Niet goedkoop, maar wel kwaliteit!

Aankopen zijn niet goedkoop, maar je krijgt er wel dikke kwaliteit voor terug

Snelle bezorging en prachtige schaapvel

Prima levering en mooie produkten

Zeer mooie schapenvachten!

De vacht klopte en de levering was snel Groet VJ Berendsen

Staat hierboven

Levering en contact echt goed

Product was niet aan de beschrijving, echter via persoonlijk contact prima opgelost! Ga zeker weer spullen bestellen.👍🏻

Beste Piet, Bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, ^Ewoud De Vachtenspecialist

Snelle levering en mooie spullen. Goeie prijs / kwaliteit verhouding

vachten super, deken van alpaca, bleek niet alleen alpaca te zijn maar ook merinowol.

Ik was niet blij toen ik de deken uitpakte en het bleek te gaan om een half merino wol en half alpacawollen deken. Op geen enkele manier ben ik hierop gewezen door jullie. Terug sturen vind ik altijd vreselijk om te doen, zijn we ook nog wel van plan, maar ivm corona is dit nu zeker vertraagd. vriendelijke groet, Deborah Heemskerk

Beste Deborah, Bedankt voor uw uitgebreide review, en wat jammer om te lezen dat het geleverde product niet helemaal aan uw verwachting heeft voldaan. Wel is het zo dat bij de product omschrijving staat wat de samenstelling is van onze alpaca plaids. Zouden wij de plaids enkel maken van alpaca wol, zou deze zijn vorm niet behouden en enorm gaan pillen. Daarbij kunt u door de kleine toevoegingen het plaid ook wassen, wat weer een veel langere levensduur geeft. Mocht u het plaid alsnog willen retourneren, dan wijs u graag op de 14 dagen termijn waarin dit mogelijk is. Met vriendelijke groet, ^Ewoud De Vachtenspecialist

Goede service en betrouwbaar

Zij doen er alles aan om de klantervaring maximaal te laten zijn. Dit betreft productinformatie en snel handelen. Kleine maar zeer betrouwbare partij.

Beste Heidi, Bedankt voor je review. Ondanks dat wij altijd veel klanten mogen verwelkomen is het inderdaad ons streven de klantervaring zo fijn mogelijk te laten zijn. Het is leuk om te lezen dat dit zijn vruchten afwerpt :-)! Met vriendelijke groet, De Vachtenspecialst

Mooie vacht snel geleverd.

Hele goede ervaring, zeker aan te bevelen als je opzoek bent naar dee vacht.

Snelle levering en mooie vachten.

Goede ervaringen.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Prima, snel, correct!

Van begin tot einde alles goed verlopen. Ons vachtje ziet er prachtig uit!

Super goed!

Keurig en super snel geholpen via telefoon en e-mail. Heel goed advies gekregen en ze hebben precies begrepen waar ik naar op zoek was en aan de hand daarvan twee perfecte vachten ontvangen.

Beste Marieke, Bedankt voor je review! Veel plezier van jou aankoop. Met vriendelijke groet, De Vachtenspecialist

Helemáál top

Heerlijke vachten voor mijn hond , alles naar wens als ik nog wat nodig heb koop ik zeker weer daar

Goede kwaliteit van de producten en snelle levering

Heb tot nu toe goede ervaringen met dit bedrijf. De website is duidelijk, evenals het bestelproces en snelle levering van het artikel,

Precies wat ik bestelde, helemaal naar verwachting en vlot geleverd!

Prima verlopen. Eerste x was het niet de goede kleur voor mij. Heb het teruggestuurd en na terug storten van mijn geld ,opnieuw de goede kleur besteld.

Hele mooie en zachte vacht!

Ben er erg blij mee en de kleur is precies als het voorbeeld. Na bestelling had ik de vacht de volgende dag al. Top!

Goeie service

Goede kwaliteit

Correct

Snel geleverd, goedeen mooie kwaliteit, inclusief handleiding onderhoud

Beste Frank, Bedankt voor je fijne recensie!

mooie kwaliteit vachten en super snel geleverd

Via de site kom je makkelijk tot een keuze al is er wel heel veel mogelijk. Op site ook veel goede tips over onderhoud etc. Na het bestellen en keurige bevestiging en snel en goed verpakt geleverd. Wanneer ik weer iets nodig heb weet ik jullie te vinden

Beste Victor, Bedankt voor je recensie! Veel plezier nog van jou aankoop.

Goede kwaliteit, goed verpakt en snelle levering. Passen perfect op de stoelen van onze camper.

Beste Michel, Bedankt voor uw fijne recensie, en veel plezier van de vachten.

Vachtkruik

Heerlijke warme mooie kruik, fijn voor bv. achter je rug lekker op de bank!

Mooie vacht. Snelle levering. Goede onderhoud tips.

Super goed

snelle duidelijke service kwaliteit minder dan verwacht

Ik heb 4 chairpads gekocht Bij het uitpakken viel er al haren uit en bij een beetje uitkloppen nog meer. Een zitting is van restjes aan elkaar genaaid. Jammer want verder bevallen ze wel. Hoop dat ze niet verder 'uitvallen'. Later bleek gelukkig dat de ‘haaruitval ‘ alleen aan het begin was! Ben blij met mijn aanschaf . De vachtenspecialist had ook aangeboden om ze te ruilen Maar dat vond ik veel te veel gedoe

Beste mevrouw Husselman, Wat vervelend om te horen dat het product niet helemaal naar behoren is. Wij hebben van u nog geen eerdere opmerking ontvangen, dat de chairpads al wat haren losgelaten hebben. Had u dit bij ons aangegeven, dan hadden wij u nieuwe chairpads kunnen opsturen. Mocht u ze willen omruilen voor nieuwe, is dit nog steeds mogelijk. Het gaat er immers om dat u een fijn product heeft. Wanneer u gebruik wilt maken van mijn voorstel vraag ik u uw gegevens even te mailen naar klantenservice@vachtenspecialist.nl Met vriendelijke groet, De Vachtenspecialist ^Ewoud