snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit van witte schapenvachtjes

Mooie vachten en snel geleverd

Snel gevonden, duidelijke foto’s en mooie vachten

Hele snelle levering. Prachtige kwaliteit vachten!

Mooi vachtje, snelle levering

Snel ontvangen,en die lams inlegzolen zijn Echt goed tegen koude voeten.

prachtige handschoenen!

Goedpassende lammy dameshandschoenen mt. L die heerlijk zitten, en redelijk scherp zijn qua prijs.

Top kwaliteit

Voor het eerst bij vachtenspecialist besteld. Alles volgens afspraak. Zeer verrast van de mooie kwaliteit. Zeer zeker een aanrader als je niet op zoek bent naar nepvachten

Heel tevreden

Super produkt, zeer goede service.

Hele goeie service

Hele goeie service, had wat vragen en die werden meteen beantwoord, daarna de hoezen en stuurhoes besteld

Zeer snelle levering

Ik was wel verrast dat er geen extra papier om het vachtje zat ter bescherming. Als iemand met een mes of schaar het plakband losmaakt, heb je kans dat je het vachtje beschadigt!

top snelle bezorging en bestelling in orde

top snelle bezorging en bestelling in orde

Supermooie vacht! Heel blij mee. Snelle levering.

Supermooie vacht! Heel blij mee. Snelle levering.

Omdat de vacht voor mijn gehandicapte zoon Johan is en hij het niet goed kan omschrijven mag ik (moeder)dat doen. We hebben de vacht gekocht voor comfortabele ligging in bed en omdat Johan vaak een koude voet heeft vanweg zijn handicap. Johan zegt het prettig te vinden om op de vacht te liggen.

Goed product, snel geleverd.

Goed product, snel geleverd.

Zeer tevreden!

Aangezien ik problemen heb met de bloedsomloop was ik op zoek naar goede wanten. Handschoenen knellen af en de simpele wanten uit de winkel voldoen niet. Per toeval stootte ik op de Vachtenspecialist. De uitleg voor de maat want om te bestellen is prima! Enige is dat de wanten ietsje te lang zijn (Ik heb maat M genomen wat voor de breedte prima was, maar 21cm was net te lang, 20 was dat denk ik ook geweest qua de maat S, maar kleiner dan 20cm zijn ze er niet), maar ze zijn lekker warm en dat is het allerbelangrijkste! Ik ben zeer tevreden, laten absoluut geen wind door en zijn lekker warm!

Geweldige vachten!

Snel geleverd en super vachten!

Duidelijke site, makkelijk betalen, heel snelle en correcte levering van een PRACHTIG product!

Perfect, snelle levering

Perfect, snelle levering

Prima zoals verwacht

Snelle bezorging heel tevreden met de levering

Goed.

Mooi vacht en vlotte levering.

Helemaal goed.

Heb vorige week al een ervaring ingevuld.

Mooie handschoenen!

Fijne service, snel geleverd en mooi product. Top!

Prima kwaliteit hond is er happy mee. Dus ik ook

Snelle levering en mooie producten

Wij hebben 2 paar lammy wanten en een paar lamswollen zooltjes besteld. De levering was er erg snel en de prijs-kwaliteit erg goed! Bedankt!

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!