Ze hebben een prachtig vacht geleverd

Dit zijn vakmensen , voor 100% aan te bevelen, alsook correcte levering

Mooi schapenvacht ontvangen na telefonisch gesprek precies volgens verwachting

Volgende dag pakket in huis

Fijne borstel

Fijne borstel en vlotte levering.

Goede service, mooie kwaliteit

Ik heb handschoenen hier besteld en ze zijn precies zoals beschreven! Mooie kwaliteit en lekker voor de handen

prima service

Mooi product, prijs-kwaliteit verhouding goed. Verzending volgens afspraak.

Zie hieronder

Geachte alvorens mijn ervaring kan geven wacht ik-vormen de terugbetaling van de plaids. Graag zal ik dan mijn mening meedelen. Walschap

Fantastische kwaliteit

Ik heb al meerdere producten, de kwaliteit is goed en ik ben zeer tevreden. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Heel snel

Snelle en makkelijke communicatie, op zijn ouderwets bereikbaar telefonisch.

Snelle levering Super mooie vachten

Super mooi kwaliteits vacht!

Efficiënt en snel

Een snelle en goede levering. Accuraat. Mooi product.

Precies wat ik zicht en snel geleverd

Prachige vachten van superkwaliteit

Heerlijk zachte vachten!

Mooie vacht in de juiste kleur.

Iets latere levering dan voorzien kost een half puntje. Verder een aangename koop.

Snelle goede levering.

Heldere website. Foto’s geven de werkelijke vacht goed weer.

Prima vachtje

Was er snel

super goede service

Ik had handschoenen besteld,maar vond de kleur niet mooi,en ze waren ook te groot. Dan heb ik gebeld om informatie betreffende het retourneren,en ze hebben mij dan ook onmiddelijk een andere kleur en maat toegestuurd. Dat noem ik nu eens service.

Prima organisatie

Aanschafprijs was snel teruggestort na retourneren product ivm te kleine maat. Snelle levering juiste maat .

Mooi product. Goed verpakt. Snel geleverd

Warme wanten

Zeer goede kwaliteit goed afgewerkt draag conform zeer goed

Mooie schapenvacht en snelle levering

Levering binnen enkele dagen en een supermooie vacht. Ik ben meer dan tevreden!

Mooie vacht, mn moeder zal m fantastisch vinden

Het is een verjaardags cadeau voor mn moeder. Ik denk dat ze verrast zal zijn van de mooie kwaliteit.

Goede dienstverlening

Vacht bevalt prima met snelle levering.

Mooi op tijd bezorgd en goede kwaliteit.

Tevreden met het geleverde product.

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!