The earings were delivered as promised

No complaints.

Snelle levering.

Wat een mooie kadoverpakking om het bestelde armbandje. Moet het nog kado geven dus kan de kwaliteit van het artikel niet beoordelen. Verder een buitengewoon goede service, zover ik nu kan zeggen.

Vlotte levering , heel mooi verpakt! Blij met het mooie geboorte armbandje voir het petekindje!

Perfect!

Snel en goed afgehandeld

Product voldeed aan de verwachting. Was keurig als cadeauverpakt.

Gouden baby armbandje

Ik heb een gouden baby armbandje besteld. Hij was ontzettend mooi, en ook de gekozen lettertype was super mooi. Snelle levering. Ik zou hier zeker nog wel weer iets bestellen.

Een prachtig cadeau

Prachtige oorbellen, beeldschoon verpakt. Netjes afgeleverd, maar later dan ik had verwacht: het pakje heeft er een volle werkweek over gedaan.

Keurig geleverd

Keurig en optijd geleverd.

Groot aanbod, goeie service

Mooie site met veel keus. De belofte dat de bestelling de volgende dag in huis is, bleek helaas niet te kloppen.

Snelle verzending

Goede ervaring, snelle verzending, lieve boodschap op de bon

Een uitstekende service met een persoonlijke touch

Ik ben als klant erg tevreden over Treasure Juwelier. Bij mijn bestellingen heb ik ze als vriendelijk en behulpzaam ervaren. Vragen die ik over de producten had werden snel beantwoord zowel online als per telefoon. Daarnaast leveren ze snel en is de kwaliteit goed.

Goede Service!

Het artikel ontvangen maar helaas binnen 2 dagen het klepje kapot gegaan. Heb contact gehad en ze hebben het netjes opgelost door direct een nieuwe op te sturen. Nu is alles top! :)

Goed!

Leuk verpakt met persoonlijke boodschap erbij. Erg leuk! Helaas was de ring te klein en moet het retour. Ik werd snel en goed geholpen aan de telefoon voor de retournering. Het enige minpunt is dat ik moet betalen voor het retourneren, tegenwoordig is dat vrijwel nergens meer.

Super snelle en fijne service!

Super snelle en fijne service. Altijd leuk en persoonlijke boodschap op de bon, aankoop wordt met aandacht ingepakt, wat superleuk geeft.

Goeie service

Werd netjes aangebeld omdat ik iets vergeten was. Cadeau was netjes ingepakt

Prachtige sieraden en goede service

Eenmaal was een sieraad die ik had besteld uitverkocht. Direct fijn contact en oplossing gericht. Daarnaast meermaals sieraden laten graveren met telkens prachtig resultaat.

Goede en snelle levering

Deze website kon ik nog niet. Toch twee armbandjes besteld voor mijn kleindochters. Deze waren heel mooi gegraveerd en kwamen goed verpakt aan.

Snel en goed geholprn

Vriendelijk personeel.. hielp goed bij beste keuze maken

Snelle verzorgde levering.

Goede en snelle levering

Jammer dat het sieraad te groot bleek te zijn. Hierom geretourneerd.

Ik heb online een horloge gekocht voor mijn man. Deze kon ik gratis laten graveren met een persoonlijke tekst. Was binnen 2 dagen mooi verpakt al thuis bezorgd. Er moesten 2 schakels bijbesteld worden, was helemaal geen probleem. Personeel vriendelijk aan de telefoon en ook per mail op de hoogte gehouden van de status van de levering.

Top !

Ik heb ook voor de 1ste keer iets aangekocht bij Treasure, na het lezen van zoveel goede recensies en ik moet zeggen, je hebt een fan meer. Ik geef ook een 10 score op de mooie verpakking en snelle service.

Mooie armband

Mooie armband. super snel verstuurd en prachtig ingepakt.

Mooi verwerkt armband was net zo mooi bij ontvangst als bij afbeelding.

Voor het eerst heb ik een bestelling ontvangen waar bij ik erg te vreden mee was levering was ook op tijd zal vervolgens ook mijn sieraden hier willen bestellen en laten graveren.

Snelle en zorgvuldige afhandeling van een mooi product

De volgende dag al mijn pakje in huis. Mooi verpakt in cadeaupapier en keurig in een kartonnen doosje. Armband was erg mooi en net als op het plaatje op de website.

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!