Pluspunten

Duidelijke productafbeeldingen, specificaties en aflevervoorwaarden. Prima verpakking en aflevering.

Pluspunten

Vriendelijk en snel.

Zou het voor nu niet weten.

Pluspunten

Precies zoals op de foto's, goede kwaliteit, goede communicatie

Geen

Pluspunten

Snelle zorgvuldige levering. Ik ben dik tevreden!

Pluspunten

Geen bericht ontvangen over datum bezorging.

Pluspunten

De stoelen zijn netjes afgeleverd en voldoen aan de verwachtingen die we hadden n.a.v. de informatie op de site.

Bij uitgestelde levering zou ik het wenselijk vinden als het bedrijf dat zelf aangeeft d.m.v. een mailtje. Nu moest ik zelf het initiatief nemen en informeren naar de levering toen de eerste levertermijn al was verstreken. Ook heb ik geen bericht gehad m.b.t. de exacte leverdatum en was ik toevallig thuis, anders had DHL de levering weer meegenomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze hadden de stoelen die ik wou. Bij vragen antwoorden ze klantvriendelijk en snel.

Een bevestiging mail zou gewaardeerd zijn. Ik koos voor deze site omdat ze beweren dat je een voorkeursdag kan aangeven wanneer je het bezorgd wil hebben. Helaas was dit niet het geval... ik wou ze maandag, vrijdag of zondag krijgen. Maar ik kreeg een bericht dat ze op donderdag komen, jammer.

Pluspunten

grote sortering stoelen, snelle levering

deellevering ontvangen: duidelijker maken dat deel stoelen niet op voorraad was, en wanneer die dan ook geleverd worden.

Pluspunten

Onze bestelde stoelen waren niet direct beschikbaar. Alleeetkamerstoelen heeft daarom direct vervangende stoelen geleverd en ze gewisseld toen ze weer beschikbaar waren. Erg fijn!

Verbeter de communicatie omtrent levering. En zorg dat het duidelijker is op de Website welke stoelen wanneer leverbaar zijn. Bij de order bevestiging dit nogmaals aanduiden

Pluspunten

snelle levering, overzichtelijk

in dit geval niet

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie en fijne stoelen voor een goede prijs de klantenservice is telefonisch goed bereikbaar

in november stoelen besteld die volgens de website binnen 1 week geleverd zouden worden, na 2 weken (zonder stoelen) contact opgenomen met de klantenservice. De stoelen zouden pas in januari binnenkomen. Over deze levertijd van 3 maanden zijn wij niet geïnformeerd na onze bestelling. Halverwege januari opnieuw contact opgenomen, omdat we nog steeds niks hadden vernomen. De stoelen zouden binnen één week geleverd worden en we zouden snel een bevestiging krijgen met track&trace code. Een week later werden de stoelen inderdaad geleverd. Wij waren alleen zelf niet thuis want we hadden nooit een bevestiging van verzending ontvangen! We vinden het erg jammer hoe de communicatie is verlopen en zullen daarom niet opnieuw bij dit bedrijf iets bestellen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs/kwaliteit

Stoelen werden bezorgd zonder bericht en/of track en trace code! Ze zijn buiten voor de deur gezet, aangezien we niet thuis waren. Levering was ook ruim maand later dan voorspeld.

Pluspunten

Snelle levering en fijne klantenservice! Ik zou vaker hier bestellen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle accurate levering. Mooie stoelen die lekker zitten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering!

Er is niet aangegeven wanneer er geleverd zou worden. Na betaling stonden jullie na drie dagen op de stoep. Gelukkig waren wij thuis. Wellicht aangeven wanneer jullie leveren + tijdstip.

Pluspunten

Snelle en goede levering

Pluspunten

Klantvriendelijk en goede service! Stoelen waren 1 week na bestelling binnen en ik ben super blij met mijn keuze stoelen!

Pluspunten

Goed en netjes te woord gestaan..

Geen zaken meer doen met TNT post

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De levering van de stoelen was supersnel, en de klantenservice perfect. Ik had namelijk 4 verschillende stoelen besteld, en wilde graag toch 1 van deze ruilen voor een andere kleur. Hierover heb ik meerdere malen contact via mail gehad, en dit verliep heel prettig. Klantvriendelijk en de medewerker(s) hielden me goed op de hoogte.

Pluspunten

Mooie fijne stoelen. Prachtig van kleur. Goed afgeleverd volgens afspraak.

Pluspunten

Goede kwaliteit spullen, scherpe prijs en prima service

Pluspunten

prima levering, stoel is stevig

geen

Energieplein 18 2031TC Haarlem