Laden reviews...
Laden reviews...
27 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden consequent dat snelle levering en betrouwbare service kenmerkend zijn. Het personeel wordt omschreven als vriendelijk en deskundig, en het bestelproces verloopt vlot. Bij eventuele problemen wordt snel geantwoord en worden oplossingen helder geboden. De algehele ervaring is positief, met nadruk op snelheid, nauwkeurigheid en goede service.
de SW MOTECH 350 zadeltas is goed en stevig gemaakt. de grootte is ook ideaal van omvang met 58cm breed om achterop het zadel te binden. zeer tevreden.
Beveelt aan
19 June 2026
Bart
Zwevegem
Ik had motorlaarzen besteld, deze paste niet goed en werden zonder problemen teruggenomen. Ben langs de winkel geweest om te passen en werd daarbij goed geholpen. Geen advies gericht op het verkopen van, maar een eerlijk en open advies. Het advies was erop gericht mij te helpen en was naar een andere motorlaars te kijken die niet voor 4 Bikers and Bikes verkocht werd. Het merk en type werd voor mij opgezocht.
Beveelt aan
13 June 2026
Frank
Schiedam
Netjes en snel verzonden alles zit er mooi bij past goed na een beetje rustig prutsen alles er mooi op zitten Alleen jammer dat er geen beschrijving bij zit
Beveelt aan
6 June 2026
Gerrit
Amersfoort
Snel geleverd en voldoet aan de verwachting
Beveelt aan
31 May 2026
Rene
Wieringerwerf
Door de snelle levering kon ik mijn motorvakantie op tijd aanvangen.
Beveelt aan
19 May 2026
Peet
Heerhugowaard
Snel geleverd en ik ben helemaal happy met mijn motosneakers! Heel veel dank
Beveelt aan
10 May 2026
Tatiana
Amsterdam
Product (gearindicator) snel geleverd. Bij problemen wordt er snel en vakkundig gereageerd op de mail. Kortom top bedrijf!
Beveelt aan
6 May 2026
Mitchell
Suwald
Voor mn nieuwe helm werd ruim de tijd uitgetrokken. Met wang-pads van een kleinere maat werd mijn helm precies op mast gemaakt. Vriendelijk en uitermate deskundig! Aanrader.
Beveelt aan
28 April 2026
Ronald Koopmanschap
Amersfoort
Verstand van zaken
Beveelt aan
19 April 2026
Bertus
Gemert
Sturen je aankoop op tijd op en met retour handelen ze dit ook heel netjes af . Ik raad bikers 4 bikers and bikes zeker aan !
Beveelt aan
4 April 2026
Marieke
Amsterdam
Deskundig advies. Snelle levering.
Beveelt aan
2 April 2026
A.
Groningen
Mijn MonkeyLaser werd snel bezorgd, inclusief batterijen. Echter deze waren maar goed tot juli 2024. Na één mailtje kreeg ik prompt nieuwe toegezonden. Ik beveel deze winkel bijzonder aan! Victor
Beveelt aan
23 February 2026
Victor
Ohé en Laak
Snelle levering prima product
Beveelt aan
15 February 2026
Jan-Willem
Gaanderen
Onderdelen snel geleverd
Beveelt aan
3 February 2026
Wim
Sint Nicolaasga
Deze site opslaan voor de volgende keer.
Beveelt aan
6 December 2025
Edwin
Maassluis
Zie boven
Beveelt aan
15 November 2025
John
Epe
Werd na het bestellen nog ff een mailtje gestuurd om de juiste versie van mijn motor te checken.
Beveelt aan
11 November 2025
rutger
SINDEREN
Bijna 10 jaar geleden heb ik deze gekocht en wilde eigenlijk precies dezelfde. Dus ervaren met deze schoen, AlpineStars Mono Fuse. Gelukkig had 4Bikers&Bikes deze nog liggen. Snel besteld en snel geleverd!
Beveelt aan
7 October 2025
Peter
Waddinxveen
Snelle verzending en goed verpakt.
Beveelt aan
7 October 2025
H.W.
Venlo
Snel geleverd, rugtas kriega, helaas draagbanden te kort. Retour gestuurd en snel het aankoopbedrag terug gestort.
Beveelt aan
22 September 2025
W.
Buitenpost
Ik heb hier op aanraden van een vriend mijn helm en nieuwe jas gekocht en werd.niet teleurgesteld! Als je qua prijs het onderste uit de kan wil hebben moet je online kopen, als je top advies en informatie wil, en dat er de tijd voor je word genomen , en gewoon een normale prijs wil betalen dan moet je hier zijn! Uiteindelijk mijn helm, communicatie systeem en jas hier besteld , en dat werd keurig een paar dagen later door PostNL thuis afgeleverd, inclusief opgeladen en geplaatst systeem en rugbeschermer....ik ben helemaal blij met mijn goedpassende, en op elkaar afgestemde spullen, en zal hier zeker terugkomen ondanks dat ik ruim 1,5 uur verderop woon.
Beveelt aan
7 September 2025
Werner
Zoetermeer
Erg goede klantenservice
Beveelt aan
6 August 2025
M
Maren-Kessel
Reeds 2 x dat post NL het niet aanleverd maar ik zelf naar een post punt moet rijden terwijl we wel thuis of op kantoor aanwezig waren. Ze zijn gewoon niet komen opdagen en dan krijg je een mailtje met Je kan iw pakje ophalen. Ookbsteeds nogveens een dagvlater. Stel voor om met DHL te werken die komen wel terplaatse en komen zelf terug indien nodig.
Beveelt aan
2 August 2025
Harry
Antwerpen
Uit de informatie blijkt niet dat de originele knipperlichten NIET passen op de korte kentekenplaathouder (ik heb originele knipperlichten). Aan de telefoon wordt gedaan alsof ik dat had moeten weten. Maar in dat geval had op de verpakking of op de website moeten staan dat het niet compatibel is. Slechte informatie/communicatie. Teruggestuurd, maar de retourkosten zijn voor mijn rekening (€ 8,24).
Beveelt niet aan
21 July 2025
Cor
Roermond
Positief of negatief. Graag geven wij als winkelier een reactie hierop en onze kant van het verhaal. Zodat ook lezers van onze beoordelingen een eigen oordeel hierover mogen hebben en de waarde van de beoordeling zelf mogen bepalen.
Er wordt een korte kentekenplaathouder bij ons online besteld, koper komt na het ontvangen er achter dat de originele knipperlichten van Kawasaki hier niet op passen. Geeft telefonisch aan, dat het niet duidelijk in de productomschrijving staat vermeldt dat originele knipperlichten hier niet op passen. Hierin heeft koper helemaal gelijk en hadden wij beter in de productomschrijving moeten vermelden, om misverstanden te voorkomen. Naar aanleiding hiervan zijn er aanpassingen in de productomschrijvingen gedaan.
De motor specifieke kentekenplaathouder wordt standaard geleverd met universele knipperlichtbeugels waarop de meeste universele knipperlichten gemonteerd kunnen worden. De originele Kawasaki/ Honda/ Suzuki etc knipperlichten passen in veel gevallen niet door de dikkere pootjes van de knipperlichten. (voor originele knipperlichten zijn hier optionele beugels voor)
Wij denken graag mee aan een mogelijke oplossing. Maar het begint bij de manier van hoe het telefoongesprek begint. Als de persoon direct door de telefoon alleen maar zijn volle frustratie uit, omdat het niet past, de meegeleverde bouwbeschrijving onduidelijk wordt bevonden en dat het bestelde terug wil sturen. En wij tussen de frustraties door moeten vragen wat er niet past. Wordt het pas duidelijk wat het probleem is. Door de hoeveelheid geuite frustratie heeft het geven van een oplossing weinig zin en is terugsturen de beste oplossing.
4 dagen voor vertrek, een kentekenplaathouder monteren en balen dat het niet past. Kunnen wij begrijpen. Maar als het gesprek op een nette manier was begonnen, doen wij ons best om het probleem op te lossen. Ook de verzendkosten hadden wij vergoed als het gesprek anders was gelopen.
Was op zoek naar ketting vet in een pot, en dus geen spuitbus. Meeste online shops hebben alleen spuitbussen met ketting vet. 4 Bikers and Bikes had wat ik zocht.
Beveelt aan
11 July 2025
Sander
Dronten
Eerlijk advies | 4 Bikers and Bikes
‘De ergernis van een product duurt voort, als de vreugde van de lage prijs al lang is vergeten’
Wij zien het maar al te vaak in onze fysieke winkel. Een helm die niet fijn zit, motorhandschoenen die knellen etc. Bij 4 Bikers and Bikes krijgt u persoonlijke begeleiding bij het aankopen van uw motorkleding. Wij zorgen er voor dat u niet voor verrassingen komt te staan. Eerlijk advies en de juiste verwachtingen bij het juiste product, zorgen er voor dat u kunt genieten van het motorrijden.
Strijperdijk 3
5595XM Leende
Branch
Automotive
Specializations
E-bikes, Fietsen
Webshops