Snelle levering. Mooie gravure. Leuke communicatie via telefoon.

Goede website, duidelijke uitleg

Goed en betrouwbaar

Heel mooi en snel en zorgvuldig geleverd

Goede site met snelle levering

Zeer prettig om te bestellen en snelle levering.

Dik tevreden, geweldige service!

Supersnelle levering en lief persoonlijk berichtje!

in één woord Geweldig!

Ik ben heel tevreden, alle afspraken zijn keurig nagekomen en razend snel, ik kom zeker terug, hartelijk dank.

Topwebwinkel

Top service en snel!

Super vriendelijke medewerkster

Ivm een kado voor mijn vrouw was de bestelde armband wat langer blijven liggen. Juiste moment gevonden en helaas hij was iets te klein. Ik dacht die kan ik nooit meer ruilen. Maar geen probleem. Super vriendelijke dame die het direkt oppakte en deze week zal ik de nieuwe alweer ontvangen.

Snel, netjes en met een 'personal touch' geleverd. Erg prettig

Snel, netjes en met een 'personal touch' geleverd. Erg prettig

Heel netjes verpakt met een extraatje!

Na bestelling werd ik netjes op de hoogte gehouden waar het pakketje was...Kwam goed verpakt aan en zoals beschreven....Aanrader!

Zeer tevreden met mijn aankoop

Een mooie en overzichtelijke website. Het bestelproces verliep heel soepel en ik kreeg direct een bevestiging. Ik had mijn prachtige armband met topaas edelstenen binnen een paar dagen in huis. Ik zal zeker vaker iets moois bestellen bij Treasure Juwelier.

Goede communicatie, snelle levering, achteraf betalen met Klarna, punten sparen

Ik zal zeker weer bestellen.

super winkel en super service en advies

Diverse sieraden hier gekocht altijd naar volle tevredenheid en leuk verpakt bij het cadeau geven altijd enthousiaste reactie

Fijne online winkel

Fijne online winkel...zal zeker nog eens wat bestellen. Veel keuze in alle prijsklasse en het wordt heel mooi verpakt.

Snelle services

Super service!

Erg snelle levering en goede service! Leuk verpakt ook! Ik beveel jullie zeker aan.

Slecht

Oorbellen waren in eerste instantie niet in te krijgen en gingen daarna binnen een week kapot

Deze klant had naar alle waarschijnlijkheid gebruik kunnen maken van garantie. We hebben wel contact met haar gezocht, maar ze daar heeft geen verzoek voor ingediend.

Prijs/kwaliteit verhouding

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de ring. Ik draag de ring nu circa 2 weken en er zitten al allemaal krassen in het zilver. Ik heb dit persoonlijk met andere sieraden van een andere verkoper nog nooit meegemaakt.

Dit is vervelend. Maar zilver is nu eenmaal zacht materiaal waar krassen op kunnen komen. Mogelijk waren de andere ringen gerhodineerd. Daar worden de sieraden wat harder van. Het ontstaan van krasjes is natuurlijk ook afhankelijk van hoe je de ring gebruikt. Vaak gaan de krasjes er ook weer uit als je ze draagt.

Verkeerde armband

Armbanje via site besteld en andere uitvoering geleverd. Uiteindelijk zei men dat de armband zoals besteld niet meer te leveren was. Voordeel was wel snelle levering. Grote teleurstelling verschillende sites bekeken en voor deze juweliergekozen vanwege het armbandje en nu genoegenmoet nemen met een minder gewenste uitvoering. Waarschijnlijk in dit geval voor andere leverancier gekozen

Met deze klant hebben we naderhand goed telefonisch contact gehad. We hebben verschillende oplossingen aangeboden, waarbij de klant akkoord ging met een financiële tegemoetkoming. Wij dachten dat we het probleem naar beider tevredenheid hadden opgelost. Deze review kunnen we dan ook niet goed begrijpen.

ruime keuze

Ruime keuze aan mooie sieraden. Prima website.

De ring was mooi, maar de gravering was schuin in de ring gezet

De levering was snel en de ring zag er over het algemeen goed uit. Alleen de gravering in de binnenkant was schuin erin gezet

En leuk in cadeau verpakking verpakt

Great!

Treveden wel iets aan kleine kant Maar zeker goeie service!

Mooie sieraden

Mooie sieraden maar toen ik vroeg of ze een foto kon doormailen zodat ik het sieraad reëel kon beoordelen, gaf ze aan dat ze dit niet kon doen. Terwijl andere juweliers dit wél doen. Beetje jammer, zeker als het om bedragen van 1000 euro gaat, is toch wel een beetje de moeite waard. Kleine moeite en voor de klant beter te beoordelen.

Hier was sprake van een misverstand. Deze klant heeft niet gemaild en niemand uit ons team kan zich dit voorval herinneren. Het is ons een raadsel waarom dit niet goed is gegaan. We maken namelijk veel vaker foto's van onze sieraden die we dan mailen. In dit geval zijn we blij dat de armband in de smaak is gevallen, maar jammer dat het voorafgaand aan de bestelling niet goed is gegaan.

Alles is geweldig. Ik zou aanraden!

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!