Geweldige service

Ga zo door!

Uitstekend geholpen.

Goede en mooie struiken. Snelle en correcte levering. Toppy

Snelle en nette levering en prachtige bomen.

Snelle en nette levering en prachtige bomen.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Uitstekend plantgoed

super!

Erg blij met de bomen! Goede prijs, supersnelle levering! TOP!

Helemaal goed!

De bestelling werd na twee dagen al bezorgd. Meestal moet je langer wachten. Ik ben zeer tevreden, ook vanwege de vrolijke begroeting en het feit dat uw medewerker nog wist eerder bij ons te zijn geweest.

Top geregeld

Mijn eerste ervaring met BetuweBomen zal zeker niet de laatste zijn

Mooie prijs voor een stel mooie amberdakbomen

Alleen jammer dat de chauffeur een beetje lelijk deed

Goed voor eventueel een volgende keer

Goed en profesioneel geholpen en een zeer snelle levering van een mooie boom.

ze luisteren en doen wat je vraagt

Er werd geluisterd naar mijn vragen en die werden beantwoord. geen overbodige "aanbevelingen" en als extra: geen bezorgkosten.

Prima en eerlijk advies

Omdat wij nogal zoekende waren omtrent welk soort boom het uiteindelijk moest gaan worden hebben wij dankzij het prima en eerlijke advies van Willem-Jan nu toch een prachtige boom erbij.

Goed bedrijf

Goede site, snelle en duidelijke communicatie. Levering is volledig naar wens verlopen en producten zijn naar verwachting.

Precies gekregen wat wij wilden.

Wij zijn op een zaterdag naar Echteld gegaan om een boom uit te zoeken. Nadat we rustig alles hadden bekeken, kozen we voor een Amberboom. Op het moment dat we wilden bestellen, was er niemand aanwezig. We hebben ruim 3 kwartier gewacht, toen Jan Willem kwam en ons hielp. Hij nam alle rust voor ons en regelde dat de boom thuis werd bezorgd en werd geplant. Alles precies volgens afspraak. Wij zijn dan ook heel tevreden. Enige puntje was de wachttijd op Jan Willem. De volgende keer houden we daar gewoon rekening mee. Want als we weer iets nodig hebben, gaan we beslist terug. Nu staat onze Amber vrolijk in de voortuin te stralen. Wij zijn er erg blij mee.

Mooi bomen voor een mooie prijs

Op ons verzoek heeft betuwe bomen zeer mooi leibomen gezocht. Op tijd geleverd en alle afspraken nagekomen. Wij zijn sper tevreden.

Op de afgesproken dag geleverd, en van goede kwaliteit. Super

Mooie kwaliteit leibomen en goede communicatie!

Aanrader!

Mooie boom .en snel geleverd

Hele mooie kastanjeboom gekocht die voldoet aan de verwachting.

super

Snelle service . Goed overleg.

Zeer goede service.

Zeer vriendelijk, servicegericht en verstand van zaken.

Alles wordt snel en goed afgehandeld.

Een handleiding voor het planten had ik wel handig gevonden. Misschien een tip? Vr gr Gertrude Driehuis

was heel goed geleverd

ik heb van het voorjaar 12 bomen bestelt .helaas waren er 3 dood gegaan maar twee vergoed .vind ik heel fijn dat het zo is opgelost

top!

Goede, snelle communicatie en ik had de mogelijkheid gekregen om mijn order 2x aan te passen. Top service.

Duidelijk en goede communicatie qua afstemming

Zeer klantvriendelijk. Eigen vervoer waardoor duidelijk wordt gecommuniceerd. Veel mogelijkheden tot beplanting. Etc.

Correcte bestelling en levering

Via-via hadden we van de firma vernomen. Op bezoek werden we uitstekend geïnformeerd.

Vriendelijke en deskundig

Een fijn bedrijf, waar ik goed geadviseerd ben en waar ook de aanplant met veel zorg is gebeurd. Ik kom graag terug!

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.