On line besteld en opgehaald in de winkel

Telefonisch goed geholpen, cadeau mooi ingepakt

Tijdig ontvangen, mooi verpakt en hele mooie armbandjes

Tijdig ontvangen, mooi verpakt en hele mooie armbandjes

Als een cadeautje verpakt !!

Ben niet zo van het bestellen via een website, maar dat zal mijn leeftijd zijn ! Bij het zoeken van een Oozoo smartwatch kwam ik terecht op de website van Treasure Juwelier. De uitstraling van deze site en de reviews gaf mij vertrouwen en besloot het horloge te bestellen. Het vertrouwen werd niet beschaamd ! Keurige verpakking en het horloge verpakt als een cadeautje met een persoonlijk berichtje op de factuur. Treasure Juwelier heeft er weer een klant bij, hulde !!

Snel, vriendelijk, en mooi product

Mooi armbandje ontvangen met een prachtige gravure. Met een heel lief berichtje bijgesloten. Met andere woorden Perfect

Super bedankt!

Super bedankt!

Goede producten

Mooie producten en klantloyaliteit word dankbaar beloond.

Top product en service

Ring besteld met gravering. Maat is goed en gravering ziet er goed uit. Binnen een week in huis. Helaas weinig keus in bredere mannenringen.

Ze doen gewoon wat ze beloven.

Bovenstaande zin zegt alles.

Snelle levering, mooi ingepakt en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is. Ook attent dat er een persoonlijke noot op de factuur was geschreven, alleen gaf ik het niet cadeau, het was voor mijzelf.

Goed geadviseerd, snelle levering.

Goede ervaring met deze juwelier. Goed telefonisch advies gekregen.

Dank voor je review en aanbeveling Forra. Fijn dat we je goed hebben kunnen adviseren! Hartelijke groet, Trea Klantenservice Treasure Juwelier

Snelle levering en goed product

Dank voor je review en aanbeveling Barbara. Mooi om te zien dat onze service zo goed wordt gewaardeerd! Vriendelijke groet, Trea Klantenservice Treasure Juwelier

Alles super geregeld!

Hallo Ad, Fijn dat de bestelling bij ons je zo goed is bevallen. Dank voor je review en aanbeveling! Vriendelijke groet, Trea Klantenservice Treasure Juwelier

Persoonlijk en zeer klantvriendelijk

Persoonlijk en zeer klantvriendelijk

Hartelijk dank Martijn voor je review en aanbeveling! Mooi om te zien dat die zo goed is gewaardeerd! Vriendelijke groet, Trea Klantenservice Treasure Juwelier

Mooie producten

Mooie producten, snelle levering

Dank voor je review en aanbeveling Patricia. Mooi dat ons aanbod zo goed bij je in de smaak valt! Vriendelijke groet, Trea Klantenservice Treasure Juwelier

Snelle afhandeling en goede service

Heel prettig behandeld toen bleek dat het horloge wat ik kocht een lichte beschadiging had. Ik kon direct het horloge terugzenden met de toezegging dat ik een nieuw exemplaar krijg toegestuurd. Telefonisch afstemming gehad en zeer netjes behandeld.

Hallo Diedrik, Jammer van de beschadiging, maar fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Dank voor je review! Hartelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Uitstekende service en kundig personeel

Had een mooie schitterende armband besteld waar ik super blij mee ben en deze werd lekker vlot geleverd. De producten worden altijd sjiek en mooi verpakt en de service is ook helemaal top.

Dank voor je enthousiaste review Nordin. Fijn dat je ons steeds weer weet te vinden en dat je er elke keer weer blij van wordt! Hartelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Helemaal top!

Onlangs een mannen armband besteld bij Treasure Juwelier, dit was een cadeau. Het pakketje werd al snel bezorgd en het was heel mooi verpakt in cadeaupapier met lintjes (dit was een optie die ik kon aanvinken tijdens het bestellen). Ook zat er een persoonlijke boodschap bij de bestelling! Ik ben erg tevreden en zou Treasure Juwelier zeker aanraden!

Mooi dat je bestelling bij ons je zo goed is bevallen Noëlle. Dank voor je review en aanbeveling! Hartelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Snel verzenden. Mooi ingepakt. Een feestje om uit te pakken!

En zelfs nog een hand geschreven tekst op de pakbon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn dat onze service zo goed in de smaak is gevallen Fleur! Bedankt voor je review en aanbeveling en we zien je graag weer eens terug! Vriendelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Prima en snelle service, klantvriendelijk

Op een informatieverzoek is snel en adequaat gereageerd. Dat ik met het resultaat van de informatie minder gelukkig ben, is een andere kwestie. Product is momenteel niet leverbaar en is wel op maat te maken tegen meerwaarde in de prijs.

Alles netjes volgens afspraak verlopen

Dank voor je review en aanbeveling Liane! Vriendelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Erg vriendelijk

Ik had afgelopen week horloge besteld en snel geleverd en in de doos zit nog een vriendelijke bericht.

Mooi dat de service je zo goed is bevallen. Dank voor je review en aanbeveling! Vriendelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Goede kwaliteit voor een prima prijs en snelle levering

Ik heb een armbandje met naam besteld voor een baby waar ik heel tevreden mee ben.

Dankjewel voor je positieve review en aanbeveling. Mooi dat het armbandje met naam je zo goed bevalt! Vriendelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Goede service, duidelijke status-updates

De cadeau verpakking was een verrassing en op de pakbon zat zelfs een persoonlijke tekst. Maakt het ontvangen van het sieraad extra speciaal

Hallo Ron, Fijn dat onze service je zo goed bevalt! Dank voor je review en aanbeveling. Vriendelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Snel verzonden en mooi verpakt

Heel blij met de aankoop van een gouden ketting + hanger. Cadeautje was mooi ingepakt en een blije dochter :-)

Hallo Daisy, Fijn dat de mooi ingepakte ketting met hanger bij zowel jou als je dochter zo goed is bevallen. Dank voor je review en aanbeveling! Vriendelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Snelle service, mooi horloge

Snelle service, mooi horloge

Dank voor je review en aanbeveling Monique! Veel plezier met het horloge. Vriendelijke groet, Jacqueline Klantenservice Treasure Juwelier

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!