Volgens verwachting

Prachtig kleed voor een mooie prijs! En snelle levering……

Volgens afspraak en snel geleverd.

Volgens afspraak en snel geleverd.

Product zoals beschreven

Duidelijke afhandeling van de bestelling

Prachtig profuct en goede levering

Twee prachtige bruine schapenvacht (2x 49). Goede levering. Schapenvacht kam ook top.

Mooi kussen en zoals op foto

Snelle levering en goed verpakt

Keurige afhandeling. Goed product.

Snelle en keurige afhandeling van de bestelling. Goed product.

Goede service en erg mooie producten

Ik ben heel blij met mijn rugzak zebraprint, hele fijne en degelijke tas. De levering liet ook niet lang op zich wachten

Prima product in goede staat

Mooi product, snel verzonden

Betrouwbaar, zoals het hoort...

De geleverde vacht is van prima kwaliteit, kleur klopt ook met wat ik verwacht had (iets lichter dan op het scherm van mijn laptop, maar dat was ingecalculeerd), hoop dat degene voor wie de vacht bestemd is er net zo blij mee is! ;)

zoals gewenst

zeer goed

Goed product

Uitstekende communicatie, kwaliteit, kortom een aanrader.

Vlotte dienstverlening. De mooie vacht is precies zoals op de foto.

Kwaliteit, snelle levering

Heel mooie vachten keer op keer.

Diverse keren heb ik een bestelling geplaatst bij de vachtenspecialist en iedere keer weer uitzonderlijk mooie kwaliteit. Daarbij ook snelle verzending en aardig contact.

Kwaliteit, betrouwbaar en snelle levering!

Bestelling al binnen 24 uur in huis (buitenland) en zeer mooie vachten en zeer positieve ervaring. Kan Vachtenspecialist echt aanbevelen.

Producten voldoen aan mijn verwachting

Goede kwaliteit. sloffen keurig gemaakt

Je krijgt wat je wil

Duidelijke site snelle levering gewoon goed dus

Snelle bezorging.. geweldig product. Heb de kruikenzak van schapenvacht gelijk in gebruik genomen....... heerlijk. ? :-)

Prima wanten!

Snelle levering! Goede kwaliteit.

Poes blij, ik blij, bewindvoerder te vreden en warm in de winter straks zo zonder gas

Plaids en vqcht3nngekocht voor poes en de bank van vakantie geld, ook zoon fietszadel en dat fietst heerlijk voor langere afstanden. Ook een krukje gekocht, tijdens transport was een poot afgebroken Erop schroeven had geen zin in dezelfde gastjes Ik koop er nog 1 en monteer de zittingen in een kaaskast Dan is dat reserve zitting en versiering Ook heb ik een uitklap constructie bedacht om zoon zittingen dus tegen de muur te krijgen en uit te klappen als ik even wil blowen in de bijkeuken met de luchtfilter aan Al met al dik te vreden, mooie vachten, comfort en style

Service

Een speciale maat vacht was niet bestelbaar. Na een telefoontje hebben ze de nieuwe voorraad bekeken en is hij in de middag verstuurd en de volgende dag al binnen.

Alles keurig bevestigd en vlot geleverd.

Besteld en snelle levering

Prima materiaal ..snelle levering

Prima koopervaring!

Wat veel keuze bij jullie! Wij vonden een mooie bruine vacht en een dag later hadden we hem al in huis. Hij ruikt fris en aangenaam en is heerlijk om op te zitten.

Ik ben erg teleurgesteld over de afmeting

Op de site staan afmetingen voor Large schapenvachten van 90-100 cm, ik had dan ook een lengte tussen de 180 en 200 cm verwacht zoals jullie site aangeeft. Beide dubbele vachten die ik heb ontvangen zijn 165 cm. Ze zijn wel mooi

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!