Heel fijn bedrijf om een boom te kopen. Veel kennis en fijne omgang met de verkoper. Vlotte levering. Je word goed op de hoogte gehouden op de dag van de levering. Ook een vriendelijke leverancier. Een aanrader.

Mooie boom

Mooie boom en snel geleverd

Wederom goed en op tijd geleverd

Zeer goed en niks op aan te merken

Hartstikke fijn bedrijf. Duidelijk en snel handelen. Ook het bezorgen erg rustig en met belijd

Zie hierboven

Prachtige locatie met vriendelijke mensen en goede service

Erg goed geholpen door Betuwebomen en ook veel keuze

Super service en een prachtige vijgenboom

Laat besteld door ons, maar na overleg toch nog toegevoegd aan de levering van de volgende dag. Keurig binnen het aangegeven tijdgenoten. TOP !!

Vriendelijk en deskundig

Onze bestelling is door Hemelvaartdag geleverd op zaterdag. Hier hadden wij even over gebeld en te woord gestaan door een zeer vriendelijke man. De bezorger was ook erg vriendelijk en deskundig met tips. De planten zagen er mooi uit en werden in pot geleverd. Daarnaast was de prijs ook zeer aantrekkelijk. Echt een aanrader om hier uw planten en hagen te bestellen

Snelle service en goeie kwaliteit

Positief

Volgens afspraak met geleverd en vriendelijke chauffeur. Mooi exemplaar pruimenboom.

Super geregeld

Precies op tijd eerder zelfs top

Mooi product en snelle levering

Conform afspraak alles soepel verlopen.

Prima Fijn bedrijf

Top.

Keurig optijd en netjes bezorgd. Bomen zien er precies zo uit als de afbeelding. Zeer tevreden!

Vriendelijke bezorger en mooie boom!

Ik had een magnoliastruik besteld en deze werd bezorgd door een heel vriendelijke meneer. Het tracksysteem werkte ook goed. En, het belangrijkste: de struik is puik!

mooi appelsierboompje, prima levering

mooi appelsierboompje, juiste afmetingen zoals omschrijving was, prima levering, prima leveringstracking, zodat je weet wanneer je thuis moet zijn.

Goed, maar niet perfect.

Mooie boompjes. Jammer dat er bij twee leiboompjes takken waren afgebroken.

Juist levering in een keer

Vriendelijke chauffeur en heel behulpzaam .

Gewoon goed

Gewoon goed

Prima voor elkaar

Mooie boom en snel geleverd

Na aantal bomen kwekers af te zijn gegaan waren we nu zo klaar.We hebben onze perenboom zo uitgekozen en 2 dagen erna voor een mooi prijsje bezorgd. Krijg veel positieve reacties op de boom. Vriendelijk personeel en transport was goed te volgen.

Geweldige positieve ervaring

Prettige medewerkers met perfecte dienstverlening

Mooie bomen en een goede service

Goede service, de track and tracé zorgt dat je goed weet wanneer de producten komen

Levering met een probleem

De boom werd precies optijd geleverd maar het was de verkeerde boom. Mijn boom was bij een andere klant in Hoogeveen afgeleverd. Er is haast niet over nagedacht de chauffeur is direct naar Hoogeveen gereden en de boom omgewisseld voor de goede boom. Dus petje af dat het nog de zelfde dag is geregeld.

Mooie boompjes

2 mooie boompjes ontvangen voor een goede prijs. Snelle levering door een zeer vriendelijke chauffeur.

Snelle levering en een goede kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Wijenburgsestraat 5

4054 JE Echteld

[email protected]

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.