Snelle levering Zeer mooi verpakt Super

Efficiënt en OK prijs

Super !

Geweldige swrvi e en kwaliteit

Voor de 2e keer een armbandje besteld. Mooie prijs. Leuk ingepakt. Compleet met brochure, echtheid certificaat en leuke persoonlijke note.

uitstekend

Prachtige ketting met ankertje.met certificaat Correcte snelle bezorging

Zeer goed.

Snel en correct.

Na de bestelling direct een bevestiging ontvangen en op de hoogte gebracht van de levertijd.

De armband die ik kocht is mooi gegraveerd en snel verzonden.

Er werd persoonlijk met mij afgestemd over de gravering. De armband was mooi ingepakt als cadeautje en er stond een handgeschreven bericht op de bon.

mooi product tijdig geleverd.

Naar verwachting tijdig geleverd. keurig verpakt en veilig verzonden.

Alles prima geregeld

Vond alleen de cadeauverpakking nogal somber !

Prettige service en mooie producten

Ik heb twee keer oorbellen besteld bij Treasure Juwelier, en beide ervaringen waren positief! Het zijn mooie producten voor een goede prijs, de communicatie is prettig en de levering is snel.

niet al te best

Moest horlogebandje noglaten stellen

Prima, alles op tijd binnen en keurig verpakt

Exact ontvangen wat de bedoeling was. Goed ingepakt en mooi in cadeauverpakking.

Snelle/correcte levering en artikel leuk ingepakt voor cadeau te geven.

Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Beste webshop dusver, uitstekende service en bovenall klantvriendelijkheid.

Goed zeer goed

Mooi product, voor een mooie en eerlijke prijs

Horloge wat ik besteld was snel binnen en mooi gegraveerd.

Goede service, mooie verpakking met aandacht en snelle levering volgens afspraak.

Kon niet beter

Bestelling om 16.00 geplaatst en de volgende dag al in huis, alles waar je om vraagt als je niet kan wachten tot je horloge aankomt!

Al meerdere keren besteld en elke keer fantastisch!

Prachtige 14K sieraden. Al meerdere keren besteld en elke keer snelle levering, mooi ingepakt en goede service! Fantastisch!

Fijne en persoonlijke aanpak

Ik werd gebeld nav graveren in horloge bandje om goed af te stemmen. Top service. Snel geleverd en mooi verpakt met nog een persoonlijke noot (handgeschreven)

prima snelle levering

Ik had mijn bestelling al met een paar dagen en wat was het mooi ingepakt!! Zeker aan te raden.

Ik had een beetje veel tekst voor een kleine achterkant van een horloge. Ze belde me de dag zelf nog om te vragen of het een ander lettertype mocht omdat het anders niet mooi werd. Het is super mooi geworden n super snelle levering.

Heel tevreden met het gekochte product!

Duidelijke website, goede omschrijving, snelle levering en prima prijs /kwaliteit verhouding.

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!