uitstekend

vlotte levering

Helemaal volgens verwachting

Mooie kwaliteit vachten, netjes en volgens afspraak geleverd.

Uitstekende kwaliteits/prijsverhouding en snelle leverin

Zeer goed ingerichte site en veel te vinden/keuze. Goede kwaliteit en zeer goede prijs voor artikelen.

Schitterend.

Levering uitstekend. Schapenvel zeer mooi. Zijn tevreden met de aankoop en kijken uit naar meer.

Heb ik nog niet - ik wacht nog op levering

Ik wacht nog op mijn produkt

Mijn ervaring is top !

Mooie vachten niet duur en snelle levering

een fijne ervaring

Goede service, snelle levering en een kwaliteitsproduct

Alles klopt

Zowel bestelling, informatie en hulp bij retourneren in een woord geweldig, vriendelijk en behulpzaamheid!

Blij!!!!!

Heel blij met mijn schapenvachten in de kleur koper. Mooi voor op mijn bank! Snel geleverd. Goede service.

Hele mooie schapenvachten

Wij hebben 2 vachten besteld van dezelfde afmeting maar kregen verschillende afmetingen. Dezelfde maten waren niet meer op voorraad. Het is wel fijn dat dit van te voren gecommuniceerd word. Dan kun je in overleg tot een oplossing komen voor het verstuurd word. Wel was er een mogelijkheid om dit alsnog om te ruilen.

Super service, snel, prettig, klasse

Ervaring met de vacht is erg prettig. Met de zaak ook, vriendelijk, snel, behulpzaam

Super aankoop

Geweldige aankoop! Onze hond die geen mand of kussen een blik waardig keurde, was vanaf het moment dat de doos geopend werd zeer geïnteresseerd in de schapenvacht en heeft nu eindelijk haar eigen vaste plekje gevonden. Super aankoop en snelle levering!

Prachtige koeienvacht

Snelle levering en een prachtige koeienvacht.

Nette en snelle bezorging

Super mooie vachten

Ik had een te dikke vacht besteld. Werd zonder morren omgeruild en verschil terugbetaald! Gratis retouren en alles snel geregeld!

Perfecte vacht

Prachtige vacht en snelle levering

Snelle levering en prettig contact met de verkoper

Gebeld naar de winkel en kreeg meteen de verkoper aan de telefoon. Hij luisterde goed en gaf me een duidelijk antwoord. Het product wat ik gekocht heb was heel mooi, precies zoals op het plaatje op de site. Kortom super tevreden!

Mooie vachten

Snelle levering, mooie witte vachten ontvangen. Ik vond ze wel iets dunner dan ik had verwacht.

Handschoenen prachtig; retourneren lastig

Omdat de handschoenen tòch veel te licht waren voor mij (ik had donkerbruine christ, al jaren en nu versleten) wilde ik eigenlijk wederom donkerbruine maar die hadden jullie niet helaas......Bij nader inzien retourneren. Dat werd echter lastig; waarom? Onduidelijk; ik moest er 3x voor “op pad”......

kan niet beter!

Helemaal naar verwachting: precies op maat en prachtige kwaliteit

Kwaliteit van product uitstekend. Zeer snelle levering

Zie boven.

Geweldige schapenvacht

Snelle levering en prachtige schapenvacht gekregen!

Snel en correct geleverd.

Snelle en correcte levering. De vachten zien er mooi uit en volgens afspraak. 4 sterren ipv 5 omdat ik persoonlijk verwacht had dat de vachten iets dikker zouden zijn.

Ik heb een schapevacht besteld en kreeg deze op tijd aangeleverd. Netjes in een doos.

Heerlijke, mooie vacht

Zeer tevreden, snelle levering en mooi product!

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!