Snelle verzending en mooie handschoenen

Hele snelle verzending, handschoenen zitten lekker en zien er mooi uit.

Ik had handschoenen besteld via afterpay. In de mail stond de melding dat het pas verstuurd word na de betaling. Over deze verwarring had ik een mailtje gestuurd. Binnen 1 minuut een super Nette mail terug. Binnen 1 dag was het ook binnen. Mega blij met mijn warme handschoenen. Laat de vrieskou maar weer komen ;)

Fantastisch mooie vacht!

Snelle levering en absoluut wat het beloofd

Super tevreden, mooie kwaliteit, snelle levering. Top

Super tevreden, mooie kwaliteit en snelle levering. Top

Mooie handschoenen

De levering was snel. Daarnaast ben ik heel blij met mijn (mooie en warme) handschoenen.

Vlot snel bezorgd; mooi product

Zie boven

Super snelle levering en prachtige alpaca wollen plaid!

Het product kwam heel snel en de kwaliteit is heel goed. Zeker een aanrader!

Mooi product

Handschoenen suede met schapenvacht besteld. Goede prijs-kwaliteit verhouding! Maatvoering op de website niet helemaal duidelijk/juist qua cm, vallen wel goed op maat. Goede service

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Snel geleverd en voldoet aan verwachting

Niks gehoord na bestelling

Ik heb een bestelling geplaatst voor afhalen en betalen in de winkel. Ik heb nooit een bestelbevestiging gehad of een mail dat de bestelling klaar lag. Ook niet in de spam folder.

Informatie op de website goed. Afhandelen van de betaling duidelijk en goed. Snelheid van verzenden goed. Netjes verpakt en afgeleverd. Minpuntje was dat er ook een pakbon van de bestelling van iemand anders in de verpakking was meegestuurd.

Top Service

Ik ben heel goed en snel geholpen

Mooi product, aflevering snel

Mooi product, aflevering snel en volgens afspraak

Ik ben tevreden

Alles verliep alles naar wens. Mijn bestelling was op tijd bezorgd.

Snelle levering, goed verpakt en mooie kwaliteit

Helaas werden mijn bestelde wanten door DHL niet afgeleverd maar gewoon retour gestuurd! Mail daarover met de vachtenspecialist verliep snel en soepel. Ik zal zeker in de toekomst weer nieuwe wanten bij hun bestellen. Eerder hadden we daar al een klein schapenvachtje gekocht. Heel mooi en precies groot genoeg.

Super mooie vachten!

Snel geleverd, snel antwoord op vragen en hele mooie, natuurlijke vachten. Duidelijk geen b-kwaliteit, maar echt a-kwaliteit.

Snel geleverd Maat niet gied Snel omgeruild en opnieuw bezorgd Klasse Goede snelle service Mooie handschoenen

Super product en geweldige service

Heb wanten gekocht en deze zijn mooi, heerlijk warm en van goede kwaliteit. Ook had ik een aantal vragen en heb deze snel en vakkundig beantwoord gekregen. Heel fijn allemaal.

Top bedrijf

Snelle service. Prima kwaliteit.

Perfect.

Snelle levering volgens opgaaf.Prima

Top product - snelle service

Mooi product, fijne qualiteit.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mooie handschoenen voor m’n vrouw gekocht. Heel blij mee.

mooie handschoenen , slecht in vragen beantwoorden

heb gevraagd hoe ik mijn lamslederen handschoen het beste kan behandelen om ze mooi te houden en heb daar helaas nog geen reactie op gegeven , jammer

Alles prima

Snelle levering en een hele mooie, zachte medische vacht.

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!