Klantvriendelijk en accuraat

Accuraat en klantvriendelijk. Een foutieve bestelling mijnerzijds is snel opgelost

Groot succes!

Inmiddels bij de Vachtenspecialist verschillende (medicinale) vachten aangeschaft en ze zijn werkelijk prachtig. Nog belangrijker is dat ze ook breed en dik zijn, en dat ze echt pijnklachten verminderend zijn! Ik had al eens een dergelijk vacht gekocht in Duitsland, maar de kwaliteit daarvan is minder goed en duurder. Service is uitstekend; goed bereikbaar en snelle verzending! Of ik tevreden ben?…..nou en of!

Aanrader!!

Onze hond is net geopereerd en zocht daarom een schapenvacht om op te liggen. Het vacht is prachtig!! Ook telefonisch is dit bedrijf goed te bereiken, heel behulpzaam en meedenken! Aanrader!!

Mooi product, snel geleverd

Een stuurhoes van lamsvacht besteld. Werd snel geleverd en ziet er mooi uit. Het plaatsen om het stuur was nog een hele klus maar is gelukt. Moet wel even wennen aan de dikte van het stuur nu. Was met mijn vorige stuurhoes geen probleem maar het maakt het stuur behoorlijk dik en daardoor lastiger vast te houden.

Prachtig schapenvel

Goeie site met heldere beschrijving van de vellen. Zeker niet goedkoop maar de kwaliteit is prima. Levering via DPD kan beter (meerdere slechte ervaringen bij levering tijdens wegenwerken in ons dorp, waar de andere couriers geen last van lijken te hebben).

Super goed.

De vachtjes zijn echt mooi. Passen precies op de stoel. Heel blij mee.

Prachtige vachten

Prachtige (natuurlijke) vachten ontvangen. De kleuren zoals op de foto afgebeeld, mooie kwaliteit, keurig afgewerkt, reukloos en snelle levering. De vachten zijn aan de prijs maar dan heb je ook wat! De website is duidelijk en overzichtelijk.

Uitstekend!

Heel vriendelijk en vlot contact gehad met de klantendienst en erg blij met mijn bestelde product.

prima service en ondersteuning

Telefonische informatie vooraf werd prima verzorgd

Prima kwaliteit prijsverhouding

Ruime keuze, snel geleverd.

Prima service en snel

Snelle levering en makkelijke website

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Schapenwol is zeer populair. Bij de vachtenspecialist een behoorlijke hoeveelheid gekocht voor een mooi bedrag. Goed verpakt, snel verzonden.

Prima levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Gewoon de beste kwaliteit en service

Prachtige vacht van Tibetaans schaap super snel geleverd. Past perfect bij mijn interieur.

Goed en netjes ontvangen

Mooie vachten in verschillende maten en soorten.

Een goede en duidelijke website met een keuze voor ieder wat wils en een redelijke prijs en een snelle verzending.

Telefonisch contact goed .

Mooi en goed product

Kwalitatief goede vacht

Een goede service

Snelle bezorging, prachtig product.

Prachtig schapenwol in heel mooie bruine kleur, en super zacht. Heel blij mee!

Prachtige vacht voor ons nieuwe kleinkind!

Prima website en service. Goed via DHL en niet per PostNL

Snelle service mooie producten

Snelle levering . Goede service

Snel en mooi

Prachtige kussens, welke goed en snel zijn geleverd.

Niets op aan te merken!!!

Precies zoals het hoort, goed ingepakt met snelle levering en goede kwaliteit zoals op foto afgebeeld. Super.

Een 10

Ik zal zeker bijstellen en bedankt

Niet geweldig!

Er zitte de hele tijd dikke vliege op, die al eitjes hadde gelegd in de vacht, bah wel vies zeg( schapenvacht!!

5 Workumertrekweg

Bolsward 8701 WB

Über Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!

Kiyoh Bewertungen