3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze kan hem niet kwijtraken. Kwalitatief een goed product. Geluid is goed, veel mogelijkheden.

Ze draagt hem niet, het scherm is te klein vind ze en er kunnen geen apps op zoals op een smartphone.

Pluspunten

duidelijk geluid, beide partijen zijn goed verstaanbaar. fijn in gebruik, omdat je kind vrij is in beweging, dit is niet het geval met een losse telefoon in jaszak of in een tasje.

de gebruiksaanwijziging is erg beknopt. lastig om uit te vogelen hoe het gebruik van het horloge is. ik kom er niet helemaal uit wat de mogelijkheden zijn. het pennetje is lastig te pakken, wanneer je kind een nagelbijter is.

Pluspunten

goede service snelle bezorging top garantie

geen maar hou dit vast

Pluspunten

Kan hem niet verliezen, ziet er cool uit

Andere kleuren

Pluspunten

altijd bij de hand dus niet makkelijk kwijt te raken onopvallend dubbele functie, kids zijn op tijd thuis helemaal super

in begin even wennen, al die knopjes..............

Pluspunten

Super mooi horloge! En zo handig met tel erin. Al mijn vriendjes zijn jaloers..ik heb hem gekregen van mijn opa peter van slooten. Echt super blij ermee!

Zou fijn zijn als er een koptelefoon bij zou zitten, zodat niet iedereen mee kan luisteren als ik bel of gebeld word.

Pluspunten

De service is goed. Snelle reactie en toen mijn hallofoon niet goed bleek snel een nieuw exemplaar. De hallofoon is prettig om te hebben. Hij raakt niet snel kwijt zoals een normale mobiel. Onze zoon vindt hem ook erg stoer en maakt de blits bij vriendjes. De hallofoon kan tegen een stootje. Kortom, zeker geen miskoop.m

We hebben een witte en dit is wel een erg besmettelijke kleur. Het bedienen van de hallofoon is wel wat gepriegel al lukt het de jongeren beter. Het pinnetje is bijna niet te pakken als hij helemaal in het bandje zit dus dat maakt het, omdat je dan je vingers miet gebruiken, nog wat lastiger. Verder zou het bandje wat soepeler mogen zijn en het horloge wat minder plomp voor beter draagcomfoort. Vooral voor tenger gebouwde kinderen is het een fors horloge

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

makkelijk multi funtioneel

batterij gaat er soms af als je hem af doet batterij snel leeg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zuinig met batterij en bellen, leuk ontwerp

Witte bandje was al in 1 week vies en gelig. Pennetje komt er niet zo makkelijk uit en je moet erg hard drukken om te sms-en o.i.d.

Pluspunten

Makkelijk in omgang, hij doet wat hij moet doen BELLEN

Misschien andere hippe kleuren

Pluspunten

Super stoer, altijd bij de hand om je vader of moeder te bellen, ouders voelen zich fijner door het idee dat ze altijd bereikbaar zijn igv nood door hun kind. Valt niet uit zakken zoals een normale mobiele telefoon wel doet. Ook heel cool om mee te spelen, hij waant zich net een geheim agent.

Waterdicht maken, betere kwaliteit oordopjes (na een paar uur al stuk) , betere kwaliteit apparaat zelf; frontje zit vast met palktape en die liet al meteen los. Eenoudiger maken qua instellen als je hem in gebruik neemt, en lastig dat je de klok weer moet goed zetten als je de accu omwisselt. Accu zou apart op moeten kunnen laden ipv in apparaat. Bandje zou nog iets strakker moeten kunnen, hij heeft nu steeds blauwe plekken op zijn hand. 'Waar is mijn hallofo' instellen erop, in geval van verlies of diefstal, zoals een iphone ook heeft. Optie om oproepen van onbekenden te kunnen tegenhouden, zodat er alleen gebeld kan worden met contacten in contactenlijst. Gisteren belde er namelijk iemand verkeerd verbonden, een onvriendelijke man die erg lelijk deed tegen mijn zoontje.

Pluspunten

Goed geluid, leuke extra functies, stoer en solide uiterlijk, werkt perfect, super cool ding, fantastische service

Touch screen alleen geschikt voor kleine kindervingertjes of pennetje, niet voor wat 'grotere vingers' Display zou wat groter mogen

Pluspunten

Mooi vormgegeven. Duidelijk te verstaan. Kind vriendelijk in gebruik. Mijn zoon is super trots dat hij er een heeft. Hij mag nu van ons gewoon lekker de straat op zonder ons steeds te heven komen vertellen waar hij uithangt. (10 jaar)

Pinnetje snel kwijt. WiFi krijg ik niet aan de praat.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Je kinderen zijn prima bereikbaar en kunnen ook de ouders altijd bellen

In de technologie die zich snel ontwikkelt, is de manier waarop de Hallofo moet worden bediend al snel wat ouderwets. Kleine knopjes, soms lastig aan te klikken. Ik merk dat de attractiviteit van de Hallofo nog geen maand na aanschaf al heel snel veel minder wordt.

Pluspunten

Mijn zoon is nu altijd bereikbaar en hij is nooit meer te laat.

Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien voor in de toekomst de horloges wat kleiner maken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mijn kind is altijd bereikbaar

Pluspunten

Gebruiksvriendelijkheid Gebruiksgemak Service van leverancier Kwaliteit prijsverhouding

Grotere menu / lettertype

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede accu goed geluid

het is zeer lastig om met het pennetje dingen in te toetsen. Je moet heel hard drukken voor dat het reageert.

Pluspunten

Eenvoudige bediening Prima geluidskwaliteit ook buiten in de wind Mooi compact ontwerp Prima service

Waterdichtheid Gebruik stylo

Pluspunten

Hallofo heeft onze dochter altijd om en kan hem (bijna) niet kwijtraken. Goed geluid, goede ontvangst. Stoer design.

Stylo valt er makkelijk uit en is dus al weg. Als de batterij helemaal leeg is geweest moeten alle instellingen (datum, tijd) opnieuw worden ingevoerd. Deze zouden behouden moeten blijven. Een thuisbellen knop op startscherm zou handig zijn.

Pluspunten

Dat je kind bereikbaar is zonder een "mobiele telefoon"

Het zou mooi zijn als je je kind kunt volgen wanneer hij of zij niet opneemt. Dus dat je kan zien waar hij of zij op dat moment is dmv bv een app op je eigen mobiele telefoon

Pluspunten

Wat een top product. Mijn neefje is er helemaal blij mee!

Over Rebel Cactus

Rebel Cactus kidssmartwatches - Laat je kind de wereld ontdekken en altijd bereikbaar zijn. Voor veel fun en veiligheid! * Simkaart erin en bellen maar. Altijd bereikbaar! * Weet altijd waar je kind is met GPS, Geofencing, SOS * Stappenteller, Muziek * Spatwaterdicht & kidsproof * Leerzame & slimme spelletjes * Voicechanger (klink als een Alien of Robot!) * Verwisselbare horlogebandjes & personaliseer met charms * Camera, Spotify, Whatsapp, Instagram & TikTok * 4G, Bluetooth & Wifi * Connect Rebel Cactus smartwatch met JBL Kids bluetooth headset of JBLPop speaker! Rebel Cactus is officieel dealer van de JBL Kidslijn. Rebel Cactus is te koop via rebelcactus.com, Wehkamp, BCC, bol.com en Toverkast.nl.