Zeer kundig..

Goede uitleg via de telefoon…

De gear-indicator voor m'n Honda CBF 1000f kreeg ik in een paar dagen thuis.

Snelle levering en prima kwaliteit. De gear-indicator was eenvoudig aan te sluiten ( met één stekker) en het "leren van de versnellingen ging verbluffend eenvoudig en snel. Na een slechte ervaring met Ali-express zooi, was dit het geld meer dan waard.

Snelle service, goede kwaliteit

Snelle levering, product naar wens.

Voor 17:00 uur besteld, volgende dag bezorgd. Top, triple A+

Prima product

Tevreden.

Goede vriendelijke service en bejegening.

goede en snelle service

binnen 2 dagen was mijn bestelling binnen. Als PostNL geen vertraging had, dan was het de volgende dag geweest.

Uitstekend product, prima service en snelle levering

Uitstekend product, goede informatie en service, snelle levering.

Vriendelijk en snel

Er wordt snel en op een vriendelijke manier gereageerd via de mail. Tevens wordt er goed meegedacht wanneer iets niet beschikbaar is.

Goed en vakkundig geholpen Seng door zijn kennis de juiste keuze kunnen maken.

Stuurverhogers GSR750

Stuurverhogers voor mijn GSR 750 besteld, de volgende dag (zaterdag) in huis. Top gedaan !! Gr Patrick

Snelle levering en kwaliteit product

Online gekocht, en een vlotte snelle en nette afhandeling. Product zoals verwacht.

Prima, makkelijk bestellen en snelle levering

De webshop is overzichtelijk, bestellen/ betalen en levering is prima en snel.

Komen afspraken altijd na

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding, is echt een super mooie rugzak en snelle levering

Stipte levering

per telefoon advies gekregen en online besteld. Werkt prima zo.

Prima assortiment, gemakkelijk bestellen.

Ik had voor mijn motor een aantal electronica-onderdelen nodig. Deze allemaal gevonden bij 4Bikers. Bestelprocedure eenvoudig en snel geleverd. Een product was niet op voorraad en zou een week later bezorgd worden maar bleek toch eerder geleverd te zijn waardoor ik al mijn producten na 3 dagen in de bus had liggen.

Prima gedaan!

Gewoon prima gedaan!

Wacht nog steeds op levering

Volgens jullie zou hij aan postnl geleverd zijn. Volgens postnl is pakket afgeleverd. Tot nu toe is er nog niets afgeleverd en weet ik dus ook niet waar ik moet zijn...

Beste Ronald, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te geven. Volgens de postnl trackandtrace pagina zou de zending inderdaad afgeleverd zijn. Komt het adres en postcode overeen met jouw adres? En is dit het adres welke door jou is ingevuld. Was je op het moment van bezorging thuis of iemand anders in huis die het pakket zou kunnen hebben aangenomen? Ligt het pakketje niet bij de buren? Je heeft ons een 2 omdat postnl de zending mogelijk niet heeft afgeleverd of dat deze bij de buren is afgegeven. Ons waarderen met een 2 lijkt mij niet echt eerlijk. Neem eerst even contact met ons op zodat wij je kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Seng van 4 Bikers and Bikes

Snelle service. Netjes geleverd. Prima tevreden met de service

Betrokken en ervaren medewerkers

Professionele zaak. Personeel weet waar ze het over hebben en adviseren zoals het hoort. Zeker aanrader en hier ga ik vaker terug.

Helemal prima

Goede prijs en snel verzonden

Mooie rugtas

Vinden en bestellen van een goede motor rugtas via Google kwam ik snel uit op de site van 4bikers. Vond het lastig om vanaf een plaatje te weten hoe groot de rugtas zou zijn. Het is wel een mooi formaat, door de harde buitenkant is ie wel iets minder flexibel voor het volstoppen met je spullen. Maar prima tas voor een ritje naar werk of dagrit, mooi design en zit stevig op m'n rug met de tailleband. En prima prijs, niet duur.

Strijperdijk 3

5595XM Leende

Over 4 Bikers and Bikes VOF

Eerlijk advies | 4 Bikers and Bikes ‘De ergernis van een product duurt voort, als de vreugde van de lage prijs al lang is vergeten’ Wij zien het maar al te vaak in onze fysieke winkel. Een helm die niet fijn zit, motorhandschoenen die knellen etc. Bij 4 Bikers and Bikes krijgt u persoonlijke begeleiding bij het aankopen van uw motorkleding. Wij zorgen er voor dat u niet voor verrassingen komt te staan. Eerlijk advies en de juiste verwachtingen bij het juiste product, zorgen er voor dat u kunt genieten van het motorrijden.