Super makkelijk bestellen en mooie planten

Bestellen gaat heel eenvoudig, heel goede beschrijvingen op de site. Ook levering is prima geregeld. Er wordt duidelijk afgestemd wanneer ze komen, en betalen hoeft pas aan de wagen.. heel handig!

Goede kwaliteit en prima service

Zeer vriendelijke bezorger. De aankoop is echt een succes van koop tot levering! Nog bedankt voor de tips die we kregen van de bezorger.

Fantastische service en heel vriendelijk

Ze zijn in de eerste instantie zeer vriendelijk en behulpzaam, fantastische service en heel schappelijk. Iedereen aan te bevelen! Chapeau!!!!!

Mooie kwaliteit bomen

Goede service en zeer snelle levering. Ondanks dat het helemaal in Drenthe geleverd moest worden, was het er binnen 1 week.

Levering volgens specificatie en op tijd

Mooie bomen, top levering

Helemaal niks te klagen! Wij zijn heel tevreden met onze mooie bomen, die keurig op afgesproken tijd aan huis zijn geleverd!

Keurige aflevering, prachtige boom Heel blij mee

Kwalitatief product voor een schappelijke prijs

Nette service en een kwalitatief mooi product voor een schappelijke prijs. Levering conform afspraak en praktisch realtime te volgen. Zondermeer aan te bevelen voor wie een mooi product wensten zonder rompslomp.

Snelle reactie en bezorging!!

Mooie boom!!

Voldoet aan verwachting

Mooie bomen en zeer snel geleverd.

Perfecte service en een mooie boom rijker

Super aardig en stip op tijd

Super aardig en stip op tijd

Erg goed!

Heel klantvriendelijk en meedenkend. Goede service

Hele goede kwaliteit en service.

Idem

Hele fijne ervaring

Heel goed en snel geholpen, enorm vriendelijk chauffeur. Boompjes gelijk gepland en ziet er top uit. Bedankt

Super service, met kwalitatief hoogwaardige producten.

Na een telefoontje over aanschaf van een boom kreeg ik goed advies. Willem-Jan gaf aan dat ik gerust mocht komen kijken om een boom uit te zoeken. Na aankomst en onder het genot van een bak koffie hadden we de boom zo uitgezocht. Ik kon hem gelijk meenemen en een uurtje later stond de boom gepland in onze voortuin. Ik kom hier zeker terug!

Zeer goed ervaren!

De bestelling gedaan op de website. Van tevoren ben je bang dat de verwachting niet uit komt, zeker gezien een eerdere slechte ervaring bij een ‘concurrent’. Maar als dan de bestelling eerder kan worden geleverd dan de gekozen datum, de levering door Melis heel erg prettig is verlopen en natuurlijk de bestelde boom ook uit de kunst blijkt te zijn, kan ik alleen maar zeer lovend zijn. Betrouwbaar bedrijf en doet waar het voor staat en dat is in alle opzichten kwaliteit leveren. Een voorbeeld waar veel bedrijven vandaag de dag een voorbeeld aan moeten nemen.

Prettig verlopen qua bestelling t/m leverantie

- Geleverd materiaal ziet er goed verzorgd uit; - Maatvoering beplanting / bomen is conform opgave; - Boomkluiten groot genoeg en prettig verpakt (met handvatten); - Chauffeur was op tijd en had de tijd en was prettig in de omgang; - Opgegeven prijzen zijn inclusief BTW (ik ben particulier).

Super service tot in de tuin!

Het online bestellen van de bomen ging goed, duidelijke uitleg en foto's van de bomen. De online bevestiging was ook snel binnen en daarop volgde een bezorgafspraak. Via een link kan je kijken waar de bezorger is en ik kon dus ook precies zien wanneer hij bij ons de straat in reed. Super handig! Ik kreeg ook nog een goede uitleg over hoe we het beste de bomen konden planten. Ze staan nu al te pronken in de achtertuin. Hopelijk zijn ze straks helemaal vol met blad. Kan niet wachten!

Het boompje die ik wilde was hier op voorraad, daarom ook hier besteld. Werd volgens afspraak geleverd, in een tijdsvak die ik live kon volgen. Boompje is erg mooi, goede kruit en goed vertakt. Erg tevreden over.

Mooie boom, vriendelijke bezorging.

De boom voldeed aan de verwachtingen en werd op de dag van onze keuze bezorgd.

Bestelling geleverd op afgesproken dag en tijd, mooie boom, goede kluit, alle toebehoren erbij . Heel tevreden

Snel geleverd en niet duur mijn laurierleiboom.

helemaal tevreden met boompje en hele bestelprocedure

helemaal tevreden met dit bedrijf

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.