Pluspunten

Superbedrijf,je wordt netjes beantwoord,komen afspraken na,en het belangrijkste je wordt nog echt als klant is koning behandeld en je bent geen nummer, Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen ,super toppie , Groeten Anja van Harselaar

Geen ,ga zo door !!!!

Pluspunten

De hallofo gebruiken we nu al een paar maanden en we zijn super tevreden. Niet alleen altijd je kind goed bereikbaar , maar ook zeer aan te bevelen bij kinderen die meerder keren per dag medicatie moeten innemen. Door het (tril)signaal, wordt een dosis niet vergeten. Echt top! Ook de service van het bedrijf is zeer goed, dus dit horloge is een echte aanrader.

De opslagcapaciteit voor foto's is wat beperkt en dat vindt mijn zoon jammer

Pluspunten

stoer horloge, ook voor meiden! eenvoudig in gebruik, leuk dat je er ok muziek op kunt zetten. Batterij gaat klang mee.

het witte horloge bandje verkleurd helaas snel waardoor het er vies uit ziet. het pennetje is binnen no time weg.

Pluspunten

heel fijn niet makkelijk kwijt te raken . egt heel goed heel erg bedankt .

het stokje gaat er met heel veel moeite er uit dus ja daar heb ik wel last van . Maar verder geen vermoeiende dingen

Pluspunten

Voor mijn zoontje de Hallofo gekocht en kreeg hem met geen mogelijkheid open om de sim kaart te plaatsen. Een mail gestuurd en kreeg in het weekend meteen antwoord. Kind blij en mama blij. Dank jullie wel voor de super service.

Pluspunten

Mijn dochter is er super blij mee. Ze mag nu alleen (eerder) van de BSO. Ik was geen voorstander van een mobiel, door leuke apps is zij niet van de telefoon af te slaan. Daar heb je met de Hallofo geen last van en ze is wel bereikbaar. Zij blij en ik blij.

Mag wat dunner....soms lastig met aan- en uittrekken van een jas. Meer kleurtjes.

Pluspunten

Altijd bereikbaar zonder verlies altijd je stereo bij je dus je voelt je niet alleen Je eigen walkmen met radio news een memo riser taken invoering voor belangrijke info voor de gebruiker en een conectie met de computer een muis die kan meehelpen de hallofo om verder te. Gaan met opname opdrachten die je zelf opgeslagen heb zo dat je kan uitbreiden om een creatieve filpje in elkaar puzzeld tot een geheel met behulp van de hallofo mode en pc en nog meer dingen enz voort en het blijft gewoon lekker hangdig en simpel en als je de besste geheugen kaart heb kan je de hele netwerk invoegen van bij voorbeeld de hele bibiotheek van a tot z opslaan maar een waarshuwing als je op formateren druk en je zegt ja dan Ben je alles kwijt en enzevoort de professor heeft iets goods gemaakt en ik denk dat het tijd is om de kinderen te verwennen met een hallofo©

De kleuren verandering bijvoorbeeld Een wite een zwarte of wit en zwart gemix of een oranjanje een groene of blauw of rood of paars maar een hele mooi met alles kleuren van De regenboog een speciale en de rest pharalelisatie

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed idee, een telefoon om de pols van je kind. En je maakt er nog de blits mee ook.

Ik zou het super vinden als de volgende versie meer echte smartphone functionaliteiten heeft.

Pluspunten

De Hallofo is makkelijk te bedienen door mijn dochter. Ze kan soms wat "slordig" met haar spullen omgaan en daarom is de Hallofo echt een uitkomst voor ons. Ze doet hem om en kan lekker gaan spelen. Een "los" mobieltje waren we vast al kwijt geweest... We hebben al vaak de vraag gekregen waar we de Hallofo gekocht hebben.

De microfoon van de Hallofo is niet heel erg goed. Mijn dochter moet hard praten om verstaanbaar te zijn.

Pluspunten

De veiligste telefoon voor bezorgde moeders en verstrooide pubers. Je hoeft hem nooit af te doen.

1. Kleiner maken 2. Find my iphone erin bouwen. 3 waterproof maken

Pluspunten

Het concept is fantastisch. Mijn kleine kan de telefoon niet kwijtraken. Hoort hem altijd. Verder is het horloge goed bestand tegen het gebruik door een kind.

De batterij zou wat langer mee mogen gaan. Misschien nog een keer een waterdicht model?

Pluspunten

geen internet+++++ punt!, Hij zit om de pols dus moeilijk te verliezen. Stootvast door rubberen rand, echt heel stevig! Geen spelletjes+++++punt.

Ook nog GPS zodat je kunt zien waar je kind is, dit is het enige wat ik toch wel mis!

Pluspunten

Stoer, mijn zoon noemt het cool! Draagt hem ook graag, wordt daarom minder snel vergeten. (Mobieltje was hij of vergeten of kwijt!)

batterijduur

Pluspunten

Horloge en telefoon in een

Scherm. Pixels kleuren

Pluspunten

handen vrij ,altijd te bereiken,

toetsscherm erg klein

Pluspunten

Ze kan hem niet kwijtraken. Kwalitatief een goed product. Geluid is goed, veel mogelijkheden.

Ze draagt hem niet, het scherm is te klein vind ze en er kunnen geen apps op zoals op een smartphone.

Pluspunten

duidelijk geluid, beide partijen zijn goed verstaanbaar. fijn in gebruik, omdat je kind vrij is in beweging, dit is niet het geval met een losse telefoon in jaszak of in een tasje.

de gebruiksaanwijziging is erg beknopt. lastig om uit te vogelen hoe het gebruik van het horloge is. ik kom er niet helemaal uit wat de mogelijkheden zijn. het pennetje is lastig te pakken, wanneer je kind een nagelbijter is.

Pluspunten

goede service snelle bezorging top garantie

geen maar hou dit vast

Pluspunten

Kan hem niet verliezen, ziet er cool uit

Andere kleuren

Pluspunten

altijd bij de hand dus niet makkelijk kwijt te raken onopvallend dubbele functie, kids zijn op tijd thuis helemaal super

in begin even wennen, al die knopjes..............

Pluspunten

Super mooi horloge! En zo handig met tel erin. Al mijn vriendjes zijn jaloers..ik heb hem gekregen van mijn opa peter van slooten. Echt super blij ermee!

Zou fijn zijn als er een koptelefoon bij zou zitten, zodat niet iedereen mee kan luisteren als ik bel of gebeld word.

Pluspunten

De service is goed. Snelle reactie en toen mijn hallofoon niet goed bleek snel een nieuw exemplaar. De hallofoon is prettig om te hebben. Hij raakt niet snel kwijt zoals een normale mobiel. Onze zoon vindt hem ook erg stoer en maakt de blits bij vriendjes. De hallofoon kan tegen een stootje. Kortom, zeker geen miskoop.m

We hebben een witte en dit is wel een erg besmettelijke kleur. Het bedienen van de hallofoon is wel wat gepriegel al lukt het de jongeren beter. Het pinnetje is bijna niet te pakken als hij helemaal in het bandje zit dus dat maakt het, omdat je dan je vingers miet gebruiken, nog wat lastiger. Verder zou het bandje wat soepeler mogen zijn en het horloge wat minder plomp voor beter draagcomfoort. Vooral voor tenger gebouwde kinderen is het een fors horloge

Pluspunten

makkelijk multi funtioneel

batterij gaat er soms af als je hem af doet batterij snel leeg

Pluspunten

Zuinig met batterij en bellen, leuk ontwerp

Witte bandje was al in 1 week vies en gelig. Pennetje komt er niet zo makkelijk uit en je moet erg hard drukken om te sms-en o.i.d.

Pluspunten

Makkelijk in omgang, hij doet wat hij moet doen BELLEN

Misschien andere hippe kleuren