Snelle reactie en levering

We moesten even goed afstemmen hoe en wat en die communicatie liep prima. De planten staan inmiddels en nu hopen dat die goed aanslaan.

Vriendelijke mensen met een luisterend oor.

Vriendelijke mensen zowel de mensen op de kwekerij en de bezorger. Keurig netjes en op tijd geleverd

Snel en duidelijk

Het bestellen en de levering ging goed, snel en was duidelijk. Prettige track and trace. Ons krentenboompje zag er goed uit, verder staat ie pas net in de grond, als ie langer staat weet ik of de kwaliteit goed is.

Helemaal top!

Goede boom, perfecte hoogte, als ik dat minpuntje zou moeten geven, mijn verwachting was dat de kroon groter zou zijn. Maar uiteindelijk groeit dat wel eraan.

.heel goed

Duidelijke website en ook mogelijk tot persoonlijk contact, is heel prettig. Snelle en prima levering van de bestelling.

Mooie grote bomen.

2 bomen besteld, goedkoper dan de meeste websites en mooie grote Krentenboom en Japanse Sierkers ontvangen. Voldoen zeker aan de maat aan waar hij verkocht wordt.

Mooie boom, goede communicatie en uitstekende levering.

Mooie boom, zoals omschreven op de site. Link naar leveringsstatus is fijn en klopt precies.

Mooie boom, goede prijs.

Supersnelle service. Aardige behulpzame bezorger.

Mooi en vriendelijke bezorger.

Zie boven

super snel en goed

Woensdag besteld, vrijdag geleverd. Superfijne service en boom zag er goed uit en werd met aandacht behandeld. Doet het nu prima.

Nette levering, duidelijke tijd Mooie boompjes

Mooie fruitboompjes

Mooie fruitboompjes. Ze zien er goed en fris uit en ze slaan prima aan. Ze werden snel en netjes bezorgd. Een paar licht beschadigde takjes, anders een 10.

fijn

Mooi op tijd en een vriendelijke chauffeur. Mooie leibomen.

Besteld = geleverd

Boom uitgezocht, besteld en netjes geleverd. Hele vriendelijke bezorger. Bij de boom duidelijke instructies hoe deze te planten.

Super! Snelle levering, mooie bomen

Snel en goed bezorgd. Mooie boom en goede communicatie over aflevering.

Prima kwaliteit pruimenboompje geleverd door een aardige man.

Prima kwaliteit pruimenboompje geleverd door een aardige man.

Levert zoals is afgesproken; kwaliteit, servicegericht en tijdig

BetuweBomen heeft ons geholpen om de juist bomen te selecteren voor een plek langs een sloot. Aflevering was zoals afgesproken en de bomen waren zodanig verpakt dat ze goed hanteerbaar waren en makkelijk konden worden geplant

Veel keuze, goede website, vriendelijke service

Dank zij de prima website konden we een goede voorselectie maken. Ter plekke in de kwekerij vriendelijk advies gekregen en een keuze gemaakt. Binnen een week werd de boom door BetuweBomen op de aangegeven tijd thuis bezorgd tegen een billijk tarief. De bezorger gaf nog verder plantadvies. Kortom: we zijn heel tevreden.

Mooie bomen. Geweldige bezorging

Mooie bomen. Goede communicatie. Keurig bezorgd. Vriendelijkheid.

6 prachtige leiconiferen gekregen, goed beschermd verpakt. Fijne communicatie ook en gewoon bij aflevering betalen, super blij mee, echt een aanrader.

Mooie boom,

Mooie perenboom. Goede en snelle bezorging

Prima bezorging aardige man ! Die ook info gaf over ons boompje

Prima bezorgt ,aardige man !

Bomen zien er goed uit en fijn contact

Maakt een boom kopen makkelijk

Overzichtelijke website die een boom kopen en laten bezorgen makkelijk maakt. De bezorging was tot op de minuut te volgen en de bezorger was vriendelijk. Fijn dat er duidelijke informatie meegegeven werd over het planten van de boom. Top ervaring.

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.