2e keer dat ik iets overhaast bestel en bel dan voor info voor ik online bestel. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Er wordt met je meegedacht wanneer je uiterlijk moet bestellen zodat het op tijd binnen is en het is altijd op tijd bij mij. Klein min puntje, niet ten opzichte van TJ maar de productleverancier (swarovski). Als je zo een mooie pen koopt als gift, krijg je er geen doosje bij, dit gaat ten koste van de uitstraling van het zeer mooi door TJ ingepakte kado. Mensen weten dan al vaak wat het is. De service is zo goed net als het inpakwerk, dat ik er moeite mee om dit aan te geven. Steven

Klantvriendelijkheid super!

Een ketting voor mijn dochter besteld als kado. Keurig bericht gekregen van de bezorging. Mijn dochter was helemaal verrast hoe mooi het verpakt was, ze is er super gelukkig mee.

....

.....

uitstekend

mooi verpakt horloge

Prima op tijd geleverd en ziet er goed uit.

Snel en netjes geleverd

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Mooi ingepakt een feest om zo je bestelde sieraad te ontvangen.

alles prima geregeld

Alles keurig (en op tijd) geregeld

Helaas na twee weken dragen was er al een steentje uit de ring gevallen. Berichtje gestuurd en kreeg dezelfde dag via de mail bericht hoe verder te handelen. Nadat ik de ring retour had gestuurd is er telefonisch contact met mij opgenomen. Nu nog een andere ring uitzoeken. Dus ik ben zeer tevreden.

Alles naar wens

Heb een horloge besteld voor een erg goede prijs en gratis laten graveren. Kwam twee dagen later netjes en mooi gegraveerd aan. Zeker een aanrader

Prachtig sierraad met uitstekende klantenservicr

Prachtig sierraad besteld en ontvangen in mooie cadeauverpakking. Klantenservice makkelijk te bereiken en erg meewerkend en vriendelii j k.

Een hanger en ketting besteld, heel leuk verpakt als cadeautje. Snelle service en leuke, persoonlijke boodschap op de bon!

Bedankt!

Mooi product van goede kwaliteit. Leuk ingepakt en persooblijke boodschap op de bon. Helemaal happy :)

Wat leuk om te horen, bedankt!

Ik had een armband besteld maar die had helaas een lange levertijd. Treasure belde mij met de vraag of aan soortgelijke armband ook voldeed en kreeg zelfs korting !.

Een topbedrijf met superservice.

Mijn eerste ervaring met Treasure heeft volledig voldaan aan mijn verwachtingen. Makkelijke en toegankelijke webwinkel, klantvriendelijke medewerkers en een levering volgens afspraak.

Zeer tevreden over mijn bestelling

Mijn bestelling was snel binnen. Het was zelfs mooi ingepakt en een persoonlijk kaartje er bij. Erg attent.

Perfecte service

Bestelling geleverd zoals verwacht: mooi ingepakt, met een certificaat van echtheid, met de factuur en binnen de afgesproken tijd (hoewel ik ook zou begrijpen dat een bestelling een paar dagen leveringstijd vraagt)

Super correct.

Uitstekend en betrouwbaar bedrijf. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Super snel delivery,ales naar my wens,schitterend cadeautje and super mooi woordjes bij geschreven bij

Graag gedaan!

Prijs goed en snel geleverd! Netjes als kado-verpakking.

Goed en snel voor een nette(scherpe) prijs. Aan geleverd als kado-verpakking dus zag er ook leuk uit! Top.

Prima service opvolging

Perfect geholpen bij aankoop idem retour. Hopen dat ik snel de nieuwe ring krijg opgestuurd :).

Fijne snelle levering

Mooi horloge gekocht, waarin Treasure Juwelier ook nog eens de goedkoopste was. Pakketje kwam binnen op de beloofde dag en was ook nog eens heel mooi ingepakt. Ik ben tevreden :)

Mooi verpakt

Geweldig snel en mooi verpakt

Duidelijke omschrijving van artikelen met heldere foto’s. Betrouwbaar en eerlijk!

Zeer slecht !

Voor mij nooit meer Had een baby armbandje besteld wat ik voor t weekend moest hebben prima dond binnen terwijl ik hem maandag besteld had .. Was het een hele andere maat !!! Hun FOUT !! Uit eindelijk zouden ze meteen een nieuwe sturen wat uit eindelijk pas die week erop werd op woensdag !! Ohja ze wilde ntrlk de andere binnen hebben .. en die moest ik retourneren ( OH ja nu komt het mooie , op mijn eigen kosten !!!! ) terwijl t hun fout was ik geen kraam cadeau had vind t echt schandalig en de gene die ik aan de telefoon had beheerste niet eens de normale Nederlandse taal ! Zal hier zeker nooit bestellen ook zeker niet aan te raden !

We snappen je frustratie heel goed. Er zijn helaas aantal dingen fout gegaan, daar zijn we ook niet trots op. Waar mensen werken worden helaas ook soms fouten gemaakt. We doen altijd ons uiterste best om alle klanten tevreden te houden, helaas is dit deze keer niet gelukt. Onze excuses!

Over Treasure Juwelier