijdsblok leveren.

Snelle, fijne levering; snelle benadering voor afspraak; mooie bomen!

Snel benaderd voor een afspraak na bestelling, dag voor levering een tijdsvak gekregen. Dat werkt heel fijn. Bezorger heeft de bomen netjes achterom gebracht. Hele mooie boompjes!

Snelle levering, aardige bezorger.

product werd snel geleverd, bezorger was aardig. moet helaas wel mijn naam achterlaten om een beoordeling te doen, dat doe ik liever niet.

aanrader

geholpen door een vriendelijke behulpzame meneer, top service en snelle levering

Netjes binnen 4 dagen geleverd aan huis

Goede service en bomen zijn prima.

Aardig personeel en goede nazorg

Het personeel is aardig en komt afspraken na. Helaas was een levering beukenplanten niet uitgelopen, deze zijn allemaal kostenloos vervangen. Top bedrijf, ga zo door!

Aanbevolen.

Mooie kwaliteit boom,redelijke prijs,redelijk snel geleverd. Mail niet altijd even snel beantwoord,06 wel. Goed advies.

Zeer goede kwaliteit en bezorging

Alles prima verzorgt

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.