Snelle levering, voldoet aan verwachtingen en goede communicatie

Enkel positief!

Ik kan geen enkele kritische opmerking plaatsen. Alles verliep zonder problemen. Deze site is meer dan een aanrader. Alleen kwam het (keurig ingepakte) pakketje een dag later aan dan beloofd. Maar dat lag (maar weer eens!) aan PostNL en dus zeker niet Treasure Juwelier. Die winkel is héél dik in orde.

Snelle levering en keurig netjes verpakt

Geweldig in één woord … niets te klagen .. mooi verpakt in cadeau papier erg tevreden met alles

Elegancja i kultura

Zamawiałem zegarek Garmin Epix 2 pro Sapphire. Produkt dostałem szybko. Był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem, a dodatkowo pięknie zapakowany. Jestem bardzo zadowolony.

• Poleciłbyś nas? Tak

Prima service!

Iets ik vraag heb, goed beantwoord en advies gekregen. Bedankt

Goed geregeld

De armbanden zijn precies als op de site. Spannend de gravures, maar zagen mooi en de reactie van onze zonen (33 en 31), waarvoor is ze als persoonlijk cadeaus heb uitgezocht. Ze zijn te ruim en ik hoop dat ze passend gemaakt kunnen worden, waardoor veel draag plezier. Ik heb de gok genomen (20 cm) dat deze goed zouden passen. Intentie was herinnering aan moeders en dat is wel gelukt :)

Geweldige service

Gevraagd of er een mogelijkheid was om een graveerbare armband eerst te kunnen zien. Dat was geen probleem, ze hebben hem opgestuurd. Heb hem terug gestruurd om te laten graveren. Alles was binnen 1 week geregeld. Super service.

Twee bestelling

Hoi . Ik was zalig verast over de snelheid En correcte leveringen van deze bestelling. Verast omdat deze juist op mijn verjaardag kwam Wisten ze niet en mooi Ingepakt als cadeautje Tweede bestelling had ik zelf de dag later al binnen Twee horloges juiste prijs en kwaliteit. Kon niet beter wensen Veel dank

Uitstekend !

Goede site met beschrijving en snel en betrouwbaar bestelproces. Garmin Fenix 7 solor goed verpakt bezorgd. Tevreden over het product

Snelle levering mooi verpakt

Product was zoals ik het besteld had icl mooie gravure.

Mooie sieraden en een uitstekende service, kwaliteit en klantvriendelijk.

Super mooi ingepakt en mooie sieraden

Prima, aanrader, ze pakken het hek mooi in als kadotje en de prijzen zijn ook netjes.

Goede prijs, snel geleverd

Voor het eerst besteld bij Treasure Juwelier nadat de Garmin Fenix via Google zoeken naar boven kwam als zeer goed geprijsd product. Ik kende het bedrijf niet en heb mezelf eerst verdiept in onafhankelijke reviews. Daar kwam Treasure Juwelier goed uit de bus door de vele positieve ervaringen. Ze zijn ook nog aangesloten bij thuiswinkel waarborg waardoor ik zelf in de veronderstelling was dat het wel goed moest zitten bij dit bedrijf. Voor de zekerheid wel betaald met de creditcard omdat een Garmin Fenix erg duur is en ik enig risico bij deze eerste bestelling trachtte te minimaliseren. Omdat ik las dat je spaarpunten spaart heb ik eerst een account aangemaakt en daarna de bestelling geplaatst. Ik werd goed via e-mail op de hoogte gehouden over de bestelstatus en de bestelling werd snel geleverd. In de verpakking nog een handgeschreven berichtje van de verkoper die mij veel plezier wenste met het horloge. Vind ik leuk! De eerste ervaring is positief, niets op aan te merken. Hoe het qua aftersales gesteld is kan ik niet beoordelen (daarom cijfer 9 i.p.v. 10). Als ik in de toekomst iets nodig heb zal ik ook bij Treasure Juweliers kijken of ze hebben waar ik op dat moment interesse in heb. Ik moet toch ook een keer de spaarpunten inwisselen ;-)

goede service en bezorging

Aankoop was naar volle tevredenheid uitgeleverd

Meer dan te vreden!

Snelle service, leuke verpakkingen en ook nog een leuk briefje erbij.. zeer attent! En de ringen zijn in het echt nog mooier!

Zeer tevreden! Cadeautje mooi ingepakt

Goede service! Was bang dat het niet kwam maar pakje was heel mooi ingepakt met ook nog persoonlijk bericht erop geschreven

Heel leuk en goed!

Mijn bestelling was heel snel geleverd! Leuk ingepakt inclusief een persoonlijke boodschap! Helemaal top! Kan volgens mij niet beter.

Zeker een aanrader

Mooi verpakt, snelle levering, product zoals op de foto

Attent

De bestelling kwam op tijd binnen. Er was zelfs een persoonlijk berichtje op de factuur geschreven! Bedankt!

Makkelijke bestelprocedure en snelle levering

Het bestelde artikel werd snel geleverd en ontsprak de verwachtingen.

Overzichtelijke site

Makkelijk bestellen, snel geleverd, prachtig ingepakt als kadootje en mooi geschreven woorden. De ontvangers waren er erg blij mee!

Mooi sieraad en mooi verpakt

Levering volgens afspraak, Prijs kwaliteit prima. Mooi verpakt. Duidelijke communicatie tussen bestelling en levering

Super vriendelijk en mooie collectie

Het personeel is heel behulpzaam en kundig. Ze bezitten een ruime collectie van mooie en betaalbare sieraden.

Uitstekend!

Mooi en uitgebreid assortiment, mooie kwaliteit sieraden en snelle verzending. Heel fijn dat de meeste sieraden ook een foto tonen van een model met het sieraad waardoor je de grootte wat realistischer ziet.

Top...

Snel geleverd...mooi product...en nog mooi ingepakt ook...

Bedrijfsgegevens

Hilvertshof 45

1211 ER Hilversum

035-6231348

[email protected]

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en trouwringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 6.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.