Perfecte service en snelle reactie op vragen

Heerlijke aankoop, elke dag genieten van zachtheid en warmte bij pijnlijke gewrichten

Uitstekende service en informatie

Bij mijn vervolgvragen over onderhoud van de vacht, kreeg ik direct advies via de mail. Compliment!

zeer proper verpakt... snelle levering...

Goed product en goede service

Prima bedrijf wat mooi product heeft geleverd. Wel problemen gehad omdat transportbedrijf er een potje van heeft gemaakt.

De vacht zag er precies uit zoals op de site!!

Dit is de tweede keer dat ik bij dit bedrijf een vacht heb gekocht! Zeer tevreden!!

Zeer snelle levering. Prachtige handschoenen

Supergoed geregeld allemaal

Geweldig product, ben superblij met mijn mooie zachte vachtje. Snelle bezorging ook, alles keurig op tijd. Top!

Super snel en heerlijk zacht

De levering was heel snel en het vachtje is echt heerlijk.

Goed hoor.

Heel goede ervaring

Mooie kwaliteit echt waar voor je geld

Fijne website, snelle levering en prachtige vachten ontvangen!

Ik zou het zo weer doen!!

Alles ok

No comment

Prima prijs en kwaliteit

Prima prijs en kwaliteit

Mooie vacht,snelle bezorging

Snelle levering. Prachtige vacht. Je krijgt geleverd wat er op de foto staat

Prachtige vacht

Mooie vacht en snel geleverd

Mooie vachten

Vierkante schapenvacht Len gekocht voor mijn houten eetkamerstoelen. Heerlijk zacht en warm voor de herfst/winter

Prima,

Snelle levering, goed verpakt.

Prima bedrijf

Een medisch schapenvacht besteld wat per omgaande werd bezorgd. Een prachtig artikel!! Helemaal blij mee. Alleen maar pluspunten!!

Heerlijke sloffen

Snel en mooi

Fijne partij die snel mooie vachten levert

Bij de eerste levering zat het verkeerde artikel in de doos. Dit is na telefonisch contact meteen opgelost en kregen wij het hoede artikel de dag erna geleverd. Zeer tevreden!

Klantvriendelijk bedrijf!

Het pakketje duurde lang voordat het kwam. Bleek het vermist bij de DHL ( daar heeft het halve dorp negatieve ervaringen mee. Belde met de vachtenspecialist zij stuurde meteen een ander paar( handschoenen) op. Nu met post nl. Kwam vrij snel binnen. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Snelle levering, fijn product.

Super Qualität

Sehr schnelle Lieferung, sehr gute Qualität

Zoals het hoort

Een firma zoals het hoort te zijn. Snelle en accurate service. Levering zoals beloofd. Geen aan of opmerkingen te maken.Doe zo voort.

Workumertrekweg 5

8701 WB Bolsward

Over Vachtenspecialist.nl

Op zoek naar de perfecte schapenvacht? Vachtenspecialist is een webshop met persoonlijke service als je dat nodig hebt. Vachtenspecialist helpt je graag in je zoektocht. Alle vachten zijn ecologisch gelooid en hebben een eerlijke herkomst. Iedere vacht wordt met de hand geselecteerd en gecontroleerd op verschillende punten. En dat zie je! Naast schapenvachten, kun je bij Vachtenspecialist ook terecht voor koeienhuid vloerkleden, rendiervachten, geitenvachten & gezondheidsvachten. De uniek gefotografeerde vachten & huiden zijn zo precies mogelijk gefotografeerd, zodat jij écht krijgt wat je bestelt!