Zeer mooie kwaliteit met de afmetingen zoals opgegeven! Ik ben er heel tevreden mee!

Vriendelijke service per whatsapp!

Inmiddels mijn tweede vacht! Een voor mij(IJslandse)en een voor de hond!

Prachtig is het vacht.

Snelle levering, en het vacht is zoals omschreven.

Snel en correct! En schitterende kwaliteit!

Tevreden.

Heel goed.

Er was een probleem met de verzendfirma, heb ik per mail gemeld, snelle reactie alsook snelle verzending. Super mooi product. Dankjewel!

Goed, kreeg wel veel mails v..w.b. bestelling/verzending

Goede wijn behoeft geen krans

Mooi vacht, goede berichtgevingen omtrent bestelling en bezorging. En idd.:”vandaag besteld, morgen in huis”. Dus mede ook een pluim voor Post.nl

Uitstekend artikel !

Is een echt aanraden als je zwaar probleem heb met lichaam , is dit artikel prima om daarvoor te gebruiken!

Zeer tevreden,snelle levering ook.

Alles ging allemaal perfect vanaf het bestellen tan aan het afleveren. Top

Snelle service, heldere communicatie

Super snelle correcte levering

Correct bedrijf

Heel erg blij met de 2 elastieken. De vachten blijven nu op zijn plaats.

Iedere dag als in mijn Stressless stoelen gezeten was moest ik de vachten weer op zijn plaats leggen. Ik heb de vachten al een paar jaar. Kan niet meer zonder. ,'s zomers koel en 's winters lekker warm. Ook al gewassen met jullie shampoo. De vachten trekken ook geen vuil aan.

De tibetaanse schapenvacht is fantastisch qua kleur en grootte. Zoals op de site aangegeven. Levering snel en netjes

prachtige vachten maar.......

Ik heb 4 witte Texels kleine vierkante vachten gekocht en 2 XXL witte grote. De kleine witte vachten zijn prachtig wit. De grote vachten zijn echter wat geler, dat is jammer omdat ik het voor een bruiloftsfeest had gekocht en daarna kan ik ze in huis leggen. Daarvoor zijn ze zeker prachtig. De grote gebruik ik nu echter niet voor de bruiloft ...... helaas.

snelle en goede afhandeling van de bestelling

Nette, stekkers levering

2 vachten van dezelfde maat besteld, verschillen wel heel veel in maat, maar we zijn er blij mee

Voor mijn zieke moeder besteld. Erg mooie vacht.

Snelle levering en zadelhoezen zien er prima uit .

Goeie service van dit bedrijf.

Afspraak nagekomen. Mooie pantoffels na dat de eerste zending te klein van maat was. Vlot en snel maat groter toe gestuurd gekregen. Helaas waren de pantoffels niet geschikt voor m'n moeilijke voeten. Kosteloos terug kunnen sturen. Fijne en goeie service . Nadien nog bericht gekregen dat er géén kosten aan verbonden waren.

Snelle en professionele afhandeling van de transactie.

Snelle levering en gratis retournering. En snelle terugstorting van de kosten.

Heel mooi velletje.... prachtige kleur.... Aanrader! Vrolijk je huis helemaal op!

korrekte en vriendelijke ondersteuning

snelle en behulpzame afhandeling van de keuze en retour

Wandelwol gesteld, fijne schone wol, goed product en werkt uitstekend. Goede en snelle levering, ik ben zeer tevreden.

De slofjes zijn erg schattig mooie kleur

5 Workumertrekweg

Bolsward 8701 WB

Über Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!

Kiyoh Bewertungen