uitstekend

Heel goed bedrijf en snelle levering.Ik ben blij met de mooie vachtjes.

Keurige afhandeling

Helaas was het artikel niet wat ik verwachtte. Hen hebben het correct afgewikkeld.

Topproduct!

Prachtig dik wollen zadeldek. Nu kan mijn vriend weer zonder zadelpijn/ doorzitten meefietsen!

Mooie huid goede prijs

Mooi afgewerkt en heel zacht, ben er zeer gelukkig mee.

Super kwaliteit

Super snel ik heb een opmerking DHL servicepunt zit niet meer bij de Sleutelhoek daarom moest ik naar Utrecht

Top!!

Prima service en top kwaliteit

Super kwaliteit!

Vachtenspecialist werkt heel correct.

prima service, prachtige producten

Heerlijke dekens. Sint/kerstcadeau voor de (volwassen) kinderen viel in heel goede aarde

Uitstekende communicatie via mail mbt geplaatste order en levering. Snel geleverd. Prachtige eco kwaliteit schapenvacht en alpaca deken. Erg blij mee.

Naar verwachting

Je verwacht zowel product als levering

Snel, en geleverd wat was verwacht!

Geleverd wat was verwacht en gehoopt.

Snel geleverd mooie prijs kwaliteit

Ik ben heel tevreden met mijn mooi en warme schapenvacht..correcte handelaar

Prachtig!

De schapenvachten zijn ontzettend mooi! Echt kwaliteit en de prijs is prima.

Fijne kwaliteit, zorgvuldige levering

En dat wol is lekker warm!!

Mooi product, snelle levering en goed verpakt

Zie boven

Mooi produkt. Overtreft mijn verwachtingen

Mooi produkt. Overtreft mijn verwachtingen

Perfecte service en snelle reactie op vragen

Heerlijke aankoop, elke dag genieten van zachtheid en warmte bij pijnlijke gewrichten

Uitstekende service en informatie

Bij mijn vervolgvragen over onderhoud van de vacht, kreeg ik direct advies via de mail. Compliment!

zeer proper verpakt... snelle levering...

Goed product en goede service

Prima bedrijf wat mooi product heeft geleverd. Wel problemen gehad omdat transportbedrijf er een potje van heeft gemaakt.

De vacht zag er precies uit zoals op de site!!

Dit is de tweede keer dat ik bij dit bedrijf een vacht heb gekocht! Zeer tevreden!!

Zeer snelle levering. Prachtige handschoenen

Supergoed geregeld allemaal

Geweldig product, ben superblij met mijn mooie zachte vachtje. Snelle bezorging ook, alles keurig op tijd. Top!

Workumertrekweg 5 8701 WB Bolsward

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!