klantvriendelijk

Vooraf onze bestelling zijn keurig en deskundig onze vragen telefonisch beantwoord

Supersnelle levering, blij mee!

Goed. Snelle levering en goede klantenservice.

Goed. Snelle levering en goede klantenservice. Motorhandschoenen waren te klein. Retour gestuurd en meteen daarna de goede maat ontvangen. Prettige communicatie.

Uitmuntend

Alle tijd genomen voor goede uitleg en advies.

zeer goed werd zelfeen melding gemaakt van een heel klein beschadiging enwerd korting opgegeven prima

Goede service en snelle levering

Mooi assortiment met top merken. Dameslaars Büse D20 besteld. Op voorraad. Maandags besteld en dag later geleverd. Keurig verpakt. Heldere site. Echte aanrader om hier te bestellen.

uitstekend

Besteld fuelx. ktm duke 390. Snelle en correcte levering als beloofd.

Snelle levering en goede communicatie

Alles verliep vlekkeloos

keurige afhandeling en snelle levering

Ik plaatste mijn bestelling. De site gaf aan dat de bestelling pas over 14 dag zou leveren. Beetje teleurgesteld. Krijg ik nog geen twee dagen later de gehele bestelling binnen. Hoe top!

Top winkel alles mooi overzichtelijk

Mooi overzichtelijk website binnen paar seconden gevonden wat ik moest hebben. Snel verzonden zelfs met de feestdagen er tussen nog snel in huis.

Goed geholpen

Goed advies en snelle service

Goed advies en snelle service

to the point

correct en snelle levering

Snel&goed

Besteld en snel geleverd.

vriendelijk aan telefoon en snelle complete bezorging

heel fijn, telefoonnummer duidelijk op de website, prima webshop maar ik wist toch niet precies wat ik voor mijn motorliefhebbende man moest kopen. werd goed geholpen aan de telefoon, voorraad was op orde en de verzending super snel en compleet. bedankt!

Correct verpakt en verstuurd

Zeer snelle levering

Snelle service goed produkt

Goedkoop en degelijk

Een handig hulpmiddel om je motor met Tie Down vast te zetten doordat de Tie downs verder van de tank en kappen komen te zitten.

Goede levering en klantenservice

Goede levering en klantenservice

Aardige mensen, prima service

Helaas waren de overschoenen voor mij te klein. Maar de service was top en de schoenen zelf zagen er prima uit.

Prima product zoals het wordt beschreven. Alleen jammer dat de bezorger het over de schutting heeft gegooid. Doos beschadigd. Dus zal als ik weer wat besteld een ander bezorg maatschappij doen.

prima bedrijf

snelle levering en ze doen precies wat ze zeggen

Perfecte service

In mijn zoektocht naar de Healtech Thunderbox, die nergens anders op korte termijn verkrijgbaar was, heb ik 4 Bikers and Bikes gebeld. Die had het product beschikbaar en werd nabetaling dezelfde dag nog verstuurd en heb het de volgende dag al ontvangen. Direct die dag nog ingebouwd en ben enkele dagen later naar Luxemburg gereden en heb er daar met volle tevredenheid gebruik van gemaakt.

Strijperdijk 3 5595XM Leende

Over 4 Bikers and Bikes VOF

Eerlijk advies | 4 Bikers and Bikes ‘De ergernis van een product duurt voort, als de vreugde van de lage prijs al lang is vergeten’ Wij zien het maar al te vaak in onze fysieke winkel. Een helm die niet fijn zit, motorhandschoenen die knellen etc. Bij 4 Bikers and Bikes krijgt u persoonlijke begeleiding bij het aankopen van uw motorkleding. Wij zorgen er voor dat u niet voor verrassingen komt te staan. Eerlijk advies en de juiste verwachtingen bij het juiste product, zorgen er voor dat u kunt genieten van het motorrijden.