Prima boom, groter dan gedacht, gratis bezorging.

Prima ervaring!.

Alles was gewoon top

Netjes bezorgd en alles top geregeld

Gewoon goed

Ik had een rode haagbeuk besteld, De bestelling ging makkelijk een perfecte Track&Trace veel wortel en goed in de knop.

Prettige communicatie, komt afspraken na, goede service

geweldig

geweldig mensen begripvol en super servies

Correct en goed advies

Bomen werden volgens afspraak geleverd en zagen er goed uit.

Niet goed

Alle benodigde info verstrekt verzocht om ee levering in de morgen Geen info ontvangen ivm levering, na telofonisch contact bleek de bopm niet in de bezorging zat. Boom net na de middag geleverd, helaas was de hovenier toen al weg en hebben we het planten zelf gedaan

Zoals met u telefonisch overlegd is de order niet vanuit het systeem in de routeplanner gekomen. De boom alsnog die ochtend geregeld dat die toch nog die dag is bezorgd. Als er een keer een fout is in het systeem hoop ik op uw begrip.

Klopt allemaal

Snel en duidelijk en goed bereikbaar als er vragen zijn

Goed geholpen, goed product

Wij hebben ons ter plaatse laten informeren naar de mogelijkheden en de beste oplossing.... We zijn fijn geholpen en goed voorgelicht. Uiteindelijk 13 hoogstam fruit- en notenbomen gekocht. Mooie bomen, stevige stam, mooie kroon en goed ontwikkeld wortelgestel. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed... Een aanrader..!

Prima service, gemakkelijk te plannen en goede naleving van afspaken.

Duidelijke website, goede informatie, makkelijk bereikbaar. Levering op afspraak en gezond plantgoed.

Goed bedrijf

Mooie taxussen geleverd, Jammer van het wortelonkruid tussen sommige kluiten!

mooie bomen geleverd, vlot bezorgd, heel vriendelijke bezorger

Ook aan de telefoon vriendelijk en adequaat geholpen, fijn bedrijf!

Prima product, perfecte levering

Goed geadviseerd, prima product geleverd, perfect track en trace systeem

Perfekt!!!

Beukenbomen besteld.Zijn eerst gaan kijken werden vriendelijk ontvangen en kregen duidelijke uitleg over t planten.Werden al binnen 2 dagen geleverd zoals afgesproken.Aanrader !!

Perfect voor elkaar

Zeer goede ervaring goede klant gerichtheid

Prima geholpen

Nette afhandeling, duidelijke communicatie en goede producten.

Keurig en heel vriendelijke mensen

Fijn geholpen

Prima producten en koken de afspraken na

Bestellen is eenvoudig, de producten zijn van goede kwaliteit en afspraken mbt levering worden netje nagekomen.

Bezorger was erg vriendelijk, ondanks dat de track en trace niet door was gekomen, toch goed afgeleverd.

Mooi product voor een goede prijs en perfecte levering

Wij zijn erg enthousiast over jullie als bedrijf. Erg blij met de struiken, deze zijn van goede kwaliteit, tevens keurig netjes op tijd geleverd. Ook de prijsstelling is zeer goed te noemen!

Klantvriendelijk, eerlijke prijs, perfecte service

Het was gelijk een kwestie van gunning, top geholpen ga zo door..

van bellen voor de bestelling tot levering boompjes goed geregeld.

alleen al dat ik gebeld werd dat de levering een dag vervroegt werd zodat er wij rekening mee konden nemen ivm het plaatsen van de boompjes.

Goede kwaliteit en bezorging is uitstekend te volgen

Aan te bevelen

Mooie kwaliteit en goede service laten bezorgen top

Snelle en correcte levering.

Makkelijk te bestellen. Levering op tijd en prima in orde.

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.