super service en mooie sieraden

bestelling komt mooi verpakt binnen en service is super

Super tevreden over dit bedrijf. In februari een armband besteld voor mijn vriendin, deze was vorig week gebroken. Na mail contact de armband terug gestuurd, vandaag een nieuwe gekregen. Super (snelle) service!!!

Prachtig

Gouden baby armbandje was prachtig gegraveerd het was een kadootje en heel erg in de smaak gevallen super bedankt voor de mooie en snelle service!

prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering, top.

Goede webshop

Tijdens het zoeken naar een product heb ik snel mijn keuze kunnen maken vanwege het ruime assortiment en goede omschrijving. Na telefonisch contact te hebben gehad of het product sbel geleverd kon worden werd het product al besteld alvorens ik het op zondag pas officieel besteld had en had ik het woensdag al in huis.

Alleen maar lof

Altijd goede service en fijn klantvriendelijk contact

Alles was in orde

Baby armbandje was mooi gedrukt, op tijd geleverd en mooi ingepakt ...dus alles in orde

prima service

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Goed opgelost.

Wat langer moeten wachten als de bedoeling was, maar uiteindelijk toch excuses gekregen en netjes thuis bezorgt. De oorbellen zijn prachtig 👌

Snelle levering, top kwaliteit, veilige betaling, correct, gewoon top🔝

Snelle levering, mooi product

Babyarmbandje met naam besteld. Duidelijke site, ruim voldoende keuze. Goed op de hoogte gehouden van levering via mail. Armbandje goed verpakt geleverd in leuke cadeauverpakking.

Is heel goed

Iets moois gevonden en heel snel geleverd ben zeer tevrede

Niet geleverd op de juiste dag

Ik vind het jammer dat het niet op de juist aangegeven dag geleverd is dus de verrassing voor de jarige er dus al af was. Waarom een keuze maken als je er toch niks over te zeggen hebt? Wat ik ook een beetje jammer vind is dat het horloge niet zo gegraveerd is zoals ik het heb aangegeven (denk ruimte gebrek maar dan nog niet netje het zelf aan te passen) horloge verder wel prima

Netjes op tijd geleverd, met nog een leuk bijgevoegd briefje. Mooi horloge

Duidelijke site, snelle-prachtig verpakte-levering!!

Heerlijke en vooral eerlijke site, bestelformulier en verrassende levering! Gewoon top!

Uitstekend!

Top service. Heb nog gebeld om de gravering van de ring te laten. En ik werd heel snel en super vriendelijk geholpen. Alles netjes verpakt.

Mooie Silkarmband gekocht

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Mooi verpakt en keurig op tijd verzonden

Kei blij

Top ben blij

Een prachtig cadeau met persoonlijke touch!

Dat het hartje niet na de eerste naam werd gedrukt, maar op een regel ertussen werd gezet en de persoonlijke boodschap op de factuur, laten zien dat er met zorg naar de bestelling naar de bestelling wordt gekeken. Dank daarvoor! Zeker een aanbeveling waard!

Mooier dan ik had verwacht!

We hadden een ring gezien op de site, maar twijfelden wel een beetje over de dikte van de ring. Een dunnere, kon niet worden gegraveerd. Dit hadden we ook via de mail gevraagd en snel antwoord gekregen! De gravering en de dikte van de ring vielen gelukkig mee, dus ik was blij verrast!

Alles prima goed

Ondanks mijn (ietswat) lastige wensen is het toch vriendelijk vlot en prima geregeld

Mijn bestelling heeft voldaan aan mijn verwachting.

Vriendelijk aan de telefoon. Vlotte afhandeling bestelling.

Ring was te klein maar het was geen probleem om hem om te ruilen,zo vriendelijk geholpe...

SUPER

Ben gelijk de volgende dag gebeld omdat een inscriptie niet paste met een bepaalde lettertype. In overleg andere gekozen. Volgende dag was mijn bestelling al geleverd. Super service 😁

helemaal prima

armbandje besteld met gravure. was binnen 2 dagen in huis in een prachtige verpakking.