Laden reviews...
Laden reviews...
291 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews geven regelmatig aan dat leveren snel is en het personeel vriendelijk is. De bomen worden als kwalitatief hoogstaand ervaren en de service is betrouwbaar. Klanten geven aan dat ze opnieuw bestellen en het bedrijf aanbevelen. De algehele indruk is zeer positief en professioneel.
2 leibomen ontvangen. Mooi in bloei en groen, zien er prachtig uit. Ik beveel Betuwe bomen aan.
Beveelt aan
27 June 2026
Luitjes
Blokker
Mooi boompje. Duidelijke en vlotte communicatie. Boompje werd netjes in mijn van te voren gegraven kuil geplaatst.
Beveelt aan
23 June 2026
Mieke Kroonen
Nunspeet
Hele mooie bomen, keurig bezorgd, top geregeld!!
Beveelt aan
23 June 2026
Annet
Akersloot
Overleg en service was prima, maar het product vonden we niet helemaal wat we er van verwachten. Om een boom weg te geven met zoveel aangevreten bladeren voelde niet zo goed.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Nicolet
Hoorn
Beste klant, we willen op een biologische manier kweken. Daardoor pakken we een probleem qua vraat aan als het zover is en bestrijden zeker niet overmatig. Dat veroorzaakt soms wat vraat in het blad maar verhelpen dit zeker! Sorry voor het ongemak.
diverse keuzemogelijkheden mbt grootte van de boom/ struik. Snel geleverd. Werden op de hoogte gehouden wanneer levering plaats zou vinden. Duidelijke beschrijving hoe en waar de boom/struik geplant moest worden.
Beveelt aan
20 June 2026
Mariëtte
Voorschoten
Precies conform afspraak, mooie boom, duidelijke instructies
Beveelt aan
17 June 2026
Erik
Heiloo
Goede service en uitleg en netjes en tijdig leveren.
Beveelt aan
13 June 2026
Arno
Horssen
Super leuke boompjes zelf uitgezocht on site en volgens afspraak bezorgd met info daarover tot op de minuut. Vriendelijke mensen!
Beveelt aan
9 June 2026
Rob
Zandvoort
Ik heb er een uitstekende amelanchier gekocht – ik raad je ten zeerste aan om de winkel te bezoeken als je de kans krijgt.
Beveelt aan
6 June 2026
Dee
Den haag
Mooie gezonde boom, snel geleverd, hoogte klopt. Wat ik mis is een briefje met een plant-instructie. -
Beveelt aan
5 June 2026
Herbert
Venlo
Hele vriendelijke chauffeur die ons boompje bracht. Hielp mee de boom op een goede plaats weg te zetten. Heel mooi boompje ontvangen. Ik ben er echt heel blij mee. We hebben hem meteen weggezet met het aanplant pakket. Hopelijk slaat hij snel aan.
Beveelt aan
4 June 2026
Hanneke Weigel
Stampersgat
Op tijd en goede dag geleverd met een goede kluit die vochtig genoeg was, onbeschadigd en goed beschermd aangeleverd.
Beveelt aan
3 June 2026
Richard
Cuijk
Duidelijke informatie en afspraken mbt bestelling en levering
Beveelt aan
2 June 2026
Wilma
Olst
Good service and beautiful trees
Beveelt aan
2 June 2026
Julia Fernandez de Luco
Nijmegen
De bestelde appelboom werd in een ruime zak/pot geleverd en zag er heel mooi sterk en fit uit. We hebben hem na een week op het schoolplein geplant. De naturelle palen, boomband en zak aanplantgrond was erbij plus een duidelijke instructie. Nu hopen dat deze Santana appelboom jarenlang rijke oogst mag geven. Communicatie en levering verliep geheel naar wens. Dank je wel. Groet van AppElly
Beveelt aan
1 June 2026
Elly
Oudega SWF
Boven verwachting, er werd meegedacht en uiteindelijk hadden wij door inspanning vd eigenaar alle bomen doe we op ons lijstje hadden staan. Wij zijn erg blij met onze bomen.
Beveelt aan
30 May 2026
Irma
Leeuwen
Mooie perenboom en pruimenboom ontvangen . Ook goed persoonlijk e mail contact gehad over de perenboom . Absoluut een aanrader om bij dit adres een bestelling te plaatsen !
Beveelt aan
26 May 2026
Hanneke
Heiloo
Ik werd snel geholpen bij mijn vragen en de bestelling werd op basis van mijn mailtje vlot in orde gemaakt. Ook de aflevering was helemaal goed en vriendelijk.
Beveelt aan
26 May 2026
Jan
Duitsland
Bestelling geplaatst en snel geleverd
Beveelt aan
23 May 2026
Ron
Huissen
mooie bomen, snel en netjes geleverd.
Beveelt aan
19 May 2026
Corey
Gennep
Keurig geleverd en geplaatst.
Beveelt aan
19 May 2026
Arno
Ceulemans
Ik had een grote boom besteld en ik heb bij bestelling doorgegeven dat de boom naar achterkant van het huis gebracht moest worden. Een lieve oudere meneer kwam de, voor hem veel te zware, boom brengen. Steekwagen, en andere grijpmachine, het apparatuur was aanwezig, maar de oudere meneer was niet in staat daar goed mee om te gaan. De boom is dus niet naar achter gebracht. Ik heb daar iemand anders voor moeten regelen. Dat vond ik een tegenvaller. Bij het bestellen van een niet tilbare grote boom zou ik dus Betuwebomen niet aanbevelen.
Beveelt niet aan
19 May 2026
Jannet van groeningen
Westzaan
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben 1 chauffeur op een bezorg bus omdat het anders gewoonweg te duur word. We kunnen van een chauffeur niet verwachten dat hij een boom van 200 kilo naar achteren brengt, zelfs niet met 2 man.
Vandaar dat we dit bij de link bezorgen hebben staan:
Aflevering | Zware bomen worden door de bezorger naast de bus gelost. Alleen in overleg word het op een andere plaats gelegd waar mogelijk.
Snelle en correcte afhandeling
Beveelt aan
16 May 2026
René
Halle
Wat een service bij BetuweBomen! Zeer klantvriendelijk, denken mee, zijn flexibel en zeer snelle levering. De bomen zien er mooi uit, groot en goede kwaliteit. Boven verwachting dit bedrijf!
Beveelt aan
15 May 2026
Barbara
Vinkeveen
Echt wat een mooi bedrijf. Zelden z’n strakke boomkwekerij gezien. En de service is top, zelfs als je één boom koopt. Ga jullie bedrijf zeker bij kennissen aanbevelen
Beveelt aan
13 May 2026
Frans
Nieuwegein
Verkoop webshop in bomen en planten.
Wijenburgsestraat 8 D
4054 JE Echteld
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops