Laden reviews...
Laden reviews...
703 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Anmeldelserne viser generelt positive oplevelser med hurtig levering og sikker indpakning. Kundeservicen nævnes ofte som hjælpsom og venlig. Produktkvalitet og pris-forhold får generelt gode anmeldelser, og kunder anbefaler butikken.
Pluspunten
Snelle bezorging en toen ik de armband wilde omruilen voor een groter exemplaar was dat totaal geen probleem en kreeg ik de band de volgende dag al weer, toppie !!!!
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
22 December 2016
M. Doodeman
LAMBERTSCHAAG
Pluspunten
Mooie geschenkverpakking en toffe persoonlijke boodschap! Dikke pluim voor jullie!!
VerbeterpuntenMisschien jullie persoonlijke boodschap op een wenskaartje schrijven? Heeft net dat tikkeltje meer :).
Beveelt aan
21 December 2016
Charlotte
Meeuwen
Pluspunten
duidelijk en snelle levering als het product niet in voorraad is
Verbeterpuntener stond bij mij 14 tot 21 dagen levertijd nu is het pakketje al binnen 12 dagen binnengekomen. niet erg alleen ik zou dat dan aanpassen naar 10 tot 18 dagen aangezien er natuurlijk een retour datum op zit.
Beveelt aan
21 December 2016
lars
zaanstad
Pluspunten
Ingepakt geleverd, top !
VerbeterpuntenNvt
Beveelt aan
18 December 2016
Ingrid
IJsselstein
Pluspunten
Zeer klantgericht, geweldige service. Dit bedrijf denkt met je mee.
VerbeterpuntenLaten zoals het is
Beveelt aan
18 December 2016
peter van hoof
roosendaal
Pluspunten
Snelle levering en een heel leuk persoonlijk berichtje erbij
Beveelt aan
18 December 2016
Silvia
Eindhoven
Pluspunten
Snelle levering, Persoonlijk briefje erbij,+++++ Goedkoop en overzichtelijke website
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
18 December 2016
Marco
Bocholtz
Beveelt aan
16 December 2016
gin
hilversum
Pluspunten
Gemakkelijke site, duidelijk, snelle levering
Verbeterpuntenniet
Beveelt aan
16 December 2016
Lynn
Bunde
Pluspunten
Had een mooi cadeautje gekocht voor mijn vriendin, en kreeg het pakketje netjes, binnen de tijd in huis. Nergens problemen mee gehad. Zelfs een persoonlijk berichtje op de factuur gekregen: 'veel plezier met het geven van dit cadeautje' (handgeschreven)
Beveelt aan
16 December 2016
Adriaan
berkel en rodenrijs
Pluspunten
Had een mooi cadeautje gekocht voor mijn vriendin, en kreeg het pakketje netjes, binnen de tijd in huis. Nergens problemen mee gehad. Zelfs een persoonlijk berichtje op de factuur gekregen: 'veel plezier met het geven van dit cadeautje' (handgeschreven)
Beveelt aan
16 December 2016
Adriaan
berkel en rodenrijs
Pluspunten
Persoonlijk kaartje bij de levering.
VerbeterpuntenSnellere levering. (Wel binnen genoemde tijd geleverd.)
Beveelt aan
16 December 2016
Anique
Beuningen
Beveelt aan
16 December 2016
Jelle
Bassevelde
Pluspunten
Zeer snelle levertijd en kan nog eens gratis laten graveren op je horloge! Ik ga snel weer bestellen!
Beveelt aan
16 December 2016
Wanisha
Rotterdam
Verbeterpunten
Ik heb helaas niet de artikel ontvangen welk ik besteld had Er is helemaal niet over gecommuniceerd Niet tevreden dus... Artikel gehouden omdat ik anders niets te geven had met Sinterklaas
Beveelt niet aan
13 December 2016
Hannah
Zaandam
Pluspunten
weinig verpakkingsmateriaal gebruikt door de brieven die erin zaten op te vouwen. Het cadeautje is echt super leuk ingepakt!! Het was heel moeilijk om een bedrijf te vinden dat meer dan 10 letter wil graveren. Dus daar was ik heel erg blij mee.
Verbeterpuntenaangeven dat door de Sinterklaasdrukte het pakketje verlaat bezorgd zou kunnen worden. Gelukkig heb ik het cadeautje voor Kerst besteld. Maar ik ben vaak niet thuis en had een tijd gekozen wanneer ik wel thuis zou zijn.
Beveelt aan
13 December 2016
Kimberly
Utrecht
Pluspunten
Snel gereageerd op mailtjes, uitstekende informatie, snelle en zeer verzorgde verzending, snelle en zorgvuldige afhandeling. Persoonlijke benadering daarin ook nog.
VerbeterpuntenHoud aub het niveau en de service zoals die is. Keigoed!
Beveelt aan
12 December 2016
Joosy
Breda
Beveelt aan
12 December 2016
marc
Maarssen
Pluspunten
Fast and friendly shop, :)
Beveelt aan
12 December 2016
Ilka
Voorburg
Pluspunten
Bestelling snel in huis en het was mooi als cadeautje verpakt; leuk! Er was mij iets onduidelijk en daarom heb ik even telefonisch contact opgenomen; ik ben zeer vriendelijk en correct geholpen.
Beveelt aan
10 December 2016
Petra
Hengelo
Beveelt aan
9 December 2016
anoniem
Pluspunten
Snelle levering, handgeschreven berichtje erbij, mooi ingepakt
Beveelt aan
5 December 2016
Joke Visser
Hendrik-Ido-Ambacht
Pluspunten
Bijzonder snelle levering.
Beveelt aan
5 December 2016
J. van den Brink belastingadviseurs
Kootwijkerbroek
Beveelt aan
5 December 2016
Theo
Amsterdam
Pluspunten
Zeer snelle levering En een persoonlijk bericht er bij
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
5 December 2016
Tjeerd
Leeuwarden
Hilvertshof 45
1211 ER Hilversum
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Jewellery
Overige bedrijven