Mooie bolcatalpa, goede kwaliteit, netjes geleverd!

Mooie bolcatalpa, was erg warm toen de boom geleverd moest worden. Kreeg netjes een berichtje dat de levering een week later ging worden. Te warm om de boom in de vrachtwagen te vervoeren, Dat betekent, goede zorg voor de boom! Week later netjes geleverd en in de kuil gezet. De bolcatalpa staat er prachtig bij!

Onbehoorlijke klantenservice na afsterven gekochteprunus amanogawa

In de winter een prunus amanogawa laten planten door Betuwe Bomen. Groeit op elke grond staat er in de productbeschrijving. Halverwege het uitlopen van de bloesem sterft de boom af. Zou volgens Betuwe Bomen te nat staan (ze hebben m notabene zelf geplant en toen niks gezegd dat het geen geschikte groeiplaats zou zijn) en mijn schuld zijn want ik heb 3 dagen water gegeven. (Alsof in de natuur nooit een buitje valt). Mijn verzoek om een passende oplossing reageert de klantenservice niet meer op, wordt compleet genegeerd. Ongekend & onfatsoenlijk dit. Graag alsnog een passende oplossing Betuwe Bomen! Mijn gegevens zijn bij jullie bekend.

Beste klant, we kregen van u een e-mail dat de boom verdroogt is nadat het blad al was gekomen. In dezelfde e-mail gaf u aan dat u de boom elke dag 15 liter water gaf. Bijgevoegd in de e-mail de foto's van de boom waarop direct duidelijk zichtbaar was dat de boom veel te nat staat. Hierop het advies gegeven minder water te geven. Vervolgens eist u gelijk een nieuwe boom te willen.

Had niet in de gelezen welke dag de boom zou komen hij belde me de boom zou op een tuin complex afgeleverd worden ik was nog in de stad hij vroeg me welke laan en heeft hij de boom naar toe gebracht echt top

Zeer tevreden!

Zeer tevreden met mijn boom, mailcontact en de snelle levering! Ook qua prijs netjes!

Nette service!

Goede informatie vooraf, ook bij aanlevering werden we goed geholpen. De bomen staan er mooi bij!

Prachtige pruimenboom in goede conditie geleverd.

Prettig telefonisch overleg voor de aanschaf. Uitstekende kwaliteit boom, keurig volgens planning geleverd.

Snel geleverd en prachtige kwaliteit

Fijne service en bomen zijn prachtig

Altijd goed!

Ik koop regelmatig nieuwe bomen hier. Altijd netjes op tijd geleverd. Mooie bomen van goede kwaliteit. Er is er nog geen een die niet is aangeslagen. Koop hier graag!

Goed product dat volgens afspraak vlot is geleverd

Bestelling ging vlot. Veel van uw concurrenten hadden de door mij gewenste kersenbomen (zoete en grote vruchten) niet meer in voorraad. U wél. Bezorging was geheel volgens afspraak. Mijn dochter heeft de bomen inmiddels met de aanpootaarde geplant in haar tuin. En ik ben zeer tevreden.

Zeer tevreden over BetuweBomen

Ik bestelde een Hibiscus van 1.25 Kreeg direct bevestiging van de bestelling en de dag en moment van bezorging. Dat klopte als en bus, aardige meneer die eerst vriendelijk vroeg of de bestelling voor mij was, daarna haalde hij de struik uit de bezorgauto. Mooie volle struik met flinke kluit, de juiste maat en goed verpakt. Hij staat inmiddels te pronken in mijn tuin. Kortom: goede service, goed produkt!

Toppp

Alles perfect ,mooie boom , aardige bezorger .snelle levering !!!

Netjes afgeleverd

Mooie boom en keurig afgeleverd.

Mooie kwaliteit bomen, goede prijs en vakkundig geplant, aanrader !

Ik had 6 leilindes met kluit . in pot, besteld. Mooie kwaliteit bomen, goede prijs, thuis afgeleverd en door de vakkundige, meedenkende medewerker vakkundig geplaatst . Zeker aan te raden dit bedrijf !

Mooie boom in zeer goede conditie

Goede service en mooi product

De kennismaking met BetuweBomen goed bevallen!

Boompje besteld. Contact daarover (ook telefonisch) verliep prima. De levering volgens afspraak. Of het met het boompje goed blijft gaan weten we pas na verloop van tijd...

Helemaal top!

- duidelijke website - helder afrekenproces - concrete informatievoorziening - tracking op dag van bezorgen fantastisch!

Supervriendelijk contact en snelle service!

Zeer mooie boom ontvangen. Voor vragen of opmerkingen zijn ze heel goed te bereiken en erg vriendelijk!

Prima service en top kwaliteit!

Ik vond het wat spannend om via internet 2 Amber dak bomen te kopen vooral omdat het een duur soort is. Op alle vragen per mail kreeg ik meteen antwoord. De bezorging was op het aangegeven moment en de bezorger vriendelijk en heel behulpzaam. De bomen zijn geplant en zijn prachtig! Dus zeker een aanrader.

Prima service en mooie boompjes

Prima service en mooie boompjes Bomen werden netjes achter het huis neergezet.

Snel geleverd en scherpe prijs

Mooie boom en struik: prima geregeld en afgeleverd.

De kontakten waren plezierig. Duidelijke website. Boom en struik zijn besteld en prima afgeleverd. Nu moeten ze alleen nog goed groeien.

Vriendelijke medewerkers snelle levering

Prettig telefonisch contact gehad met fijn advies. Boom werd snel en op afgesproken tijd geleverd. Hier en daar wel iets beschadigd, maar dat komt wel goed. Vooralsnog staat hij er prima bij. Nu hopen dat hij goed aanslaat

Heel goed.

Prima, mooie lijsterbes. Goede vorm. Snel geleverd en netjes in de achtertuin gelegd. Palen geleverd, alleen de bandage vergeten. Kan de beste overkomen.

Behulpzaam en goede uitleg.

Prettig

Aanrader

Super snelle levering en een eerlijke prijs.

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.