Fijne communicatie en prachtig product!

Aanrader!

Keurige verzending en mooi ingepakt

Snelle verzending.

Prima zaak

Duidelijk en snel verzonden. Mooi verpakt. prima

Blij met mijn kettinkje

Een 14 karaat kettinkje besteld. Mijn keuze is op de we website gevallen omdat de keuze qua soorten en afmetingen heel uitgebreid is. Het werd snel geleverd in een prachtige cadeauverpakking. Het kettinkje voldoet helemaal aan de verwachting. Ik ben blij :)

Snelle service, mooie producten

Ik heb een armband besteld en die was na drie dagen binnen. Armband is van mooie kwaliteit en past precies. Ook zat er een handgeschreven notitie bij; dat maakt de service een stuk persoonlijker.

Snel en prima service

Snel geleverd in een feestelijke verpakking.

Feestelijk cadeau met een veilige en vlotte bezorging

Wat een feest om bij jullie te bestellen. Super attent en feestelijk was de bestelling ingepakt. De bezorging ging ook voorspoedig. Dank zij de toegestuurde track and trace code wist ik waar mijn bestelling bleef.

Goede service en mooie gravering

Wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de levering en de gravering is erg mooi aan de binnenkant

goede service

De service is erg goed. Snel ontvangen, het product ziet er goed uit. Zelf heb ik een gegraveerd horloge besteld en het is heel mooi geworden.

Prima en snel geleverd

Horloge met inscriptie binnen een dag in huis

Prima webshop

Fijne webshop met overzichtelijke indeling en eenvoudige sorteer mogelijkheden. Sale sieraden met mooie prijzen. Eenvoudig bestellen, goed verpakt en snel volgens opgave geleverd. Prima!

Goed product en snelle levering.

Nogmaals prima product met een snelle levering.

Snelle bezorging

Ik heb de oorbellen optijd ontvangen in een hele mooie verpakking

Snelle levering, prachtig ingepakt en achteraf betalen.

Mooie hanger, maar wel anders dan op de foto.

Snelle levering en een goede service

Chique ingepakt en prachtige creolen

Een paar gouden klapcreolen gekocht voor me vrouwtje en gevraagd of ze het leuk konden inpakken. Het was heel chique ingepakt, heel leuk gedaan! En de creolen vindt ze prachtig!

Was super ervaring!

Het was mooi en goed. Levering duurde dag langer maar is niet gek in deze tijd

Klantgericht

Mijn product was er niet meer, maar er werden verschillende opties geboden. Super goed opgelost.

lekker snel in huis en mooi ingepakt

Mooie sieraden

Ring besteld maar deze was helaas te klein Retour gestuurd , keurig en snel afgehandeld

Mooie sieraden

Volgende dag al in huis, ook was het mooi ingepakt voor een cadeautje, super mooi sieraad (goud baby armbandje) ik ben zeer tevreden

Happy

Snelle levering jammer dat ik nooit in de winkel heb gehoord dat je kan sparen.

Heel goede ervaring, ik ben fan!

Het product dat ik besteld had, is prachtig en was met zorg en aandacht ingepakt; een erg leuke verrassing! De levering was snel en er werd duidelijk over gecommuniceerd. Leuk om iemand anders of jezelf op deze manier een cadeau te geven! Ik beveel deze winkel van harte aan.

Over Treasure Juwelier

Treasure Juwelier is gespecialiseerd in betoverende en betaalbare sieraden, horloges en relatieringen waarmee we je graag laten schitteren. We hebben een up-to-date, uitgebreid assortiment met ca. 5.000 kwaliteitsartikelen, leveren uit voorraad vanuit onze eigen winkel in Hilversum en zijn officieel dealer van de meeste gangbare merken. Daarnaast hebben we een uitgebreide eigen Treasure Collection met schitterende gouden en zilveren sieraden in allerlei stijlen en prijsklassen. We leveren bestellingen standaard in fraaie cadeauverpakking. Bij de meeste sieraden en horloges kun je online gratis een eigen tekstgravure door ons laten plaatsen. Fantastisch als cadeau voor jezelf of een ander!