Kwaliteit is goed en snelle afhandeling

geweldige service en product

dag na bestelling geleverd en tevreden m.v.g.

Mooie vachten, vlotte levering.

Overzichtelijke site, vlotte levering van mooie vachten en meteen handige verzorgingshandleiding bijgesloten. Geen (onnodig) plastic als verpakking.

Bedankt voor uw vriendelijke recensie! Veel plezier van de bestelling toegewenst.

Aanrader

Zeer degelijke service en kwaliteit. Vannacht niet wakker geworden van pijn door de medicinale vacht.

Wat fijn te horen. Ik hoop dat u veel pijnloze nachten mag genieten van het vacht!

postief!

De vachten die ik ontvangen heb kloppen met de bestelling die ik gedaan heb.Handige beschrijving bijgeleverd.

Vlotte en tijdige levering

Vlotte en tijdige levering

Specialist voor vachten!

Overzichtelijke website. Goede sortering en op voorraad. Goede prijs en snel geleverd. Ik gebruik het lamsvacht als onderleg voor mijn motorzadel. Het zit heerlijk en krijg nu geen pijn meer aan mijn zitvlak, ook niet na lange motortochten van >500km. Zeer tevreden

uitstekende service

Vlak voor Kerst een bestelling geplaatst. Binnen 24 uur geleverd. Lammy herenhandschoenen waren vakkundig verpakt en bevallen prima. Info op de website is goed.

Ouderwets goede service

Zeer fijn bedrijf, helder in communicatie en maken met hun goede dienstverlening dat je je als klant geen nummer voelt.

Superervaring

Zwart ijslands schapenvacht besteld die er nog mooier uitzag dan op de foto. Ik ben zeer tevreden en hij staat prachtig op mijn favoriete stoel!

snelle service

mooie vachten, is een aanrader,

super mooie vacht precies als op de foto

Mooie bruine Texelse schapenvacht gekocht en zelf opgehaald in het fraaie historische pand in Bolsward. Gastvrij personeel en verl keuze

Mooie vacht

Niet helemaal tevreden maar een goede service

Spijtig dat vacht niet is zoals op de foto. Een beetje ontgoocheld maar toch tevreden over de aankoop. Ik denk dat ik beter ter plaatse koop. Natuurlijk is de winkel niet zo dichtbij voor mij. De klantenservice was zo vriendelijk om een omruiling voor te stellen. De vacht voor de hond is van een superieure kwaliteit en niet duur volgens mijn normen.

top! goed advies, snelle verzending, goede producten

top! goed advies, snelle verzending, goede producten

Veel keuze in mooie vachten

Je krijgt wat je besteld en het zijn echt mooie vachten.

Goede producten, snelle bezorging.

Goede website, snel kunnen vinden wat je zoekt, ruime sortering. Vooral de unieke foto's vind ik goed, je weet wat je krijgt. Bezorging snel en goed.

Prachtige vacht en zeer snel geleverd.!

Prachtige vacht en zeer snel geleverd.!

Goede kwaliteit en snel geleverd!

De vacht was precies zoals op de site vermeld staat. En, wat ik erg kan waarderen, er zat een handgeschreven boodschap bij. Levering was snel. Kortom een goede ervaring!

Mooie schapenvacht, vlotte levering

De schapenvacht voldoet prima aan de beschrijving. Mooi formaat vacht met heerlijk zachte wol.

Prachtig kleed en zeer snel geleverd

Goed en snel geleverd.!

Product ziet er goed uit. Zijn er heel blij mee.

Meer service dan verwacht

Een 7 is als alles goed gedaan wordt. Een 10 omdat er geen plastic om de vacht zat en dus op de meest milieuvriendelijke wijze, in een kartonnen doos, werd geleverd. Top. En, natuurlijk een prachtige vacht.

Wat een mooi compliment, dankjewel Petra! Heel veel plezier van uw aankoop.

Ook daadwerkelijk binnen 24 uur binnen!! Goed verpakt en prachtige kwaliteit !