Prima service en kwaliteit

Snelle levering en goede service.

Betrouwbaar bedrijf!

Wat ik zocht, had de Vachtenspecialist. Ze hebben een mooie website met duidelijke informatie. Ook over terugsturen zijn ze heel duidelijk en flexibel. Dat kan zelfs gratis! Ik ben blij met met twee koeienhuiden!

Snelle levering En wat een kwaliteit , top Ik heb deze aangekocht om in de buggy te leggen Hij ligt ( kleinzoon) super comfortabel en super zacht Zeer tevreden klant

prachtige betaalbare kwaliteit

Snel bezorgd en prachtige vachten

Mooie vacht en snel geleverd.

Duidelijke en overzichtelijke website

Hele mooie website , met prachtige kwaliteit producten , overzichtelijk , makkelijk bestellen en snelle levering ! Gewoon top !!

Erg tevreden

Snelle en adequate afhandeling van de bestelling, ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de handschoenen

Honderd procent

Prima product. Eerste bestelling was te klein, zonder problemen én snel kunnen ruilen.

Top-product - organisatie- en ook nog sneeuw!!

Wat kan ik nog meer schrijven?

perfecte levering

perfecte levering al was de levering aan huis bedoelt ik heb er wel zelf moeten omrijden naar een parcel afhaalwinkel en dat vond ik nu wel minder plezant omdat ze me eerder laten weten hadden het pakket aan huis te bestellen.ze zouden toch hun belofte moeten nakomen vind ik persoonlijk.

Prima, prachtige plaid, voldoet aan de verwachtingen.

Gekochte plaid is heerlijk zacht, royaal en staat erg mooi in ons interieur.

Mooie producten en vlotte verzending

Paar jaar terug schapenvachten gekocht waar we nog steeds erg blij mee zijn. Recent een koeienhuid besteld en wederom erg tevreden met het product!

Snelle levering, ondanks vertraging bij koeriersdienst, waarover adequaat gecommuniceerd werd door Vachtenspecialist.

Heerlijk

Mijn hond vindt het heerlijk om erop te liggen bestelling was er ook vlug

Prachtige rendierhuiden ontvangen

Na 15,00 uur besteld en toch deze hele mooie rendiervachten de volgende dag ontvangen.

Netjes afgehandeld, ook nadat DHL het in 1e instantie niet had bezorgd.

Goede service en prachtig mooie vachten!

Snelle levering en een prachtig mooie vacht geleverd!

Na telefonisch contact te hebben gehad, waarin ze mij goed hebben geholpen, kon ik met een gerust hart mijn bestelling plaatsen

Erg goeie kwaliteit plaid voor een acceptabele prijs

Perfecte levering en kwaliteitsvol product

Bestelling liet wel even op zich wachten maar begrijpelijk in deze periode. Correcte levering en kwaliteitsvol product. Heel tevreden

bestelling verliep zeer vlot

Prachtige vacht en zeer snelle levering. Ook netje verpakt.

Prima!!

Wanten besteld. Goed geleverd en snel!

Je krijgt wat je vraagt

Rendiervacht zeer mooi,terwijl de bestelling niet de exacte kleurstelling aangaf. Echt Top!

Mooie kwaliteit handschoenen

Snelle levering en mooi product. Heel blij mee

5 Workumertrekweg Bolsward 8701 WB

Über Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!

Kiyoh Bewertungen