Werkt wel maar niet zoals verwacht

Op zich zijn we wel tevreden, maar het werkt allemaal net te traag en net niet goed genoeg. Duurt lang voordat videobellen lukt, als je zelf al ophangt, blijft ‘ie op horloge gewoon nog overgaan een tijdje. Ook hoort ons zoontje ons niet erg goed als hij buiten is. Het is een fijn horloge om te hebben zodat hij zelf kan buiten spelen, maar kwalitatief gezien had het wel beter gekund.

Heel fijn horloge voor (de volgende) stapjes richting meer en meer vrijheid

Na een uitgebreide zoektocht op internet kwam ik eindelijk een horloge tegen wat precies de apps bevat die we zochten voor onze zoon van 10. WhatsApp, (video)bellen, via Spotify zelf zijn eigen playlistjes afspelen met de Bluetooth oortjes, een stappenteller, games, selfies maken met zn vriendjes.... hij is er super blij mee en wij ook! Hij past goed, niet te groot en is makkelijk op te laden en in te stellen. Daarnaast vind ik de service en communicatie vanuit Rebel Cactus fantastisch. Als er iets is met het horloge (bijv updaten van de apps of waterschade door er per ongeluk mee te gaan zwemmen) wordt er snel en oplossingsgericht gecommuniceerd. Echt super!

Het product voldoet aan de verwachting. We hadden een kleine software glitch maar die werd razendsnel behandeld en opgelost. Helemaal top!

Super fijn horloge, goede service en stoer om te dragen

We hebben het horloge een aantal maanden in gebruik naar volle tevredenheid. Er was een klein lijntje in het scherm gekomen waarbij het horloge is vervangen voor een nieuwe, waarbij de communicatie boven verwachting soepel en snel verliep en keurige email kreeg met instructie om het nieuwe horloge weer te activeren. Voor dit horloge kregen we de toegang tot een nieuwe app voor locatiebeheer wat een stuk fijner werkt dan de vorige, een hele verbetering en deze app is van Rebel Cactus zelf. We gebruiken hem vooral als hij gaat buiten spelen of bij een vriendje gaat spelen en bij bezoek aan bv een pretpark. Het is een fijner gevoel dat je hem kan bellen en kan zien waar die is. Meestal sturen we een berichtje via whatsapp naar hem wat voor ons mede bepalend was voor de keuze van dit horloge dat er whatsapp op zit, zelfs beeldbellen is mogelijk via whatsapp (enkel vanaf horloge naar de ouder) en whatsapp bellen kan van en naar beide. De Rebel Cactus sprak ons aan dat je dus whatsapp kon gebruiken en simpel van je eigen telefoon kan bellen/appen en een eigen simkaart kan gebruiken. Enige waar we bang voor waren is dat die te groot zou zijn maar dat valt enorm mee en is juist fijn om te bedienen en te bekijken. Dit is ons derde horloge, hiervoor 2 andere merken, deze is het beste die we gehad hebben.

Geen zorgen meer!

Zo fijn dat mijn kinderen nu beter bereikbaar zijn voor ons als ouder en de kinderen zijn zelf ook blij met alle (fun) mogelijkheden op de watch.

Top horloge !

Horloge is makkelijk in gebruik en kan zeker tegen een stootje! Mijn zoontje draagt hem met plezier! Een echte eyecatcher!

Geweldig en super handig

Heb de smart watch in huis voor me zoontje, ideaal en makkelijk te gebruiken aanrader!!

Snelle levering en werkt supergoed!

Top product voor kind (en ouders)

Super stoer horloge! Fijne stap voor papa en mama naar meer zelfstandigheid. Top voor zoon of dochter die muziek kan luisteren, spelletjes kan spelen en kan appen/ bellen. Touchscreen knopjes zijn best klein voor volwassen vingers. Eventueel zo'n pennetje erbij zodat je niet steeds mis tikt.

Super handig

Geweldig en stoer voor de kids. Super handig voor de ouders.

Super horloge voor jonge kids die buiten spelen en jij als ouder ze wilt loslaten maar toch af en toe wilt weten hoe het gaat? Je hoeft ze niet te zoeken maar belt en je weet het! Daarnaast ook nog leuke muziek erop en spellen, wat wil je nog meer! Een keer was er iets kapot gegaan en kreeg meteen een nieuwe, top service!

Super handig en stoer voor dochter van 4

Onze dochter is 4 jaar en gaat steeds meer de buurt in op haar fietsje, lekker spelen met de buurt kinderen! We kunnen en willen haar niet steeds in de gaten houden en met de Rebel Cactus kunnen we haar toch altijd even bellen als we haar niet kunnen vinden. Tevens is de SOS knop waarmee ze ons kan bereiken erg handig voor het geval er iets aan de hand is. Onze dochter vind het horloge erg stoer, vooral de functie om muziek af te spelen!

Super service!

Geeft een gerust gevoel om je kind direct te kunnen bereiken van tijd tot tijd (en omgekeerd). Persoonlijk en klantgericht. Snelle levering van een mooi product. Problemen worden adequaat opgelost.

Fantastische service!!

Dit stoere horloge is geweldig! De service van rebel cactus verdient een dikke 10. Zoals ze omschrijven; niets is ze te gek. Direct antwoord op al je vragen, denken met je mee en is er iets mis met je aankoop, ze lossen het direct voor je op!

Snelle en goede service, bandje was stuk => nieuwe opgestuurd gekregen => Top! thnx!

Pluspunten

Vriendelijke en snelle service. Bij problemen word je direct goed geholpen

meer spelletjes aanbieden ;-)

Pluspunten

Leuke spellen die er opgezet kunnen worden. Goede en snelle service! Echt perfect en snelle reacties via de mail.

niks. alleen maar positieve ervaringen !

Pluspunten

Het product - Mijn dochter van 7 was in extase toen ze het Rebel Cactus horloge kreeg voor Sinterklaas. Een eigen horloge waarmee ze kan bellen, gebeld worden en waar je ook leuke spelletjes op kan doen (en nog heel vele andere dingen). Hij gaat niet mee naar school, maar enkel voor gebruik Klantenservice - op en top met echte focus op klanttevredenheid!

geen

Pluspunten

Erg fijn dat we heel snel een nieuw schijfje opgestuurd kregen toen bleek dat deze niet mee was geleverd. Alles werkt super.

Pluspunten

Super goede service als er iets mee is maak je niet vaak meer mee.

Pluspunten

Het horloge onder de kerstboom gelegd met ook de namen van papa en mama erop. Het was een gezamenlijk kado omdat we er allemaal iets aan hebben! Wat een uitkomst! Kinderen blij en papa en mama gerust! Dit bedrijf levert top service! Een mailtje wordt altijd vriendelijk en snel beantwoord. En er wordt naar een oplossing gezocht. Ik heb dit al een aantal keren ervaren. Heel fijn idee wanneer je zo'n horloge aanschaft. Ik ga er ook een aanschaffen voor de jongste telg die de buurt gaat verkennen! Op een camping is het ook ideaal!

Pluspunten

Super bedrijf met geweldige producten en perfecte service. Er was bij het installeren van het Rebel horloge iets afgebroken, mail gestuurd en binnen 2 dagen had ik een nieuwe!!!

Pluspunten

Toffe website * leuk product (smartwatch) * snelle en correcte service * hip en jong * :-)

Pluspunten

TOPSERVICE! Nadat het horlogebandje afbrak, kregen we na een berichtje gestuurd te hebben direct een nieuwe Rebel Cactus in de bus. Echt een superservice! Het horloge wordt hier dagelijks gebruikt, dus we waren ontzettend blij met deze oplossing. Bedankt Rebel Cactus! Groetjes Angelique

Geen

Pluspunten

Goed product en perfecte service. Ik heb voor beide kinderen een Rebel Cactus. De jongste had de pech dat haar horloge niet perfect werkte. Ik kreeg zonder enige moeite direct een nieuw horloge toegestuurd.

Over Rebel Cactus

Rebel Cactus kidssmartwatches - Laat je kind de wereld ontdekken en altijd bereikbaar zijn. Voor veel fun en veiligheid! * Simkaart erin en bellen maar. Altijd bereikbaar! * Weet altijd waar je kind is met GPS, Geofencing, SOS * Stappenteller, Muziek * Spatwaterdicht & kidsproof * Leerzame & slimme spelletjes * Voicechanger (klink als een Alien of Robot!) * Verwisselbare horlogebandjes & personaliseer met charms * Camera, Spotify, Whatsapp, Instagram & TikTok * 4G, Bluetooth & Wifi * Connect Rebel Cactus smartwatch met JBL Kids bluetooth headset of JBLPop speaker! Rebel Cactus is officieel dealer van de JBL Kidslijn. Rebel Cactus is te koop via rebelcactus.com, Wehkamp, BCC, bol.com en Toverkast.nl.