Snelle levering en een mooie verzorgde verpakking

Snel geleverd, mooi ingepakt en een super lief handgeschreven briefje erbij Niks anders dan lof

Telefonisch fantastisch geholpen om alsnog de bestelling voor een verjaardag optijd binnen te krijgen. Met een leuke handgeschreven kaartje. Helemaal leuk!

Keurig ingepakt!

Het horloge wat ik had besteld werkte niet. Na contact is dit razendsnel opgelost en hebben ze een ander exemplaar toegestuurd. Prima service

Jammer van het graveren

2 weken geleden horloge besteld met graveren Horloge top en snel geleverd Het graveren slaat alleen nergens op.. Veel te klein tussen de bestaande letters door.. Heel jammer dat jullie daar geen advies over geven of het wel mooi wordt Diegene waar de horloge voor bestemd is kan het niet eens lezen Had jullie al een mail gestuurd Hoop dat jullie wat met deze feedback gaan doen Mvg Patricia Blom

Wij vinden het heel vervelend dat de gravure niet naar wens is. Daarom hebben we direct contact opgenomen met deze klant en vastgesteld dat bij het graveren van dit horloge inderdaad iets niet goed is gegaan. Aan deze klant hebben we een passende oplossing aangeboden. Zodra we het horloge retour hebben ontvangen gaan we daarmee aan de slag en zorgen we alsnog voor een goed leesbare gravure.

Goede service, snelle levering

Ik heb 3 gouden basis kettinkjes besteld. Bij ontvangst vond ik ze net te “dun” Gemaild en binnen no time had ik een maat “dikker” thuis.. Super

Snelle levering, goede kwaliteit, top service!

Ik had een mooie ketting besteld om cadeau te geven. Netjes op tijd ontvangen. Helaas had zij het cadeau al dus moest het terug. Het pakketje terug gestuurd en binnen 2 dagen nadat zij het ontvangen hadden, had ik het geld al op mijn rekening!

Gisteren cadeau gegeven: cadeau valt in de smaak!

Gisteren ketting cadeau gegeven aan mijn zusje, ze is er erg blij mee. Hopelijk blijft de zilveren ketting zo mooi!!!

Horloge besteld plus graveren.. was heel fijn dat ik dat online kon doen! Zag er top uit!

Groot assortiment on uit te kiezen en goedkoop!, snelle levering en mooie gravering

Prima bedrijf, alles duidelijk en volgens afspraak

Servicegericht en leuk persoonlijk briefje. Zou hier zeker nogmaals bestellen

Super persoonlijk

Toen het pakketje kwam stond er een persoonlijke mededeling op de pakbon super leuk en wat attent maakt je dag goed in deze tijd, en een perfect horloge rijker

Prachtig Sieraad kwam overeen met de foto’s, was mooi ingepakt en heeft de ontvanger ontroerd.

Snelle service, prachtig ingepakt!

Het sieraad dat ik online bestelde, bleek niet meer op voorraad. Binnen een half uur (op zondag!) werd ik terug gebeld en werd een alternatief aangeboden; super snel! Het item was voor mijzelf, maar het werd dusdanig betoverend ingepakt, dat het voelde als een cadeau! Er was een prijsverschil tussen het oorspronkelijk bestelde item en de vervanger en dat werd de volgende dag al op mijn rekening terug gestort. Helemaal super!

Verrassend.

Bestelling heel leuk ingepakt met daarbij een notitie ‘plezier met het geven”. Zo leuk. Maakt dat je terugkomt.

Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan: Treasure juwelier heeft mooie sieraden!

Mooie sieraden, vaak goede foto's, prettig leesbare beschrijving, veel keuze, helder online aankoop proces, transparant bezorgproces, mooi verpakt. Wat wil je nog meer? Treasure Juwelier staat voor alles!

Snelle levering.Goed verzorgd. Geweldig mooi ingepakt...echt een cadeautje!

Snelle levering. Leuk met persoonlijk geschreven kaartje en super leuk ingepakt. Complimenten.

Hele goede kwaliteit, super mooi ingepakt. In 1 woord perfect. Zou hier zeker weer bestellen!!!

Zeer geslaagd

Makkelijk via de website een verjaardagscadeau besteld, horloge met gravering, ingepakt en wel. Precies wat we verwacht hadden! Zeer tevreden, zou hier zeker nog een keer bestellen.

Mijn vraag werd heel snel beantwoord

Mooi product snelle levering en mooie verpakking

Mooi product en mooi verpakt Snelle levering

Top Service and finest collection

I was looking for a SEIKO WATCH for long time, Luckily found bij Treasure Juwiliers in a reasonable price.... Top Service

Pakket was mooi ingepakt. Op tijd geleverd. Prima communicatie.

Fijne en snelle levering

Zie boven

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!