Niet compleet

De boom zag er prachtig uit, maar daarbij zou ook aanplantgrond worden bezorgd, dit heb ik niet ontvangen.

Beste, Excuses dat u de aanplantgrond niet heeft gekregen. We gaan dit met de chauffeur overleggen zodat het niet meer gebeurd en de totale bestelling wordt geleverd.

keurig op tijd volgens afspraak

verder heb ik geen ervaring ik hoop dat de boompjes gaan groeien. Het is nu heel warm en ik geef ze een gieter water p/d Is dat genoeg?

Blijven verzoeken sturen om te beoordelen ondanks uitschrijven

Zie bovenstaand

Beste, Kiyoh verstuurd in totaal twee keer een bericht met de vraag om een beoordeling te geven. Dit staat automatisch ingesteld. Vervelend om te lezen dat u hier hinder van heeft ondervonden. Excuses hiervoor.

Het product deet aan mijn verwachting en netjes afgeleverd door de chauffeur.

Geweldige boom en heel vriendelijke bezorger

Mooie boom, snelle levering en heel vriendelijke bezorger

Niks mis mee

Vlotte en vriendelijke levering

Net afgeleverd volgens opdracht

Zie boven

Prachtige bomen en goede service

Prachtige bomen ontvangen en een goede service. Tevens is de bezorging duidelijk dankzij de link waardoor je kunt zien hoe laat de bezorger komt en deze live kunt volgen.

Keurig geregeld

Goede communicatie en advies. Bezorging netjes verzorgd

Fijn contact, goede service en mooie boom. Kan vrij snel geleverd worden en je krijgt een levertijd door gestuurd waardoor je er rekening mee kan houden. Boom was groter dan verwacht.

Alles is goed echt super!

Mooie grote appel , peer en pruimenboom geleverd gekregen. Snel en met vrucht . top!!

Uitstekende en snelle bezorging

De vier leifruitbomen in uitstekende staat en zeer snel mogen ontvangen. Duidelijke levertijd zichtbaar die correct bleek.

Alles top (incl. kwaliteit) tot aan de levering

Bramenstruiken zien er top uit, contact met Betuwe Bomen was goed. Maar bij levering vroeg de man die ze kwam bezorgen of ik hem alleen even wilde helpen met de planten aanpakken, want anders moest hij steeds de auto in en uit klimmen. Hoewel ik nog herstellende ben van een serieuze buikoperatie, wilde ik zeker wel mijn best doen om iets aanpakken: geen probleem. Het eindigde ermee dat ik met zo’n 30 struikjes niet eens in de tuin, maar op de stoep voor ons huis stond en meneer het ok vond en weg reed (ook al had ik aangegeven dat ik niet mocht tillen ivm operatie). Schandalig!

Goedemorgen, dit vinden we erg vervelend. Het is vanuit ons niet de bedoeling om het zo te lossen. We gaan dit met de chauffeur bespreken en oplossen!

zeer goed

Het is een goede leve ring en een goede scheufeur

Waar voor je geld

Recent een oude appelboom Elstar 250-300cm gekocht. Zeer mooi exemplaar! Aanwinst voor de tuin. We zijn er erg blij mee en we zijn benieuwd naar de smaak van de appels. Het leveren van de zware appelboom ging goed. Vriendelijke chauffeur en heeft de boom zonder problemen in de achtertuin gezet.

Boom was boven verwachting qua grootte

Product was goed/beter dan verwacht. Levering was slecht. Wilde zich er snel van afmaken. Onvriendelijk en geen service.

Beste klant, jammer dat de levering tegen valt. We hebben juist eigen transport om dat goed te verzorgen. We gaan met de chauffeur overleggen wat er fout is gegaan. Sorry voor het ongemak.

Boom was boven verwachting!

Perenboom stammaat zat aan de bovengrens en de hoogte was ook groter. Boom zag er gezond uit en werd op de afgesproken datum geleverd door eigen bezorgdienst met sympathieke chauffeur. Wij zijn dus zeer tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan!

Is een bijzondere levering geworden. Maar alles is goed gekomen!

erg blij

vriendelijke man ,goede uitleg,zeer mooie boom

Vlot en acuraat, van order plaatsen tot levering binnen 4 dagen.

Maat voering past nou bij bestelde bomen, hier was op beide punten, stamomtrek en hoogte, boven beloofde beschrijving op de site. Vervoer van het product prima, gesloten wagen en een zeer zorgvuldige chaufeur, die denk ik zelf boomkweker dan wel verzoger is geweest. Kortom mooie boom en prima bedrijf om fruitbomen te kopen, met dank Bert de Jong, Coöperatie Landgoedbeheer Veluwezoom te De Steeg, landgoed Middachten

Goed contact, prima bezorging

Snel contact, ik zou het zeker aanbevelen.

Fijn bedrijf, goed advies. Netjes op tijd geleverd. Handig dat je de chauffeur kon volgen.

Er is een nadeel. Bij mij werd alles op de oprit gezet. Ik vroeg of het naar achter kon. Dat was niet de gewoonte .Dus zelf een struik van 2.50 hoog in pot naar achter gesleept en 2 pakken potgrond van 40 liter. Ik ben 71 jaar en alleen, en er was op dat moment niemand die mij kon helpen. Niet zo handig dus,

Goed gedaan

Goed met GPS kunnen volgen voor aflevering de boom netjes op zijn plek gezet

Prima service,mooie haagjes

Duidelijke informatie ook over bezorging, dit ging met live track zodat je niet de hele dag hoeft te wachten maar redelojk goed kan zien hoe laat de bezorger er is. Vriendelijke bezorger en de planten zagen er prima uit!

Wijenburgsestraat 5

4054 JE Echteld

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.