zoek je een boom, ga naar Betuweboom! Eerlijk en betrouwbaar.

Hele fijne mensen om mee samen te werken. Luisteren goed naar je vraag en geven daar kundig advies op. Denken mee. Hebben echt mooie en betaalbare producten staan die je van te voren kan komen bezichtigen, zodat je dus ziet wat je koopt. Wordt netjes thuis afgeleverd. Ook dit in goed overleg. Ik raad het iedereen aan. Succes

Erg goede kwaliteit bomen en prima service

Het bedrijf levert goede bomen en denk mee met de klant. Komt afspraken goed na en keurige levering met vriendelijk personeel.

Goed en onbeschadigd op tijd geleverd in

Mijn boom werd op tijd geleverd.

Prima ervaring, de kastanje- en walnootboom staan inmiddels in de grond.

Goede service, duidelijk rondom levering en netjes bezorgd.

overzichtelijk ,duidelijk, mooie bomen

mooie bomen met goed advies hoe te planten

Super fijn

Goede producten op afspraak geleverd, aardige bezorger, die ook nog eens meedenkt, helemaal top.

betrouwbaar

Goede communicatie en dienstverlening.

Prima levering en service

Ik had 2 kersenbomen besteld. Deze werden netjes op de afgesproken tijd geleverd en naar de plek in onze tuin gebracht. Je kan op de dag van levering precies volgen waar de vrachtwagen is en hoeveel klanten deze nog langs moet voor hij bij jou komt.

Prima producten geleverd

Er zijn mooi bomen geleverd. Hopen over een paar jaar mooie pruimen, peren en appels te kunnen oogsten. In een persoonlijk gesprek goed geholpen.

Snel en hartelijk

Snel en hartelijk

Goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Voor de tweede keer hier iets besteld en wederom snelle reactie en goede informatie via mail. Uitvoering werkzaamheden naar volle tevredenheid door kundige medewerker. Kortom, zeer tevreden!

goede ven vlotte afhandeling en levering van bestelling

Zeer prettig advies en goed geholpen

Twee mooie appelbomen gekocht op hoogstam. Ik ben erheen gegaan om ze zelf uit te zoeken maar dat had achteraf niet nodig geweest. Erg fijn dat de bomen ook geplant konden worden. Topbedrijf. Ik word er vrolijk van. Je voelt een positieve sfeer van waarden en normen.

Voor herhaling vatbaar

Mooie website met duidelijke foto's met handige aanvullende informatie over bomen en hagen. Snelle en probleemloze levering met een handige link waarmee je kunt zien waar de chauffeur zich bevindt. Binnen 5 minuten vanuit de vrachtauto in de tuin. Mooie meerstammige walnotenboom waar ik hopelijk een boel plezier aan ga beleven.

Keurige levering

Kon niet beter

Kon niet beter

Mooie struik en goede levering

Meerstammige magnolia besteld. Levering was dezelfde week en precies wat ik in gedachten had. Mooi vertakt met veel knoppen. Inmiddels geplant en nu wachten op groeien en bloeien.

Was zelf niet bij levering, boom is al best veel gesnoeid en heeft helaas niet zo’n mooie vorm. Nu het zou een halfstam opal fruitboom zijn, maar takken zitten behoorlijk laag en veel naar 1 kant gesnoeid en vergroeid. Nu afwachten of het vruchten gaat geven en blijft leven.

Geweldige belevenis

Boom is geplant door bijzonder professionele zeer vriendelijke man De appelboom is werkelijk boven alle verwachting Top aanrader De bezorging perfect op tijd

Zeer mooie boom zorgvuldig op tijd geleverd

Hele nette medewerkers, die geheel volgens afspraak de boom op adres hebben geleverd. Keurig een e-mail vooraf ontvangen met leveringstijd. En via pin de factuur kunnen voldoen bij de vriendelijke chauffeur.

Goeie service

Bomen zien er mooi uit ,snelle bezorging,

Hoop dat ze aanslaan in het voorjaar

De naakte wortels wel heel erg uitgedroogd, heb ze goed aangewaterd voor en na het poten.

Bedankt voor uw reactie. De beuken worden bij levering altijd verpakt in plastic zak. Dit voorkomt de uitdroging in de wortels.

Goed advies, direct antwoord, correcte levering ...

Nou wachten tot volgend jaar op de kersen!

Snelle betrouwbare levering mooie boom

Snelle levering, ruime keus en een mooie boom

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.