Prima, snel bezorgd.

Mooie woondeken , ik ben er blij mee

BetrouwbAre die stverlener.

Zeer accuraat.

Heel mooi ..!

En lekker warm!

Heel goed!

Handschoenen zien er mooi uit en lekker warm.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Ik ben erg tevreden over de Vachtenspecialist.

Zeer vlot!

Pakket mooi op tijd geleverd. Helaas wel met verkeerde inhoud... Maar retour en terugbetaling zeer correct verlopen

Super goede service

Snelle levering, goed meedenkend bij niet passende handschoenen.

Een goed product en kwaliteit.

Goede snelle service en geweldige tas.

Bestelling gemakkelijk en snel, goed geleverd.

Hele goede en snelle service, vriendelijk personeel

Hele goede en snelle service, vriendelijk personeel

Supergoed!

Ik had wanten besteld in de kleur grijs; dit was lichter grijs dan ik had gedacht. Ik kon ze kosteloos omruilen voor zwart. Deze heb ik al heel snel ontvangen. De wanten zijn prachtig en heerlijk warm op de fiets; ik ben er heel blij mee!

Produkt zoals omschreven, snelle levering. Zeer tevreden.

Goed produkt. Heb large besteld. En ik vind ze spannen een klein beetje. En daarom heb ik nog steeds koude handen. Spijtig dat ze geen klein beetje groter waren.

Product als omschreven. Snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Heerlijke handschoenen voor mijn dochter, ze zijn lekker warm en zien er mooi uit!!

Verder geen probleem,bestellen en.geregrld

Prachtige kwaliteit en snelle levering

Bij de vachtenspecialist kocht ik een paar van die echt super lekkere suede schapenleren handschoenen met schapen wol aan de binnenzijde. Prachtig afgewerkt en nooit meer koude handen. En ook nog snel geleverd. Helemaal niets op aan te merken!

Supermooie!

Zeer zacht, mooie donkere kleur zoals omschreven. Kortom hier ben ik zeer blij mee!

Netjes en vriendelijk behandeld aan de telefoon

Zeer goede ervaring

Goed op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot levering. Duidelijke communicatie en goede kwaliteit handschoenen.

Fantastisch klantvriendelijk

Een bijzonder prettig en betrouwbaar bedrijf. Nadat per abuis de verkeerde kleur handschoenen naar mij waren opgestuurd, werd er meteen een goed paar verzonden, ofschoon de retour handschoenen nog door mij naar de post gebracht moesten worden. Dit noem ik klantvriendelijk en bijzonder sympathiek!!! Vandaag goede handschoenen ontvangen en een bevestiging van u, dat het retour bij u aangekomen is. Hartelijk dank, mijn complimenten!! Met vriendelijke groet, Mara Hasselman-Marinc

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooi website, makkelijk om een bestelling te plaatsen en mooie producten. Snelle levering.

8,5

Perfecte levertijd , goede kwaliteit. Helemaal tevreden.

Zeer prettig contact

De maat van de bestelde handschoenen was niet goed en kon ik zonder probleem ruilen. De meneer aan de telefoon was heel vriendelijk en stuurde mij direct per mail retourlabel. Geen kosten voor retournering.

Prima kwaliteit vacht voor een scherpe prijs

Wij hebben een bruin vacht gekocht, niets bijzonders, maar gewoon mooi en goed, maar dan wel voor een zeer scherpe prijs en met het gemak van thuis bezorgd.

Über Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!

Kiyoh Bewertungen