Ik ontving het product (fuelx lite) zonder problemen. Na het installeren dacht ik dat deze niet correct werkte. De klantenservice was zeer behulpzaam en vriendelijk om me te helpen. Alles in orde.

Goede service, komen afspraken na.

Een artikel was uitverkocht, en ik kreeg keurig mijn geld terug gestort.

Prima website wat het maken van een keuze op basis van motor/type mogelijk maakt

Handige gadgets

Besteld en geleverd. Precies wat ik wilde. ( zo moet dat).

Snel en correct

Snel en correct

Top ! Uitstekende pasvorm

Super !

ik heb 1 aankoop gedaan en is keurig afgeleverd

Netjes hetgeen geleverd wat we besteld hadden. Het bestelde functioneert prima

Vertrouwd!!

Goed!

Waarom geef ik een hoog cijfer? Ik mail over een product, krijg gelijk vakkundig antwoord en de medewerker denkt mee! Onderdeel besteld en alles past aangezien alle alternatieven erbij zitten. En snelle levering!!!

Snelle levering en snelle afhandeling retour

Ik had het Revit doorwaaijasje in 2 maten besteld. Ze waren heel snel in huis en de jas die het niet werd heb ik meteen teruggestuurd en die was binnen een paar dagen alweer teruggestort. Alles ging heel soepel en snel.

Had een telefoon houder besteld van qaudlock, alleen paste die niet op ke moter. Met overleg hebbe we toch de goede kunnen vinden.

Goeie prijs/kwaliteit, snel geleverd

Positief

Snelle en correcte afhandeling

Ik kreeg heel snel reactie op mijn vraag. Vervolgens werd mijn bestelling onmiddellijk opgestuurd.

Meer dan uitstekende service !!

Ik ben in het bezit van een Honda Pan European uit 1998. De achter-schokbreker was aan het eind van zijn latijn en een nieuwe was erg moeilijk te kopen, met meestal een levertijd van 4 tot 6 weken. De heer Seng van 4bikersandbike uit Leenderstrijp zei dat hij het wel kon regelen binnen 1 week, verbazingwekkend. Na 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat de achter-schokbreker er al was, een Hyperpro emulsion. Ik ging hem vandaag ophalen en kreeg daar de heer Seng te spreken die alle tijd voor mij nam om alles uit te leggen, een verademing in deze jachtige tijd. Ik wil hen complimenteren met deze manier van werken en kan deze firma aan iedereen aanbevelen, jullie mogen mij daar zelfs over bellen, geen probleem, 06-48840662

Snelle levering, prima prijs.

Makkelijk besteld en zeer snel geleverd

Werkte goed en beschrijving in engels was duidelijk volgbaar.

Praktisch makkelijk om mee te werken , uitstekend en sterk.

Snel en accuraat

De bestelling; een Helite turtle2 airbag vest kwam zorgvuldig verpakt en snel op bezorgadres aan

duidelijke website en snelle levering

Op de website is duidelijk per merk en type het juiste product te kiezen. Indien op voorraad snelle levering. Prijs van het product is goed.

vlotte en correcte levering

hele vlotte en correcte levering , goede communicatie !

een klant gerichte zaak ,vriendelijke verkoper.

na telefonisch contact met vriendelijke verkoper mijn helm besteld in de webwinkel. binnen de 24hr geleverd in belgie. TOP.

Perfect afspraken nagekomen

Precies zoals omschreven op de website

toestel werkt perfekt

Het is heel eenvoudig om met dit toestel de perfekte speling van de ketting in te stellen. Een echte aanrader

Gisteren besteld, vandaag in huis

Over 4 Bikers and Bikes VOF

Eerlijk advies | 4 Bikers and Bikes ‘De ergernis van een product duurt voort, als de vreugde van de lage prijs al lang is vergeten’ Wij zien het maar al te vaak in onze fysieke winkel. Een helm die niet fijn zit, motorhandschoenen die knellen etc. Bij 4 Bikers and Bikes krijgt u persoonlijke begeleiding bij het aankopen van uw motorkleding. Wij zorgen er voor dat u niet voor verrassingen komt te staan. Eerlijk advies en de juiste verwachtingen bij het juiste product, zorgen er voor dat u kunt genieten van het motorrijden.