Uitmuntend!

Goede communicatie, strakke en nette levering, goed product

snel geleverd, mooie grote boom

Betuwe bomen heeft een groot assortiment met ook grotere struiken/bomen. Snel geleverd.

Mooi exemplaar van de meerstemmige magnolia gegeven aan jarige moeder. Bestelling en leveringsopties waren erg overzichtelijk en handig. Uitstekend dus

Prima verpakt en goed aangekomen

Levering was snel en goed verpakt,kan niet wachten om te zien of ze het gaan doen, ze zien er allemaal goed uit dus dat gaat vast goedkomen.

Uitstekend in woord en gebaar en goede producten

De eerste keer dat ik Betuwe bomen een bestelling heb geplaatst is mij uitstekend bevallen. Duidelijk site met helder taalgebruik ( hier en daar nog wel een taalfoutje) snelle reactie op mijn bestelling over de leveringstermijn en daarna de afleveringsdatum en het verwachte tijdstip werd een dag voor aflevering aangegeven. Eventuele aanpassingen zijn altijd mogelijk als je zelf even contact legt. Op de dag van levering kun je precies volgen waar de vrachtwagen zich bevindt en precies binnen de aangegeven tijdstippen werd de levering afgeleverd. Zaken werden netjes om mijn gereedstaande kruiwagen geladen en daarna onder het genot van een kop koffie afgerekend. Bijzonder aardige en vaardige dienstverlener. Een uitstekende ervaring en voorbeeld voor velen

snel goed

nu afwachten hoe lekker de kersen zijn .

Top service!

Na telefonisch contact met Betuwe Bomen bleek een snelle levering mogelijk. Betuwe Bomen dacht mee in oplossingen en reageerden heel snel via de website en e-mail. Door de tracking-link kon ik goed zien hoe laat de haagplanten geleverd werden. Mooie kwaliteitsplanten en een top service van Betuwe Bomen!

Prima service, goede prijs en kwaliteit bomen

Twee leibomen en boom op stam gekocht. Bomen zien er allemaal prima uit op de kwekerij. En goede klantenservice met veel advies over soort boom, groeiwijze en aanplant. Een aanrader.

Mooie boom maar helaas niet met oorspronkelijke top

Boom prima geleverd op tijd e.d. Mooie Helaas heeft de boom niet de oorspronkelijke top, deze is er een keer uitgebroken lijkt het. Hoeveel dit uitmaakt voor een Prunus kordia weet ik zo niet, maar zonde is het wel. Zeker omdat ik express een gelijk mooie maat van 14-16 heb besteld om snel een mooi volle boom te hebben. Achteraf had ik eerst een foto moeten vragen.

Snelle bezorging, goede kwaliteit.

De bestelling ging eenvoudig en werd snel bezorgd door zeer aardig personeel.

Conform afspraak gewerkt en klantvriendelijk personeel

Snelle en nette levering en mooie bomen. Goede communicatie

Snel geleverd, kwaliteit beuken kan ik nog niet beoordelen.

Donderdag beukenhaag besteld en vrijdag geleverd! Bezorging was een uur eerder dan gepland maar daar was ik alleen maar blij mee. Tevens vriendelijke chauffeur die de beukenhaag kwam bezorgen. Over de kwaliteit van de beukenhaag haag kan ik pas wat zeggen in het voorjaar.

Keurig netjes thuisbezorgd, volgens afspraak.

Prima track en tracé systeem. Mooie boom geleverd.

zoek je een boom, ga naar Betuweboom! Eerlijk en betrouwbaar.

Hele fijne mensen om mee samen te werken. Luisteren goed naar je vraag en geven daar kundig advies op. Denken mee. Hebben echt mooie en betaalbare producten staan die je van te voren kan komen bezichtigen, zodat je dus ziet wat je koopt. Wordt netjes thuis afgeleverd. Ook dit in goed overleg. Ik raad het iedereen aan. Succes

Erg goede kwaliteit bomen en prima service

Het bedrijf levert goede bomen en denk mee met de klant. Komt afspraken goed na en keurige levering met vriendelijk personeel.

Goed en onbeschadigd op tijd geleverd in

Mijn boom werd op tijd geleverd.

Prima ervaring, de kastanje- en walnootboom staan inmiddels in de grond.

Goede service, duidelijk rondom levering en netjes bezorgd.

overzichtelijk ,duidelijk, mooie bomen

mooie bomen met goed advies hoe te planten

Super fijn

Goede producten op afspraak geleverd, aardige bezorger, die ook nog eens meedenkt, helemaal top.

betrouwbaar

Goede communicatie en dienstverlening.

Prima levering en service

Ik had 2 kersenbomen besteld. Deze werden netjes op de afgesproken tijd geleverd en naar de plek in onze tuin gebracht. Je kan op de dag van levering precies volgen waar de vrachtwagen is en hoeveel klanten deze nog langs moet voor hij bij jou komt.

Prima producten geleverd

Er zijn mooi bomen geleverd. Hopen over een paar jaar mooie pruimen, peren en appels te kunnen oogsten. In een persoonlijk gesprek goed geholpen.

Snel en hartelijk

Snel en hartelijk

Goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Voor de tweede keer hier iets besteld en wederom snelle reactie en goede informatie via mail. Uitvoering werkzaamheden naar volle tevredenheid door kundige medewerker. Kortom, zeer tevreden!

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.