Mooie producten en vlotte verzending

Paar jaar terug schapenvachten gekocht waar we nog steeds erg blij mee zijn. Recent een koeienhuid besteld en wederom erg tevreden met het product!

Snelle levering, ondanks vertraging bij koeriersdienst, waarover adequaat gecommuniceerd werd door Vachtenspecialist.

Heerlijk

Mijn hond vindt het heerlijk om erop te liggen bestelling was er ook vlug

Prachtige rendierhuiden ontvangen

Na 15,00 uur besteld en toch deze hele mooie rendiervachten de volgende dag ontvangen.

Netjes afgehandeld, ook nadat DHL het in 1e instantie niet had bezorgd.

Goede service en prachtig mooie vachten!

Snelle levering en een prachtig mooie vacht geleverd!

Na telefonisch contact te hebben gehad, waarin ze mij goed hebben geholpen, kon ik met een gerust hart mijn bestelling plaatsen

Erg goeie kwaliteit plaid voor een acceptabele prijs

Perfecte levering en kwaliteitsvol product

Bestelling liet wel even op zich wachten maar begrijpelijk in deze periode. Correcte levering en kwaliteitsvol product. Heel tevreden

bestelling verliep zeer vlot

Prachtige vacht en zeer snelle levering. Ook netje verpakt.

Prima!!

Wanten besteld. Goed geleverd en snel!

Je krijgt wat je vraagt

Rendiervacht zeer mooi,terwijl de bestelling niet de exacte kleurstelling aangaf. Echt Top!

Mooie kwaliteit handschoenen

Snelle levering en mooi product. Heel blij mee

Een warme ervaring

Fijn met fietsen.

Voelt heerlijk

Ik heb de handschoenen even ingespoten om ze waterafstotend te maken. Ze voelen heerlijk zacht en warm.

Top service!

Onze bestelling is ergens blijven hangen, ze stuurde een tweede op die kregen we de volgende dag meteen binnen. De handschoenen zien er echt fantastisch uit, degene die ze krijgt vindt ze fantastisch en heerlijk warm. Nu inpakken en onder de boom ermee, super top bedrijf ze hebben hun klanten echt op de eerste plaats staan.

uitstekend

Heel goed bedrijf en snelle levering.Ik ben blij met de mooie vachtjes.

Keurige afhandeling

Helaas was het artikel niet wat ik verwachtte. Hen hebben het correct afgewikkeld.

Topproduct!

Prachtig dik wollen zadeldek. Nu kan mijn vriend weer zonder zadelpijn/ doorzitten meefietsen!

Mooie huid goede prijs

Mooi afgewerkt en heel zacht, ben er zeer gelukkig mee.

Super kwaliteit

Super snel ik heb een opmerking DHL servicepunt zit niet meer bij de Sleutelhoek daarom moest ik naar Utrecht

Top!!

Prima service en top kwaliteit

Super kwaliteit!

Vachtenspecialist werkt heel correct.

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!