er werd goed meegedacht en duidelijke bezorgafspraken gemaakt

Heel positief!

Bestellen vrij eenvoudig. Bezorging uitstekend. Kortom, ik heb het adres voor een volgende keer gevonden!

Goede voorlichting, goede service.

Mijn speciale wens werd op de allerbeste manier vervuld. De leiboom werd speciaal voor mijn gemaakt. Top.

Gemakkelijk te bestellen en snel en goed geleverd!

2 halfstam leifruitbomen besteld. Informatie op site erg goed. Goede communicatie. Levering prima in orde.

prima service

Van de geleverde pruimen en kersen bomen heeft de kersenboom de zomer niet overleefd. Na contact werd in de herfst kosteloos een nieuwe kersenboom geleverd .

helemaal volgens afspraak geleverd

Boompje besteld en samen met de plantgrond en palen op het afgesproken tijdstip ontvangen. Nu nog wachten tot het gaat groeien. De levering was prima.

Service en snel geleverd

Goed advies en levering volgens afspraak

Afgelopen zomer geweest om even te kijken. Leuke spontane ontvangst. Eerlijk en goed advies gehad en een snelle levering.

Keurig volgens afspraak

Goede kwaliteit

Goed bedrijf

Heel fijn bedrijf leveren keurig op tijd en bij vragen kun je altijd bellen

Perfecte service

Goede service. Snelle communicatie. En mooie planten!

Een mooie boom is perfect bezorgd

Een mooie perenboom, die op een goede en sympathieke manier bezorgd is: tot op de plantplek, met nog een paar goede tips voor het snoeien. Zeer tevreden!

Ik ben superblij met de leibomen

Op mijn vragen is altijd snel geantwoord via de mail. Ik heb goed advies gehad. De bomen zijn erg goed geplant en zoals ik het graag wou. Dat ging gezellig, vriendelijk en hard werkend. Ik ben superblij met mijn pas geplante bomen. Top!!

Ze doen wat ze zeggen!

Veel online bedrijven zeggen veel en komen dit helaas niet altijd na. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van leverdatum en levertijd, ze kwamen ook netjes binnen de afgesproken tijd aan de deur. Hooguit zou een tip zijn om bij grotere planten of bomen zelf een steekwagen oid in de wagen te hebben zodat tillen of kruiwagen bij de klant lenen niet nodig is. Verder super tevreden!

Zeer zorgvuldig, vriendelijk, klantgericht. Hoge kwaliteit

Erg goede communicatie en afspraken nakomen

Het is prettig om met BetuweBomen zaken te doen. Snelle en kundige reacties, en vooral erg sterk in het nakomen van de gemaakte afspraken. Ook handig is de mogelijkheid om online te zien wannneer de levering arriveert. Kortom: een aanrader!

Zeer goede service!

Wij konden de dag van levering niet thuis zijn. Ze hebben de bomen bij ons achter in de tuin gezet. Na de levering ben ik nog gebeld om te checken of het echt onze achtertuin was.

Tijd nemen voor verkoop

(Begin november) In ieder geval ruim de tijd gekregen voor het stellen van vragen en advies. Niet het idee gekregen dat ze me iets op willen dringen/ verkopen. Mooi dat ze op dag van bestelling een routetrack sturen waarop de aflevertijd aangegeven staat. (even bij vermelden dat 7.30 uur ws. vertrektijd is).

Bedankt voor uw reactie. Goede tip van u om vanuit ons de vertrektijd te vermelden. Dan is het voor de klant duidelijk dat we niet voor die tijd komen. We gaan er mee aan de slag.

Snelle bezorging. Boom werd netjes voor mij in de tuin gezet. Boom zag er goed uit, zoals omschreven. De volgende boom, bestel ik zeker weer bij Betuwe Bomen.

mooie bomen met goede wortelvoet

Na een eerdere bestelling ook deze keer weer besteld bij Betuwe bomen. Mooie flinke pruimenboompjes voor een scherpe prijs. De bomen zijn vlot geleverd en inmiddels in de tuin gezet. Nu enige jaren geduld en dan hopelijk weer een overvloedige en smakelijke pruimenoogst.

Uiterst tevreden

Klant vriendelijk en behulpzaam

Adequaat en flexibel

Op vragen wordt alert gereageerd, wijzigingen worden soepel verwerkt! Top!

Snelle en goede levering en keurig op tijd

Chauffeur is goed te volgen dus aankomst keurig op tijd, vriendelijk chauffeur. Een prima product geleverd.

Goed op afspraak geleverd

Prima aflevering, precies zoals afgesproken. Goede wortel kluit en nu maar afwachten of ze aanslaan.

Mooi volgens afspraak geleverd vriendelijke chauffeur geweldig

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.