Super mooi alles waard. Ik draag mijn armbandje elke dag

Snelle levering en mooi verpakt. Wel discreet. Aan het pakketje is niet te zien wat er in zit. En hwel betrouwbaar .

Goeie en veilige service!!

Al eerder iets gekocht bij deze site! Ook prima gegaan en geen gedoe of twijfel! Super aardig notitie bij factuur!

Top service en zoals beloofd snelle levering!

Snelle en correcte levering! Vriendelijke klantendienst.

Levering en het product zijn naar verwachting. Goed tijdig overal over geïnformeerd!

Levering van product zoals verwacht

Levering van product zoals verwacht

Vriendelijk personeel die met je meedenken

Ik had een gouden babyarmbandje besteld en voor ze het gingen graveen ,werd ik gebeld of het goed was dat ze het zouden veranderen zodat de naam groter kon omdat het dan duidelijker zou zijn. Top!!!

uitstekend

Ik zocht een prijzig zeldzaam horloge. Treasure had dit op voorraad volgens de website. Ik was niet bekend met hun dus even gebeld. Direct iemand aan de lijn die bevestigde dat het horloge idd aanwezig was en dat ik ze morgen zou hebben als ik ze voor 17:00 zou bestellen. Direct besteld en idd volgende dag vrolijk verpakt geleverd. Het horloge is overigens zeer naar wens (010-02158-23).

Doen wat je zegt

Hebben bestelling vlot uitgevoerd

Goed en snelle verzending

heb pas deze Pulsar horloge tot nu toe geen aanmerkingen. En leuke handgeschreven vermelding op de nota. met vriendelijke groet

Snelle levering en mooie sieraden

Baby armbandje werd inclusief gravering erg snel bezorgd. Het armbandje was erg mooi, precies zoals op de foto. De cadeauverpakking eromheen was erg mooi!

Snelle verzending,top artikel

Snelle levering,tevreden met het artikel

Great experience

A good price, very fast delivery and the order was well and nicely packed, thank you! Will definitely order more from this store!

Voor de 2e keer een baby armbandje besteld. Prachtig en leuk ingepakt. En zoals de vorige keer een met de hand geschreven berichtje wat het weer menselijk maakt

Perdect

Zaterdagnamiddag besteld en de maandag al geleverd, super mooi en goed verpakt, Top, top top. Deze winkel kan ik iedereen aanbevelen, zal zeker nog bestellen in deze winkel. Super tevreden.

Uitgebreid online assortiment.

Binnen 3 werkdagen ontvangen. Bestelde ketting paste in de brievenbus. Mooi ingepakt, 5 euro welkomstkorting. Ketting naar wens.

Geweldige service

Ze behandelen je geweldig. Of je nou iets koopt, iets retourneert of iets wil vragen; altijd vriendelijk en behulpzaam. Elk bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen.

Snel en goed geleverd

Rapidité, efficacité

Professionnel, reçu en 2J à peine (NL => BE) Je vous recommande fortement. Au plaisir.

Persoonlijk en snel: top!

Einde middag besteld, de volgende dag ontving ik mijn bestelling al! Prachtig ingepakt en voorzien van een handgeschreven berichtje. Ik kom zeker terug!

Supersnelle service, ingepakt en wel de volgende dag een mooi horloge in huis.

Fijne website en snelle levering. Het wordt zelfs voor je ingepakt zonder extra kosten!

Uitstekende en snelle service

Producten zoals op site beschreven en snelle en correcte service

Heel erg goed

Goede kwaliteit en snelle levering

Prachtige halsketting en prima service

Voor mijn vrouw had ik een gouden halsketting met figaro schakels besteld in een lengte van 45 cm. Een aantal dagen later werd ik gebeld met de mededeling dat de halsketting van 45 cm niet (meer) besteld kon worden. De vraag was of ik dezelfde ketting in een lengte van 42 cm wilde accepteren incl. terugbetaling van het prijsverschil. Een ander alternatief was ook mogelijk. Nu twijfelde ik voor de bestelling al over de lengte van de ketting, en de ketting met een lengte van 42 cm was sowieso de betere keuze geweest. Mijn vrouw is er erg blij mee, de ketting valt prachtig en je kunt zien dat het een goede kwaliteit heeft. Het geheel was prachtig verpakt en voorzien van een persoonlijke boodschap. De reden voor vijf sterren is dat Treasure juwelier het initiatief neemt richting de klant en er nog een schepje aandacht en klantvriendelijkheid boven op doet.

Ook mooi verpakt snelle service

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!