Snelle levering van prachtige kwaliteit

Zelfs met gravure leverde Treasure Juwelier de bestelling snel. De verpakking en het cadeaupapier gaven de bestelling een feestelijk tintje.

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, snelheid en zorgvuldigheid!

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, snelheid en zorgvuldigheid!

Snelle levering, mooie ring

Ik heb een ring besteld via internet. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stappen van bestelling tot levering. De ring is mooi, past precies en is van goede kwaliteit.

We hadden een geboortearmbandje besteled en alles is uitsekend gegaan, het was super mooi en het personeel had een persoonlijke boodschap op de factuur achtergelaten!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en uitstekende verzending. Ook een prima contact per telefoon met de klantenservice.

Een mooi product en snel geleverd

Persoonlijk & kwalitatief mooi

Een mooi geboortearmbandje besteld als cadeautje. Mooi ingepakt en een leuke handgeschreven tekst met:"Veel plezier met geven". Het armbandje is erg mooi! Zeer tevreden.

Hele snelle service. In de avond om 7 besteld en de dag erna in huis! Heel mooi ingepakt en netjes verzorgd.

Mooi juweel precies zoals verwacht

Een horloge gekocht voor mijn vriend als cadeau. Zijn naam stond er netjes in gegrafeerd, het doosje was mooi ingepakt en het product was precies zoals verwacht en misschien nog wel ietsje mooier.

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, top service

Geweldig, uiterst attent. Toen ik tegen een probleem aanliep met mijn oorbellen en telefonisch overlegde over opties zorgden ze direct voor een superkeurige oplossing. Ben ontzettend tevreden.

Positief

Snelle service en een goede bezorging. Zowel de ketting als het armbandje was heel leuk ingepakt.

Top service!

Snelle levering van een prachtig horloge.

horloge keurig gegraveerd en snel geleverd in een mooie cadeauverpakking. Handgeschreven "veel plezier met geven" op factuur ook erg attent, net dat beetje extra, top!

Goede service heel aardige mensen de winkel in Hilversum toen ik wilde ruilen

Prima.

Snelle levering en het handgeschreven briefje met De tekst 'veel plezier met het geven van het kado of iets dergelijks is erg attent.

Netjes en snel

Ik heb nu 2 keer een zilveren armband met inscriptie besteld. Beide keren was er steeds bij de bestelling met de inscriptie wat verwarring of het goed besteld was. Kan niet goed aangeven waardoor. Armband was beide keren prima!

All good

All good

Goede en snelle service

Alles is goed geregeld van het begin tot het eind van de bestelling. Zelfs een met de hand geschreven briefje bij een erg mooi ingepakt sieraad. Helemaal top!!

Super mooi, snel levering!

Horloge besteld Mooi gegraveerd Snel geleverd Goede track en tracé Heel mooi ingepakt En leuke handgeschreven notitie op de factuur

Een hele goede ervaring

goede service, snelle levering, Artikelen die ik heb besteld zien er heel goed uit.

Mooie armband. Snel geleverd met een vriendelijk woordje erbij. Erg leuk.

snel en goed geleverd

Makkelijke site. Levering keurig op tijd

Snel geleverd en goede service

Horloge zag er mooi uit en door de grafure helemaal persoonlijk. Heel snel geleverd, wat ik door het graveren niet had verwacht!

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!