Super.

Gekregen wat er besteld was volgens foto op website. Telefonisch bereikbaar. Duidelijk antwoord. Levering zeer snel en verpakking netjes. Top. Dank je wel.

Wanten - Maatvoering en advies niet correct

Geachte dame /heer, vorig jaar wanten bij u gekocht. Vielen klein. Heb deze gehouden voor mij vriendin. Dit jaar na telefonisch overleg wederom besteld omdat u aan gaf dat 2020 model ruimer is. Bij ontvangst bleek dat maar precies hetzelfde is als 2019 model. Daarvan zijn de polsstukken te smal. De mouw van je jas komt in de knel. Ruimere polsstukken zouden beter zijn. Dan valt jas in want = warmer en geen gedoe met jasmouwen. Heb na wederom telefonisch conact bestelling retour gestuurd met verzoek om groter model te sturen of geld retour te sturen. Bieden zijn niet gebeurd en geen bericht gevonden.

Goedemiddag Marijn, Wat vervelend om te horen dat de wanten niet goed pasten. Vaak gaat de voorkeur uit naar dat de jasmouwen over de want heen passen, dat de wanten dus in de jasmouw vallen. Vandaar dat wij dit model verkopen. Het klopt echter wel dat we in 2020 ruimere maten genomen hebben dan in 2019, omdat deze erg klein uitvielen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat dit model want gewoon niet aan uw wensen voldoet. Uw retour is hier al wel verwerkt. Hierover zal ik nog even persoonlijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw feedback & alvast fijne feestdagen toegewenst!

Mooi product en sneller geleverd dan verwacht

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Super mooi schapenvacht ontvangen en super snel geleverd, Top!!!

Écht een aanrader!!!

mooie kwaliteit en vlotte verzending

Mooie vacht en snel geleverd

Mooie vacht en snel geleverd

Prachtige vacht en super snelle levering.

Dit is de tweede vacht die ik kocht bij Vachtenspecialist.nl Beide vachten zijn van uitzonderlijke kwaliteit. Bedrijf is telefonisch en via mail goed en vlot bereikbaar en de levering ondanks kerst en Corona drukte zelfs al de volgende dag. Niets meer aan veranderen!

Snel en vacht nog mooier dan verwacht

Pracht vacht en snelle service :-)

vriendelijk en behulpzaam, uitsekende kwaliteit

uitstekend

Correct en snel

Een verrassing. Het kado was positief ontvangen .

Heerlijke wanten

Prachtige vacht

Snelle levering en net als op de foto

Prachtig

Prachtige vachten van goede kwaliteit

De bestelde vacht voldoet geheel aan de beschrijving op de site.

Alles in orde!

Een mooie schapenvacht, groot.

Super snel en een super kwaliteit

Texels vachtje besteld voor onze hond. Dag erna al binnen en vanaf dag 1 zijn favoriete plek

Goede kwaliteit, goede service

We kregen twee vachten geleverd, goede kwaliteit maar helaas erg verschillende kleuren. Kon meteen teruggestuurd worden en kregen per omgaande vachten van gelijke kleur. Top service!

Prima webwinkel met prachtige vachten en huiden

Prima webwinkel, mooie huiden en goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurige en snelle service per email contact. Zeer aan te bevelen.

Mooi vacht zoals op foto en zeer snel geleverd!

Prachtig vacht en snel geleverd!

Hele goeie en snelle service

Mijn bestelling was ondanks de drukte erg snel bezorgd. Fijn product, leuk om cadeau te doen.

ja ja

Mijn order donderdag gegeven. Vrijdag bericht gekregen dat order die dag verzonden wordt met DHL en te volgen is via een nummer! Ik heb geprobeerd en geprobeerd, maar steeds was het DHL antwoord dat het nummer niet bekend was. Jullie gemailed op zondag en maandag antwoord gekregen dat het jullie wel lukt om te traceren en dat het smiddags afgeleverd zou worden door DPD !! NIET DHL !! met mededeling dat ik waarschijnlijk een verkeerd nummer ingetikt heb. Ja zo ken ik er nog wel een paar!!!!!! De vacht is mooi.

Ik zie inderdaad dat onze e-mail notificatie nog aangeeft dat we pakketten enkel met DHL verzenden. Bedankt voor het doorgeven, we hebben het direct aangepast. Want het klopt dat we tegenwoordig ook met DPD verzenden! Als het goed is krijgt u altijd een aparte e-mail vanuit de verzenddienst waarin staat welke dienst uw pakket verzend en wat het bijhorende tracking nummer is, dit is bij uw order dan wellicht niet helemaal goed gegaan. Fijn dat het pakketje toch aangekomen is & dat het vacht mooi is! Veel plezier van uw bestelling en fijne feestdagen toegewenst.

Ondanks dat ik de vacht heb terug gestuurd, om de kleur was de kwaliteit wel erg mooi en verder netjes afgehandeld.

Snel verzonden en ontvangen in drukke tijd.

Snel verzonden en ontvangen in drukke tijd. Ondanks het feit dat afhaalpunten sloten en de zending retour afzender ging.

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!