Prachtige kruikenhoes

De kruik met kruikenhoes voldoet aan alle verwachtingen. Heerlijk warm en blijft heel lang op temperatuur. Een aanrader

Bedankt voor de snelle , kwalitatieve, professionele afhandeling . Prijs / kwaliteit….. top . Ben super blij met mijn toegekomen schapenvachten . MVG Nicole

Aangenaam artikel

Zeer vlug en perfect zoals omschreven afgeleverd

Goed = Goed

Goed = Goed

vriendelijk en accuraat geholpen mooi product

Wij.ontvingen.mooie producten. Wij wij werden goed geholpen,toen wij vragen stelden.De vachten werde jeurig en.snel geleverd. Goed adres!!!

Helemaal goed

Het was wat ik mocht verwachten

Goede kwaliteit en snelle levering.

Vriendelijk ,betrouwbaar en eerlijk !

Heb enkele vellen besteld, maar was niet wat ik moest hebben. Heb deze in retour gebracht en 2 dagen later stond mijn geld op mijn bankrekening. Betrouwbaar, eerlijk. Dank u Christine

De lamsvacht inlegzolen die ik bij jullie gekocht heb, hebben ervoor gezorgd dat ik de 80 van de Langstraat (80 km wandelen binnen 20 uur in onze regio) uit heb kunnen lopen.

Heel fijn

Dit is de beste oplossing voor mij , door mijn halfzijdige verlamming , en snachts zelfstandig op de postoel, is het schapenvacht erg fijn voor mijn pijnlijke hakken , omdat ik door mijn aandoening alleen op de rug lig ..

Prachtig

Snelle levering en mooi materiaal

Mooie kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit

Heel tevreden en perfect volgens wat er op de website beloofd werd!

Warm aanbevolen

Mooie vachten, keurig ingepakt en volgens afspraak geleverd.

Snelle service, mooie vachten

Ik geef geen 5 sterren omdat de ene vacht veel smaller is dan de andere vacht. Ik weet wel dat er geen twee gelijke vachten bestaan , maar misschien kan er wel op gelet worden dat de vachten ongeveer dezelfde grootte hebben. Anders ben ik heel tevreden,

Zeer tevreden!

snel geleverd en goede kwaliteit!

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen veel vachten op voorraad.

Snelle levering maar heb niet gekregen wat ik besteld heb

Niet gekregen wat ik besteld had

Redelijk

Voorafgaand gesprek met verkoper prima, alleen de beloofde DHL-zending bleef uit en ipv vrijdagavond produkten maandagmiddag ontvangen.

Inmiddels 3 vachten besteld en alle drie even mooi.

snelle levering en mooi product

Snel geleverd en zeer mooie kwaliteit stuurhoes, mooie afwerking.

Vacht geleverd conform afspraak

Vacht geleverd conform afspraak

Gebeld, besteld en volgende dag in huis.

Gebeld, op de site niet op voorraad, is ze gelijk gaan kijken en gelukkig voor ons was het weer binnen gekomen. Heeft ze gelijk op de site gezet. Zodat we konden bestellen. En pa is er heel blij mee, zit een stuk beter voor hem.

Mooie vacht, prima levering

Fijn is ook dat je alles kunt vinden hoe de vacht te onderhouden. Goed dat er niet speciaal voor gefokt wordt. Hele dier wordt gebruikt.

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!