Een keurige correcte service

Wat een correcte keurige service, bellen en volgens afspraak worden ze geleverd waar jij ze wenst. mooie bomen van goed kwaliteit.

Perfect geregeld!

Mooie bomen, informele en snelle afhandeling en levering !

Prima oprijd geleverd

Alles ziet er keurig uit nette planten waren groter als verwacht bedankt.

Mooie Taxussen geleverd en perfect geplaatst!

Bij ons is een rij Taxussen geleverd en geplaatst. De ondergrond viel wat tegen waardoor het toch meer werk was dan gedacht. Deze jongens hebben ons zonder meerprijs perfect doorgeholpen! Ze denken goed mee en zijn bijzonder vriendelijk. Het rijtje bomen staat er prima bij!

Mooie bomen en goede service

Uitstekende ervaring met BetuweBomen. We werden nog aanvullend gebeld om de bestelling door te spreken en zeer vriendelijke en gratis bezorging in Flevoland. Top!

Dik tevreden!

Makkelijk online bestelbaar Snelle levering Goede kwaliteit Betrouwbaar

Ruim voldoende

Prima bomen, volgens planning geleverd

De site is duidelijk, met goede omschrijvingen. De bestelde bomen zien er gezond uit, de bevestigingsmaterialen zijn prima in orde. De bestelling werd op de afgesproken tijd geleverd door een bijzonder vriendelijke chauffeur.

Super makkelijk bestellen en snelle service

nvt

Prima ervaring

Makkelijk online bestellen. Duidelijke website. Goede en actuele communicatie. Duidelijke afspraak over de bezorging die ook waargemaakt is.

Goede en snelle service

Goede prijs kwaliteit en service!

Uitstekende en snelle service en (vooral) prima kwaliteit!

Snel geleverd, prima contact en goede kwaliteit van geleverde beuken.

Ik vind het super service, dat ze het boven de 75,- gratis thuis bezorgen. Het is toch wel een eind rijden naar het oosten van het land!

Super klantvriendelijk bedrijf!

Schitterende website heel erg gemakkelijk en duidelijk. Ook is de communicatie met dit bedrijf gewoon perfect. Na een bestelling wordt de klant via e-mail duidelijk gemaakt wanneer de bestelling wordt geleverd en da klopt dan ook allemaal. Zelfs de chauffeur was de vriendelijk zelve. Betuwe Bomen kruipt gewoon in de huid van zijn klanten m.a.w. Hoe zou ik het zelf willen hebben. Greetz, Ronald Janus Tilburg

Snelle, flexibel en aardig.

Kon niet beter. Snelle service. Je wordt vriendelijk geholpen en mooi plantgoed!

Hele goede service en snelle en nette levering.

Snelle service en nette levering.

Mooie producten en een fantastische service

We hebben 8 grote bomen gekocht bij Betuwe bomen, na het planten hebben we een jaar lang professioneel advies gehad om te zorgen dat de bomen goed aansloegen. Helaas zijn er door de hete zomer twee bomen die het niet gered hebben. Betuwebomen.nl is hij ons komen kijken en gisteren zijn de bomen vervangen voor twee nieuwe exemplaren. Service, bereikbaarheid en professionaliteit zijn geweldig. We zaten enorm in de rats en baalden enorm dat twee bomen het niet hebben gered, maar alles is goed opgelost.

Komen hun afspraken prima na

Bij vragen krijg je heel netjes antwoorden en komen hun afspraken prima na!

Goedkoop, snel, goed product, perfecte klantenservice.

Snelle levering, mooie struiken, goede klantenservice. Gratis bezorging is ook heel fijn. Ik bestel nergens anders mijn groen.

Goede voorlichting en keurige bezorging.

De boom is vandaag geplant. Staat mooi, en we gaan er vanuit dat hij aanslaat.

Zeer vriendelijk, goede kwaliteit en verstand van bomen en planten

Zeer behulpzaam, vriendelijk en verstand in zijn vakgebied.

Krentenboompje besteld en die werd binnen 5 dagen netjes thuis tot in de tuin afgeleverd.

De geleverde taxussen zien er prima uit.

top levering

Fijne partij duidelijke communicatie

Eerlijke duidelijke communicatie en afspraken nakomen rondom de levering en aanschaf van de leibomen.

Top! Snelle service en een mooie boom

Goed bedrijf. Goede service. Goede prijs en snel geleverd. Mooie boom.

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.