Pluspunten

Mooie stoelen, goede communicatie

Duidelijkere informatie over de levering(stijd)

Pluspunten

Ik schrijf meestal geen reviews maar wil toch even mijn waardering geven. Er was een vertraging in de levering. Heel vervelend maar door de vriendelijke telefonische hulp en correcte afhandeling uiteindelijk een zeer goede ervaring met alleeetkamerstoelen gehad. Dank!

Meer nauwkeurige levertijd

Pluspunten

In januari bestelde ik 4 stoelen, die een paar dagen later geleverd werden. Van de stoelen bleken enkele vloerbeschermers te missen en enkele waarvan een schroefje mistte. Ik heb erover gee-maild en kreeg een doosjes met reserve vloerbeschermers en schroefjes opgestuurd. Keurig afgehandeld hoor!

Pluspunten

De stoelen die ik had besteld waren snel geleverd, super fijn want ik had deze snel nodig. Ook fijn en duidelijk telefoon contact gehad!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

geen idee heb via de website besteld.

bezorging zou beter kunnen neem een voorbeeld aan cool blue

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Stoelen zijn prima

Zou de stoelen binnen een week ontvangen. Werd 2 maanden. Moest zelf communicatie op gang houden. Zeer summiere beschrijving hoe de stoelen in elkaar te zetten. De zittingen zijn nu oké maar de rugleuningen zitten zeer wankel vast. Krijg het met dat lullige imbussleuteltje niet voor elkaar en heb er een tennisarm aan over gehouden.

Pluspunten

Prima website. Makkelijk bestellen.

Kreeg verwarrende informatie over de bezorging. Zou eigenlijk 3 weken levertijd zijn; toen kwamer een mail dat de stoelen er al binnen een week zouden zijn; maar die afspraak klopte niet, waren niet verschenen; opnieuw een mail, met nieuwe info, die gelukkig wel klopte. Niet een heel erg probleem allemaal, maar beetje irritant.

Pluspunten

Snel

Geen

Pluspunten

fijn contact. snelle levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Graag stoelen afleveren die al in elkaar gezet zijn, dat verwacht je wel bij 18 stoelen :(

Pluspunten

Snel antwoord op mijn vraag (zelfs tijdens de kerst!) Netjes verpakt

Ga zo door!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel erg blij met mn nieuwe stoelen en de service.

- Levertijd was wat lang - Ik kreeg pas een half uur van te voren te horen hoe laat mijn stoelen geleverd zouden worden. Dit wist ik niet van te voren

Pluspunten

Het doet wat het belooft. Vooral de aflevering door het transportbedrijf is fantastisch. Je weet precies wanneer ze komen.

Het zou fijn zijn om eerder te horen wanneer de levering verwacht wordt. Nu zaten er bij ons de feestdag tussen...dus mogelijk speelde dit mee.

Pluspunten

Super netjes afgehandeld, afspraken werden nagekomen en gewoon open en eerlijk contact met Guido! Top!!

Pluspunten

Persoonlijke en klantvriendelijke benadering. Er was wat met de stoelen wat aan de leverancier lag. Hierdoor duurde het even voordat wij de stoelen hadden maar het was opgelost en wij zijn blij met de stoelen. Naderhand werd er een mooi boeket bloemen bezorgd met excuses en succes met de stoelen. Nog nooit meegemaakt ergens. Super attent!!

Geen

Levertijd vond ik ietwat te lang voor een internetbestelling en dat je dan toch al bij bestellen dient te betalen. Met creditcard betalen zou dan beter zijn. Nu was het direct me ideal. Creditcard heeft mijn voorkeur bij internet bestelling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

persoonlijk contact toen levering problematisch verliep + telefonische controle of alles was opgelost

werkt samen met pakketbezorgdienst waar ik eerder (en dus ook nu) slechte ervaringen mee had

Pluspunten

- Vriendelijke en persoonlijke benadering - Er wordt echt meegedacht naar een passende oplossing - Goede klantbenadering Ik heb een hele positieve ervaring met Alle eetkamerstoelen.nl. Daar waar je voor vele "internet" bedrijven vaak niet meer bent dan een nummer, maakte Guido het contact al vanaf het bestelmoment persoonlijk met een leuke reactie op de bestelling en erg goed meedenken met het vinden van de juiste bijpassende barkruk voor aan onze bartafel op ons kantoor. Top! Ga zo door!

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Snelle Levering en lage prijzen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Waardeloze klantenservice en retourproces. Ophalen van een product waar wij niet tevreden over waren kostte ongekend veel moeite waarbij we tot 3 keer toe een volledige dag hebben gewacht op de bezorger.

Pluspunten

Bezorgd zonder problemen, stoel is zoals in foto's overkomt.

n.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelle reacties op e-mails,

licht overdreven e-mails met standaard teksten, onduidelijkheid over levertijd, niet complete levering, kwaliteit levering onvoldoende

Pluspunten

Overzichtelijke webshop en snelle levering. Vriendelijke klantenservice!

Energieplein 18

2031TC Haarlem