Onlangs een mooie Oostenrijkse den gekocht. Prachtige kwekerij, mooie producten, erg vriendelijke eigenaar, snelle en vriendelijke bezorging. Een aanrader.

Snelle reactie, mooie boom

Voor het aanschaffen contact gehad over wat ik precies van de meerstammige krentenboom kon verwachten. Binnen een paar minuten reactie. We hebben een mooie boom gekregen en ook een vraag achteraf werd weer vlot beantwoord. Levering was plezierig. Fijn bedrijf!

Keurig geleverd gekregen wat ik besteld had.

Goede verzorgde bezorging op de datum zoals afgesproken. De bestelde boom was precies wat ik ervan verwacht had.

Prachtige Elstar

Een prachtige elstar boom gekregen. In het tijdvak bezorgd. Kortom voor een faire prijs een prachtige boom volgens afspraak.

De bomen besteld en de volgende dag waren ze al thuis gebracht, zonder de bomen gezien te hebben gekocht, maar zien er prima uit precies zoals we het gewild hadden hebben.

Mooie maat fruitboom gekocht en top geleverd

Heldere site. Komt goed overeen met opgegeven data. Top bezorgd.

Snel bezorgd, vriendelijke bezorger. Product zoals omschreven.

Mooi formaat gezonde boom!

Mooie boom, levering volgens afspraak, alles piekfijn in orde!

geweldig.

Goede voorlichting, vriendelijk, behulpzaam en......een zeer nette prijs.

Kwaliteit en persoonlijke benadering

Heb hier een aantal bomen voor mijn tuin gekocht. Goede uitleg en er werd veel tijd genomen om me te helpen. Heb de bomen laten brengen en deze kwamen keurig op de afgesproken tijd.

Snelle reactie, snelle levering, eigen bezorgservice. Chauffeur belt keurig als hij voor de deur staat om te overleggen waar de boom neergezet kan worden. Mooi product

Ben van tevoren goed geadviseerd over de grootte. Ik had foto’s van de situatie doorgemaild dus het was best spannend toen de bomen geleverd werden, maar ze zijn prachtig en passen perfect. Ze zijn keurig geplant en hebben de eerste storm al doorstaan. Tussendoor ook mailtjes over levering etc. Gewoon goede kwaliteit, goede service en prima prijs. Heel graag tot een volgende keer.

Mooie boom, levering volgens afspraak, fijn

zie boven

Klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf.

Keurige afwikkeling na het niet aanslaan van een geleverde meidoorn door een nieuwe boom te leveren, die trouwens goed is aangeslagen en een sieraad is voor onze tuin. Vragen via de mail worden snel en deskundig beantwoord.

Had gevraagd om een mooie boom nou ik heb een hele mooie boom ontvangen

Zeer blij met de boom en een compliment voor de man die de boom bracht beetje ouder man wou hem helpen om de boom naar achter te brengen nee mevrouw dat doe ik voor u keurig hoor we zijn erg tevreden over alles ging snel en netjes Bedankt voor de goeie service Gr jolanda

Mooie boom, mooie prijs

Keurige aflevering

Zeer mooie pruimenboom ontbangen

Wij hebben een halfstam Opal pruimenboom gekocht stam omtrek 10-12 cm. Zeer mooie boom ontvangen met een dikke stam meer dan verwacht en een mooie open kruin. We hebben hem ook snel ontvangen binnen een week en konden zelf een dag opgeven via de site. Zou er zeker nog een keer bestellen.

Duidelijke site en bomen goed geleverd

Goede ervaring met bestellen contact en levering.

Mooie volle boom

Mooie pruimenboom besteld. Netjes afgeleverd. Niets op aan te merken. Enige tip. Misschien een beschrijving met aanplant advies en hoeveelheid voeding en water te geven.

Netjes goede communicatie mooie boom

Bijzonder goed

Van te voren informatie opgevraagd en mijn wensen kenbaar gemaakt. Bijzonder mooie volle boom afgeleverd. Hartelijk bedankt.

Kan niet beter!

Alles perfect geregeld.

Mooie boom, snel geleverd

Mooie dakplataan voor een prima prijs.

Goed gesprek gehad met van de Ven , over Jezus ,die voor ons aan het kruis ging en is opgestaan en leeft

Doen wat ze beloven!

Werd keurig op de hoogte gehouden wat betreft de bezorging, product was keurig verzorgt!

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.