Mooie vachten, super snelle levering

De kruikenhoes wordt niet warm

De service is perfect, echter de kruikenhoesvacht wordt niet warm nadat de kruik gevuld is met kokend water. Kat in de zak gekocht??

Prima service.

Levering. Mail- en telefooncontacten, TOP.

Snelle levering, netjes verpakt, prachtige kwaliteit vacht!

Mooie schapenvellen en perfecte levering

Fijne inlegzooltjes, snel geleverd

Voor fijne pantoffels (ook van de vachtenspecialist) extra inlegzooltjes besteld. Ze zitten weer als nieuw!

Super geregeld, mooie vachten

Hele mooie vacht geleverd gekregen, erg tevreden over de kleur en kwaliteit. Levering was prima, door het weekend een dag later.

Doet was is beloofd

Snelle en goede service. Goede kwaliteit

Mooie vacht

Mooie royale lamshuid ontvangen!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Prachtige vacht en supersnelle levering.

We waren blij verrast met jullie website waarin ook duidelijk aangegeven wordt dat wat je ziet op de foto , je ook krijgt. En dat de dieren er iet speciaal voor geslacht worden. We hopen alleen dat de vouwen die erin zitten snel wegtrekken. Heeft u daar misschien een tip voor?

Goede service.

Goede service.

Top kwaliteit voor een vrienden prijs

Ik had besteld op een vrijdag middag en kreeg mijn levering op zaterdag ochtend al - onverwachte snelheid. De schaapvacht is echt top kwaliteit en one-of-a-kind dus een originele product met zorg gemaakt. Ik ben heel erg tevreden.

Mooi product en nette snelle levering

Hele mooi schapenvacht ontvangen. Was nog mooier dan verwacht en zijn er heel blij mee. De levering was prima. Snel en netjes verpakt.

Mooie vacht. Snel geleverd

Perfect advies hele mooie vacht

Ik had via Instagram om advies gevraagd, kreeg dat ook en wat foto's gestuurd gekregen zodat ik een keuze kon maken. Keus doorgegeven en kreeg meteen een goeie link zodat ik ook correcte artikel kon bestellen. Spullen stonden snel klaar en het staat prachtig in huis.

Zeer goede kwaliteit

We zijn erg tevreden. Hadden een ijslandse schapenvacht besteld. Mooie lange haren, valt soepel over de stoel.. erg goede kwaliteit. Snelle levering!

Goede telefonisch advies

Hele goede service en levering. Mocht ik weer een bestelling doen dan absoluut bij de vachtenspecialist. De kwaliteit vacht is super perfect top kwaliteit echte aanrader

Snelle levering en prachtige kussens Erg blij mee

Zeer tevreden!

Vachtenspecialist levert zeer snel en als het niet is wat je verwacht had, doen ze er niet moeilijk over om het te ruilen ....

Snelle levering en goede kwaliteit

Alles prima. M.u.v. de borstel. Voor € 12,50 wel een zeer klein formaat. Riekt naar afzetterij.

Goede kwaliteit, goede service, fijne webshop

Eerste keer te grote maat gekregen zonder probleem gratis terug kunnen sturen, keuze was geld terug of andere maat bestellen. Laatste optie gekozen en nu heel tevreden.

Mooie kwaliteit

Vacht is nog mooier als op de foto! Volgende dag al geleverd.

TOP

AAN TE RADEN BIJ IEDEREEN, pakje op de afgesproken dag ter beschikking ondanks huidige situatie, de pantoffels beantwoorden aan de vereisten

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!