goed product

exact volgens beschrijving en netjes afgeleverd in de tuin

Snel geleverd en de boom was in perfecte staat.

Het vervoer in een daartoe aangepaste kleine vrachtauto zorgde ervoor dat de boom in perfecte staat geleverd werd. Dat heb ik in het verleden wel anders meegemaakt.

Top service.. snel geleverd..

Gewoon super zoals het hoort....

Mooie boom, nette prijs, keurige bezorging met goede track and trace en zeer behulpzame bezorger.

Prima kwaliteit en service

Na het uitkiezen van de fruitbomen werden ze keurig volgens afspraak geleverd. Kwaliteit was top en ze slaan goed aan.

Goede bomen, goede verwerking van de order

Je kan met een gerust hart bij dit bedrijf bomen bestellen. Prijs is goed, de levering verliep heel correct, aardige chauffeur die de bomen kwam brengen. Alleen maar positief.

Snelle levering mooie bomen

Super geholpen bomen netjes in de achtertuin Afgeleverd super tevreden

Bestellen en bezorgmoment kiezen gaat heel gemakkelijk

Duidelijke Website met advies en genoeg mogelijkheden voor een vlotte verzending. De levering verliep mooi op schema en de chauffeur was vriendelijk en gaf uitleg over het planten van de Kers. De boom is prachtig en heeft een mooi plekje in onze speeltuin.

Super mooie kwaliteit bomen.

Ik heb 2 hoogstam-appelbomen besteld. De levering ging snel en duidelijk. De kwaliteit en grote van de bomen waren verassend goed. Er zat een duidelijk plantadvies bij.

Super bedrijf

Super bedrijf ,waar je goed geholpen wordt En afspraken mee kan maken .goeie service

Mooie boom

Alles prima geregeld!

Duidelijk en goed geïnformeerd

Het bestellen ging soepel. Na het bestellen wordt je via mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Op de dag van leveren krijg je een track en trace code van de bezorg wagen. Ook de eigen bezorger was vriendelijk en behulpzaam.

fantastisch

Afleveren op tijd en via gps te zien waar de bezorger is. Boompjes zien er goed uit, recht en netjes.

Mooie bomen

Mooie bomen, snelle levering. Alleen had ik niet begrepen bij de bestelling dat de verzendkosten er al bij stonden vermeld, extra meer besteld zodat ik aan € 300,00 kwam maar helaas ik had de verzendkosten over het hoofd gezien. Anders had ik nog iets extra's besteld.

Bestelling snel geleverd en prima communicatie

De boom ziet er prima uit, de bestelling ging makkelijk en snelle reactie via mail met de verwachte leverdatum en dit was al na 5 dagen, een dag vantevoren een mailtje hoe laat ze de boom afleveren

Mooi goed

Mooie boompjes, keurig op tijd bezorgd. Fijn dat je de chauffeur kunt volgen op zijn route en dus weet wanneer hij bij jou voor de distaat

Super planten/ fruitleibomen

Mooie fruitboompjes, Goede levering en aardige bezorger. Heel tevreden.

keurig af geleverd mooie bomen!

prima ervaring zou er zo weer bestellen

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Top levering volgens afspraak en de Magnolia Soulangeana staat mooi in bloei . Zeer tevreden.

goede informatie, communicatie en service

Kwaliteit

Levering conform afspraak, vriendelijk en kwaliteit.

Bezorger zet bomen al op plek

De bomen zijn bezorgd volgens afspraak en de bezorger heeft ze achter mijn huis gezet op de plek waar ze komen te staan. Fijne service.

Snelle levering bomen en goede plantinstructie

Snelle levering, mooi product

Boom snel geleverd en is een mooie hoogstam boom, mooi vertakt. Kluit goed ingepakt, duidelijke beschrijving bij geleverd.

Vlot geleverd

Vlotte levering . Ziet er uit zoals op internet . In pot geleverd en goed doorworteld .

Over BetuweBomen.nl

Verkoop webshop in bomen en planten.