Mooi product.Snel geleverd.

Zie boven

Prima alles afgehandeld

De bestelling en de levering is zeer netjes afgehandeld.

Perfect!

Mjjn stiefvader was terminaal en woog nog maar 45 kilo en had veel last van zitten en liggen omdat hij geen vet meer had. Sinds hij die vacht had heeft hij hem overal mee naar toe genomen. Op de bank en in bed. Hij is 4 september gestorven liggend op zijn vacht.

snel en correct een mooi vacht bezorgd.

duidelijke site. goede uitleg.

Leverancier prima, vervoerder nalatig

Ze liggen inmiddels op hun plek, de prachtige alpaca plaids. Goed en netjes verpakt. Het ging mis bij de vervoerder. Bij het uitladen op het servicepunt is het pakket waarschijnlijk niet gescand. In de app bleef dagenlang "onderweg met de chauffeur" te zien. Als gevolg kon het servicepunt het pakket niet meegeven. Mijn blauwe ogen en mijn ID kaart hielpen uiteindelijk.

Geweldig mooie vachten en heel snel in huis

Geweldig.

Super Mooie Konijnenvacht !!

Ik kreeg een bestelling van een andere klant en omgekeerd zij de mijne ..... omdat op de pakbon je persoonlijke gegevens staan, heb ik zelf actie ondernomen en de vachtjes omgewisseld Een menselijk foutje .... kan gebeuren toch??

Hi Arenda, Bedankt voor je review! Fijn te horen dat je blij bent met het door jou bestelde konijnenvacht. Excuses dat de verzendlabels omgewisseld waren met een andere bestelling. Inderdaad een menselijke fout, maar het mag uiteraard niet gebeuren. Omdat we je gegevens zo goed mogelijk willen beschermen hebben we de lay-out van de pakbon inmiddels aangepast. Het telefoonnummer en het e-mailadres is vanaf nu niet meer zichtbaar op de pakbon. Natuurlijk is het fijn dat het in dit geval goed heeft uitgepakt, maar je weet natuurlijk nooit wie je gegevens in handen krijgt. Nogmaals excuses en geniet van je konijnenvacht!

Vlotte levering

24 uur later in huis direct in gebruik en bevalt prima

Perfecte vacht met snelle levering

Een echte Texels schapenvacht op mijn bank is heus een luxe die ik mijzelf kado heb gedaan en met zo'n snelle en zorgvuldige levering, kun je al heel snel genieten.

Geweldig mooi product

Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Ik heb uw firma naam doorgekregen van vrienden. Zelf besteld maar helaas te groot. Het is een mooi product gevormd en keurig afgewerkt. Uw naam doorgegeven aan vrienden die er 2 besteld hebben. Fam Sikkema die er zeer tevreden over zijn

Helemaal tevreden!

Mooie kwaliteit! Goed contact gehad.

Goede kwaliteit, snel geleverd

De vacht is super mooi en snel geleverd. We zijn er erg blij mee!

goed een acht+

Duidelijk goed en snel, kan niet beter op afstand. Perssonljk contact houd onze voorkeur.

Zeer mooie kwaliteit en snelle levering

Aanrader

Service top

Wat een kwaliteit mooie schapenvacht super dik en ga er zeker nog 1 kopen in het wit

je krijgt wat je verwacht

Goede service, keurig afgeleverd op de afgesproken tijd. Ben er heel blij mee. De vacht is erg mooi !

Snel geleverd en precies wat ik zocht.

Verrassende kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goed!

Prachtige vacht en snelle levering!

Snelle levring

Leuke artikelen, snelle levering. Ik had een leren rugtas besteld. Zodra je de doos opendoet ruik je dat het echt leer is.

Heerlijke vacht mijn man lag als een koning

Ik had de vacht besteld voor het voorliggen van mijn man hij genoot ervan het lag heerlijk maar helaas na 3 nachten is mijn man overleden De vacht licht nu als sierkussen op ons bed

Snelle levering en de vacht is super mooi!

Uitstekende kwaliteit en heel goede service

De pantoffels van de Vachtenspecialist/Van Buren zijn mooi, warm en comfortabel. De service was bijzonder goed. Waarschijnlijk door een fout van mij, arriveerden eerst pantoffels in de standaard-maat (36) en standaard-kleur (beige) van de website. het was geen enkel probleem om de pantoffels te ruilen. De nieuwe pantoffels, nu wel in de geschikte maat en kleur, arriveerden zelfs al voordat de eerste pantoffels bij de Vachtspecialist waren ontvangen.

Super vacht! Heel mooi.

Zeer tevreden over een mooie vacht. Zeer zacht, heerlijk om op te liggen.

Perfecte levering!

Perfecte levering van de schapenvacht!! Keurig ingepakt, mooi zoals op de afbeelding, snel geleverd.

Perfecte site

Vandaag besteld volgende dag ontvangen

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!