Besteld super snelle levering goede aanbrveling

Twee stoofperen bomen besteld levering binnen een week zeer netjes

Snelle levering prettige bezorging

Snel geleverd, zeer prettige levering

Topkwaliteit

Appelboom (Elstar) gekocht. De boom ziet er fantastisch uit. En een uitstekende aflevering.

Bezorging keurig

Nu hopen dat ze het gaan doen

Altijd leuk en meedenkend contact.

Mijn bestelling kwam keurig op de aangekondigde tijd aan. Gebracht door een zeer vriendelijke chauffeur/bezorger. En ik kreeg zelfs twaalf boompjes extra, die zet ik op de "reservebank", want er zullen heus nog wel een paar boompjes niet "aanslaan.

Boom keurig in gepakt gratis geleverd ! Mooie boom zoals besteld. Hartelijk dank .

Klantgerichtheid en kwaliteit

Na de verkeerde maat van de rode beukenhaag besteld te hebben kon ik dit telefonisch snel wijzigen en volgde terugbetaling zeer vlot. De planten hebben goede wortels, ik vertrouw erop dat de planten goed aan gaan slaan.

Goede keuze uitleg op de site, prima service

Vorige week 2 Lei-perenbomen gekocht bij Betuwe Bomen. Fijn dat er zoveel uitleg over de verschillende soorten boompjes, incl info graphic te vinden was op de site. Ook de vlotte levering en (héél handig voor ons die ochtend) de real-life tracker van de bezorgbus. Ik miste na de goede uitleg op de website bij de boompjes wel de plant-instructie op de website (wat heb je nodig) en evt bij de levering (hoe pak je het goed aan). Handig voor een groentje zoals ik om er direct bij te hebben :)

Mooie stevige planten, snelle levering

Zie boven

Volgens afspraak geleverd , op de afgesproken plek. Bomen zagen er top uit.

Goede kwaliteit, goede service

Snelle levering, goede track and trace, aardige bezorger. Mooie kersenboom ontvangen. We zijn zeer tevreden.

Super te vrede met de bestelling

Ik moet straks m'n hele tuin gaan in richten. Doorom deed ik eerst een bestelling om te kijken om de kwaliteit te ervaren. Ik kan zeggen, keurig optijd en verzorgt. Ik wil later met u overleggen voor de rest van de tuin. Maar dan wil ik graag langs komen.

Prima geregeld.

Fijn bedrijf doet exact wat er wordt afgesproken.

Goede en snelle service

Snelle levering en vriendelijke man die de boom kwam brengen. Heb meteen nog een boom besteld. Een aanrader

Mooie boom, en netjes op tijd geleverd. Kortom super!

Perfect.

zeer vlot geleverd en mooie boom

Na de bestelling kwam de mogelijkheid van levering. dat is zeer vlot gebeurd met een vriendelijke transporteur. Vandaag geleverd, morgen staat de boom in de grond. Prijs was ook prima in orde.

Prima assortiment, goede prijzen

Wat betreft wortelgoed heel prima prijzen. Lastig is dat je van sommige producten alleen veelvouden van 25 kan kopen - dat kan je niet altijd kwijt in je tuin. Bezorging door eigen bezorger is goed en vriendelijk.

Quick delivery and response

Everything went very well. Delivery was good except one of the plants wasn't delivered, the delivery man said it was available and knew nothing more about it. I expected a prompt communication from betuwe informing me that the plant wasn't available and if I could chose another one but it didn't happen. I communicated myself and was told I'd get a refund for the plant as it wasn't available. A bit sad about it but very happy about rest of the delivery.

Prima bomen en geleverd volgens afspraak

Heel prettig geholpen aan de telefoon. Prima bomen. Op het afgesproken tijdstip geleverd. Zeker aan te bevelen!

Klasse service - snel - betaalbaar - meedenkend - top

Fijn online contact en snelle nette service, dik tevreden!

bezorging prima alleen product slecht

prunus bomen besteld. in de kluiten zaten totaal geen wortels. dus je koopt een kluit potgrond welke niet geworteld is. Dit bevreemd mij ten zeerste. Ga dit dan ook voorleggen bij de leverancier hoe dit op te lossen. Wim Harlaar

Sorry voor de miscommunicatie. De bezorger geeft normaal aan hoe deze kluiten te planten. De kluiten zijn juist speciaal gemaakt met kwekers aanplantgrond zodat ze in het voorjaar weer makkelijk doorgroeien. Als de kluit los wordt gehaald valt de potgrond eraf dus de bedoeling is deze in zijn geheel te planten. U kunt contact met ons opnemen.

Keurig en zeer snel geleverd

Ik doe bijna nooit mee aan dit soort enquêtes, maar voor Betuwe bomen maak ik een uitzondering. Bij de aanvraag keurig advies gekregen over de juiste soort bomen en daarna keurig op tijd en goed verpakt de bomen geleverd. Ik ga er vanuit dat ze het in de toekomst goed zullen groeien na ook hier weer een goed advies te hebben ontvangen over het planten ervan. Zeer tevreden

kersenboom besteld. keurig afgeleverd op bestemming.

zie boven

Levering had beter gekund

De mogelijkheden van bestellen en betalen was duidelijk en goed bruikbaar. Jammer was dat bij het laden van de vrachtwagen geen rekening was gehouden met het lossen, andere bomen lagen boven op mijn bomen, en als ik de chauffeur niet geholpen had, had hij veel problemen gehad met het lossen

goed geregeld

goede communicatie via de mail en aflevering oke (boom was wel zwaar (150kg) en chauffeur had niets bij zich om te lossen, maar met vereend krachten toch gelukt

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.