Snelle levering en afhandeling van een vraag.

Vriendelijk advies en snelle levering in mooie cadeauverpakking

Het door mij gewenste artikel (een Garmin Venu 2 deluxe met lederen band) bleek in eerste instantie door Garmin nog niet leverbaar. Een vriendelijke medewerkster van Treasure juweliers bood mij aan mij te bellen zodra deze leverbaar was. En zo geschiede, waarna ik direct een bestelling geplaatst heb en mijn horloge keurig ingepakt de volgende dag al geleverd kreeg. Tevens zat een persoonlijke geschreven felicitatiebericht in de verpakking. Kortom TOP!!

Snelle levering. Prijs product verhouding goed

De ketting was mooier dan op de foto’s

Ik heb een hele mooie mogen ontvangen. Nog mooier dan op de foto’s. Heel fijn dat ze het ook hebben ingepakt als cadeau.

Mooie sieraden maar lastig om de gespaarde kortingspunten te verzilveren

Mooie sieraden maar lastig om de gespaarde kortingspunten te verzilveren, dat is mij niet gelukt, een mail gestuurd aan de juwelier maar de korting niet gekregen. Het ging om 1x €6 en 1x €7,50.

Beste Mirjam, We hebben inmiddels een paar keer geprobeerd hierover telefonisch contact met je op te nemen, maar helaas zonder succes. Voor het sparen van bonuspunten moet je namelijk een account aanmaken op onze website en dat is helaas nog niet gebeurd. Laar het ons weten als we je daarbij kunnen helpen. Dan worden de spaarpunten alsnog aan je toegekend. Alvast een tip voor als je de bonuspunten wilt inwisselen: meld je dan aan met je account. Bij het afrekenen kun je dan aangeven dat je de bonuspunten wilt inwisselen. We hopen dat je speodig contact met ons opneemt. Vriendelijke groeten, Treasure Juwelier

Goede service!

Fijne ervaring, bestelling is netjes ingepakt en voorzien van een handgeschreven bericht.

Erg vlot en snelle service voor een erg mooi sieraat

Een heel mooi amulet gekocht die in het echt minstens net zo mooi is als op de foto. 2 kleine foto`s door een professionele fotograaf laten invoegen. Bij ontvangst, erg netjes en mooi verpakt in inpakpapier. Een met de hand geschreven begeleidend schrijven er bij wat voor een leukere ontvangst zorgde

Goede service en snelle levering!

Duidelijke, makkelijk website en snel bestelling binnen!

Deze juwelier is een aanrader! Duidelijke en snelle beleefde service en niet te vergeten mooi horloge van CK aangekocht! Super blij mee, nu nog even langs voor een gravering, wat overigens Gratis uitgevoerd wordt!TOP!

Gevonden wat ik zocht en goede, vlotte levering.

Leuke bedel gekocht, snel en netjes geleverd in een leuke kadoverpakking..

Het was precies goed wat ik zocht

Fijne en snelle afhandeling.

Zoals het hoort!

Online een horloge besteld, waarvan ik dezelfde avond alsnog had besloten om deze in de winkel op te halen. Het pakketje was netjes blijven staan in de winkel (op verzoek) en niet verstuurd. Het horloge zat in een zeer leuke geschenkverpakking. Al met al zoals het hoort maar zoals je het niet altijd ervaart. De prijs voor het horloge was bij Treasure overigens het beste, 40 euro goedkoper dan de nummer 2.

Prima service leuk ingepakt

Snel opgestuurd, mooi product

Mooie oorbellen voor mijn vrouw uitgezocht. Oorbellen werden snel verstuurd alleen postnl was te laat met bezorgen.

Hele nette levering van een mooi product

Een mooi product besteld, vlot geleverd en ook nog leuk verpakt. Ze waren erg behulpzaam en klantvriendelijk, toen ik vroeg of mijn pakketje wel op tijd zou komen. En het is gelukt!

Geeft goed advies

Geeft een goed advies bij gebruik lettertype en reageert prima op vragen en verzending is top en snel.

Top geregeld!

Een handgeschreven boodschap toen ik het doosje opende. Dat zijn de dingen die het verschil maken tussen een webshop en een winkel die zijn spullen ook online aanbiedt!

Supersnelle levering en met liefde ingepakt

Enorm snelle levering van een gegraveerd armbandje. Deze was ook met liefde en zorg als cadeau ingepakt. Mooie gravering en ook tevreden over de kwaliteit van het armbandje zelf. Een prachtig cadeau om te geven. Ook erg attent om een persoonlijk berichtje op de factuur achter te laten. Bedankt Treasure Juweliers, je kunt zien dat jullie met liefde en passie het werk doen. Ga zo door!

Dank voor de snelle levering. Blij met het armbandje, past perfect

Prima juwelier en mooie creooltjes

Goede service, duidelijke website met veel goede sieraden. Mijn kleindochter wilde heel kleine gouden creooltjes, nergens te vinden behalve bij Treasure juweliers. Ze is er heel erg blij mee. We komen zeker terug.

Veel aandacht voor cadeau

Mooi ingepakt en een persoonlijke groet

Ben erg goed geholpen. Zijn erg behulpzaam en deskundig.

Mooie sieraden, altijd netjes verpakt en professioneel personeel.

Altijd mooie sieraden, netjes verpakt en professioneel personeel! Aanrader!

Prachtige sierraden

Heel goede verzending en het was zo mooi ingepakt, een feestje om te ontvangen en uit te pakken. Alles was geheel naar verwachting

Fijne ervaring, product werd snel geleverd en was naar wens.

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!