Helemaal blij mee En helemaal zoals verwacht

Snel geleverd en de schapenvachten zijn echt heel mooi.

Super service!

Geweldig!!

Topservice

Prachtige vachten ontvangen, boven verwachting mooi!

Unfuckingvoorstelbaar

Mijn echtgenoot ligt 24/7 op bed en heeft decubitus. Met de schapenvacht heeft hij heerlijk kunnen slapen.

Hoi Wil, wat vervelend van de decubitus, maar fijn om te horen dat het schapenvacht zijn werk doet!! Nog veel fijne nachten toegewenst. En bedankt voor de beoordeling!

Wauw!

De vacht is zelfs mooier dan verwacht en de poezen liggen er heel graag op. Super bedankt!

Leuk om te horen Christel! Veel plezier van uw aankoop.

Mooie vacht

Een hele mooie vacht voor in mijn rotanstoel.

Snel en goed.

Snel en goed.

De schapenvacht is prachig van kleur. Erg blij mee.

Gewoon goed

Ze komen hun afspraken na. Vandaag besteld, morgen in huis. Ook de kwaliteit van de zadelovertrekken is goed.

Snelle levering; mooi product

Bestelling perfect afgehandeld. Product bevalt uitstekend.

Top product!

Snelle levering. Mooie vachten, echt een aanvulling aan mijn interieur. Kortom heel blij mee!

Hele snelle service, bedankt.

Prachtige vacht.

Bedankt voor de attente review Peter!

Prima fietsdekje

Makkelijk te bestellen en het fietsdekje is lekker groot en dik

Veel plezier van het fietszadeldekje Hans!

Goed verzorgd en snelle service!

Duidelijke website, na plaatsen van bestelling direct bevestiging ontvangen en ook bij verzending. Met zorg verpakt en er zat ook een extraatje bij! Zou de site beslist aanbevelen.

Snel en vriendelijk

Prachtige vacht tegen een goede prijs. Zeer snel geleverd.

Super snel en perfect opgevolgd

Correcte levering, en ook perfect opgevolgd, bij vragen krijg je direct een antwoord, het product is top!!! we gaan er zeker van genieten :)

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit

Goed, snelle levering, mooie vacht, goede kwaliteit

Uitstekende service en goede kwaliteit

Bestelling is naar wens verlopen en vacht ziet er erg mooi uit

Overzichtelijke en duidelijke website. Bestelling plaatsen en levering is uitstekend verlopen. Woensdag de vacht ontvangen (cadeau Vaderdag). De vacht (zwarte kleur) ziet er erg mooi uit. Nu de reactie van papa afwachten.

Heerlijk warm!

Met kamperen fijn op gelegen in de tent! Heerlijk warm!

Gied

Snelle levering. Prachtige vachten top!!

Snel en netjes transactie behandeling

Wij zijn erg tevreden met de grote 'medische' schapenvacht wat mijn man zou gebruiken in een stoel. Hij heeft sinds 2011 een vacht op zijn 'leesstoel' gebruikt maar, door veel zitten, is deze hier en daar kapot en versleten! Tijd dus voor een nieuwe. Het is wel even zoeken geweest voor een wat grotere maat maar de ene bij Vachtenspecialist voldoet aan onze eisen. Helaas de herenpantoffels niet. Mijn man neemt 45,5 voor schoenmaat en ik had de grootste (maat 46) voor hem besteld. Deze waren jammer genoeg niet lang genoeg en moet geretourneerd zijn. Vrachtenspecialist is gelukkig een 'no nonsense' bedrijf en heeft mij meteen geïnformeerd dat de pantoffels waren terug ontvangen en mijn geld zou binnen 1-3 werkdagen teruggestort op mijn bankrekening. Erg professioneel - jammer dat ze maat 47 niet maken!! Maar wel aan te raden - ik ben zelf aan het overwegen een reindeer vacht aan te schaffen (*_*)

Goedemiddag Sue, Bedankt voor uw recensie. Fijn dat het schapenvacht naar wens is! Jammer dat de pantoffels niet goed pasten. Maar we kunnen ze eventueel wel voor uw man laten maken in maat 47 hoor! Ik zie nu dankzij uw bericht dat deze inderdaad nog niet op de webshop staan. Maar we hebben ze t/m maat 50. Als u de pantoffels alsnog graag in maat 47 zou willen hebben, dan hoor ik het graag. Dan help ik u graag verder. Mocht ik wat kunnen betekenen dan hoor ik het wel!