Perfecte eerste kennismaking

Online vond ik prachtig enkelband en dat was het ook uiteindelijk. Tevens super mooie cadeauverpakking.

Zeer prettig

Netjes op tijd en in een mooie verpakking afgeleverd

Snelle en persoonlijke service

Geweldige service: mijn horloge werd op maat geleverd (polsmaat doorgegeven bij bestelling) en een gravering was volledig gratis, wat niet bij elke juwelier het geval is. Snelle levering Handgeschreven kaartje in de doos maakte het geheel persoonlijk. Top!

Vriendelijk personeel, erg professioneel. Mooie kwaliteit siraden

Prachtig ingepakt

2 sieraden gekocht om cadeau te geven, ze zijn door Treasure juwelier prachtig feestelijk ingepakt.

Topwinkel! Komt zeer betrouwbaar over. Vlotte levering in mooie verpakking.

Heel goede betrouwbare webwinkel!

Fantastisch!

Ik heb een Garmin horloge gezocht, en voor een goede prijs gevonden bij Treasure Juwelier. Vervolgens hebben zij ervoor gezorgd dat het de volgende dag al bij mij is bezorgd. Ik ben ontzettend tevreden over de service én de kwaliteit.

Top service & snelle levering

Ik had mezelf een mooi horloge cadeau gedaan & deze was ook nog leuk verpakt, daar wordt je blij van, ggoede service

Snel en betrouwbaar

Snelle levering mooi product

Snelle verzending en levering

Vriendelijke personeel en goede service bedankt!

Bestelling is snel geleverd, Het bestelde item zat in een mooie cadeauverpakking. Aan de gene waar het cadeau aan gegeven is is er heel blij mee.

Fast delivery and beautiful product!

Very satisfied with both the service as well as the product!

Gewoon goed

Levering prima, horloge goed, de personalisatie keurig verzorgd, helaas werd er geen gebruiksaanwijzing bij geleverd, daarvoor moest ik toch echt even naar de website van de leverancier toe

Prachtig horloge

Ik had een horloge met gravering bestelt en hij is echt prachtig. Enkel had er wel iets bij mogen zitten voor hem kunnen kleiner te maken (ook hoe dat juist moet) voor een duurder horloge.

Ik ben weer zeer tevreden over de service en levering.

Wederom, erg persoonlijk en ook de verpakking was weer feestelijk. Het cadeautje is ook goed ontvangen en daar gaat het uiteindelijk om. Hartelijk dank, Elise van Fulpen-Brugman

Heel vriendelijk en service gericht

Ikzelf heb een Garmin horloge gekocht bij Treasure Juwelier en omdat dit zo goed beviel daarna mijn vrouw ook. Deze horloges had ik via de Garmin site opgezocht maar waren een stuk goedkoper bij Treasure Juwelier. Omdat het toch om veel geld ging heb ik in eerste instantie met Credit Card betaald. We kregen ze in mooie verpakkingen geleverd en bij de tweede bestelling was iets niet helemaal goed gegaan in het bestelproces wat zeer voortvarend is opgelost met zowel bellen als mail. Ik zou er zeker weer kopen!

Echt een cadeautje om uit te pakken

Wat ontzettend netjes en persoonlijk wordt je bestelling aangeleverd. Ben helaas wel eens anders gewend.

Wat een fijne winkel

Een gepersonaliseerde armband besteld als cadeau en hierover zeer tevreden. Allereerst was het contact heel fijn. Ik had op voorhand enkele vragen en er werd per email snel gereageerd, maar ze zijn telefonisch ook goed bereikbaar. Super vriendelijk en servicegericht. De armband zelf is prachtig en heel mooi gepersonaliseerd. Super blij mee en zal hier zeker opnieuw bestellen!

Goed advies en snelle levering.

Ik had advies nodig en er werd snel op mijn email gereageerd, uiteindelijk werd er op initiatief van de juwelier gebeld want dat was sneller. Heel plezierig.

Prachtig

De oorringen zijn mooier dan ik had kunnen hopen! Ze staan prachtig. En snelle levering keurig ingepakt in een mooi doosje. Ben er zeer blij en tevreden mee.

Snel in huis en mooi verpakt.

uitstekend

Een zeer correcte afhandeling en een verrassende, buitengewoon mooie verpakking

Snel en mooi verpakt

Snel geleverd en mooi verpakt.

goed en snel

In de webwinkel is het makkelijk zoeken en de beschrijvingen zijn duidelijk! Bestellen en betalen ging soepel. Snelle levering, mooi verpakt!

Snel

Was de 1e keer dat ik wat bij hun heb besteld, zeer tevreden, leuk ingepakt ook, zeker voor herhaling vatbaar

Hilvertshof 45

1211 ER Hilversum

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en trouwringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 6.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!