goede kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit en snel geleverd

Top verkoop.

Als ik een vacht nodig heb kijk ik direct hier. Zal hun aan iedereen aanraden. Snelle service en snelle levering. Mooie vachten. Goede kwaliteit!

Helemaal volgens verwachting

Lekker zacht

Wat een uitstekende service

Ben goed tevreden

Ben tevreden omver het produkt en de snelheid van levering.

De beste 100% natuurlijke vachten winkel.

Na lang zoeken en speuren op hét web om één echte vacht van Hollandse makelij te vinden die kwalitatief zeer hoogwaardig is, zeg maar het beste wat er te koop is. Ik had een vacht gevonden maar die stond op een foto, heb contact opgenomen met de klantenservice van Vachtenspecialist die hebben me fantastisch geholpen. Ik heb meteen twee vachten gekocht, onvoorstelbaar mooi de kleuren de zachtheid, de kwaliteit echt fantastisch en hét mooiste is ze hebben ook een echte winkel in Bolsward. Verzending goed verpakt. Ik kom gauw eens kijken in Bolsward.

Mooie vacht

Mooie vacht maar hij ruikt wel heel erg, dat vind ik minder.

Heerlijke vacht

Snelle levering, goeie kwaliteit

Snelle levering mooie huiden

Als hierboven vermeld

Super service, meteen een antwoord en snelle verzending!

Mooie vacht gekocht en daarover nog wat vragen gesteld. Snel en goed beantwoord en snel verzonden. Heel prettig om iets bij te kopen!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en levering.

Snel verstuurd, maar minder mooi is deze vacht.

Dit is al onze derde vacht van Van Buuren. Van hen kreeg ik ook de tip om het via u te kopen. Maar deze vacht viel mij erg tegen qua maat en vachtdichtheid. Het is absoluut niet de kwaliteit waar ik op gehoopt had. Het is de eerste keer dat het product mij tegenvalt. De verzending was erg snel.

Goedmorgen Ellen, hartelijk dank voor uw reactie. wat vervelend dat het Tibet vacht niet aan uw wensen voldoet. Het klopt dat Tibet vachten niet heel vol zijn in de vachtdichtheid. Het zijn mooie kleuren en een losse krul. Maar voor extra comfort zou ik toch de texel vachten willen aanraden. Hopelijk zien we u nog een volgende keer.

Vacht is te klein maar mooi

Ik heb de XL formaat gekocht en dat is al erg klein. De info op de website voelt misleidend. Bij XL denk ik aan groot. Was beter geweest om een afmeting te vermelden dan was de teleurstelling kleiner. De vacht zelf is erg zacht en dik en van goede kwaliteit. Erg mooi, daarom had ik een grotere gewild. Ook stond er op de website voor 15:00 u besteld, volgende dag in huis, ook dat duurde 2 dagen ondanks dat ik het voor 15:00 had besteld.

Mooi kleedje, kleiner dan verwacht

Mooie kleur lekker zacht Had alleen het vachtje groter verwacht (in de breedte)

Heerlijk vacht

Het is alleen jammer dat hij in de punt niet strak om het zadel zit, is te ruin genaaid!

Kon niet beter

Snelle levering en een prachtig product!

Prima prijs kwaliteit

Medicinale vachten besteld voor mijn vader die rolstoelpatient is , tot hiertoe ( 14 dagen in gebruik) zeer goed resultaat, hij had een doorligwonde en vacht besteld om drukpunten te verdelen en dit werkt inderdaad, hij heeft veel minder pijn bij het langdurig zitten en liggen

Helpt niet tegen zadel pijn

Ik vind het zadeldek nog erg hard als ik 25 km gefietst heb Heb ik pijn aan mijn billen Dus vind ik het niet goed helpen

Fantastisch, en mensen van hun woord

Vind het goed dat er geen dieren geslacht worden om hun vacht, deze die men leverd zijn van mooie kwaliteit en zoals het moet; tevens doet deze firma alles voor de klant bij mij werd er zelfs op zaterdag geleverd.

Het zadelhoes voor op mijn fiets zit lekker. Levering was perfect werd goed op de hoogt gehouden via mail

super

super behulpzaam en snelle levering

Kwaliteit!

Kwaliteit geleverd!

Erg overzichtelijke site en snelle bezorging

Ik ben heel blij met mn vacht. Supersnel geleverd.

Goed en snel krijgt je Bestellen gaat zo door

Snelle levering van het product

De vacht is qua kleur gelijk aan de afbeelding op de website, dus dat is fijn. Het enige is dat ik m nog al aan de dunne kant vindt. Hij is echter zo mooi dat ik besloot m te houden.

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!