Afspraken worden goed nagekomen. Scherpe prijzen.

Mooie bomen en struiken. Bezorger geeft geen advies.

netjes op tijd geleverd

1 fruitboompjes was niet geleverd maar is netjes opgelost. Tevreden met mijn beukenhaag.

Levering ging perfect netjes afgestemd via de mail! Mooie boompjes

Snel reactie en actie

Goede duidelijke communicatie (per e-mail)

Fijn bedrijf, helder transparant en behulpzaam

Mijn aankoop verliep zeer voorspoedig evenals de bezorging. Prettige medewerker aan de telefoon en een vriendelijke bezorger.

Niks op aan te merken!

Hele mooie grove Den geleverd. Precies zoals omschreven.

Goed aangekomen plantjes.

De eikenbladhortensia's zien er goed uit. Een aantal van de stekjes (annemonen) zijn wel erg verdroogd, ik hoop dat ze aanslaan.

Precies zoals beloofd en nog een bosje tulpen toe.

Keurig op tijd geleverd. Advies van de de chauffeur. Prima voor elkaar.

Service tot in de achtertuin

Mooie boom, goede beleefde service. Duidelijke communicatie. En een bosje tulpen op de koop toe. Hier ga ik volgende keer zeker weer bestellen.

Super service !!

Super service van bestelling tot bezorging!! Hartelijk dank voor de bos tulpen!!

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Planten zien er mooi uit Als ze nu ook nog mooi groeien maar dat moeten we even afwachten.

Zeer goedkoop en goede service.berijkbaarheid van klantenservice is goed.bezorger zeer behulpzaam en we kregen nog een bosje tulpen wegens corona cadeau. De heggen waren zeer mooi.

correct en goed materiaal

prima, alleen de volgende keer ff aanbellen

Prima bomen/struiken voor prima prijs en gratis bezorgd

Ben heel tevreden, alle meidoornstruiken staan inmiddels in de grond. Bezorging ging prima middels eigen bezorgservice.

Goede bomen, behulpzame bezorger

De bomen zien er goed uitj hoe zeaanslasn is natuurlijk nog afwachten. De bezorger was heel behulpzaam. Eén ding klopte niet: Ik had aanplantgrond besteld, maar er werd een zak potgrond geleverd.

Prima kwaliteit en fijne bezorging

Ook via mail was e.e.a. goed af te spreken. Enige minpuntje was dat er een aantal vaste plantjes veel kleiner waren dan ik dacht, maar dat groeit wel als het goed is. :-) Verder prima!

Vloeiend proces

Boom besteld en netjes geleverd op afgesproken dag. Wat later dan afgesproken maar geen probleem want we waren gewoon thuis. De boom staat nu een paar dagen in de grond, dus hopen dat die aan slaat.

Top! Hele mooie bomen voor een super prijs.

Goede ervaring. Bomen werden snel geleverd en zien er erg mooi uit.

Uitstekende service. Denken goed mee

Mooie bomen en goede service

3 bomen met blote wortel besteld, en aanplantmateriaal. Helaas was 1 boom niet meer leverbaar met blote wortel, dus kregen wij zonder bijbetaling een boom met kluit. Deze werd vanwege het gewicht door de bezorger netjes bij het nog te graven plantgat gelegd. De bomen zijn mooi, en alle 3 boven de gekochte maximale lengte indicatie, tot wel een meter hoger! Opvallend is dat de prijs competitief is, en de verzendkosten inclusief (boven 75 euro). Meestal zie je dat de bomen duurder zijn maar met gratis verzending, of dat de bomen goedkoper zijn maar met 30-50 euro verzendkosten.

Zij doen wat ze zeggen net een mooie kwaliteit!

Naast een goed advies is BetuweBomen haar afspraak netjes nagekomen. en paar dagen voor levering kreeg ik netjes bericht hoe laat de levering de afgesproken dag zou plaatsvinden. De levering was keurig op tijd en de welwillende chauffeur hielp mee de bomen in de achtertuin te krijgen. Top!!

Goede kwaliteit, uitstekend advies en goedkoop

Ik bestel hier de volgende keer weer

Keurig op tijd geleverd

Maak mij wel zorgen over de twee mispel bomen die ik gekocht heb. Aan beide bomen zaten geen kluit. De wortels lagen compleet bloot en waren super droog. Beide bomen begonnen al in blad te komen maar de kleine blaadjes waren volkomen verdroogt en vielen al van de takjes af. Even afwachten maar wat het wordt en of ze aanslaan

Super tevreden!

De levering was snel en de haag was zeer goed verpakt. Helemaal blij verrast was ik toen ik zag hoe hoog ze al waren! Ik bestelde liguster van een meter hoog en kreeg ze in 1.50 bezorgd, helemaal top. Vriendelijke mensen ook de bezorger.

Snel, duidelijk en vakkundig

Deskundig snel geholpen via de telefoon. Snel en correct gereageerd op een online bestelling. En prima levering.

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.