denk over na

Positieve punten van de RebelCactus horloge: 1. Je kunt WhatsApp gebruiken. 2. Je kunt elk soort sim-abonnement gebruiken. 3. De band is van goede kwaliteit. Negatieve punten van de RebelCactus horloge: 1. Het scherm kan gemakkelijk krassen krijgen, dus als je kind buiten speelt, bestaat er een mogelijkheid dat je een nieuw scherm of een nieuw horloge moet kopen, omdat het van plastic is gemaakt. 2. De app die ze gebruiken is gemaakt in China. Het wachtwoord dat ze vragen heeft geen speciale tekens nodig. Als er een rainbow-attack of dictionary plaatsvindt, kunnen je gegevens worden blootgesteld. 3. Je moet een schermbeschermer kopen. 4. Het nadeel is dat je geen apps kunt downloaden vanuit de Google Play Store, omdat het niet open is.

FANTASTISCHE SERVICE

Wauw! Dat is eigenlijk genoeg om Rebel Cactus te omschrijven. Maar voor de geïnteresseerde onder ons zal ik mijn antwoord verder uitwerken. Voor onze dochter hadden we de Play gekocht, die in 1ste instantie perfect werkte. De customer support verliep soepel, het horloge kwam al snel en was makkelijk in gebruik, voor zowel kind als ouder. Helaas ging er ineens iets mis met het scherm waardoor dat niet meer werkte. Ik had een mail gestuurd en het uitgelegd en of iemand tips had of iets anders. Als antwoord kreeg ik al heel snel dat we gewoon een nieuwe opgestuurd kregen. Zonder gedoe of invullen van formulieren, we hoefde niks! En we kregen snel daarna gewoon een hele nieuwe! Te gek!!! Mijn dochter was helemaal weer blij en kon het horloge weer intensief gebruiken. Toen ze in oktober ineens een berichtje kreeg via haar horloge dat Whatsapp zou verdwijnen vonden we dit heel jammer…. Ze stuurde regelmatig berichtjes naar oma, ons en haar vriendinnen dus als dat weg zou gaan zou het niet alleen haar raken, maar eigenlijk ons allemaal. Ik stuurde een mailtje hierover om te kijken of er alternatieven qua een andere app oid waren. Meteen kreeg ik het antwoord dat het voor hun ook erg vervelend was, dat whatsapp er ineens mee stopte en dat ze graag een voorstel wilde doen voor een ander horloge! Tegen een minimale vergoeding krijg ik nu de nieuwste versie , namelijk de Go, waarmee je weer kan whatsappen! Ze mailde zelfs welke kleur ze wilde! Hoe mega vriendelijk en klantgericht! Als het goed is, is dit nieuwe horloge onderweg en deze kan nog véél meer dan de vorige, can you believe it?!? Ik raad dit horloge ten zeerste aan! Niet alleen is uw kind ontzettend blij hiermee, maar ook u als ouder. Het heeft een duidelijke app voor ouders, die makkelijk hanteerbaar is. Je kan allerlei dingen instellen zodat je precies weet waar jouw kind is, maar ook dat het horloge tijdens schooltijd “uit” staat. Er is ontzettend veel mogelijk! Alle lof naar het team van Rebel Cactus!

Handig in gebruik!

Mijn zoon en dochter maken beiden met plezier gebruik van hun Rebel Cactus smartwatch. Als het een keer aan de orde is denkt de helpdesk mee in oplossingen.

Response from the business owner

DIT GAAT OVER DE REBEL CACTUS PLAY, een ouder model. MODEL REBEL CACTUS GO heeft ANDROID 8.1 én WHATSAPP! ---------------------------------------------------------- Beste Bas, Wat jammer en onze oprechte excuses, je mail is in alle drukte rondom WhatsApp en Black Friday erdoor heen geslipt en dat vinden wij ook heel vervelend. Wij helpen iedereen met hiermee en jullie ook natuurlijk. Nogmaals onze excuses hiervoor en via mail hebben wij al contact met je. Happy Greetz, Rebel Cactus, Annemarie

Great watch! Great service!

My son loves it! Great features! Especially the family chat feature is awsome! Their service is outstanding! They are answering to my emails immeditaly. Thank you Rebel Cactus team :)

Mijn kind is erg blij met zijn smartwatch

Mijn zoon is erg tevreden mijn zijn smartwatch en wij ook! Smartwatch was makkelijk in te stellen en handig in gebruik. Zelfs een gratis charm erbij. Ik raad dit product dan ook aan.

Hele vriendelijke klantenservice en goed product!

Wij zijn erg tevreden over Rebel Cactus. Vriendelijke klantenservice die vrijwel voor alles een oplossing heeft! Niets is ze te veel. Rebel Cactus GO werkt heel goed. Nauwkeurige GPS locatie en WhatsApp wat echt een uitkomst is! Aanrader dit bedrijf. Volgende smartwatch schaffen wij hier weer aan.

Hij werkt goed, de app werkt goed. Het is een heerlijk apparaat. Helaas was de kleine Spiderman afgebroken.... dat kan gebeuren en kregen we een nieuwe opgestuurd. Goede service dus, meteen geregeld! Onze zoon is weer helemaal gelukkig, want de kleine Spiderman die afbrak was toch reden voor een hoop tranen. Alle kinderen op school vinden het een te gek horloge. De eerste week hadden we de niet storen uren nog niet aanstaan .....zodat hij op school toch nog kon bellen. Ik werd opeens onder schooltijd gebeld door hem via zijn horloge: "Mam, wat is de hoofdstad van Zeeland? Niemand weet het... " ze hadden een opdracht voor topo en hij was zo slim om zijn moeder te bellen (de alwetende in zijn ogen, ik vond het zelf enorm grappig en slim bedacht, maar moest even denken...als niet Zeeuwse). De leraren moesten er wel om lachen, maar vroegen wel of we de uren in wilden stellen, anders moest hij wel in de bak bij de telefoons. Het werkt in ieder geval heel goed. We zijn er heel tevreden mee. Het is super handig als hij alleen gaat spelen ergens en we hem willen bereiken (eten... naar huis.. naar voetbal). Op deze manier hebben we altijd even makkelijk contact zodat alles op rolletjes verloopt. Super leuk verjaardagscadeau!

Fijne smartwatch om met je kind in verbinding te blijven

Onze zoon kan nu verder de wijk gaan ontdekken. Als er iets is kan hij ons zo bereiken en wij hem ook. Echt een aanrader.

Kindersmartwatch ideaal om je kind te volgen!

Mijn zoon is erg blij mee met het horloge, en is alles aan het testen. Alles was makkelijk in te stellen en het is een topproduct!

Deze smartwatch heeft zoveel meer dan een gewone gps tracker.

Fantastisch om te zien dat mijn zoon veel zekerder buiten speelt met de smartwatch om de pols, hij is echt gegroeid. Verder is whatsapp handig, met always popup mist hij geen enkel bericht in de familiechat. Verder gaat de watch prima een hele dag mee qua batterij en elke avond gewoon even kort opladen. Het opladen doet mijn zoon zelf met de magnetische oplaadkabel is dat super makkelijk.

Direct contact met de kleinkinderen

Het is geweldig om direct met je kleinkinderen te kunnen bellen. Hoi opa, klinkt het dan.

Goed, maar de batterij gaat niet lang mee

Mijn kinderen zijn er blij mee

Zijn zoon van 9 vindt het erg leuk dat hij nu ook in de familie WhatsApp groep zit. De WhatsApp berichtjes zijn goed te lezen, het is alleen wel lastig/jammer dat de nieuwste berichten onderaan staan. Een berichtje typen is veel werk op het kleine schermpje, maar spraakberichten werken goed. Doordat er o.a. WhatsApp, Spotify en een stappenteller op zit is het horloge zowel meer dan alleen een GPS tracker voor ouders. De 'niet storen' tijd die je via de ouderapp kunt instellen voor in de klas werkt niet ideaal omdat WhatsApp berichten nog steeds met een piepje binnenkomen. Hopelijk kunnen ze dat met een software update nog aanpassen. Verbinden met een JBL speaker lukt op de een of andere manier niet, terwijl verbinden met een Bluetooth koptelefoon wel werkt

In basis een mooi product

Het horloge doet wat het moet doen je kunt bellen en de Whatsapp mogelijk is een leuke extra. Qua functionaliteit kan het nog wat doorontwikkeling gebruiken. Ook het opladen zou anders mogen, nu komt het dikwijls voor dat de lader niet helemaal pakt. Ook de batterijduur valt tegen

Gebruiksvriendelijk... voor volwassenen

Maar ik ben wel benieuwd hoe mijn zoon er mee om zal gaan. Gelukkig is het voor ons vooral bedoeld als beveiligingsmiddel. Voor volwassenen is het niet zo moeilijk en redelijk vanzelfsprekend, maar of hij het ook gaat leren... we zullen het zien. Hij krijgt em voor zijn 9e verjaardag over een paar dagen.

Prima horloge maar moet regelmatig opgeladen

Mijn dochter heeft deze gekregen voor haar 9e verjaardag en is er heel blij mee. Vooral het videobellen vind ze erg leuk, alleen draait het beeld dan op de kop. Gps werkt tot nu toe prima. 1 minpunt...de batterij is erg snel leeg.

Goede klanten service

Nadat de watch kapot was door regen, word mij een nieuwe aangeboden zonder kosten. De watch zelfs is unik. Ik heb geen andere gevonden met roaming. Dus,deze werkt ook op vakantie. Mijn dochter vind de watch geweldig. Alleen GPS hat lang nodig, mischien omdat we aan een grenz woonen?

Top horloge en een hele goede service!

Mijn zoon van 7 heeft het gps horloge gekregen voor zijn verjaardag. Zowel mijn zoon als wij (ouders) zijn hier heel tevreden over. De app is makkelijk, overzichtelijk en de gps is erg nauwkeurig. Mijn zoon speelt veel buiten. Hij kan ons bellen en andersom. Ook kiest hij er vaak voor om een spraakbericht te sturen. Kortom wij zijn supertevreden!

Mooi praktische smartwatch!

Goede service, wat je ziet op het plaatje is wat je krijgt. Praktische handleiding en makkelijk in gebruik. Goede kwaliteit in gebruik. Zoonlief is er erg blij mee!

Echt een super goede service!!!

Mijn dochter van 7 kreeg de Watch voor haar verjaardag! Helaas deed hij het vanaf begin al niet heel goed! Maar na mailen dachten ze gelijk met je mee naar oplossingen en dit deden ze super snel. Uiteindelijk een nieuwe Watch ontvangen die het heel goed doet! Mijn dochter is er superblij mee en heel fijn dat alles gewoon in het Nederlands staat!

Wij hadden een horloge besteld, na een paar maanden deed het horloge het niet meer goed. Met hulp van de klantenservice geprobeerd het weer aan de praat te krikgen maar het lukte niet. Toen kregen wij zonder problemen een nieuwe opgestuurd. Super service! Bedankt!

Goede service en prettige communicatie

Zojuist had ik een rebel horloge besteld. Maar mijn ouders bleken hetzelfde te hebben gekocht voor mijn zoontje. Dus moest ik die van mij terug sturen. Maar wat een gaaf product echt een aanrader! En ook snel contact na vragen betreft het terug storten van een geretourneerd product. Top service!

Super!!!! Fijne snelle service en super leuk horloge voor onze dochter ,

Super blij met het horloge , nou ja vooral me dochter … maar ook voor de ouders werkt het super en houd je de controle over de whatch….

Mooi horloge en super service

Voor de verjaardag van mijn dochter dit horloge gekocht. Ze wilde graag een stappenteller, bellen en kunnen appen. Ze is er helemaal blij mee. Helaas was binnen enkele dagen de aan en uit-knop eraf. Na dit te melden hebben we direct een nieuw horloge ontvangen. Top service!

About Rebel Cactus

Rebel Cactus kidssmartwatches - Laat je kind de wereld ontdekken en altijd bereikbaar zijn. Voor veel fun en veiligheid! * Simkaart erin en bellen maar. Altijd bereikbaar! * Weet altijd waar je kind is met GPS, Geofencing, SOS * Stappenteller, Muziek * Spatwaterdicht & kidsproof * Leerzame & slimme spelletjes * Voicechanger (klink als een Alien of Robot!) * Verwisselbare horlogebandjes & personaliseer met charms * Camera, Spotify, Whatsapp, Instagram & TikTok * 4G, Bluetooth & Wifi * Connect Rebel Cactus smartwatch met JBL Kids bluetooth headset of JBLPop speaker! Rebel Cactus is officieel dealer van de JBL Kidslijn. Rebel Cactus is te koop via rebelcactus.com, Wehkamp, BCC, bol.com en Toverkast.nl.