Snel en goed!

Een duurder segment, maar dat vertaalt zich dan in de geweldige kwaliteit van de vacht. Prima pasvorm. Blije klant!

Goed.

Het medische vachtje is goed.

Heel snel geleverd

Mooi product baby wantjes

Uitstekend!

Ik heb hier Tibetaanse vachten besteld. Binnen twee dagen had ik ze in huis. Het zijn heel mooie vachten, ik ben er erg blij mee. De kleur Zand is erg mooi.

Makkelijk om bestelling te plaatsen, snelle levering.

Super vacht !!!!

Dit was m'n eerste bestelling. Super snelle service, binnen 1 dag in huis De vacht is super mooi van kleur, en heel dik. Ik heb de vacht gekocht voor als kleedje op de bank voor m'n hondje. En die is er niet vanaf te krijgen. En slaapt eigenlijk niet meer in der mand.

Supergoed!!

Ik heb 2 stuurhoezen besteld via fam. in NL Binnenkort neemt men ze mee naar Israël alwaar wij sinds 7 maanden wonen. Dus heb nog geen serieuze beoordeling, maar geef 'ongezien' 5 sterren aan jullie Vr. Gr. P.S. Kroese

prima geregeld

alles is verlopen zoals vooraf aangegeven

Zacht en mooi van kleur

Mijn hond is gek van de Texel schapenvachten . Slaap er zomers en in de winter op. Ze zijn makkelijk in onderhoud en staan gezellig bij je interieur.

Correcte levering.

Zeer goed. Mooi product.

Prima. Snelle levering

Mooi product

Uitstekende Webwinkel Snelle levering Artikel precies als omschrijving

prima!!

Snelle levering, goede communicatie en prachtig product ( geverfde schapenvacht okergeel)

Mooie kwaliteit en snelle levering

Gewoon goed

Zeer goede en snelle service

Na bestelling een zeer goede opvolging .

Heel tevreden over de mooie materialen

Prachtige vacht en heel snel geleverd.

Prachtige vacht en heel snel geleverd. Aanrader om hier te bestellen!

Geweldige levering service

Mooie fijne vacht

Vriendelijk zeer snel geleverd en top kwaliteit

bij vraag of er 4 ongeveer dezelfde vachten geleverd konden worden hebben ze dit goed opgepakt en we zijn zeer tevreden over de toegestuurde vachten. Prima service!

Super snelle verzending

Ontzettend mooi vacht, en super snel verzonden. Echt heel mooi,omdat je toch snel het product wil ontvangen. Ik ben echt heel blij met het vacht...heeel mooi van kleur en superzacht. Kortom....alles goed en een dikke 10

toptop

Prachtige vachten, zijn absoluut naar mijn zin.

Correcte levering

Snelle levering en mooie schapenvacht

Ik heb een medicinale vacht gekocht. Heb hem al een keer gewassen want is voor m’n oude hondje. Ziet er nog prachtig uit na het wassen. En mega zacht voor z’n lijfje. Al met al helemaal top !

Über Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!

Kiyoh Bewertungen