Snelle levering en de vacht is super mooi!

Uitstekende kwaliteit en heel goede service

De pantoffels van de Vachtenspecialist/Van Buren zijn mooi, warm en comfortabel. De service was bijzonder goed. Waarschijnlijk door een fout van mij, arriveerden eerst pantoffels in de standaard-maat (36) en standaard-kleur (beige) van de website. het was geen enkel probleem om de pantoffels te ruilen. De nieuwe pantoffels, nu wel in de geschikte maat en kleur, arriveerden zelfs al voordat de eerste pantoffels bij de Vachtspecialist waren ontvangen.

Super vacht! Heel mooi.

Zeer tevreden over een mooie vacht. Zeer zacht, heerlijk om op te liggen.

Perfecte levering!

Perfecte levering van de schapenvacht!! Keurig ingepakt, mooi zoals op de afbeelding, snel geleverd.

Perfecte site

Vandaag besteld volgende dag ontvangen

Gewoon een goede zaak

Dit is mijn 2 de vachtje en net als de eerste keer ben ik super tevreden.

Heel netjes en snel binnen 1 dag geleverd.

Hele nette site en de vachten zien er super mooi uit. Gratis bezorgen Gratis retouren.

Prachtige vacht binnengekregen. Hele mooie kwaliteit. Alles perfect geregeld en snel in huis. Echt een aanrader.

Tof

Zeer mooi vachten alleen vond ik geen afmetingen wat toch wel belangrijk is En ik heb nog een vraag ,hebben jullie ook zebravellen?

Beste Carina, Bedankt voor je positieve review. Op onze website staat (volgens mij) bij ieder product sowieso de afmeting, omdat wij dit ook heel erg belangrijk vinden. Mocht dit bij enkele producten niet het geval zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je zodat wij dit aan kunnen passen. Zebrahuiden hebben wij ook in de collectie, alleen zijn die momenteel uitverkocht. Hopelijk zijn ze er snel weer! Met vriendelijke groet, ^Ewoud De Vachtenspecialist

Fijn zacht,goed te borstelen ,mooie glans

Je ziet de kwaliteit

Zeer mooie koeienhuid 3 kleur gestroomlijnd .snel geleverd .om de twee jaar een nieuw kleurtje en ik ben blij..had der nog een foto aan toe willen voegen....bedankt

Aanrader!

Vriendelijk, netjes en prachtig kleed

Makkelijk besteld, snel geleverd

Niets aan toe te voegen

Heel fijn

Ben super blij en tevreden met de vacht, prachtig!

snelle levering en mooie vachten

Heel blij met de vachtjes

De vachtjes zijn perfect, mooier dan ik had verwacht. Vallen mooi op de stoelen en wat enorm fijn is: ze glijden niet! Ik ben er erg blij mee en ik verwacht dat ik nog wel eens terugkom op deze site.

Eerst gebeld en een duidelijke uitleg gekregen over de verschillende producten. Gewoon eerlijke adviezen, en er werd de tijd voor je genomen. Snelle verzending!

super positief

Mooie koeienhuid gekocht, uitstekende kwaliteit

Heerlijk zadelhoes, na 70 km fietsengeen zadelpijn

Snelle service, redelijke prijs, mooi materiaal, hoes past op een groot zadel, super tevreden

heel goed

alles naar wens geleverd : snel en foto-getrouw. Thanx

Zacht vachtje, snelle levering, zeer teveeden

Tweede ervaring met jullie en weer tevreden met de product.

Uitstekende ervaring

Na een lange zoektocht in diverse winkels, waar de verwachting was gewekt dat ik daar zou kunnen vinden wat ik zocht, liep steeds op een teleurstelling uit. Echter gaf Google uitkomst, waar ik helaas niet eerder aan gedacht had. Direct kwam ik uit bij Vachtenspecialist. Daar vond ik mijn konijnenvachtje, precies zoals ik voor ogen had. Een betaalbare bestelling geplaats en binnen enkele dagen was het konijnenvachtje, naar volle tevredenheid, in huis. Bedankt Vachtenspecialist voor uw service.

Geleverd wat er besteld is, topservice.

Ik was op zoek naar een zwart koevel. Heb dir zo ingegeven in google. Ik kwam zo bij jullie terecht. Ik kon kiezen uit3 formaten wat super is. Heb online besteld en de dag nadien was het al ter plaatse. Dus beter kan niet!