Snelle levering en goede kwaliteit

Heerlijke handschoenen voor mijn dochter, ze zijn lekker warm en zien er mooi uit!!

Verder geen probleem,bestellen en.geregrld

Prachtige kwaliteit en snelle levering

Bij de vachtenspecialist kocht ik een paar van die echt super lekkere suede schapenleren handschoenen met schapen wol aan de binnenzijde. Prachtig afgewerkt en nooit meer koude handen. En ook nog snel geleverd. Helemaal niets op aan te merken!

Supermooie!

Zeer zacht, mooie donkere kleur zoals omschreven. Kortom hier ben ik zeer blij mee!

Netjes en vriendelijk behandeld aan de telefoon

Zeer goede ervaring

Goed op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot levering. Duidelijke communicatie en goede kwaliteit handschoenen.

Fantastisch klantvriendelijk

Een bijzonder prettig en betrouwbaar bedrijf. Nadat per abuis de verkeerde kleur handschoenen naar mij waren opgestuurd, werd er meteen een goed paar verzonden, ofschoon de retour handschoenen nog door mij naar de post gebracht moesten worden. Dit noem ik klantvriendelijk en bijzonder sympathiek!!! Vandaag goede handschoenen ontvangen en een bevestiging van u, dat het retour bij u aangekomen is. Hartelijk dank, mijn complimenten!! Met vriendelijke groet, Mara Hasselman-Marinc

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooi website, makkelijk om een bestelling te plaatsen en mooie producten. Snelle levering.

8,5

Perfecte levertijd , goede kwaliteit. Helemaal tevreden.

Zeer prettig contact

De maat van de bestelde handschoenen was niet goed en kon ik zonder probleem ruilen. De meneer aan de telefoon was heel vriendelijk en stuurde mij direct per mail retourlabel. Geen kosten voor retournering.

Prima kwaliteit vacht voor een scherpe prijs

Wij hebben een bruin vacht gekocht, niets bijzonders, maar gewoon mooi en goed, maar dan wel voor een zeer scherpe prijs en met het gemak van thuis bezorgd.

Mooi kleed, snel geleverd!

Super, top product

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd.

Volgende dag geleverd. Goed product.

Al de 3e x besteld, in de zelfde week nog bezorgd! Kwalitatief zeer goed, ik ben tevreden.

na een week bestelde artikel niet ontvangen

door u aangemeld bij DHL op 10 jan. Daarna is er geen voortgang meer geweest.

Amazing

Thrilled with my purchase!

Goeie kwaliteit

Mooi

Prachtige kwaliteit, verrassend snelle levering

Kleiner dan verwacht

Een aantal jaren geleden kocht ik bij de vachtenspecialist een XL vacht en die is aanzienlijk groter dan de XL vacht die ik nu heb ontvangen. Valt dus een beetje tegen. De vacht op zich is mooi, erg gekamd en zacht en niet echt te herkennen als zijnde een schaap. Heel anders dat de vacht die ik jaren eerder kocht, dat is echt SCHAAP, wat ik op zich stoerder vind. Maar op zich prima, het dient een doel. Ook te merken in supermarkten, je betaald dezelfde prijs alleen de size of de inhoud in kleiner/minder. Dus de XL is nu L.

Interessante assortiment en uitstekende service

Ben zeer tevreden met mijn aankoop en dat ik deze online winkel gevonden heb

Prachtige vachten, zeer snel geleverd.

Het is lastig om via een website te zien hoe mooi de vachten zijn. De Vachtenspecialist leverde mij twee kussenvachten die er werkelijk prachtig uitzien en ook heerlijk aanvoelen.

Snelle levering, mooi product

Ik had een vraag over een specifieke afmeting voor een vacht. Hier werd ik goed en vriendelijk in geholpen en heb ook de afmeting ontvangen waar ik om gevraagd hebt. Mijn bestelling werd vlot de volgende dag bezorgd en voldoet zeker aan alle verwachtingen.

Super blij met de vacht

Wat een mooie vacht. Echt super blij mee. De geur zal nog een beetje oplossen maar hij is helemaal zoals ik had gehoopt. Super zacht en top kleur.

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!