Perfect afspraken nagekomen

Precies zoals omschreven op de website

toestel werkt perfekt

Het is heel eenvoudig om met dit toestel de perfekte speling van de ketting in te stellen. Een echte aanrader

Gisteren besteld, vandaag in huis

Online ervaring uitstekend

Besteld en met wat vertraging bezorgd maar goed op de hoogte gehouden

Snel geleverd.

Snel!

Zeer snel ontvangen en naar wens

Snelle levering en goede spullen

Handkappen van barbusters besteld, snel geleverd en mooie kwaliteit

Zeer vriendelijk

Bij problemen met de koeriersdienst zeer snel opgelost en opnieuw verzonden. Zeer vriendelijk . Voor herhaling vatbaar

Correct geleverd

Hele fijne partners

Kreeg het pakketje snel binnen en alles zie er goed uit.

snelle service, goede kwaliteit

prijs/kwaliteit is goed en product werd snel bezorgd

Super aardige mensen met verstand van zaken

Nette prijs voor het snel geleverde product.

Het bestelde tasje boor op bagagedrager was snel geleverd en voldeed aan alle verwachtingen.

Gewoon goed!

Goeie service en snelle levering.

snek besteld en snel bezorgd

Dit was mijn eerste keer dat ik spullen bij jullie bestelde, en dat ging zeer vlot, en alles was prima geregeld en ook snel geleverd ! ... dus zoals het hoort, top geregeld !

Goede kwaliteit snelle service

Zeer goede ervaring

De bestelling zoals gepland klopte niet. Navraag door mij leverde op dat het bestelde artikel door 4bikers&bikes ontvangen was waarbij het een onjuist artikel bleek. Daarop kreeg ik netjes als antwoord dat het juiste artikel binnen twee dagen ontvangen zou worden en dat het artikel direct zou worden doorgezonden naar mijn postadres. Hetgeen correct gebeurde waardoor ik tevreden was met hoe 4bikers&bikes had gereageerd op mijn navraag.

Snelle levering en helemaal naar wens

Super snelle levering, netjes verpakt en vriendelijk contact.

Prima ervaring

Reageren snel en komen ook met oplossingen.!! Mijn broek was een maat te groot en kon hem zo terug sturen en kreeg ik wel de goede maat opgestuurd.

Zeer kundig..

Goede uitleg via de telefoon…

De gear-indicator voor m'n Honda CBF 1000f kreeg ik in een paar dagen thuis.

Snelle levering en prima kwaliteit. De gear-indicator was eenvoudig aan te sluiten ( met één stekker) en het "leren van de versnellingen ging verbluffend eenvoudig en snel. Na een slechte ervaring met Ali-express zooi, was dit het geld meer dan waard.

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle levering, product naar wens.

Voor 17:00 uur besteld, volgende dag bezorgd. Top, triple A+

Strijperdijk 3 5595XM Leende

Over 4 Bikers and Bikes VOF

Eerlijk advies | 4 Bikers and Bikes ‘De ergernis van een product duurt voort, als de vreugde van de lage prijs al lang is vergeten’ Wij zien het maar al te vaak in onze fysieke winkel. Een helm die niet fijn zit, motorhandschoenen die knellen etc. Bij 4 Bikers and Bikes krijgt u persoonlijke begeleiding bij het aankopen van uw motorkleding. Wij zorgen er voor dat u niet voor verrassingen komt te staan. Eerlijk advies en de juiste verwachtingen bij het juiste product, zorgen er voor dat u kunt genieten van het motorrijden.