Goede kwaliteit

Fijne sloffen, zitten en lopen heerlijk. Prijs kwaliteit heel goed!!

Goede ervaring

Vriendelijke mensen.

Op een dag geleverd. Perfect!

Gisteren besteld, vandaag uitgeleverd en kwaliteit van de goederen TOP.

duidelijke website, snelle levering en een prima product. aanrader!

mooie vachten

Prima en snelle service, mooie producten. Snel oplossen van een verkeerde bestelling. Ik ben heel tevreden.

De artikelen zijn van uitstekende kwaliteit en worden snel verzonden. Niets mis mee.

Snelle levering, dikte van de vacht viel tegen

Had de vacht qua prijs veel dikker verwacht.. vond hem erg dun

Prachtige kwalteit en snel geleverd.

De kwaliteit van de vacht is erg goed. De kleur is net als op de foto.

Foto’s misschien iets te onduidelijk kwa afwijkende kleur maar de service bezorging en retouren is top.

Fantastisch de ene dag besteld en de andere dag al binnen

Super pantoffels, niet je kan het gewoon retourneren

Keurig nette makkelijke site, schitterende vachten snelle bezorging. En wat ik heel belangrijk vind : mogelijkheid achteraf betalen.

Mooie vacht voor het fietszadel

Snelle levering mooie vacht

Prachtige vachten !

Alpaca deken besteld. Snel geleverd en het product is exact wat je er van mag verwachten. Fijne kwaliteit.

Vacht reukt naar een stinkend schaap

Ondermaats. Het lijkt of er een schaap in de zetel ligt maar het is de vacht!

Goed.

De levering en communicatie rondom levering waren uitstekend. Enige wat ik minder vond is dat de opgegeven maten niet kloppen waardoor ik te kleine maat had ontvangen.

Prachtige zachte wolken kruikenzak!

Snelle service en een heel mooi product. De kruikenzak is gemaakt van echt schapenvacht, heel zacht en warm. De rits aan de onderzijde werkt perfect. Aanrader!

Prachtig !!!

Voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Snelle levering.

Goed spul

Snel aflevering en super spul

Goede kwaliteit!

De kruikzak met rits bevalt me heel goed! Ik was eerst bang dat deze te dik zou zijn om voldoende warmte af te geven, maar dat is prima in orde. Stevige kwaliteit!

Mooie schapenhuid voor een mooie prijs

Mooi product, goede prijs en snel geleverd

Mooie wollen plaid

Prachtigexwollen deken van heel mooi materiaal en lekker warm. Snelle levering’

Vlotte service, goed kwaliteit.

Uitstekend!!!!

2 Stoelhoezen en 2 stuurhoezen besteld, de volgende dag bezorgd. Super- kwaliteit!!! Wat een mooie hoezen, voor stoel en stuur, passen perfect!!! En blijven goed op z’n plaats zitten… Ben er heel blij mee!! Een aanrader!!

Prachtige plaid ontvangen, net wat ik wenste!

Goede service en snelle levering. Top!

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!