Mooie wollen plaid

Prachtigexwollen deken van heel mooi materiaal en lekker warm. Snelle levering’

Vlotte service, goed kwaliteit.

Uitstekend!!!!

2 Stoelhoezen en 2 stuurhoezen besteld, de volgende dag bezorgd. Super- kwaliteit!!! Wat een mooie hoezen, voor stoel en stuur, passen perfect!!! En blijven goed op z’n plaats zitten… Ben er heel blij mee!! Een aanrader!!

Prachtige plaid ontvangen, net wat ik wenste!

Goede service en snelle levering. Top!

Uitstekend!

Gewoon prima, uitstekend. Mooie goed gemaakte producten, zorgvuldige snelle levering. Blij mee hoor!!

Dat de bestelling binnen 24 uur bezorgd was. En de maat was perfect en heb ze gelijk aan gedaan zitten heerlijk. TOP

Geweldige kwaliteit en prima levering

De website is heel toegankelijk. Het bestellen is eenvoudig. De kwaliteit van de vachten is zeer hoog en de levering was uitermate snel.

Prachtig

een mooi schapevelletje, heel netjes, mooi van grootte snel geleverd, goed verpakt

Mooi product

Hier kan je gerust bestellen, voldoet aan alle verwachtingen

zeer tevreden

vlotte bediening

Prachtige vachten snelle levering

Veel keus en super goede kwaliteit

Het bestelde schappenvacht is mooi, goed kwaliteit maar het is mijn niet duidelijk of het geverfd is. Ik vermoed van wel want schapen met deze kleur vachten bestaan volgens mij niet maar of het geverfd is had er wel duidelijk bij mogelijk staan.

Precies als beloofd

De stuurhoes is precies als beloofd: vacht, kleur, maat en prijs. De levering was snel en correct. Gewoon erg goed voor elkaar.

behulpzaam bij aankoop. nette afwikkeling van versturen

Volgens verwachting

Ik zag het ergens liggen. Stond een adresstempel achterop. Thuis de website opgezocht en besteld wat ik wilde hebben. Ondanks dat het een natuurproduct is, was het exact wat ik verwachtte. Binnen 2 dagen in de bus. Ben er heel blij mee.

Prachtig product, duidelijke website, snelle levering

Duidelijke no-nonsens website. Goede presentatie van artikelen. Ruime keuze. Snelle levering. Werkelijk prachtig product; erg mooi en uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden en blij mee.

Prima service en kwaliteit

Snelle levering en goede service.

Betrouwbaar bedrijf!

Wat ik zocht, had de Vachtenspecialist. Ze hebben een mooie website met duidelijke informatie. Ook over terugsturen zijn ze heel duidelijk en flexibel. Dat kan zelfs gratis! Ik ben blij met met twee koeienhuiden!

Snelle levering En wat een kwaliteit , top Ik heb deze aangekocht om in de buggy te leggen Hij ligt ( kleinzoon) super comfortabel en super zacht Zeer tevreden klant

prachtige betaalbare kwaliteit

Snel bezorgd en prachtige vachten

Mooie vacht en snel geleverd.

Duidelijke en overzichtelijke website

Hele mooie website , met prachtige kwaliteit producten , overzichtelijk , makkelijk bestellen en snelle levering ! Gewoon top !!

Erg tevreden

Snelle en adequate afhandeling van de bestelling, ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de handschoenen

Honderd procent

Prima product. Eerste bestelling was te klein, zonder problemen én snel kunnen ruilen.

Top-product - organisatie- en ook nog sneeuw!!

Wat kan ik nog meer schrijven?

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!