Goede service en snelle levering

Wij raden het zeker aan om hier te bestellen.

Prima webshop

Goede communicatie en levering zoals afgesproken.

Ruime keus, correcte levering, goedenorijs

De levering was volgens verwachting. Goede service en informatie. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruime keus.

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Goed afgeleverd!

Mooie krentenboompjes op de juiste tijd afgeleverd! Goede service.

Hele goede en snelle service

Bij betuwe bomen een japanse sierkers besteld. Na 2 dagen bezorgd en dankzij het track en trace systeem kan je precies volgen hoe laat de bezorger komt. Boom zag er heel mooi uit. Precies wat we besteld hadden

Hoe mooi dat je online een boom kan bestellen! Wij wonen verder weg dus betalen verzendkosten maar dat is het wel waard. Woensdag besteld en vrijdagochtend twee bomen in de tuin :)! Lekker overzichtelijk uitzoeken op de website. Wij doen dit de volgende keer weer.

Mooie kwaliteit, goede prijs-kwaliteitverhouding

Geleverde bomen voldoen aan de verwachting. Tevens worden de gemaakte leverafspraken nagekomen.

Alles klopte.

De levering voldeed aan mijn verwachting.

Top boom top service

Super goed geholpen top bedrijf

Mooie bomen, snel geleverd!

Vier leibomen sierpeer besteld. Geleverd binnen de afgesproken termijn. Super blij mee!

Geweldig mooie boom, snelle levering.

Alles top

Goed geregeld online en prima bezorgd.

Het was van begin tot eind prima geregeld, als ik nog zoiets nodig heb zal ik zeker daar weer bestellen!

Correcte afhandeling van de bestelling.

Mooie Portugese laurier op stam. Perfect tracking systeem van begin aflevering tot eindbestemming!

Alles uitstekend in orde

Op de aangegeven dag werd onze Malus Evereste in volle bloei afgeleverd. Een aardige bezorger, die ons bovendien een goed advies gaf waar we de prachtige boom het beste konden planten, midden in een perk.

Super mooie boom, en goede snelle levering! Heel blij mee!

Top boom

Prima boom, makkelijk bestellen en telefonisch goed bereikbaar. Ook volgen van chauffeur is top.

Mooie bomen goede service.

Mooie bomen, goede prijs Goede service. Chauffeur bracht bomen tot achter in de tuin .

Zeer tevreden over service en levering.

Goede kwaliteit, prettig contact gehad en prima afleveringsservice.

Voor nu bijzonder tevreden, hopelijk blijft dat zo

Het contact, de adviezen, bezorging en aanplanting zijn absoluut naar volle tevredenheid. Een beetje jammer is dat de stamhoogte van de bestelde bomen uiteindelijk afweek. Bij bezorging bleek dat de bomen hoger waren dan gewenst waardoor de beoogde privacy toch niet behaald werd. In overleg met Willem-Jan zijn de bomen daarom wat dieper dan normaal geplaatst. Hopelijk geeft dit geen problemen en kunnen we lang genieten van onze bolletjes op stam. Overall: zeer tevreden!

Mooie boom geleverd, vriendelijke en snelle service.

Bestelproces verliep eenvoudig. Een goede boom uit kunnen zoeken, passend qua maatvoering. Heel fijn om een ander bezorgadres te kunnen selecteren. Daarbij desgevraagd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces. Flexibel, adequaat en klantvriendelijk. Levering verliep perfect, vriendelijk ook. En het produkt zelf liet niets te wensen over. Zeer tevreden dus.

Prima struik, goed van formaat en vorm, Levering op tijd en gedaan door aardige pensionado

Mooie bomen met beperkte hoeveelheid korstmossen

De geleverde sierappelbomen hebben de juiste maat. Zijn gezond en zullen zonder meer aanslaan. Wel hebben ze een beperkte hoeveelheid kosthuis. Niet zoveel dat dit komend jaar een probleem is, maar wel zoveel dat het daartoe zou kunnen uitgroeien in een aantal jaar. Twijfelde tussen een 6 en een 7 maar ik ga uit van een positieve uitkomst en dus is het toch een 7 geworden.

Prima op tijd, goed product.

De boom was groter dan ik verwachtte, alles prima verpakt en exact op tijd geleverd!

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.